SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Hoe kan ik de shows van Radio49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn, XiiaLive of VLC.
Start één van beide op en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel Apple/iOS apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Heb je een Chromecast / Android TV? Gebruik dan de Music & Radio Cast app.
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 03-12-2017 18:19:52 ]
Misschien is het de b-kant...quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien is het de b-kant...
De twelfinsjquote:Op zondag 3 december 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt bekend, maar dan is het een remix.
quote:Op zondag 3 december 2017 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt bekend, maar dan is het een remix.
*pets*quote:
Nee, heb de podcasts wat verwaarloosd de laatste tijdquote:Op zondag 3 december 2017 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb je onlangs Rob Stenders over Boney M gehoord, Noobie?
Met alle originelen van de nummers die zogenaamd van Frank Farian waren.
Hilarisch...
Ik adviseer de We Vervelen Ons Kapotcasts zeer aan...quote:Op zondag 3 december 2017 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, heb de podcasts wat verwaarloosd de laatste tijd
Jij weet niets van de dancenummers, n00bie?quote:
Die zgn. Eurohouse is ook niet echt mijn ding.quote:Op zondag 3 december 2017 14:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij weet niets van de dancenummers, n00bie?
Ken m wel, maar wil geen moeite doen om mn hersenen hierover te pijnigen.quote:Op zondag 3 december 2017 14:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij weet niets van de dancenummers, n00bie?
quote:Op zondag 3 december 2017 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken m wel, maar wil geen moeite doen om mn hersenen hierover te pijnigen.
Heel warm dusquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat ik er toch niet zo ver naast, zelfde band...
quote:Op zondag 3 december 2017 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Yellow River, Christie, in een latere versie
Heel veel kleine beetjes maken ook 1 grote hoop.quote:Op zondag 3 december 2017 14:32 schreef MadMaster het volgende:
Try A Little Love?
Dat zingt 'ie wel vaak...
Led Zeppelin?quote:Op zondag 3 december 2017 14:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel veel kleine beetjes maken ook 1 grote hoop.
Dank je.quote:Op zondag 3 december 2017 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Leuke liedjes komen voorbij.![]()
We hebben net in de auto wel geluisterd. Nu weer thuis!
die hurt alleen Anita. Bij R.e.m. Doet het iedereen pijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 3 december 2017 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
Is het een muppet? Is het een draak? Of een aap die uit de mouw komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Is het een muppet? Is het een draak? Of een aap die uit de mouw komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het een muppet? Is het een draak? Of een aap die uit de mouw komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 3 december 2017 14:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Eric Burdon & the Animals nog niet geraden? Met When I was young?
Is het een muppet? Is het een draak? Of een aap die uit de mouw komtAh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ohhhh Frankie Sinatraquote:
Lou Gramm ookquote:
Meteen na het draaien.quote:Op zondag 3 december 2017 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo even tussen het draaien door geregeld?
In het grote draaiboek noteren!quote:Op zondag 3 december 2017 15:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Meteen na het draaien.
Was blijkbaar nog maar 1 kleine setting.
Ik check.quote:Op zondag 3 december 2017 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Nu het aantal toegestane verzoekjes weer opkrikken, max. is nu 2...
quote:Op zondag 3 december 2017 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Paper Cut staat zelfs niet meer tussen de verzoekjes...
Lul niet...quote:
quote:1 Duran Duran - A View To A Kill
Request this song now!
100 Oldies Deel 43
3:36
2 Duran Duran - All She Wants Is
Request this song now!
100 Oldies Deel 88
4:37
3 Duran Duran - Come Undone
Request this song now!
4:15
4 Duran Duran - Girls On Film
Request this song now!
100 Oldies Deel 31
3:28
5 Duran Duran - Hungry Like The Wolf
Request this song now!
100 Oldies Deel 25
3:25
6 Duran Duran - I Don't Want Your Love
Request this song now!
100 Oldies Deel 34
3:48
7 Duran Duran - Is There Something I Should Know
Request this song now!
100 Oldies Deel 19
4:11
8 Duran Duran - New Moon On Monday
Request this song now!
100 Oldies Deel 34
4:16
9 Duran Duran - Notorious
Request this song now!
100 Oldies Deel 39
3:59
10 Duran Duran - Ordinary World
Request this song now!
100 Oldies Deel 16
5:40
11 Duran Duran - Perfect Day
Request this song now!
100 Oldies Deel 21
3:52
12 Duran Duran - Rio
Request this song now!
100 Oldies Deel 33
4:44
13 Duran Duran - Save A Prayer
Request this song now!
100 Oldies Deel 4
5:25
14 Duran Duran - Skin Trade
Request this song now!
4:26
15 Duran Duran - The Reflex
Request this song now!
100 Oldies Deel 21
4:23
16 Duran Duran - The Wild Boys
Request this song now!
100 Oldies Deel 29
4:16
17 Duran Duran - Union Of The Snake
Request this song now!
100 Oldies Deel 66
4:22
18 Duran Duran - Wild Boys
quote:Op zondag 3 december 2017 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Paper Cut staat zelfs niet meer tussen de verzoekjes...
Is aangepast.quote:Op zondag 3 december 2017 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Nu het aantal toegestane verzoekjes weer opkrikken, max. is nu 2...
Is er iets niet goed?quote:Op zondag 3 december 2017 15:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach ja, kinderhanden zijn gauw gevuld. Have fun mensen.
Dat was de planning. Staan er volgens de site maar ruim 18.000 in.quote:Op zondag 3 december 2017 15:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je er nu 25000 nummers in gezet, Melt?
Dus jij hebt lol voor 4.quote:Op zondag 3 december 2017 15:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
'Maar'......quote:Op zondag 3 december 2017 15:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was de planning. Staan er volgens de site maar ruim 18.000 in.
Spoedklusje.quote:
Is het weer zover?quote:Op zondag 3 december 2017 15:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kalm aan hoor. Het is allang mooi dat alles correct werkt nu.quote:Op zondag 3 december 2017 15:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Spoedklusje.
Kunnen altijd platen gewisseld worden, indien nodig.
Ja, sorry, maar ik begrijp die opmerking van Oscar niet.quote:
Bedacht me hetzelfde, maar deze keer ging het mij om je tijdelijke (neem ik aan) UI.quote:Op zondag 3 december 2017 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik begrijp die opmerking van Oscar niet.
Melting werkt zich uit de naad om alles aan de praat te krijgen.
Dan werkt het eindelijk en dan deze onbegrijpelijke reactie...
quote:Op zondag 3 december 2017 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan werkt het eindelijk en dan deze (voor mij in ieder geval) onbegrijpelijke reactie...
Das wel duidelijk ja. Ik val nergens Melting aan, noch zijn inzet.quote:Op zondag 3 december 2017 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan werkt het eindelijk en dan deze (voor mij in ieder geval) onbegrijpelijke reactie...
Wat is je punt dan met 'een kinderhand is gauw gevuld', 'have fun mensen' en jequote:Op zondag 3 december 2017 15:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das wel duidelijk ja. Ik val nergens Melting aan, noch zijn inzet.
Jup. Er blijven ook geen tracks hangen. Lekker hè, dat alles weer in orde is.quote:Op zondag 3 december 2017 16:00 schreef MadMaster het volgende:
De verzoekjes lijken het ook weer goed te doen nu...
Zekers!quote:Op zondag 3 december 2017 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jup. Er blijven ook geen tracks hangen. Lekker hè, dat alles weer in orde is.
Lang verhaal.quote:Op zondag 3 december 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers!
Maar waar lag het nu eigenlijk aan dan?
Ik denk dat we volgend jaar rond Sinterklaas wel de bestseller 'Het houden van guppen' van Melting kunnen verwachten...quote:Op zondag 3 december 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers!
Mijn backup OS blijft toch echt windows 7, haha.quote:Op zondag 3 december 2017 16:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De migratie van Win 8 naar 8.1 en daarna Windows 10 is goed verlopen. Zelfs Mixxx heeft alle correcte instellingen nog.
quote:Op zondag 3 december 2017 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat we volgend jaar rond Sinterklaas wel de bestseller 'Het houden van guppen' van Melting kunnen verwachten...
quote:Op zondag 3 december 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer terug
Gup werkt weer?
100%quote:Op zondag 3 december 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer terug
Gup werkt weer?
Eigenlijk met dank aan Hiryu. Ere wie ere toekomt.quote:
Iedereen die ere toekomt, komt bij dezen ere toequote:Op zondag 3 december 2017 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk met dank aan Hiryu. Ere wie ere toekomt.
dank aan jullie beiden. Ere wie ere toekomtquote:Op zondag 3 december 2017 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou, voor zover ik terug kan kijken is het euvel toch begonnen door diverse instellingen bij SAM toen het nog bij muis draaide. Het liep steeds vast om onduidelijke redenen. Het had iets te maken met de klokrotatie die je nummers mee kan geven. Maar wát het probleem exact veroorzaakte weet ik niet. Daarna gaf de connectie naar de database het af en toe ook nog op.quote:Op zondag 3 december 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers!
Dan ook veel dank aan Hiryuquote:Op zondag 3 december 2017 16:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk best grappig, als je het zo leestquote:Op zondag 3 december 2017 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, voor zover ik terug kan kijken is het euvel toch begonnen door diverse instellingen bij SAM toen het nog bij muis draaide. Het liep steeds vast om onduidelijke redenen. Het had iets te maken met de klokrotatie die je nummers mee kan geven. Maar wát het probleem exact veroorzaakte weet ik niet. Daarna gaf de connectie naar de database het af en toe ook nog op.
Toen het spul hier eenmaal thuis stond bleek de vaste connectie te lopen via een laptop die naar een zus van muis is gegaan. De rest was remote. Daarom hadden we de ene keer wel en dan weer geen verbinding.Uiteraard waren alle instellingen al van de desbetreffende laptop ge-delete.
Daarna heeft Melting het in orde gemaakt.
Ja, achteraf wel, maar destijds was de lol er heel snel af. Om gek van te worden en niets voor mij, dat gezanik met brakke programma instellingen. Je bleef aan het resetten.quote:Op zondag 3 december 2017 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk best grappig, als je het zo leest
Ah joy!quote:Op zondag 3 december 2017 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, voor zover ik terug kan kijken is het euvel toch begonnen door diverse instellingen bij SAM toen het nog bij muis draaide. Het liep steeds vast om onduidelijke redenen. Het had iets te maken met de klokrotatie die je nummers mee kan geven. Maar wát het probleem exact veroorzaakte weet ik niet. Daarna gaf de connectie naar de database het af en toe ook nog op.
Toen het spul hier eenmaal thuis stond bleek de vaste connectie te lopen via een laptop die naar een zus van muis is gegaan. De rest was remote. Daarom hadden we de ene keer wel en dan weer geen verbinding.Uiteraard waren alle instellingen al van de desbetreffende laptop ge-delete.
Daarna heeft Melting het in orde gemaakt.
Klopt ja...quote:Op zondag 3 december 2017 16:24 schreef Symphonic het volgende:
Zijn de agp bypasses ingesteld?
Gup klinkt nogal overstuurd
Beetje normalisatie op loslaten of zo...quote:Op zondag 3 december 2017 16:24 schreef Symphonic het volgende:
Zijn de agp bypasses ingesteld?
Gup klinkt nogal overstuurd
Melting zat dat ding steeds opnieuw te starten.quote:Op zondag 3 december 2017 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ondertussen vraag ik me nog steeds af waar die peper kut al die tijd vandaan kwam. Alles lag plat op een gegeven moment. Waarschijnlijk in het geheugen bij de virtuele server of zo? Weet ik 't.
Die had ik er in gegooid. Als test. Test was an sich geslaagd, echter had ik minder bevoegdheden dan voorheen, waardoor ik Gap niet optimaal als back up verder kon instellen.quote:Op zondag 3 december 2017 16:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ondertussen vraag ik me nog steeds af waar die peper kut al die tijd vandaan kwam. Alles lag plat op een gegeven moment. Waarschijnlijk in het geheugen bij de virtuele server of zo? Weet ik 't.
quote:Op zondag 3 december 2017 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting zat dat ding steeds opnieuw te starten.
Dag en nacht, om zo maar iets in de lucht te kunnen houden...
Waarom denk je dat 'ie zo kort en beroerd sliep de afgelopen tijd?
Waar had je die ingesteld dan?quote:Op zondag 3 december 2017 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die had ik er in gegooid. Als test. Test was an sich geslaagd, echter had ik minder bevoegdheden dan voorheen, waardoor ik Gap niet optimaal als back up verder kon instellen.
Oh vandaar! Nou, dat mysterie is ook weer opgelost. Hè hè!quote:Op zondag 3 december 2017 16:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die had ik er in gegooid. Als test. Test was an sich geslaagd, echter had ik minder bevoegdheden dan voorheen, waardoor ik Gap niet optimaal als back up verder kon instellen.
Bazen-UI, trouwensquote:Op zondag 3 december 2017 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje normalisatie op loslaten of zo...
Was dat een mysterie dan? Had dat toen op dag 1 dat Duran voorbij kwam al gemeldquote:Op zondag 3 december 2017 16:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh vandaar! Nou, dat mysterie is ook weer opgelost. Hè hè!
Dat heb ik heul niet meegekregen joh.quote:Op zondag 3 december 2017 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was dat een mysterie dan? Had dat toen op dag 1 dat Duran voorbij kwam al gemeld
quote:Op zondag 3 december 2017 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Zit Melting nu aan de equalizer te pielen of zo?
Niemand, anders was het ook wel algemeen bekend gemaakt en misschien zelfs geaccepteerd geweest...quote:Op zondag 3 december 2017 16:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet meegekregen joh.
Geen idee wat je hebt, gewoon 'Normal' of 'Pop' of zo...quote:Op zondag 3 december 2017 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij stond ingesteld op custom.
Waar zal ik hem op zetten?
Zou wel gemeld kunnen zijn, maar wellicht dat niemand er acht op heeft geslagen.quote:Op zondag 3 december 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand, anders was het ook wel algemeen bekend gemaakt en misschien zelfs geaccepteerd geweest...
Het heeft gewoon in het topic gestaan. Volgens mij wel meerdere keren als men er naar vroeg.quote:Op zondag 3 december 2017 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand, anders was het ook wel algemeen bekend gemaakt en misschien zelfs geaccepteerd geweest...
Staat nu op pop.quote:Op zondag 3 december 2017 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt, gewoon 'Normal' of 'Pop' of zo...
Als ik het had gelezen had ik niet in therapie gehoeven.quote:Op zondag 3 december 2017 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het heeft gewoon in het topic gestaan. Volgens mij wel meerdere keren als men er naar vroeg.
En wat is er niet geaccepteerd dan? Dat ik iets geprobeerd heb om er voor te zorgen dat er iets draait in de lange periode van Gup down time?
quote:Op zondag 3 december 2017 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik het had gelezen had ik niet in therapie gehoeven.
Volgens mij is dit een normaal niveau en staat het goed nu.quote:Op zondag 3 december 2017 16:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat nu op pop.
Geen idee of het nu beter klinkt.
je moet bij acp of agp. (Weet ff niet zo welke van de twee) bypass all aanvinkenquote:Op zondag 3 december 2017 16:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij stond ingesteld op custom.
Waar zal ik hem op zetten?
Ik heb het in ieder geval niet van jou of via een ander gehoord...quote:Op zondag 3 december 2017 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het heeft gewoon in het topic gestaan. Volgens mij wel meerdere keren als men er naar vroeg.
Dat zeg ik dus niet...quote:En wat is er niet geaccepteerd dan? Dat ik iets geprobeerd heb om er voor te zorgen dat er iets draait in de lange periode van Gup down time?
Klinkt in elk geval goedquote:Op zondag 3 december 2017 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een normaal niveau en staat het goed nu.
* OscarMopperkont is blij met de disclaimer in de OPquote:Op zondag 3 december 2017 16:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik het had gelezen had ik niet in therapie gehoeven.
Die stond aan. Hoe klinkt het nu?quote:Op zondag 3 december 2017 16:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet bij acp of agp. (Weet ff niet zo welke van de twee) bypass all aanvinken
Dat is in de mixer.
quote:Op zondag 3 december 2017 16:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is blij met de disclaimer in de OP
Is die niet goed?quote:Op zondag 3 december 2017 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, Melting, als je toch bezig bent, rommel dan meteen wat met de klokrotatie.
Jawel joh!quote:
Dank voor de tip.quote:Op zondag 3 december 2017 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh!Weet alleen dat het daarmee mis is gegaan destijds en SAM regelmatig begon te crashen. Als een nummer erg vaak te horen is en mensen trekken het niet, kan je het er beter uit kwakken dan met die rotatie rommelen, imo.
En nu overstuurt het continu.quote:Op zondag 3 december 2017 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje (te) zware bass, slaat door...
Doet ie expres, hij wilt gewoon dat er DJ's draaienquote:
Ik wil op zich wel draaien, maar ben nog een show in elkaar aan het bakken. Ondertussen kunnen de technici sleutelen aan het geluid van Gupquote:Op zondag 3 december 2017 16:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doet ie expres, hij wilt gewoon dat er DJ's draaien
Denk dat het nu handig is om nu de boel zo goed als mogelijk af te stellen en dan door luisteraars eventuele geconstateerde pijnpunten hier (of in DM aan Melting) te melden...quote:Op zondag 3 december 2017 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Indien gewenst kan ik ook wel weer even aanmodderen maar nu lijkt Gup on Air me wel handig.
Mooie TT hè?quote:Op zondag 3 december 2017 17:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb mezelf ingeroosterd van 19:30 tot 21:30 uur. Daarvoor of daarna is er volop ruimte om Gup te testen of voor andere DJ's
quote:
Wij gaan hier zo ook pizza eten!quote:Op zondag 3 december 2017 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was even een pizza in elkaar aan het flansen, maar inmiddels klinkt het geluid hier prima.
quote:
Neuh, rechtstreeks uit de vriezer!quote:Op zondag 3 december 2017 17:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar vast niet met frikandel aan flarden gesneden.![]()
Eet ze zo!
Alles was gemaakt en gesneden. Toen kwam ik tot de ontdekking dat er geen salami meer was. Een broodje frikandel is goed te knagen, dus zal het op een pizza ook wel te doen zijn.quote:Op zondag 3 december 2017 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Neuh, rechtstreeks uit de vriezer!
Soms doe ik er nog wel wat extra kaas en salami op of zo, maar nu is het gewoon prima.![]()
Peperoni pizza, beetje pikant.
Ah!quote:Op zondag 3 december 2017 17:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles was gemaakt en gesneden. Toen kwam ik tot de ontdekking dat er geen salami meer was. Een broodje frikandel is goed te knagen, dus zal het op een pizza ook wel te doen zijn.
Ken geen enkele goede pizza uit een supermarkt vandaan.quote:Op zondag 3 december 2017 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Binnenkort maar weer eens pizza bestellen, de pizzaboer hier vlakbij heeft acceptabele pizza's. Pas zo'n verse pizza van de AH geprobeerd, wat een meuk zeg, nauwelijks belegd en ik geloof nooit dat dat flutbeetje kaas ook echte kaas was.
Ja kaas op pizza's is meestal gewoon bewerkt dierlijk vet. Vele malen goedkoper, en het smelt sneller.quote:Op zondag 3 december 2017 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Binnenkort maar weer eens pizza bestellen, de pizzaboer hier vlakbij heeft acceptabele pizza's. Pas zo'n verse pizza van de AH geprobeerd, wat een meuk zeg, nauwelijks belegd en ik geloof nooit dat dat flutbeetje kaas ook echte kaas was.
Je hebt ook verse pizza’s van AH zonder beleg. Die vindt Twan heel lekker: met kaas en salami. Dat doen we er dan zelf op. Lennon eet mini pizza’s.quote:Op zondag 3 december 2017 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik noteer het.quote:Op zondag 3 december 2017 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
Die link in de OP naar de Appstore doet het hier niet.
Zelfs dat eet ik nietquote:Op zondag 3 december 2017 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt ook verse pizza’s van AH zonder beleg. Die vindt Twan heel lekker: met kaas en salami. Dat doen we er dan zelf op. Lennon eet mini pizza’s.
Ik eet alleen pizza’s van de pizzeria.Ow of New York pizza of Domino’s.
Zekerquote:Op zondag 3 december 2017 17:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vond het zo fraai gevonden van Mad, dat het de moeite waard was om nog even te vermelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een kilo kaas erop en nog even terug de oven in.
L2B's Mixcloud
quote:Op zondag 3 december 2017 17:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een kilo kaas erop en nog even terug de oven in.Zo dan!
![]()
Even checken.quote:Op zondag 3 december 2017 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Heb de OP ook maar weer eens een opknapbeurt gegeven (hoop ik).
Commentaar is welkom, aanpassingen altijd mogelijk...
quote:Op zondag 3 december 2017 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Zegt me niets.quote:Op zondag 3 december 2017 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Die Music & Cast app van Knokkels is in NL overigens niet beschikbaar (aldus de link die er nu staat), ik kan ook geen alternatief vinden.
Iemand die daar meer van weet?
Welke link?quote:Op zondag 3 december 2017 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ziet er mooi uit Mad. Die link lukt nu wel trouwens.
Naar de Appstore voor de app van Radio 49. Leuke app, kan alleen niet liggend op het scherm.quote:
Ah, wist niet dat die het niet deed.quote:Op zondag 3 december 2017 17:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Naar de Appstore voor de app van Radio 49. Leuke app, kan alleen niet liggend op het scherm.
quote:Op zondag 3 december 2017 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ziet er mooi uit Mad. Die link lukt nu wel trouwens.
Ziet er goed uit. Ik mis alleen een zichtbare link naar de website. Uiteindelijk is dat ook een manier om te luisteren; naar de website gaan en daar op de juiste button klikken.quote:Op zondag 3 december 2017 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Dank.quote:Op zondag 3 december 2017 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat ziet er keurig strak en overzichtelijk uit, Mad.
Wat mij betreft kan jouw UI er wel bij.quote:Op zondag 3 december 2017 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank.
Mochten er nog zaken bij moeten komen, dan kan dat uiteraard.
Binnen de beperkingen van BB code, dat wel...
dat ziet er goed uitquote:Op zondag 3 december 2017 17:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank.
Mochten er nog zaken bij moeten komen, dan kan dat uiteraard.
Binnen de beperkingen van BB code, dat wel...
Check, goed punt.quote:Op zondag 3 december 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik mis alleen een zichtbare link naar de website. Uiteindelijk is dat ook een manier om te luisteren; naar de website gaan en daar op de juiste button klikken.
quote:Op zondag 3 december 2017 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan jouw UI er wel bij.
Naah, wilde het juist een beetje fatsoeneren...quote:Op zondag 3 december 2017 17:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan jouw UI er wel bij.
In je blote kont met een brok pizza tussen je tanden.quote:Op zondag 3 december 2017 17:49 schreef ToT het volgende:
* ToT danst heel mannelijk voor z'n meissie op dit nummer.
quote:Op zondag 3 december 2017 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In je blote kont met een brok pizza tussen je tanden.
Niets aan het veranderen.quote:Op zondag 3 december 2017 17:42 schreef ToT het volgende:
Okee ik mis wat middentonen, maar dat ligt volgens mij aan het nummer!Ow, nog aan het veranderen?
quote:Op zondag 3 december 2017 17:49 schreef ToT het volgende:
* ToT danst heel mannelijk voor z'n meissie op dit nummer.
quote:Op zondag 3 december 2017 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check, goed punt.
Heb dat nu toegevoegd, OK zo?
en dan te bedenken dat ik m niet heb opgenomen in mijn stemlijstquote:
Die is requested.quote:Op zondag 3 december 2017 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Olivia Newton John in de wachtrij. Och, Melting, kan je niet alsnog met de clock rotation rommelen?
quote:Op zondag 3 december 2017 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is requested.![]()
Nu richting bios.
Om welke porno gaat het?quote:Op zondag 3 december 2017 18:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is requested.![]()
Nu richting bios.
quote:Op zondag 3 december 2017 18:00 schreef ToT het volgende:
Het lijflied van de Limburgse banketbakkers!
One day I'll VLAAAAAAAIIII away!
Deze?quote:Op zondag 3 december 2017 18:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om welke porno gaat het?Veel plezier, Melt!
Ik maak zulke grappen altijd gewoon, zowel op dit forum als in het echtquote:Op zondag 3 december 2017 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ja ik postte het ook wel met enige schaamte!
![]()
Hehehe okee dan!quote:Op zondag 3 december 2017 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik maak zulke grappen altijd gewoon, zowel op dit forum als in het echt
geen dank wederomquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 18:17 schreef ToT het volgende:
The fuck! Lacrimosa in de wachtrij?
Welke baas heeft 'm op Gup gezet?!?
Ik kwam 'm toevallig tegen en was benieuwd naar je reactie.quote:Op zondag 3 december 2017 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Dat had ik dan weer niet verwacht!
Top, thx man!
quote:Op zondag 3 december 2017 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kwam 'm toevallig tegen en was benieuwd naar je reactie.
Die was dus als verwacht...
Echt niet!quote:Op zondag 3 december 2017 18:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moeten we anders aan 11 vragen of hij later kan beginnen?
Nee, ik heb helemaal niks met de vulling van Gup van doen gehad...quote:Op zondag 3 december 2017 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Oh maar jij hebt hem dus niet op Gup zelf gegooid?
Dat zal Melting dan wel geweest zijn.
Maar hoe dan ook: top verzoekje!
quote:Op zondag 3 december 2017 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt niet!DJ's gaan voor!
Maar wij ploffen zo wel weer voor de tv neer!
Nederlandse tv kijken is goed voor mijn vriendin om Nederlands te leren.
Kan wel zijn dat als er niks bijzonders op is, ik alsnog terug kom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |