Phieuw, gelukkig een Lint/GTW/moderne trein. Stel je voor dat het DM'90 geweest zou zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2017 21:14 schreef dennistd het volgende:
Zou achterop een achtergebleven goederenwagen geknald zijn: http://www.focus.de/panor(...)zten_id_7942916.html
Hilsner tilbage!quote:
quote:Update ongeval Meerbusch.
Mcn DBC ligt in ziekenhuis ivm rug en nek klachten.
NX is met een Befehl een rood sein gepasseerd en heeft te vroeg zn snelheid hernomen of de Fdl heeft een verkeerd Befehl afgegeven.
en weer voorbij en dat is maar goed ook want ik moet straks naar leewardequote:Op woensdag 6 december 2017 13:52 schreef b2py het volgende:
Hoop politie ineens langszoevend, aanrijding persoon op station Woerden zelf..
we leggen in het noorden de klemtoon andersquote:Op woensdag 6 december 2017 15:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en weer voorbij en dat is maar goed ook want ik moet straks naar leewarde
ik ben er een vanquote:Op woensdag 6 december 2017 16:24 schreef dennistd het volgende:
Volgens de adviesaanvraag NS Flex zouden er nog 880.000 (!) mensen met een ouderwetse voordeelurenkaart zijn
http://www.locov.nl/Image(...)ex_tcm311-397354.pdf
dat neem ik jullie niet kwalijk hoorquote:Op woensdag 6 december 2017 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
we leggen in het noorden de klemtoon anders
Wij zeggen Leeuwwarden.quote:Op woensdag 6 december 2017 16:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat neem ik jullie niet kwalijk hoor
Wel eerlijk van het AMK dat ze toegeven dat de reiziger er bij hen niet toe doet.quote:Het AMK is van mening dat deze uitspraak alleen maar verliezers kent. Niet alleen Teus Flierman, maar ook het AMK, de directie en het management bij NS."
Ook ik heb nog een voordeelurenabonnementquote:
Toen ik in Kopenhagen was drie jaar geleden vertrok de trein van precies dezelfde plaats, bizar dat het nog steeds hetzelfde perron is. Toen ik doorreisde naar Stockholm miste ik dat ding 's ochtends vroeg zelfs bijna omdat ik het perron niet kon vindenquote:Op woensdag 6 december 2017 17:27 schreef James1988 het volgende:
Een paar treinenplaatjes van vandaag.
[ afbeelding ]
Een SJ X2000 naar Stockholm, die vertrekt vanaf het enigszins afgelegen spoor 26. Je kunt er alleen komen door over een ander perron te lopen, dat niet overdekt is. Geen al te beste stadsentree als je het mij vraagt...
Die bovenkant is er wel heel netjes afgescheurd. Zat er een breuklijn ofzoquote:
Het is nou niet echt de tijd van het jaar om een cabriobus op je routes te introducerenquote:
Kunnen de nummertjes nog kleiner?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:56 schreef dennistd het volgende:
Bij mij betaal je tot het eindpunt een euro minder en mijn dak zit er nog op
[ afbeelding ]
Dit was mij gisteren op station Eindhoven voor het eerst opgevallen bij de intercity ri. Weert. Klopte (nog) niet helemaal.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:59 schreef b2py het volgende:
Ik las trouwens dat er op Amsterdam - Eindhoven wordt aangegeven bij welke letters de trein stopt in de NS App.
Op Schiphol doen ze dat ook merkte ik vorige week toevallig. Alleen jammer dat er alleen letters op spoor 3/4 staan en niet op spoor 1/2 waar mijn trein kwamquote:Op woensdag 6 december 2017 19:59 schreef b2py het volgende:
Ik las trouwens dat er op Amsterdam - Eindhoven wordt aangegeven bij welke letters de trein stopt in de NS App.
Dat niet alleen, maar er zijn ook al problemen met de onderstationsquote:Op woensdag 6 december 2017 22:18 schreef BLS het volgende:
Er gaat voorlopig geen trein stoppen in Zwolle Stadshagen...
http://www.treinreiziger.(...)tadshagen-uitgesteld
Het lijkt erop dat ProRail de boel behoorlijk verkloot heeft.quote:Op woensdag 6 december 2017 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar er zijn ook al problemen met de onderstations
Tja, de onderstations schijnen berekend te zijn op SLT's ipv de veel krachtiger FLIRTs....quote:Op woensdag 6 december 2017 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar er zijn ook al problemen met de onderstations
Echt, hoe krijg je zoiets voor elkaar...quote:Op woensdag 6 december 2017 23:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, de onderstations schijnen berekend te zijn op SLT's ipv de veel krachtiger FLIRTs....
Hebben ze de engineers van Berlijn Brandenburg ingehuurd ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2017 23:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja, de onderstations schijnen berekend te zijn op SLT's ipv de veel krachtiger FLIRTs....
Tja.. De specificaties van de FLIRT zullen op dat moment nog wel niet bekend zijn geweest dus heeft men gewoon het snelste NL-materieel dat er toen was als voorbeeld genomen.quote:Op woensdag 6 december 2017 23:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Echt, hoe krijg je zoiets voor elkaar...
Die tijdelijke snelheidsbeperking van 100 km/u op die lijn was al een beetje een weggevertje...quote:Op woensdag 6 december 2017 22:18 schreef BLS het volgende:
Er gaat voorlopig geen trein stoppen in Zwolle Stadshagen...
http://www.treinreiziger.(...)tadshagen-uitgesteld
Dan sla ik je sowieso voor je bek, omdat het kan. Kusjequote:
Als een trein met minder vermogen in theorie de rijtijden met 140 moet kunnen halen en een stop in stadshagen moet dat voor een krachtigere trein toch ook geen probleem zijn? Vermogen beperken tot 2000kW en gaanquote:Op woensdag 6 december 2017 23:33 schreef dennistd het volgende:
[..]
Tja.. De specificaties van de FLIRT zullen op dat moment nog wel niet bekend zijn geweest dus heeft men gewoon het snelste NL-materieel dat er toen was als voorbeeld genomen.
Een SLT heeft 1500-2000kW vermogen, een FLIRT 3000kW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |