Investeringsadvies moet je hier niet zoeken. Niemand gaat tegen jou zeggen hier 'ja ga all in op coin-X'. Niemand wil jou geld kosten als het mis gaat. Glazen bollen enzo.quote:Op zondag 10 december 2017 09:22 schreef Chaes het volgende:
Zouden jullie een newbie als ik aanraden om all-in te gaan op een altcoin?
Dat weet ik en zo bedoelde ik het ook niet (ook al komt het wel zo over denk ik). Als je all-in gaat op een coin waarover je goede verhalen hoort (en bv. aankomende announcements) is de kans wel groot dat je er goed op vooruit gaat, lijkt me. Vroeg me af of mensen daar ervaringen mee hebben.quote:Op zondag 10 december 2017 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Investeringsadvies moet je hier niet zoeken. Niemand gaat tegen jou zeggen hier 'ja ga all in op coin-X'. Niemand wil jou geld kosten als het mis gaat. Glazen bollen enzo.
The Internet of Money en The Age of Cryptocurrency.quote:Op zondag 10 december 2017 21:45 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Weet er iemand nog een interessant boek over blockchain?
Ben er zelf sinds kort mee bezig en wil er wel meer over lezen.
Engelstalig mag ook.
Ik ben nou bijna 2 weken bezig en wat ik vooral lees is dat je het beste kunt investeren in iets waar jezelf in geloofd.quote:Op maandag 11 december 2017 12:54 schreef satecl het volgende:
Ook begonnen sinds dit weekend. ¤ 800,- gestort via CoinBase. Vandaag wil ik mijn Bittrex account aanmaken en dan ga ik me hier inlezen en kijken waar ik het beste kan investeren. Als het bevalt wil ik 10k investeren. Ik kan het missen en zie het als een spel. Ik ben erg benieuwd.
Download de wallet van de Bitcoin.org pagina. Is de Bitcoin Core wallet, superveilig maar hij moet 150gb aan data synchroniseren, dat kan ff duren.quote:Ik moet dus op zoek naar een BTC wallet. Ze staan nu gewoon op een exchange. Iemand die daar een duidelijke voor heeft?
Kijk even op blockchain.info en voer bovenin je transaction id in.quote:Op maandag 11 december 2017 14:57 schreef Gietertje1 het volgende:
Ik heb BTC verstuurd van Bittrex naar BTCdirect ter uitbetaling. (is inmiddels zoveel geworden)
Nu heb ik bij bittrex staan dat de BTC reserved staan. Verder staat BTCdirect dat er nog niks is doorgekomen. Inmiddels is dit al 2 uur geleden. Terwijl ik volgens mij niks verkeerd heb gedaan. Krijg ik de bitcoins nog terug op mijn bittrex rekening?
Begin een beetje bang te zijn dat ze kwijt zijn...
Staan ze op Bittrex op Reserved of onder Pending?quote:Op maandag 11 december 2017 14:57 schreef Gietertje1 het volgende:
Ik heb BTC verstuurd van Bittrex naar BTCdirect ter uitbetaling. (is inmiddels zoveel geworden)
Nu heb ik bij bittrex staan dat de BTC reserved staan. Verder staat BTCdirect dat er nog niks is doorgekomen. Inmiddels is dit al 2 uur geleden. Terwijl ik volgens mij niks verkeerd heb gedaan. Krijg ik de bitcoins nog terug op mijn bittrex rekening?
Begin een beetje bang te zijn dat ze kwijt zijn...
.. maar stuurde je toen rechtstreeks vanaf een exchange of vanuit je eigen wallet?quote:Op maandag 11 december 2017 15:10 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Kijk even op blockchain.info en voer bovenin je transaction id in.
Ik heb een heel weekend moeten wachten tot de order is overgekomen dus het kan in jouw geval ook erg druk zijn.
Ik heb ze vanuit de exchange direct naar btcdirect verstuurdquote:Op maandag 11 december 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
.. maar stuurde je toen rechtstreeks vanaf een exchange of vanuit je eigen wallet?
Vanaf mijn Ledger naar Krakenquote:Op maandag 11 december 2017 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
.. maar stuurde je toen rechtstreeks vanaf een exchange of vanuit je eigen wallet?
Heb je niet geconfirmed? Moment, dan zijn ze wrs nog helemaal niet gestuurd. Ik zoek het ff op voor je.quote:Op maandag 11 december 2017 15:24 schreef Gietertje1 het volgende:
Ik zie al wat ik fout heb gedaan. Ik heb een mail gekregen, die moest ik confirmeren.
Maar ik moet via BTCdirect binnen het half uur bevestigen dat het geld is overgemaakt. Dit is niet gebeurd. Is dit problematisch of komt dit wel goed nog? Geen retouradres moeten invullen trouwens.
Heb je alsnog net op de confirm mail geklikt net dan terwijl het al buiten de tijd was? Dan is cancellen niet meer mogelijk nee.quote:Op maandag 11 december 2017 15:28 schreef Gietertje1 het volgende:
Zijn inmiddels van de exchange af! Alleen nog geen bericht van BTCdirect dat ze ontvangen zijn. Is trouwens buiten het half uur gebeurd dan wat er voor stond...
Wat denken jullie ervan.
quote:Op maandag 11 december 2017 15:39 schreef Greys het volgende:
Ik kwam hier net hetzelfde plakken voor je idd. MAAR MENSEN HOU DAN EENS OP MET TOCH VAN EEN EXCHANGE AF STUREN ALS ZE AANGEVEN DAT JE DAT NIET MOET DOEN.![]()
En het komt vast in orde.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |