Okeeeeeeeeee 10 miljoen is wat overdreven. Daar heb je me!quote:Op donderdag 7 december 2017 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Welke overbodige middenvelder/aanvaller heeft Brands ooit gekocht voor 10 miljoen?
quote:Op donderdag 7 december 2017 08:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat je in de voorronde niet top presteert met een selectie die op essentiële plaatsen is gewijzigd is gewoon logisch. En een ploeg als Osijek, of welke Oost-Europese subtopper dan ook, blijkt dan al jaren niet minder dan de Nederlandse top. Dat is eigenlijk niet eens meer een verrassing als je het voetbal volgt.
En dat van die motivatie ging over één niet zo intelligente speler die heel genuanceerd aangeeft dat spelen tegen Osijek iets anders is dan spelen tegen Bayern München. Dat is een ander beeld als wat jij probeert te schetsen.
Je kan zien dat dart users verstandige teksten posten.quote:Op donderdag 7 december 2017 10:48 schreef tja77 het volgende:
Potverdorie wat wordt hier een hoop poep gepraat op een doordeweekse ochtend.
Mooi dat Feyenoord gisteren heeft gewonnen, ik gun het ze wel. En de punten voor de UEFA ranking zijn hard nodig door het gefaal van PSV en Ajax.
En ja, dat was zeker gefaal, ga dat toch niet ontkennen joh. Europees gezien was het een schande dit seizoen. Tuurlijk had PSV de selectie niet op tijd op orde, maar dat maakt het juist erger. Wanbeleid, en nog steeds geen LB.
Eigenlijk was die historische wanprestatie dus helemaal geen wanprestatie, fijn zeg!quote:Op donderdag 7 december 2017 08:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat je in de voorronde niet top presteert met een selectie die op essentiële plaatsen is gewijzigd is gewoon logisch. En een ploeg als Osijek, of welke Oost-Europese subtopper dan ook, blijkt dan al jaren niet minder dan de Nederlandse top. Dat is eigenlijk niet eens meer een verrassing als je het voetbal volgt.
En dat van die motivatie ging over één niet zo intelligente speler die heel genuanceerd aangeeft dat spelen tegen Osijek iets anders is dan spelen tegen Bayern München. Dat is een ander beeld als wat jij probeert te schetsen.
Badder heeft al een aardig lijstje met stupide teksten, weer een toegevoegdquote:Op donderdag 7 december 2017 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk was die historische wanprestatie dus helemaal geen wanprestatie, fijn zeg!
Nee, slechts een doorgetrokken lijn naar beneden. Waarbij je jaarlijks een nieuw dieptepunt bereikt.quote:Op donderdag 7 december 2017 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk was die historische wanprestatie dus helemaal geen wanprestatie, fijn zeg!
schattigquote:Op donderdag 7 december 2017 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV zat met fucking Rostov (wie?) in de poule en werd vierde. Doe normaal joh.
Dit dieptepunt zal toch wel een tijdje standhouden denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2017 13:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, slechts een doorgetrokken lijn naar beneden. Waarbij je jaarlijks een nieuw dieptepunt bereikt.
@Scarface88 (Omdat je in Amerika woont)twitter:PSV twitterde op donderdag 07-12-2017 om 13:46:56PSV goes 🇺🇸! Wil je PSV live in actie zien in Florida? Lees dan hier de mogelijkheden: https://t.co/aNqV590J3o… https://t.co/2D5gRDezOz reageer retweet
Ik vraag me af waarom Scarface ons nog niet uitgenodigd heeft? AirBnB'tje huren met de PSV-Fokkers en een weekje klagen in de US. Ik zie het wel zittenquote:Op donderdag 7 december 2017 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
@Scarface88 (Omdat je in Amerika woont)twitter:PSV twitterde op donderdag 07-12-2017 om 13:46:56PSV goes 🇺🇸! Wil je PSV live in actie zien in Florida? Lees dan hier de mogelijkheden: https://t.co/aNqV590J3o… https://t.co/2D5gRDezOz reageer retweet
slapenquote:Op donderdag 7 december 2017 10:09 schreef nickhguitar het volgende:
Schuurs naar Ajax. Lopen we weer te slapen zeg..
Ligt eraan, zullen er ook dames aanwezig zijn?quote:Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Scarface ons nog niet uitgenodigd heeft? AirBnB'tje huren met de PSV-Fokkers en een weekje klagen in de US. Ik zie het wel zitten
Mrs. LansGodinquote:Op donderdag 7 december 2017 14:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan, zullen er ook dames aanwezig zijn?
Feyenoord deed niet eens meequote:Op donderdag 7 december 2017 09:01 schreef Vasion het volgende:
PSV heeft in de jaren dat NL coëfficiënt in het geding was de EL totaal niet serieus genomen.
PSV heeft hem deze zomer een plekje in Jong PSV toegezegd, hij moest zich dan daar eerst bewijzen voor hij met het eerste mocht mee trainen. Wel is gezegd dat de verwachting was dat dat snel zou gaan, omdat hij veel indruk had gemaakt op de staf.quote:Op donderdag 7 december 2017 13:51 schreef Ciscus het volgende:
Perr Schuurs naar Ajax..zal vast door Sunday komen. Wel jammer dat hij, net als Frenkie de Jong, niet voor PSV kiest. Aan de andere kant; wellicht is PSV al eerder afgehaakt.
En bij Ajax hoef je maar 3 halve wedstrijden in het eerste gestaan te hebben en je mag al in een cruciale interland het oranje dragen. Dat helpt ook mee natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft hem deze zomer een plekje in Jong PSV toegezegd, hij moest zich dan daar eerst bewijzen voor hij met het eerste mocht mee trainen. Wel is gezegd dat de verwachting was dat dat snel zou gaan, omdat hij veel indruk had gemaakt op de staf.
Bij Ajax schijnt hij nadrukkelijker te horen hebben gekregen dat hij een kans krijgt in het eerste.
Om na 4 wedstrijden weer volledig afgeserveerd te worden. Maar goed, boeiend. Het is jammer, ik had hem graag naast Obispo gezien, vergelijkbare talenten maar wel met specifiek eigen kwaliteiten.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En bij Ajax hoef je maar 3 halve wedstrijden in het eerste gestaan te hebben en je mag al in een cruciale interland het oranje dragen. Dat helpt ook mee natuurlijk.
Naast elkaar zou het mooiste zijn geweest. Maar het zijn wel een beetje dezelfde types. Beiden voetballende verdedigers. Ik zie naast beiden graag een sloper.quote:
Ik vind Obispo meer sloper dan Schuurs, eerlijk gezegd. Schuurs heeft meer overzicht.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naast elkaar zou het mooiste zijn geweest. Maar het zijn wel een beetje dezelfde types. Beiden voetballende verdedigers. Ik zie naast beiden graag een sloper.
Die Franse verdediger uit Jong PSV kan ook een goeie worden.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naast elkaar zou het mooiste zijn geweest. Maar het zijn wel een beetje dezelfde types. Beiden voetballende verdedigers. Ik zie naast beiden graag een sloper.
Ik vind het allebei geen slopers. En ik vind dat ze allebei overzicht hebben. Ik vind eerlijk gezegd dat Obispo nog sierlijker oogt dan Schuurs.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind Obispo meer sloper dan Schuurs, eerlijk gezegd. Schuurs heeft meer overzicht.
Eet ie veel goulash?quote:Op donderdag 7 december 2017 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind het allebei geen slopers. En ik vind dat ze allebei overzicht hebben. Ik vind eerlijk gezegd dat Obispo nog sierlijker oogt dan Schuurs.Meer flair. Maar ik heb Obispo dan ook weer vaker zien voetballen dan Schuurs.
Overigens heeft PSV in de jeugd ook nog Soulas rondlopen. Over slopers gesproken.
Nee. De eerste wedstrijd tegen Atletico bijvoorbeeld werden we links en rechts door de scheids genaaid. 100% goal afgekeurd, Godin die duidelijk hands maakte (leek wel volleybal) werd geen penal gegeven en zo kan ik nog even doorgaan.quote:Op donderdag 7 december 2017 08:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Feyenoord heeft beter gepresteerd in de CL dan PSV het jaar ervoor.
Doe dat even dan, ik vind dit wel vermakelijk namelijk.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee. De eerste wedstrijd tegen Atletico bijvoorbeeld werden we links en rechts door de scheids genaaid. 100% goal afgekeurd, Godin die duidelijk hands maakte (leek wel volleybal) werd geen penal gegeven en zo kan ik nog even doorgaan.
Zit aan de westkust maar ik ga proberen of het lukt er heen te gaanquote:Op donderdag 7 december 2017 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
@Scarface88 (Omdat je in Amerika woont)twitter:PSV twitterde op donderdag 07-12-2017 om 13:46:56PSV goes 🇺🇸! Wil je PSV live in actie zien in Florida? Lees dan hier de mogelijkheden: https://t.co/aNqV590J3o…; https://t.co/2D5gRDezOz reageer retweet
quote:Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom Scarface ons nog niet uitgenodigd heeft? AirBnB'tje huren met de PSV-Fokkers en een weekje klagen in de US. Ik zie het wel zitten
Precies! Laat 'm barsten!quote:Op donderdag 7 december 2017 17:54 schreef Scarface88 het volgende:
En ohja fuck die Schuurs. Als ze liever bij een club spelen die al 4 jaar op een rij niks gewonnen heeft en zondag 13 punten achter staan dan boeiend. Je moet graag bij ons mooie PSV willen spelen zoals Obispo en anders maar niet.
En andersom vonden ze het bij Ajax destijds maar wat kut dat Maher naar PSV ging. En misschien was Luque bij PSV wel een sensatie geworden en was Maher van Ajax naar Barcelona gegaan. Je kunt er geen kut van zeggen.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Precies! Laat 'm barsten!
Ach, ik denk altijd maar aan jongens als Luque die we toen ook graag wilden hebben. Wat baalde ik dat hij voor Ajax koos, en toen bakte hij er niks van. Tijd zal het leren of dit jammer is.
Iedere keer als ik denk dat je niet dommer kunt zijn bewijs jij het tegendeel. Dat is ergens ook wel weer heel erg knap.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hm, Feyenoorders kruipen weer hun grot uit en zijn weer hier te vinden.
Lijkt wel alsof die voor het eerst sinds 2003 in de CL hebben gewonnen :S
Oh wacht...
Zo danquote:Op donderdag 7 december 2017 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hm, Feyenoorders kruipen weer hun grot uit en zijn weer hier te vinden.
Lijkt wel alsof die voor het eerst sinds 2003 in de CL hebben gewonnen :S
Oh wacht...
Sjaak strikes again!quote:Swart fel: 'Hoort toch niet om voor je eigen publiek op counter te spelen?'
PSV staat inmiddels tien punten voor op nummer drie Ajax, met AZ op acht punten achterstand op de tweede plaats, en als de Eindhovenaren zondag in de Johan Cruijff ArenA winnen, loopt de voorsprong op de Amsterdammers zelfs op tot dertien punten. Ondanks de forse achterstand van zijn ploeg, is Sjaak Swart niet onder de indruk van het spel van de concurrent.
De Ajax-icoon vindt dat PSV niet sterk speelt en de afgelopen wedstrijden ook veel geluk heeft gehad: "Dat hoort bij voetbal, maar een keer zullen ze ook een tik krijgen. Die tik moeten ze nu krijgen door Ajax. Als je thuis speelt, voor je eigen publiek, op de counter. Dat hoort toch niet bij PSV?", legt hij uit in gesprek met De Telegraaf.
Hoezo hoort dat niet bij PSV? Dat hoort juist bij PSVquote:
Kut? Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 7 december 2017 19:35 schreef Scarface88 het volgende:
Ach Sjaak is nog van de oude stempel en gaat niet met zn tijd mee. Heel Europa speelt tegenwoordig zo.
https://m.limburger.nl/cn(...)anwinst-schuurs-voorquote:Op donderdag 7 december 2017 19:34 schreef Zorro het volgende:
Schuurs naar ajax
Wanneer is de laatste keer dat een Limburger succesvol was in Amsterdam?
Nee, Toon Hermans telt niet.
Dan kan het toch nog steeds kut zijn? Maar vertel, hoe speelt HEEL EUROPA volgens jouquote:
Nee ik zei succesvol.quote:Op donderdag 7 december 2017 19:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
https://m.limburger.nl/cn(...)anwinst-schuurs-voor
1979 dus.
Nuttig. Beetje wat een Vogel bij PSV deed. Maar zelfs de Cruijff van Limburg, als je Derksen moet geloven, heeft het niet echt gemaakt daar.quote:Op donderdag 7 december 2017 19:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Erkens speelde 3 seizoenen en 69 wedstrijden. Toch prima gedaan dan?
Vogel was essentieel in dat elftal.quote:Op donderdag 7 december 2017 19:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nuttig. Beetje wat een Vogel bij PSV deed. Maar zelfs de Cruijff van Limburg, als je Derksen moet geloven, heeft het niet echt gemaakt daar.
Naar zn kwaliteiten en aanpassen aan de tegenstander. Ajax is de enige club die zo eigenwijs als stront is en altijd en overal het o zo grote allemachtige Ajax spel moet spelen. Je ziet geen enkele club met deze arrogantie. In Amsterdam denken ze dat ze het voetbal hebben uitgevonden en hun systeem heilig is.quote:Op donderdag 7 december 2017 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan het toch nog steeds kut zijn? Maar vertel, hoe speelt HEEL EUROPA volgens jou
Daar heb je wel gelijk. Niet zo'n goed voorbeeld. Mendez danquote:Op donderdag 7 december 2017 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vogel was essentieel in dat elftal.
Was geen klote aan, totdat ik een hele wedstrijd op hem ging letten. Hij verloor zelden een bal en bepaalde samen met Van Bommel het ritme van de wedstrijd. Bijna niemand zal een shirt met zijn naam hebben, maar wat een goede speler was dat. Daarna kregen we Simons, volgens mij. Ook goed, tactisch net een klasse minder maar zijn balveroveringen (mede door zijn maat 49) maakten een hoop goed. Ach, ik dwaal af. We gaan naar Amerika?quote:Op donderdag 7 december 2017 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vogel was essentieel in dat elftal.
Jezusquote:Op donderdag 7 december 2017 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Naar zn kwaliteiten en aanpassen aan de tegenstander. Ajax is de enige club die zo eigenwijs als stront is en altijd en overal het o zo grote allemachtige Ajax spel moet spelen. Je ziet geen enkele club met deze arrogantie. In Amsterdam denken ze dat ze het voetbal hebben uitgevonden en hun systeem heilig is.
Mendez...hoe durf jequote:Op donderdag 7 december 2017 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk. Niet zo'n goed voorbeeld. Mendez dan
Ja zeg, de spelers die echt de middelmaat hebben die ik bedoel zijn allang uit mijn geheugen verdwenenquote:
Ze hebben, eerlijk is eerlijk, veel invloed gehad op het voetbal in Europa. Dat is best iets op trots op te zijn, al hebben de huidige ajax-mannetjes (laat staan supporters) daar iets mee van doen.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Naar zn kwaliteiten en aanpassen aan de tegenstander. Ajax is de enige club die zo eigenwijs als stront is en altijd en overal het o zo grote allemachtige Ajax spel moet spelen. Je ziet geen enkele club met deze arrogantie. In Amsterdam denken ze dat ze het voetbal hebben uitgevonden en hun systeem heilig is.
Twan Scheepers, Robert Fuchs, Davy Oyen, Khokhlov, Gakhokidze, zoiets?quote:Op donderdag 7 december 2017 20:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, de spelers die echt de middelmaat hebben die ik bedoel zijn allang uit mijn geheugen verdwenen
Heb je ook een goed voorbeeld?quote:Op donderdag 7 december 2017 20:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk. Niet zo'n goed voorbeeld. Mendez dan
Wat een tijden waren dat.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Was geen klote aan, totdat ik een hele wedstrijd op hem ging letten. Hij verloor zelden een bal en bepaalde samen met Van Bommel het ritme van de wedstrijd. Bijna niemand zal een shirt met zijn naam hebben, maar wat een goede speler was dat. Daarna kregen we Simons, volgens mij. Ook goed, tactisch net een klasse minder maar zijn balveroveringen (mede door zijn maat 49) maakten een hoop goed.
Niks mad. Feit. Ajax denkt nog steeds met hun spel uit de jaren 70 te kunnen domineren in t voetbal. Tijden veranderen. Je aanpassen aan de tegenstander hoort bij het moderne voetbal. Iets wat er bij Sjaak Swart blijkbaar niet ingaat.quote:
Alsof je aanpassen aan de tegenstander een kenmerk is van het moderne voetbal. Wat een gelul in de ruimte zegquote:Op donderdag 7 december 2017 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niks mad. Feit. Ajax denkt nog steeds met hun spel uit de jaren 70 te kunnen domineren in t voetbal. Tijden veranderen. Je aanpassen aan de tegenstander hoort bij het moderne voetbal.
Scheepers past wel ja. De Russen vond ik best wel aardig en Fuchs en Oyen speelden zelden.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Twan Scheepers, Robert Fuchs, Davy Oyen, Khokhlov, Gakhokidze, zoiets?
Dat denken ze helemaal niet, maar Ajax heeft wel gewoon de principes om aanvallend voetbal te willen spelen en daarmee resultaat te willen halen. Dat is toch een prima streven, maar aanvallend voetbal kan je best evolueren en Ajax speelt echt niet dezelfde tactiek als in de jaren '70 hoor (al speelt Ajax op dit moment helemaal geen tactiek, maar dat geheel terzijde)quote:Op donderdag 7 december 2017 20:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niks mad. Feit. Ajax denkt nog steeds met hun spel uit de jaren 70 te kunnen domineren in t voetbal. Tijden veranderen. Je aanpassen aan de tegenstander hoort bij het moderne voetbal.
Scheepersquote:Op donderdag 7 december 2017 20:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Twan Scheepers, Robert Fuchs, Davy Oyen, Khokhlov, Gakhokidze, zoiets?
Dat mogen we Linskens en Ellerman ook wel noemen, al zullen daar de meningen over verdeeld zijn.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scheepers past wel ja. De Russen vond ik best wel aardig en Fuchs en Oyen speelden zelden.
Ik vond Khoklov een prachtige speler, maar of hij nou heel nuttig was...een soort Pereiro, al heeft die laatste meer laten zien (al is het niveau ook lager dan destijds natuurlijk)quote:Op donderdag 7 december 2017 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Scheepers
Zat destijds een Limburger achter me op de tribune en die zei: "Als je tegen Scheepers speelt, moet je net doen alsof hij er niet is, dat doet hij zelf ook altijd."
Khoklov was trouwens een topper. Kon alleen niet met Gerets overweg.
Linskensgod.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat mogen we Linskens en Ellerman ook wel noemen, al zullen daar de meningen over verdeeld zijn.
Ellerman rende 37 km per wedstrijd en deed al het vuile werk op de helft van de tegenstander. Het klopte wel helemaal met hem erbij.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ellerman met Romario was trouwens ook genieten.
Ellerman was een held. Cultfiguur.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ellerman rende 37 km per wedstrijd en deed al het vuile werk op de helft van de tegenstander. Het klopte wel helemaal met hem erbij.
Edit, wiki: Ellermans voetballoopbaan startte bij het Dordtse EBOH. In het seizoen 1985/86 debuteerde Ellerman voor Sparta Rotterdam. Drie seizoenen en 70 competitiewedstrijden later, werd Ellerman getransfereerd naar PSV. Hier was hij vijf seizoenen lang één van de publiekslievelingen en een vaste waarde in het eerste elftal. In het seizoen 1993/94 kwam hij echter maar tot vijf wedstrijden. Hij speelde vooral als linker vleugelspeler.
Publiekslieveling??? Heeft hij dat zelf toegevoegd ofwa?
1-1quote:Op donderdag 7 december 2017 21:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat gaat het worden zondag?
Een graad of 2, een beetje winderig en kans op natte sneeuw.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wat gaat het worden zondag?
Met plaatselijk een pestbui, vlak bij Sjaak.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een graad of 2, een beetje winderig en kans op natte sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |