Dat klopt, wie is er in leven om kwart voor 7 heb je dan.quote:Op dinsdag 5 december 2017 07:18 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb mijn wekkeradio om wakker te worden op 3fm staan deze gaat af om 6.45 dan hoor ik Domien lullen en tot 7.00 uur hoor ik maar 1 muziek nummer volgens mij.
niks mis meequote:Op dinsdag 5 december 2017 07:18 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb mijn wekkeradio om wakker te worden op 3fm staan deze gaat af om 6.45 dan hoor ik Domien lullen en tot 7.00 uur hoor ik maar 1 muziek nummer volgens mij.
Kan nooit kwaad om dit filmpje weer eens te posten.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Is er al een livestream? Of een boodschaaaap?
Ja, dat is beter om aan het postquota te komen van dit topic, want 1 topic per 2 maanden is natuurlijk helemaal niksquote:
Ze zijn vanaf vandaag bezig met opbouwen op het Marktplein in Apeldoorn.quote:
Daar was toch ook altijd een stream van?quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zijn vanaf vandaag bezig met opbouwen op het Marktplein in Apeldoorn.
Ik denk een paar dagen voor het begint, als de camera's geïnstalleerd zijn enzo.quote:Op dinsdag 5 december 2017 20:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar was toch ook altijd een stream van?
Zal nog wel komen denk ik..
ben benieuwd wie haar op gaat volgenquote:Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een paar dagen Roos. Heb d'r al jaren niet meer geluisterd.
Waarom ben je blauw duckjequote:Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een paar dagen Roos. Heb d'r al jaren niet meer geluisterd.
Met een zender die pretendeert een muziekzender te zijn wel.quote:
Blauwtje opgelopen.quote:
er wordt ook zat muziek gedraaidquote:Op woensdag 6 december 2017 07:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een zender die pretendeert een muziekzender te zijn wel.![]()
Ik ben benieuwd of serieus request weer een succes kan worden, of dat de hype na het Tijn jaar nu voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |