Ze zijn vanaf vandaag bezig met opbouwen op het Marktplein in Apeldoorn.quote:
Daar was toch ook altijd een stream van?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf vandaag bezig met opbouwen op het Marktplein in Apeldoorn.
Ik denk een paar dagen voor het begint, als de camera's geïnstalleerd zijn enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar was toch ook altijd een stream van?
Zal nog wel komen denk ik..
ben benieuwd wie haar op gaat volgenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een paar dagen Roos. Heb d'r al jaren niet meer geluisterd.
Waarom ben je blauw duckjequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Met een zender die pretendeert een muziekzender te zijn wel.quote:
Blauwtje opgelopen.quote:
er wordt ook zat muziek gedraaidquote:Op woensdag 6 december 2017 07:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een zender die pretendeert een muziekzender te zijn wel.![]()
Ik ben benieuwd of serieus request weer een succes kan worden, of dat de hype na het Tijn jaar nu voorbij is.
de hype is al jaren voorbijquote:Op woensdag 6 december 2017 07:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een zender die pretendeert een muziekzender te zijn wel.![]()
Ik ben benieuwd of serieus request weer een succes kan worden, of dat de hype na het Tijn jaar nu voorbij is.
I know, ik ben de dagen aan het aftellen!quote:Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
twitter:hermandeperman twitterde op woensdag 06-12-2017 om 17:45:02Afgelopen weekend hebben ze aan m'n meissie gezeten, en daar wilde ik dit over kwijt #3fm #metoo https://t.co/wVYAxjemss reageer retweet
wtfquote:Op woensdag 6 december 2017 18:41 schreef Evertjan het volgende:
heftig verhaal van Herman Hofman over zijn vriendintwitter:hermandeperman twitterde op woensdag 06-12-2017 om 17:45:02Afgelopen weekend hebben ze aan m'n meissie gezeten, en daar wilde ik dit over kwijt #3fm #metoo https://t.co/wVYAxjemss reageer retweet
damnquote:
de blauwe elitequote:Op donderdag 7 december 2017 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
damn
gefeliciteerd hoor met je nieuwe elite status
hoeveel notes heb je me al gegeven???/
vandaag geen 3FM geluisterd maar is dit waar?twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 07-12-2017 om 20:51:06Cool. @3fm draait de hele dag alleen maar zangeressen. En ontvangt daarover maar 2 appjes. 😎😄 reageer retweet
Dat is het ook niet natuurlijk. Sticks :’) :’)quote:Op donderdag 7 december 2017 21:55 schreef J_Mormont het volgende:
Niemand die ook begint over het 'anthem' van dit jaar van Rico en SticksBelooft niet veel goeds. Ook geen top nummer i.m.o.
Nooit beweerd dat ik niet stom was, het wordt alleen door anderen stelselmatig ontkend...quote:
Waar kan ik me melden? En wat wordt het salaris?quote:Op donderdag 7 december 2017 23:21 schreef RipCity het volgende:
https://www.nu.nl/media/5(...)heid-dj-reijmer.html
Noem me 1 iemand die ooit heeft genoten van Roosmarijn op de radio... Die kan de bazige vrouw gaan uithangen op een stoffig kantoortje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |