abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 09:49:07 #101
8781 crew  Frutsel
pi_175484447
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:11 schreef ShevaJB het volgende:
Wie is Tim Knol :')
ja inderdaad :{
pi_175484494
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 09:47 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat is inderdaad één mogelijkheid. Ik weet niet wat jij in gedachte had, maar een oorlog vind ik een beetje too much om dat doel te bereiken dus ik weet niet hoe realistisch dit is.

We hoeven enkel te wachten. Na verloop van tijd zijn voldoende mensen dit gezeik zat en worden de huillies vanzelf geneutraliseerd middels stevige discussies.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  maandag 4 december 2017 @ 09:54:42 #103
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_175484538
Wel het ideale nieuwsbericht voor op Facebook etc. merk ik. De ene helft van Nederland vind het een onsmakelijke grap van die Frank Dane. De andere helft vind dat Maan zich niet zo ontzettend moet aanstellen.. En dan massaal 'vind ik leukjes' en 'vind ik boosjes' geven :')_!

Ik had nog nooit van beide gehoord, maar godver zeg, dat je als DJ je eigen 'grappen' belangrijker vindt dan de muziek die er live gespeeld word.. :r Dit (en de reclame) is dus waarom ik al jaren geen radio meer luister..

[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 04-12-2017 10:08:58 ]
nee, jij dan!
pi_175484541
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:34 schreef Aventura het volgende:
Het is gewoon enorm vernederend voor haar. Je bent een professional, treedt op en dan zoiets. Dan word je toch niet serieus genomen? Zouden ze dat ook hebben gedaan als ze Willeke Alberti of Marco Borsato hadden uitgenodigd? Ik vraag me echt af wat die dj dachten hoe de reactie dan was, had ze een beetje dom mee moeten lachen?
Ik schaam me dat dit mijn toetsenbord uitkomt, maar Maan is natuurlijk ook geen Willeke Alberti of Marco Borsato. Ze is natuurlijk ook een nietszeggend zangeresje dat een jaar geleden een talentenjachtje heeft gewonnen, terwijl Willeke Alberti en Marco Borsato Nederlandse 'grootheden' zijn.

Zo'n Maan is over een jaar weer compleet vergeten, tenzij het haar lukt om mee te draaien in het circlejerk kliekje. Daar horen dit soort 'lachen gieren brullen' acties nou eenmaal bij. Een beetje dom doen, een beetje herinneringen ophalen aan toen ze andere keren dom deden. "Weet je nog die streaker?", "Ja, jullie hadden me echt goed tuk hoor, hahaha." Welkom in de Nederlandse mediawereld.
  Licht Ontvlambaar maandag 4 december 2017 @ 09:55:31 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175484555
Dus als het iemand anders gebeurt op het songfestival, dan is het hilarisch. Maar gebeurt het jezelf, dan moet je janken... typisch wel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 4 december 2017 @ 09:55:40 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_175484559
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:32 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Als ze van zo'n stom geintje al helemaal instort gaat ze het nog erg lastig krijgen in het leven :')
Dit ja.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_175484572
Wat een gezever zeg, een goed voorbeeld over hoe je van een mug een olifant maakt!

En wat is er met de jeugd van Nederland gebeurd? Want die reacties.....het lijkt precies de bible-belt van Amerika.....en waar wonen de meeste Trump stemmers?

Juist. Dus dat Trump bashing is ook alleen maar voor de show, in werkelijkheid denkt links Nederland precies zo.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  maandag 4 december 2017 @ 09:57:05 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175484582
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175484612
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 09:56 schreef ietjefietje het volgende:
Wat een gezever zeg, een goed voorbeeld over hoe je van een mug een olifant maakt!

En wat is er met de jeugd van Nederland gebeurd? Want die reacties.....het lijkt precies de bible-belt van Amerika.....en waar wonen de meeste Trump stemmers?

Juist. Dus dat Trump bashing is ook alleen maar voor de show, in werkelijkheid denkt links Nederland precies zo.
Wel knap dat je een kutgeintje tussen een nietszeggende dj en een nietszeggende zangeres kunt linken aan Trump. Respect.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 4 december 2017 @ 09:59:13 #110
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175484616
Geen normale actie dit
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport maandag 4 december 2017 @ 10:00:12 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175484626
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Dus als het iemand anders gebeurt op het songfestival, dan is het hilarisch. Maar gebeurt het jezelf, dan moet je janken... typisch wel.
tsja je merkt pas hoe kut zoiets is als het jezelf raakt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 4 december 2017 @ 10:01:23 #112
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175484639
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Aan de andere kant: er zijn ook meisjes die daar niet gediend van zijn. Dat moet je ook respecteren. Daar tegenover staat weer dat je je dan maar niet in dat wereldje moet begeven wat niet de jouwe is.
Kinderen zijn qua gedrag precies tot in detail zoals hun ouders? :?
Krekker is de bom!
pi_175484708
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:54 schreef Gehenna het volgende:
Wel het ideale nieuwsbericht voor op Facebook etc. merk ik. De ene helft van Nederland vind het een onsmakelijke grap van die Frank Dane. De andere helft vind dat Maan zich niet zo ontzettend moet aanstellen.. En dan massaal 'vind ik leukjes' en 'vind ik boosjes' geven :')_!

Ik had nog nooit van beide gehoord, maar godver zeg, dat je als DJ je eigen 'grappen' belangrijker vindt dan de muziek die er live gespeeld word.. :r Dit (en de reclame) is dus waarom ik al jaren geen radio meer luisteren..
Nederlandse radio met al die tyfusgrappen en grollen is inderdaad misselijkmakend. Ik ben sowieso niet zo van de radio, dus het speelt voor mij nauwelijks mee, maar dan hoor je het eens bij iemand in de auto, op het werk of op stage en dan schaam je je gewoon plaatsvervangend voor die onzin. Het ergste is als mensen, die je verder best waardeert, het nog leuk vinden ook. Die kelderen meteen zwaar in je aanzien. :r
pi_175484774
Don't look Ethel!

Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  Vis een optie? maandag 4 december 2017 @ 10:12:51 #115
70532 loveli
N
pi_175484789
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:34 schreef Aventura het volgende:
Het is gewoon enorm vernederend voor haar. Je bent een professional, treedt op en dan zoiets. Dan word je toch niet serieus genomen? Zouden ze dat ook hebben gedaan als ze Willeke Alberti of Marco Borsato hadden uitgenodigd? Ik vraag me echt af wat die dj dachten hoe de reactie dan was, had ze een beetje dom mee moeten lachen?
Dit.
crap in = crap out
pi_175484799
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 09:57 schreef Copycat het volgende:
:')
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 09:26 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Waarom seksistisch?
Ik ben hier oprecht benieuwd naar.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 10:18:52 #117
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175484869
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

tsja je merkt pas hoe kut zoiets is als het jezelf raakt
Ik vond het eerder lullig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175484904
Ik zie als ik Youtube bekijk regelmatig filmpjes voorbijkomen met Maan in de hoofdrol met clickbait-titels als: 'Ik ben een losbol en lekker vrijgezel', 'MAAN over haar liefdesleven', 'Heb wel eens met puntje puntje getongd' en 'MAAN met de billen bloot'. Dan verwacht je bij haar ook eerder misplaatste onzin en foute grappen dan bij een Borsato of een Alberti.
Vraag je veel aandacht, kun je ook veel foute aandacht op je bordje krijgen.
  † In Memoriam † maandag 4 december 2017 @ 10:26:41 #119
43556 miss_dynastie
pi_175484992
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:20 schreef Wuwwa het volgende:
Ik zie als ik Youtube bekijk regelmatig filmpjes voorbijkomen met Maan in de hoofdrol met clickbait-titels als: 'Ik ben een losbol en lekker vrijgezel', 'MAAN over haar liefdesleven', 'Heb wel eens met puntje puntje getongd' en 'MAAN met de billen bloot'. Dan verwacht je bij haar ook eerder misplaatste onzin en foute grappen dan bij een Borsato of een Alberti.
Vraag je veel aandacht, kun je ook veel foute aandacht op je bordje krijgen.
Ik heb geen idee wat Maan op YT uitspookt, ik heb namelijk echt een hekel aan Maan en vind dat ze totaal niet kan zingen. Maar ze was te gast bij een programma van haar werkgever. Dat programma vond haar kennelijk professioneel zangeres genoeg om haar uit te nodigen om te komen zingen. Dan kun je dit toch niet maken?!

En nu moet ze straks ook uitleg komen geven nadat ze eerst maar sorry bleef zeggen. Dat het meevalt en niet zo erg is uiteraard, want ze delen dezelfde baas en je wil niet het risico lopen je carrière te verspelen om één piemel. En ondertussen roepen hoe erg al die #metoo situaties toch wel niet zijn....
  maandag 4 december 2017 @ 10:31:43 #120
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175485078
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 10:11 schreef ietjefietje het volgende:
Don't look Ethel!

Mooning voor Maan.
  maandag 4 december 2017 @ 10:41:57 #121
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175485199
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:55 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ze is natuurlijk ook een nietszeggend zangeresje dat een jaar geleden een talentenjachtje heeft gewonnen, terwijl Willeke Alberti en Marco Borsato Nederlandse 'grootheden' zijn.
Er was een tijd dat Marco Borsato ook een nietszeggend zangertje was dat een talentenjachtje (Soundmixshow) had gewonnen. Toen kwam er nog Italiaans onder zijn snor vandaan.

Dus, wat wil je nou helemaal zeggen?
Dat vrouwen die nog niet beroemd zijn zich er maar bij neer moeten leggen dat ze met dit soort walgelijk acties worden geconfronteerd?
pi_175485280
Nummer wat ze zong is overigens een slechte kopie van 'Ciao Adios' van Anne-Marie, maar dat terzijde.
pi_175485287
:')
  maandag 4 december 2017 @ 10:49:17 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175485296
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Er was een tijd dat Marco Borsato ook een nietszeggend zangertje was dat een talentenjachtje (Soundmixshow) had gewonnen. Toen kwam er nog Italiaans onder zijn snor vandaan.

Dus, wat wil je nou helemaal zeggen?
Dat vrouwen die nog niet beroemd zijn zich er maar bij neer moeten leggen dat ze met dit soort walgelijk acties worden geconfronteerd?
OWNEE EEN PIEMOL OMG STOP THE PRESSES

Als ze bij Borsato een naakt wijf hadden uitgenodigd was er niks aan de hand.

Snap je?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 december 2017 @ 10:49:25 #125
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175485297
Dat de grap niet goed getimed was en best misselijk was zelfs is duidelijk maar...
Ik ben echt verbijsterd over al die mensen die alles en iedereen constant willen zien branden.
We zijn nog steeds mensen met zijn allen en die maken wel eens foutjes toch en domme grapjes?

Move on.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175485341
Belachelijke actie van die zender, op het werk moet je niet met dergelijke zaken geconfronteerd worden. Reden voor ontslag op staande voet, behalve als je bij Radio 538 werkt blijkbaar.
pi_175485348
Ik denk dat Richard Krajicek ook best wel zenuwachtig was toen hij vlak voor de Wimbledon-finale in 1996 ongevraagd werd geconfronteerd met een blote vrouw, die haar kut in zijn gezicht duwde.

https://nos.nl/video/2116(...)eg-bij-krajicek.html
  Redactie Sport maandag 4 december 2017 @ 10:53:48 #128
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175485358
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dat de grap niet goed getimed was en best misselijk was zelfs is duidelijk maar...
Ik ben echt verbijsterd over al die mensen die alles en iedereen constant willen zien branden.
We zijn nog steeds mensen met zijn allen en die maken wel eens foutjes toch en domme grapjes?

Move on.
mee eens, 538 moet effe roepen dat het dom was en dat ze dit niet hadden moeten doen en dan klaar met die zooi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175485381
Waar men zich al niet druk om maakt tegenwoordig, stelletje softies. :')

Janken om het zien van een naakt persoon, dan ben je wel heel beschermd en preuts opgevoedt...
  maandag 4 december 2017 @ 10:55:40 #130
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175485383
Vanochtend las ik nog overal dat het ging over een foute grap. Nu is het blijkbaar al seksuele intimidatie/ aanranding. En vanavond is ze vast keihard in haar maandelijke holletje genomen door die streaker.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 04-12-2017 11:15:47 ]
pi_175485396
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Er was een tijd dat Marco Borsato ook een nietszeggend zangertje was dat een talentenjachtje (Soundmixshow) had gewonnen. Toen kwam er nog Italiaans onder zijn snor vandaan.

Dus, wat wil je nou helemaal zeggen?
Dat vrouwen die nog niet beroemd zijn zich er maar bij neer moeten leggen dat ze met dit soort walgelijk acties worden geconfronteerd?
Het antwoord op je vraag staat in de rest van mijn post. Dus waarom je dat weghaalt, om mij vervolgens deze vraag te stellen is mij een raadsel, daar ga ik dan verder ook niet op in.

Ik wil nog wel even wat anders zeggen: Ik vind dit kinderachtig en dom, maar het is geen seksuele intimidatie en ik vind het geen walgelijke actie. Het is dus niet zo dat ik vind dat je met seksuele intimidatie geconfronteerd mag worden, als je een nieuwe artiest bent. Dat mag nooit.

Deze reactie ging puur over de mate van professionaliteit. Dat er inderdaad anders wordt omgegaan met haar dan met 'grotere' artiesten. Dat nietszeggende zangeresjes inerdaad minder serieus genomen worden als artiest. Dat is logisch.

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

OWNEE EEN PIEMOL OMG STOP THE PRESSES

Als ze bij Borsato een naakt wijf hadden uitgenodigd was er niks aan de hand.

Snap je?
Jawel, dat was respectloos geweest tegenover die vrouw. Objectivering van een vrouwenlichaam. Schandalig! :(
pi_175485424
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

tsja je merkt pas hoe kutlullig zoiets is als het jezelf raakt
fixed
:T
  maandag 4 december 2017 @ 10:58:26 #133
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175485429
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:55 schreef Infection het volgende:
Waar men zich al niet druk om maakt tegenwoordig, stelletje softies. :')

Janken om het zien van een naakt persoon, dan ben je wel heel beschermd en preuts opgevoedt...
En dat in Nederland ook :') waar films als Turks fruit gemaakt is.
We veramerikaniseren wel heel rap :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 4 december 2017 @ 10:58:36 #134
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175485432
Heeft Maan zelf achteraf al iets gezegd hier over?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_175485457
Maan is ook een #metoo slachtoffer.
  maandag 4 december 2017 @ 11:00:40 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175485462
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heeft Maan zelf achteraf al iets gezegd hier over?
Die zit in therapie, heeft sindsdien kennelijk geen woord meer gesproken en zit onder de douche heen en weer te wiegen met een kwijlspoortje langs haar kin.
pi_175485465
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
Dat de grap niet goed getimed was en best misselijk was zelfs is duidelijk maar...
Ik ben echt verbijsterd over al die mensen die alles en iedereen constant willen zien branden.
We zijn nog steeds mensen met zijn allen en die maken wel eens foutjes toch en domme grapjes?

Move on.
Dat verbaast mij ook inderdaad. Laten we alsjeblieft nuchter blijven en zien dat het een domme grap was maar dat je daar ook niet mensen voor op hoeft te knopen. Excuses en door.
pi_175485522
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die zit in therapie, heeft sindsdien kennelijk geen woord meer gesproken en zit onder de douche heen en weer te wiegen met een kwijlspoortje langs haar kin.
Pics!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175485543
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat verbaast mij ook inderdaad. Laten we alsjeblieft nuchter blijven en zien dat het een domme grap was maar dat je daar ook niet mensen voor op hoeft te knopen. Excuses en door.
Kun je je voorstellen hoe het was geweest als we de SJWcultuur hadden gehad ten tijde van de jaren 90 kinderprogramma's, of Jensen, MiddenindeNachtRick. De boycots hadden je om de oren gevlogen.
pi_175485549
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:00 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat verbaast mij ook inderdaad. Laten we alsjeblieft nuchter blijven en zien dat het een domme grap was maar dat je daar ook niet mensen voor op hoeft te knopen. Excuses en door.
Zo werkt dat tegenwoordig niet. Het moet natuurlijk eerst dagenlang besproken worden in RTL Boulevard onder het mom van #metoo, waarbij Peter R. de Vries ook weer even in de belangstelling probeert te staan door er schande van te spreken. Vervolgens komen er kamervragen waarom dit heeft kunnen gebeuren en wordt er een nieuwe wet geintroduceerd die dit soort dingen zou moeten verbieden in de toekomst.
pi_175485565
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175485572
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 06:23 schreef Nielsch het volgende:
Fragment gehoord, wat een ontzettend aanstelkind. Jezus zeg.
En dat uit jouw mond, jezus zeg, heb nog nooit zo een aanstellerig iemand zoals jij meegemaakt op FOK. Mocht je ff niet weten waar ik over heb, homo's in de serie Star Trek.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 4 december 2017 @ 11:08:45 #143
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_175485579
Ik lees net dat dit vreselijke incident TWEE WEKEN GELEDEN al heeft plaatsgevonden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_175485597
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen hoe het was geweest als we de SJWcultuur hadden gehad ten tijde van de jaren 90 kinderprogramma's, of Jensen, MiddenindeNachtRick. De boycots hadden je om de oren gevlogen.
Seks voor de Buch, Married With Childeren etc. Veel programma's die nu niet meer zouden kunnen omdat een hoop hysterische wijven (en daarmee bedoel ik ook de kerels) zich weer beledigd voelen. Ik mis de jaren 80 en 90.
pi_175485651
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Seks voor de Buch, Married With Childeren etc. Veel programma's die nu niet meer zouden kunnen omdat een hoop hysterische wijven (en daarmee bedoel ik ook de kerels) zich weer beledigd voelen. Ik mis de jaren 80 en 90.
Elke Telegraaf en AD zou wekelijks vol zitten met: 'Ophef op Twitter na uitzending Jambers'.
pi_175485689
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Seks voor de Buch, Married With Childeren etc. Veel programma's die nu niet meer zouden kunnen omdat een hoop hysterische wijven (en daarmee bedoel ik ook de kerels) zich weer beledigd voelen. Ik mis de jaren 80 en 90.
Ik vind dit altijd wel een matig argument. In de jaren 80 maakte men boekjes waarin seks met kinderen als normaal onderdeel van de opvoeding werd verkocht. Dat kan nu ook niet meer. Dat iets ooit wel kon, maakt het niet oké. Je moet dat gewoon los zien en de actie zelf beoordelen, niet aan komen zetten met drogredenen als "ja maar in de jaren '90".
pi_175485696
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 03:56 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben hier te maken met talentloze BN'ers, omhooggevallen smaakloze (radio) DJ's, talentloze zangers en irritante SJW's. Wordt wel heel lastig dan om het voor iemand op te nemen.
Tja, dat krijg je als je niet getalenteerde mensen in een commerciële uitbuit-show neerzet als een super getalenteerde.

Wie noemt zichzelf nu Maan? Ik noem mezelf toch ook geen Kever of Steen? Please.......wat een vreselijk laag niveau.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:19:28 #148
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175485755
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd wel een matig argument. In de jaren 80 maakte men boekjes waarin seks met kinderen als normaal onderdeel van de opvoeding werd verkocht. Dat kan nu ook niet meer. Dat iets ooit wel kon, maakt het niet oké. Je moet dat gewoon los zien en de actie zelf beoordelen, niet aan komen zetten met drogredenen als "ja maar in de jaren '90".
In de middeleeuwen....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:19:55 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175485766
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wie noemt zichzelf nu Maan? Ik noem mezelf toch ook geen Kever of Steen? Please.......wat een vreselijk laag niveau.
Erm haar ouders?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175485786
Wat een overdreven reacties overal op internet, stelletje tere zieltjes allemaal. Het filmpje van het incident stelt niks voor, je ziet gewoon een streaker en Maan schrikt daar van. Nou nou, heftig hoor.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175485790
quote:
11s.gif Op maandag 4 december 2017 11:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En dat uit jouw mond, jezus zeg, heb nog nooit zo een aanstellerig iemand zoals jij meegemaakt op FOK. Mocht je ff niet weten waar ik over heb, homo's in de serie Star Trek.
Ja jij reageerde wel een beetje zoals Maan op een streaker toen je dat zag he :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175485807
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je als je niet getalenteerde mensen in een commerciële uitbuit-show neerzet als een super getalenteerde.

Wie noemt zichzelf nu Maan? Ik noem mezelf toch ook geen Kever of Steen? Please.......wat een vreselijk laag niveau.
Jij hebt je eigen naam bedacht? Tot je zesde had je geen naam, omdat je ouders de autonomie van hun sterrenkindje niet aan wilden tasten en je zelf de kans wilden geven, te bepalen hoe je wordt genoemd?
pi_175485816
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Erm haar ouders?
Vort! Uit de ouderlijke macht zetten.

Mag ze in het volgende pleeggezin weer gewoon Marjolijn heten.
pi_175485833
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tja, dat krijg je als je niet getalenteerde mensen in een commerciële uitbuit-show neerzet als een super getalenteerde.

Wie noemt zichzelf nu Maan? Ik noem mezelf toch ook geen Kever of Steen? Please.......wat een vreselijk laag niveau.


Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 4 december 2017 @ 11:23:00 #155
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175485839
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen hoe het was geweest als we de SJWcultuur hadden gehad ten tijde van de jaren 90 kinderprogramma's, of Jensen, MiddenindeNachtRick. De boycots hadden je om de oren gevlogen.
Dan was nu alles verboden geweest, denk ik...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175485844
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:06 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen hoe het was geweest als we de SJWcultuur hadden gehad ten tijde van de jaren 90 kinderprogramma's, of Jensen, MiddenindeNachtRick. De boycots hadden je om de oren gevlogen.
Inderdaad. Laten we alsjeblieft hollands nuchter blijven. De meesten zullen het een domme actie vinden waarna excuses moeten volgen. Maar laten we alsjeblieft niet collectief de uit de US overwaaiende hypercorrecte inquisitie overnemen waarbij je na één foute stap meteen levenslang persona non grata bent.
  maandag 4 december 2017 @ 11:23:32 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175485851
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja jij reageerde wel een beetje zoals Maan op een streaker toen je dat zag he :D
Homo's in Star Trek. Ik moest er ook even aan wennen. Hoort bij de tijd, denk ik dan maar.

Net als het gezever over dat Wonder Woman niet bisexueel genoeg overkomt.
pi_175485869
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ha, ha, die is leuk. _O-
pi_175485875
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd wel een matig argument. In de jaren 80 maakte men boekjes waarin seks met kinderen als normaal onderdeel van de opvoeding werd verkocht. Dat kan nu ook niet meer. Dat iets ooit wel kon, maakt het niet oké. Je moet dat gewoon los zien en de actie zelf beoordelen, niet aan komen zetten met drogredenen als "ja maar in de jaren '90".
Dat is wat anders dan humoristische of informatieve programma's die op hun tenen moeten lopen om mensen niet te kwetsen. Ik heb het over onschuldige programma's die nu in deze tijd met de huidige hysterie niet meer zouden kunnen, alleen al de gemiddelde aflevering van Married with Childeren zou voor een golf aan hysterisch schuimbekkende vrouw/man mensen veroorzaken, en jij begint over een seksboekje waar kinderen??? in staan. Appels met peren vergelijken.
  maandag 4 december 2017 @ 11:26:34 #160
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175485904
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan humoristische of informatieve programma's die op hun tenen moeten lopen om mensen niet te kwetsen. Ik heb het over onschuldige programma's die nu in deze tijd met de huidige hysterie niet meer zouden kunnen, alleen al de gemiddelde aflevering van Married with Childeren zou voor een golf aan hysterisch schuimbekkende vrouw/man mensen veroorzaken, en jij begint over een seksboekje waar kinderen??? in staan. Appels met peren vergelijken.
Er moet iets gevonden worden om iets goed te praten. Ofzo.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 4 december 2017 @ 11:27:29 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175485919
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Dus als het iemand anders gebeurt op het songfestival, dan is het hilarisch. Maar gebeurt het jezelf, dan moet je janken... typisch wel.
Dat kind is net 20 joh, sjeen. Bij het songfestival dus nog jonger.

Jij hebt nooit toen je jong was A gezegd, maar toen het je overkwam toch maar B gevonden? Dat hoort erbij op die leeftijd. Dat men er nu een camera op zet, maakt hrt te zien voor de hele wereld, maar een beetje raar als je zo'n contradictie tegen haar houdt hoor.
Laffe huichelaar
pi_175485972
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja jij reageerde wel een beetje zoals Maan op een streaker toen je dat zag he :D
Tuurlijk vriend, jij hebt je paginas lang zitten aan te stellen en nu ben ik zoals Maan, wat jij wilt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 4 december 2017 @ 11:30:38 #163
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175485982
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 11:29 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tuurlijk vriend, jij hebt je paginas lang zitten aan te stellen en nu ben ik zoals Maan, wat jij wilt.
_O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175486017
quote:
10s.gif Op maandag 4 december 2017 11:15 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd wel een matig argument. In de jaren 80 maakte men boekjes waarin seks met kinderen als normaal onderdeel van de opvoeding werd verkocht. Dat kan nu ook niet meer. Dat iets ooit wel kon, maakt het niet oké. Je moet dat gewoon los zien en de actie zelf beoordelen, niet aan komen zetten met drogredenen als "ja maar in de jaren '90".
Mag ik zo'n boekje? :9
pi_175486038
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Er moet iets gevonden worden om iets goed te praten. Ofzo.
Hysterisch gehuil om niets, wat een huil generatie is dit aan het worden.
pi_175486056
Beledigd zijn is tegenwoordig heel erg blijkbaar, net als jezelf slachtoffer voelen.

Toen Krajicek in ‘99 een streaker voor z’n neus kreeg voor de belangrijkste wedstrijd van z’n leven toen zeurde hij er niet over, nee hij moest lachen erom. Of is dat weer anders omdat hij een man is en de streaker een vrouw.

Wat een kleinzielige aanstellerige en niks gewend zijnde figuren is die you tube generatie van tegenwoordig.

*denkt aan vroeger toen je nog purnodepurno en rembo en rembo als kindertv had*
  maandag 4 december 2017 @ 11:35:52 #167
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175486059
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hysterisch gehuil om niets, wat een huil generatie is dit aan het worden.
Echt heel vermoeiend. Maar ja het is net als kleuters...krijsen en schreeuwen en janken... je kan dan daar gehoor aan geven of lekker even uit laten schreeuwen en verder negeren.
Dat moet je bij dit volk ook doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175486068
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is wat anders dan humoristische of informatieve programma's die op hun tenen moeten lopen om mensen niet te kwetsen. Ik heb het over onschuldige programma's die nu in deze tijd met de huidige hysterie niet meer zouden kunnen, alleen al de gemiddelde aflevering van Married with Childeren zou voor een golf aan hysterisch schuimbekkende vrouw/man mensen veroorzaken, en jij begint over een seksboekje waar kinderen??? in staan. Appels met peren vergelijken.
Het punt is dat visies veranderen. Soms was de oudere visie beter, soms is de nieuwere beter. Het is een drogreden om je te beroepen op het feit dat iets vroeger wel kon. Waar het dan precies over gaat maakt niet uit. Maar ik zie het alweer, ik heb het geprobeerd, je bent al in de typische stuip geschoten. Ik verwacht al geen rede meer, jammer maar helaas.
  maandag 4 december 2017 @ 11:37:26 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175486079
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Laffe huichelaar
pi_175486117
Wat een walgelijke reacties hier. Stelletje waardeloze peuters..
pi_175486137
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:38 schreef BilmemKi het volgende:
Wat een walgelijke reacties hier. Stelletje waardeloze peuters..
Huilen.
pi_175486142
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hysterisch gehuil om niets, wat een huil generatie is dit aan het worden.
Vanuit het niets een naakte vent tegenover zich hebben, ze had haar ogen dicht en toen ze ze opendeed schrok ze zich wezenloos. Denk dat de gemiddelde vrouw dit niet hi-la-risch vindt. En verder, wie weet wat zij heeft meegemaakt?

Maar tuurlijk is ze een aansteller, tuurlijk moet ze in haar sterretje genomen worden, neem nog een biertje jongens, alle vrouwen zijn kuthoeren, proost!!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175486161
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Lul in het gezicht? Kijk het filmpje eerst eens, preutse kleuter. Er is werkelijk helemaal niks aan de hand, er loopt een streaker in beeld, ophef om niks.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175486171
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Helemaal eens.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175486178
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Hou toch op met die vertrutting. Zo'n grap moet gewoon kunnen en daar moet je niet al te lang over zeiken.

Ik wordt echt moe van al die beroepszeikers die nu hun hoogtijdagen denken te vieren.
pi_175486181
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Lul in het gezicht? Kijk het filmpje eerst eens, preutse kleuter. Er is werkelijk helemaal niks aan de hand, er loopt een streaker in beeld, ophef om niks.
Dat vind jij. Zij ervaart het anders.
pi_175486198
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:42 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hou toch op met die vertrutting. Zo'n grap moet gewoon kunnen en daar moet je niet al te lang over zeiken.

Ik wordt echt moe van al die beroepszeikers die nu hun hoogtijdagen denken te vieren.
En maar zeiken op moslims die dingen beslissen voor anderen.
  maandag 4 december 2017 @ 11:43:22 #178
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175486205
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Helemaal mee eens.
pi_175486206
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Lul in het gezicht? Kijk het filmpje eerst eens, preutse kleuter. Er is werkelijk helemaal niks aan de hand, er loopt een streaker in beeld, ophef om niks.
Niet zo mieren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:43:48 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175486215
Ze schrok vooral, blijkbaar was ze nogal geconcentreerd. Ik denk dat ze ook was gaan huilen als het een paars konijn was geweest of als iemand een komkommer achter haar gelegd had als ze aan het eten was.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175486222
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:43 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

En maar zeiken op moslims die dingen beslissen voor anderen.
Wel ja, haal de moslims discussie ook maar weer erbij. _O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:44:36 #182
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175486232
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:44 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wel ja, haal de moslims discussie ook maar weer erbij. _O-
Gelukkig was het geen zwarte piet die streakte.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 december 2017 @ 11:45:03 #183
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175486238
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Gvd :') _O- beroepshuiler #1
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175486244
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Wel opmerkelijk dat er oprecht mensen zijn die dit geen seksuele intimidatie vinden.

Ik denk dat in vrijwel elke andere beroepsgroep direct ontslagen waren gevallen. Als ik voor de baas daar en daar ga werken en die mensen vinden het leuk om bij wijze van grap iemand in te huren om zijn lul in mijn gezicht te wapperen, zou ik daar wel melding van maken en die zouden eruit vliegen.

Als een willekeurige bankmedewerkster bij de collega's in schubbekutteveen zou werken en daar krijgt ze een eikel in haar gezocht is het ook exit grappenmakers. Dat is gewoon seksuele intimidatie, punt.

Maar omdat dit een zangeres is, vinden we het opeens normaal en hoort het erbij volgens sommigen hier? Hooguit een niet geslaagde grap? Hou toch op, nergens in de taakomschrijving staat dat het bij een zangeres wel prima is om een lul voor haar te halen helikopteren, waar we zo'n grap in vrijwel elke andere bedrijfstak onmiddellijk af zouden keuren. Lekker hypocriet
Er is nu eenmaal een verschil tussen de entertainment-industrie en een kantoorbaan bij een bank. Dat zijn niet te vergelijken werelden. Ik denk niet dat Juffrouw Jannie een positief beoordelingsgesprek krijgt als ze zich zo in de picture zet als Maan. Verder is de grap door velen hier afgekeurd, maar zijn er een aantal die het niet zo ver willen doortrekken naar de seksuele intimidatie-hoek. Grap is kut, excuses zijn gemaakt.
  maandag 4 december 2017 @ 11:45:39 #185
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175486254
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Lul in het gezicht? Kijk het filmpje eerst eens, preutse kleuter. Er is werkelijk helemaal niks aan de hand, er loopt een streaker in beeld, ophef om niks.
Dus in het voorbeeld wat ik noem had dit geen consequenties had en het is niet zo dat men het omdat het een zanger is ineens anders is?

Die lui werken uiteindelijk allemaal voor dezelfde baas he? Nogmaals, als een bankmedewerkster dit was overkomen als ze een dagje bij het andere filiaal ging werken, hadden we er allemaal heel anders over gedacht en was het niet meer dan normaal geweest dat de bedenkers van die 'grap' eruit zouden vliegen. Nu is het omdat het een publiek foguur betreft ineens allemaal haar schuld.

Waarom zou een zangeres die ergens haar werk doet minder professionaliteit verdienen dan die bankmedewerker?
Laffe huichelaar
pi_175486269
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:44 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wel ja, haal de moslims discussie ook maar weer erbij. _O-
;(
pi_175486278
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze schrok vooral, blijkbaar was ze nogal geconcentreerd. Ik denk dat ze ook was gaan huilen als het een paars konijn was geweest
Inderdaad ja.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175486296
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Gelukkig was het geen zwarte piet die streakte.
:D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 4 december 2017 @ 11:47:14 #189
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175486300
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus in het voorbeeld wat ik noem had dit geen consequenties had en het is niet zo dat men het omdat het een zanger is ineens anders is?

Die lui werken uiteindelijk allemaal voor dezelfde baas he? Nogmaals, als een bankmedewerkster dit was overkomen als ze een dagje bij het andere filiaal ging werken, hadden we er allemaal heel anders over gedacht en was het niet meer dan normaal geweest dat de bedenkers van die 'grap' eruit zouden vliegen. Nu is het omdat het een publiek foguur betreft ineens allemaal haar schuld.

Waarom zou een zangeres die ergens haar werk doet minder professionaliteit verdienen dan die bankmedewerker?
En als een stripper zelf dit was overkomen dan? of een nachtclub medewerker of... of...? is ook allemaal werk en werkvloer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 4 december 2017 @ 11:47:48 #190
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175486310
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:45 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Er is nu eenmaal een verschil tussen de entertainment-industrie en een kantoorbaan bij een bank. Dat zijn niet te vergelijken werelden. Ik denk niet dat Juffrouw Jannie een positief beoordelingsgesprek krijgt als ze zich zo in de picture zet als Maan. Verder is de grap door velen hier afgekeurd, maar zijn er een aantal die het niet zo ver willen doortrekken naar de seksuele intimidatie-hoek. Grap is kut, excuses zijn gemaakt.
Als een collega, iemand die door dezelfde baas betaald wordt, iemand inhuurt om op de werkvloer naakt voor je te paraderen terwijl jij daar niet van gediend bent is dat seksuele intimidatie.

Hoe kom je erbij dat dat niet zo is?
Laffe huichelaar
  maandag 4 december 2017 @ 11:48:23 #191
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175486329
Hypocriet kutwijf:

MAAN twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 23:43:40 WHAHAHAHAHAH DE STREAKER INEENS OP HET PODIUM 😳🙈 #ESF reageer retweet
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175486349
Seksuele intimidatie. _O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 4 december 2017 @ 11:49:54 #193
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175486361
Kansloze grap, maar vind dat Maan wel erg overtrokken reageerde. Altijd dat "safe space" om je heen moeten hebben en als er iets onverwachts gebeurt dan maar gelijk gaan janken.

:')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_175486371
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En als een stripper zelf dit was overkomen dan? of een nachtclub medewerker of... of...? is ook allemaal werk en werkvloer.
Ook erg! Je gaat niet zomaar met je lul uit rondlopen. Wat een vraag, man.
  maandag 4 december 2017 @ 11:50:59 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175486383
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze schrok vooral, blijkbaar was ze nogal geconcentreerd. Ik denk dat ze ook was gaan huilen als het een paars konijn was geweest of als iemand een komkommer achter haar gelegd had als ze aan het eten was.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175486384
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:35 schreef alopio het volgende:
Toen Krajicek in ‘99 een streaker voor z’n neus kreeg voor de belangrijkste wedstrijd van z’n leven toen zeurde hij er niet over, nee hij moest lachen erom. Of is dat weer anders omdat hij een man is en de streaker een vrouw.
Het is anders omdat het voor hém niet intimiderend was schijnbaar. Hoe moeilijk kan het zijn om te beseffen dat niet iedereen hetzelfde is? De één boeit het niets, een ander lacht erom, weer een ander wordt boos en een ander huilt.

Je hebt die verschillen maar te respecteren in onze samenleving.
pi_175486391
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:36 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het punt is dat visies veranderen. Soms was de oudere visie beter, soms is de nieuwere beter. Het is een drogreden om je te beroepen op het feit dat iets vroeger wel kon. Waar het dan precies over gaat maakt niet uit. Maar ik zie het alweer, ik heb het geprobeerd, je bent al in de typische stuip geschoten. Ik verwacht al geen rede meer, jammer maar helaas.
Dan geef mij maar liever die oude visie, ik was 11 of 12 toen ik mijn eerste potloodventer tegenkwam, als ik hysterisch naar huis was gerend had ik een paar ferme tikken van mijn vader gekregen, nee ik heb geleerd daar laconiek mee om te gaan, iets wat heel wat sneeuwvlokjes "trauma's" had kunnen besparen. Ik kan ook gewoon TV kijken zonder beledigd te raken, ik voel mij niet geroepen om bij het zien van Kaas hysterisch te staan schuimbekken en protesttochten te organiseren ondanks dat ik meer kaas verwijten op een dag naar mijn hoofd gegooid kreeg dan negers zwarte piet opmerkingen krijgen in een maand.

Dit is een huilgeneratie, en het merendeel van het vrouwvolk wat hier rondloop (inclusief de personen waarvan de ouders ze als man geregistreerd hebben bij de geboorte) moet zich eens druk maken over belangrijkere zaken dan om elk klein zielig dingetje te huilen. Kijk hoe je nu alweer op je teentjes bent getrapt.

En daarbij als ik mij beledigd voel dan spreek ik dat wel uit met die persoon, tegenwoordig reageert alles en iedereen verontwaardigd in de media, en kruipen ze vooral over elkaar heem om maar te laten zien dat ze "deugen".

[ Bericht 0% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 04-12-2017 11:57:50 ]
  maandag 4 december 2017 @ 11:51:26 #198
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175486395
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:50 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ook erg! Je gaat niet zomaar met je lul uit rondlopen. Wat een vraag, man.
Nee, idd die mensen moet je de doodstraf geven! echt!! erger kan niet!! jeetje een bloot lijf echt kankieziek!!

:')

quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 11:48 schreef RingBewoner het volgende:
Hypocriet kutwijf:

MAAN twitterde op zaterdag 13-05-2017 om 23:43:40 WHAHAHAHAHAH DE STREAKER INEENS OP HET PODIUM 😳🙈 #ESF reageer retweet
Joh :') ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175486402
Zouden de mannen die Maan nu afzeiken ook zo erover denken als dit hun dochter was overkomen dat een werkgever van hun dochter op het geniale idee kwam een streaker in te huren om haar te shockeren?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 4 december 2017 @ 11:52:21 #200
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175486409
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:51 schreef Kloonhommel het volgende:
Zouden de mannen die Maan nu afzeiken ook zo erover denken als dit hun dochter was overkomen dat een werkgever van hun dochter op het geniale idee kwam een streaker in te huren om haar te shockeren?
:')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')