SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Daarna gaat het weer open om glasvezel te vervangen voor ehm, ADSL.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Straat is wel dicht, maar het is verder een zooitje.
En ze zijn nog niet klaar...
quote:Op woensdag 6 december 2017 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
Kijk, als je Tailfox kun je als DJ helemaal opgaan in je rol. Als je Melting heet, kun je dat beter niet doen....
Dan moet ik dit nog maar even aanhorenquote:Op woensdag 6 december 2017 22:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
tailless is eerst even. failfox zit in zijn kooitje
Dat.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Voorlopig is het behoorlijk failless
Advertentie in de krant zetten: Zand op te halen. Zelf scheppen.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, schiet ook niet op daar. Hopelijk maken ze het in orde voor het gaat vriezen.
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:02 schreef knokkels het volgende:
Oh hier waren jullie
[..]
Advertentie in de krant zetten: Zand op te halen. Zelf scheppen.
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zit met je nieuwe speeltje te kutten hè.![]()
![]()
Sfeermakerquote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]Ja
Nu is het nog random knoppen rammen en verbaasd zijn over het geluid dat eruit komt
ToTquote:
Was puur toeval!quote:Op woensdag 6 december 2017 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kon er bijna op wachten.
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:08 schreef ToT het volgende:
Misschien ging mijn interne Rammstein-detector af?
voor sum 41 een van de ruigerequote:Op woensdag 6 december 2017 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje aan de kalme kant wel.
Alleen het intro bleek rustig, wist ik veel.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:12 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
voor sum 41 een van de ruigere
haha verrassing danquote:Op woensdag 6 december 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen het intro bleek rustig, wist ik veel.
Hoe is u?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Was puur toeval!Misschien ging mijn interne Rammstein-detector af?
[..]Knok!
Je nieuwste aanwinst?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is u?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tetris Extern.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is u?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yayquote:Op woensdag 6 december 2017 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Je nieuwste aanwinst?
En hier issie prima hoor!
die heeft Arjen Lubach ookquote:Op woensdag 6 december 2017 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is u?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nog niet nee, maar komend weekend komen er mensen proberen ze naar beneden te sjouwen.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yay
Alles nog gelukt met de wasmachine, e.d.?
Denk dat je er heel veel plezier van gaat beleven.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:16 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik moet nog in die lichtshows duiken, ik heb er wel wat info over gevonden. Maar ja, ik moet ook Ableton Live nog configureren en aanleren
quote:
Damn.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar komend weekend komen er mensen proberen ze naar beneden te sjouwen.
Hoe het in het nieuwe huis naar boven moet, weet ik nog niet!Een vriend die me daarmee zou helpen heeft een rib gebroken.
aquote:Op woensdag 6 december 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
hehehehe die mix skills van Tailfox
Protip: ---> trap vs waschmasjien. Laatstgenoemde steeds over de kop laten rollen tot aan trapgat, daarna forse duw geven. KLAAR! Daarna op je gemakquote:Op woensdag 6 december 2017 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar komend weekend komen er mensen proberen ze naar beneden te sjouwen.
Hoe het in het nieuwe huis naar boven moet, weet ik nog niet!Een vriend die me daarmee zou helpen heeft een rib gebroken.
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Protip: ---> trap vs waschmasjien. Laatstgenoemde steeds over de kop laten rollen tot aan trapgat, daarna forse duw geven. KLAAR! Daarna op je gemaklurken. Geen dank.
![]()
![]()
Jaaa, sommige overgangen zijn gewéldig.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
hehehehe die mix skills van Tailfox
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Protip: ---> trap vs waschmasjien. Laatstgenoemde steeds over de kop laten rollen tot aan trapgat, daarna forse duw geven. KLAAR! Daarna op je gemaklurken. Geen dank.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar maar. Dan issie toch schtucq?
Thx.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mooi kut die zware apparaten in de praktijk. Succes mèn.
Hou ik in gedachten.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://studentverhuizers.nl/tarieven/
Ik ben echt heel blij dat jullie dit vindenquote:Op woensdag 6 december 2017 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jaaa, sommige overgangen zijn gewéldig.
Hmmm, dat lijkt me leuk in theorie, maar praktijk?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx.
Mja ik wil zo'n traploper huren (zo'n steekwagen met 3 roterende wieltjes aan beide kanten), maar ik weet wel zeker dat het me daarmee niet in m'n eentje lukt.
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij dat jullie dit vinden
Absoluut niet te doen met deze zware Miele.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmm, dat lijkt me leuk in theorie, maar praktijk?Zou het nog eerder achteruit lopend tree voor tree proberen.
Niet zo negatief zijn over jezelf, nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 december 2017 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
omdat ik vind dat ik niks kan.
Jullie zijn kritisch
Hmmm, dan denk ik echt dat de studenten tip van knok het beste is.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut niet te doen met deze zware Miele.
Met mijn vorige Miele was het misschien net te doen (als je 2 sterke kerels hebt), maar deze is echt een ontzettend stuk zwaarder.
Joh het haperen van je verbinding was altijd legendarisch, maar de shows zelf waren buiten die storingen om verder gewoon hartstikke top!quote:Op woensdag 6 december 2017 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jullie zijn kritisch
vrijdag dj wedstrijd.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tsssk, doe normaal joh.Het gaat prima allemaal.
Je hebt er de techniek voor in huis. Kalm aan gewoon je Tail ding doen.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
vrijdag dj wedstrijd.
hoop echt te winnen
thanks voor de peptalkquote:Op woensdag 6 december 2017 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er de techniek voor in huis. Kalm aan gewoon je Tail ding doen.
Zelfkritiek is okee, maar je bent ietsjes te hard voor jezelf.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben kritisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon lekker je Tailding doen, die goede energie erin gooien.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P![]()
quote:Op woensdag 6 december 2017 23:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfkritiek is okee, maar je bent ietsjes te hard voor jezelf.
Als je met die instelling die wedstrijd ingaat, geef je die vibe over op het publiek. Je kunt het echt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben perfectonisisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd na een optreden wil ik in huilen uitbarsten omdat ik het verneukt heb.(Maar het publiek is minder kritisch dan ik)![]()
En daar komt Gup niet door je set heen, dat scheelt een hoop
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P![]()
Heeft het publiek een goeie tijd gehad?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben perfectonisisch.
altijd na een optreden wil ik in huilen uitbarsten omdat ik het verneukt heb.(Maar het publiek is minder kritisch dan ik)
Nee? Fix het dan.
Ja? Zie je wel. Publiek is een goeie graadmeter
Perfectonisisch? isda?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: