SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft nog wat kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
![]()
Goedemorgen CindieY. Waar ben je op weg naar toe?quote:
Goedemorgen CindieY.quote:
Ook mooi op tijd.quote:Op zondag 3 december 2017 10:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens op pad. Sinterklaascadeautjes kopen.
Maar nu nog niet.
Voor mijn doen eigenlijk wel. Ik heb nog tot dinsdagavond de tijd.quote:
Nee, dat vieren we niet meer. M'n moeder was afgelopen week jarig.quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 3 december 2017 10:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn doen eigenlijk wel. Ik heb nog tot dinsdagavond de tijd.
Alsnog gefeliciteerd met je moeder dan.quote:Op zondag 3 december 2017 10:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat vieren we niet meer. M'n moeder was afgelopen week jarig.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen schakelen we over naar show 2 van 'Zou de goede Synth wel komen...'.
Daarna moet ik even op pad en laat ik de boel onbemand doordraaien.
Hopelijk zonder problemen, want ingrijpen gaat dan dus even niet...
Blijkbaar niet. Ik weet niet waar Mad mee draait.quote:
Die werden live door MadMaster verzorgd.quote:
Nee, dit zijn shows die ik 2 jaar geleden al heb gedraaid en toen heb opgenomen.quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 10:40 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat ik met koptelefoon luister. Kat zou anders weer een week van slag zijn
quote:Op zondag 3 december 2017 10:40 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat ik met koptelefoon luister. Kat zou anders weer een week van slag zijn
Last minute surprise?quote:Op zondag 3 december 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Straks nog even boodschappen doen en surprise maken met Lennon.
We hoeven dit jaar geen surprises meer voor school. Vorig jaar nog wel, maar kennelijk is het op de 2e klas middelbare school echt afgelopen.quote:Op zondag 3 december 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Straks nog even boodschappen doen en surprise maken met Lennon.
Nee gepland voor vandaag. Moet dinsdag mee naar school.quote:
Ik was zo blij dat die flauwekul toen afgelopen was.quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef livelink het volgende:
[..]
We hoeven dit jaar geen surprises meer voor school. Vorig jaar nog wel, maar kennelijk is het op de 2e klas middelbare school echt afgelopen.
Scheelt wel stress, maar is toch wel jammer. Misschien ga ik voor de lol nog wat last-minute surprises maken voor de kinderen.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net dat ik nog niet weg ben, de winkel gaat pas om 11.30 open...
Scheelt toch een hoop ongein.quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee gepland voor vandaag. Moet dinsdag mee naar school.
Thuis doen wij niet (meer) aan Sinterklaas.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:46 schreef livelink het volgende:
Als MadMaster terug is moet hij me nog maar even vertellen wat dit nummer was.
Ik hoor alleen maar Mussolini, Hitler en Jezus Christus. Het intrigeert wel.
welk nummer is dat dan?quote:
D.A.F. - Tanzen Mussoliniquote:Op zondag 3 december 2017 10:46 schreef livelink het volgende:
Als MadMaster terug is moet hij me nog maar even vertellen wat dit nummer was.
Ik hoor alleen maar Mussolini, Hitler en Jezus Christus. Het intrigeert wel.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef livelink het volgende:
[..]
We hoeven dit jaar geen surprises meer voor school. Vorig jaar nog wel, maar kennelijk is het op de 2e klas middelbare school echt afgelopen.
Scheelt wel stress, maar is toch wel jammer. Misschien ga ik voor de lol nog wat last-minute surprises maken voor de kinderen.
Wij deden nooit surprises met Sinterklaas thuis, dan doen we met kerst. Al jaren.....quote:
Ik hou koppig vast aan mijn weerstand tegen cadeautjes met Kerst. Dus ja, dan wordt het toch Sinterklaas, anders gaan mijn kinderen rebelleren.quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou koppig vast aan mijn weerstand tegen cadeautjes met Kerst. Dus ja, dan wordt het toch Sinterklaas, anders gaan mijn kinderen rebelleren.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou koppig vast aan mijn weerstand tegen cadeautjes met Kerst. Dus ja, dan wordt het toch Sinterklaas, anders gaan mijn kinderen rebelleren.
Dank! Mijn ouders hadden/hebben vrienden in de DDR. Dus voor de val van de muur gingen we daar al regelmatig naar toe. Toestanden altijd. Lang van tevoren plannen en urenlang in de trein voor de grens stilstaan en zo. Maar ja, zij konden al helemaal niet naar ons komen natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2017 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
D.A.F. - Tanzen Mussolini
In Duitsland was er de zgn. Neue Deutsche Welle voor het neerhalen van de muur en dat uitte zich in veel synthesizer songs. Net als deze:
Gleitzeit - Ich Komme Aus Der DDR...
Ieder moet het ook helemaal voor zich weten.quote:Op zondag 3 december 2017 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik niet anders gewend ben. Wij hebben altijd cadeautjes gedaan met Kerst. Al bij mijn opa en oma toen ik jong was. Hoorde er gewoon bij.
Voor mij eigenlijk ook niet, maar ik begrijp dat het voor de kinderen wel anders is. Je moet ook wel een bepaalde leeftijd bereiken om dat los te kunnen laten.quote:Op zondag 3 december 2017 10:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder moet het ook helemaal voor zich weten.
Voor mij hoeft dat cadeau's geven allemaal niet.
Ik herken het er niet van.quote:Op zondag 3 december 2017 10:56 schreef MadMaster het volgende:
Een pingeltje uit Nederland:
New Music Orchestra - Aurora
Gebruikt als tune voor Ter Land, Ter Zee en In de Licht van de TROS...
Ik wist het wel, maar ben het nu kwijt. Ik heb het laatst namelijk opgezocht toen ik Tempation de hele week in mijn hoofd had.quote:Op zondag 3 december 2017 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Heaven 17 - We Live So Fast
Huiskamervraag:
Heaven 17 kwam voort uit...?
De band is nog niet geweest, maar komt denk ik nog wel...quote:Op zondag 3 december 2017 11:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar ben het nu kwijt. Ik heb het laatst namelijk opgezocht toen ik Tempation de hele week in mijn hoofd had.
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 3 december 2017 10:59 schreef MadMaster het volgende:
Heaven 17 - We Live So Fast
Huiskamervraag:
Heaven 17 kwam voort uit...?
natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2017 10:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ieder moet het ook helemaal voor zich weten.
Voor mij hoeft dat cadeau's geven allemaal niet.
quote:Op zondag 3 december 2017 11:02 schreef livelink het volgende:
Goh, daar baal ik van. Want ik wilde de connectie zelfs nog melden hier
quote:Heaven 17 is een synthpopband uit het Engelse Sheffield. Het trio bestaat uit Martyn Ware (keyboards), Ian Craig Marsh (keyboards) en Glenn Gregory (zang). De groep beleefde zijn hoogtijdagen aan het begin van de jaren 80.
Ware en Marsh verlieten in 1980 The Human League om onder de naam British Electric Foundation (B.E.F.) voor zichzelf te beginnen. Na het aantrekken van leadzanger Glenn Gregory noemde het trio zich Heaven 17, naar de roman A Clockwork Orange van Anthony Burgess, waarin een popgroep met deze naam voorkomt.
Oh ja, dat was het. Ik wilde de connectie melden tijdens het Clockwork Orange half uurtje van laatst.quote:
Succes.quote:Op zondag 3 december 2017 11:04 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik dan toch echt op pad.
Laterz...
dan laat ik mijn vraag staan voor als je terug bent. Ik hoorde pas het origineel van There's a ghost in my house en ben toen op zoek gegaan naar welke versie ik nou ken, maar die van B.E.F was het niet en die van The Fall ook niet. Hellupquote:Op zondag 3 december 2017 11:04 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik dan toch echt op pad.
Laterz...
Goedemorgen Elfquote:Op zondag 3 december 2017 11:24 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat ik deze show niet vanaf het begin heb gehoord, maar ik ben te laat gaan slapen om zo vroeg op te staan.
Ergens midden in de nacht; weet het niet precies meer. Ben net m'n bed uitgerold en heb meteen Radio 49 aangezet.quote:Op zondag 3 december 2017 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Elf![]()
Hoe laat ging je slapen dan?
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 11:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee hoor
Zo, net alle reizigers op station Groningen omver gerend, maar ik heb m'n overstap gehaald. Nog een kwartiertje en ik tune uit. Wel toffe shows van MadMaster
Correct.quote:Op zondag 3 december 2017 11:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb wat dingen teruggelezen en ik begrijp dat het DJ-heerschap er van tussen is?
* Elfletterig gokt dan maar dat dit Kraftwerk is, of zo
Ik vind het zo zonde als ik op de volgende trein moet wachten. De trein vanuit Zwolle had vertraging, vandaar de sprint.quote:Op zondag 3 december 2017 11:36 schreef Melting het volgende:
[..]Vandaal!
Ben je anders niet op tijd bij je ouders?
Aan mij heb je weinig, maar dit lijkt wel goed te zijn. 0 punten voor jouquote:Op zondag 3 december 2017 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
Erasure - Love To Hate You![]()
Krijg ik hier 0 punten voor?Waar zijn Livelink en Tuned22?
quote:Op zondag 3 december 2017 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan mij heb je weinig, maar dit lijkt wel goed te zijn. 0 punten voor jou
quote:Op zondag 3 december 2017 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Aan mij heb je weinig, maar dit lijkt wel goed te zijn. 0 punten voor jou
Je moet je neigingen niet onderdrukken zeg ik maar. Ik had de neiging om te zeggen dat de titel Energy was.quote:Op zondag 3 december 2017 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben geneigd om te zeggen dat dit The Flirts zijn.
Voel je je weer wat beter, DDM?quote:Op zondag 3 december 2017 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan laat ik mijn vraag staan voor als je terug bent. Ik hoorde pas het origineel van There's a ghost in my house en ben toen op zoek gegaan naar welke versie ik nou ken, maar die van B.E.F was het niet en die van The Fall ook niet. Hellup
quote:Op zondag 3 december 2017 11:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet je neigingen niet onderdrukken zeg ik maar. Ik had de neiging om te zeggen dat de titel Energy was.
quote:Op zondag 3 december 2017 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Alles loopt nog, hoor ik in de auto...
Kun je later de playlist nog even posten?quote:Op zondag 3 december 2017 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Alles loopt nog, hoor ik in de auto...
Hellowquote:
Nee, tenzij je de namen van de 2 MP3 bestanden wil hebben...quote:Op zondag 3 december 2017 11:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je later de playlist nog even posten?
Oké, het is niet anders. We zullen nooit weten wat dat "The Flirts"-achtige nummer met "Energy" in de songtekst was.quote:Op zondag 3 december 2017 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, tenzij je de namen van de 2 MP3 bestanden wil hebben...
nope. Ik haaaat migraine. Wordt morgen wel minder en dan ben ik waarschijnlijk dinsdag weer gewoon mezelf.quote:
Vervelend.quote:Op zondag 3 december 2017 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope. Ik haaaat migraine. Wordt morgen wel minder en dan ben ik waarschijnlijk dinsdag weer gewoon mezelf.
Dat is naar, zeg. Hopelijk blijft het vandaag en morgen nog een beetje hanteerbaarquote:Op zondag 3 december 2017 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope. Ik haaaat migraine. Wordt morgen wel minder en dan ben ik waarschijnlijk dinsdag weer gewoon mezelf.
Even rustig aan doen dan.quote:Op zondag 3 december 2017 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Helaas.... volgende keer maar weer dan.quote:Op zondag 3 december 2017 12:13 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook maar naar de winkels. Dank je wel MadMaster![]()
Ik vrees dat ik jouw show niet meer meekrijg, Melting. Ik moet bijna een uur reizen naar de winkels.
Bent u de kerstvrouw, dat u zover moet reizen naar de winkels?quote:Op zondag 3 december 2017 12:13 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat ik jouw show niet meer meekrijg, Melting. Ik moet bijna een uur reizen naar de winkels.
quote:Op zondag 3 december 2017 12:13 schreef livelink het volgende:
Als ze de kerstvrouw was, had ze de slee wel genomen.quote:Op zondag 3 december 2017 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bent u de kerstvrouw, dat u zover moet reizen naar de winkels?
Best eind reizen zeg. Tot later.quote:Op zondag 3 december 2017 12:13 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 12:25 schreef Elfletterig het volgende:
Toen ik gisterenavond naar huis reed, kwam deze plaat voorbij en dacht ik nog: hier moet ik eens een show mee beginnen(Dat idee stel ik maar even uit)
Menergy - Patrick Cowleyquote:Op zondag 3 december 2017 12:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, het is niet anders. We zullen nooit weten wat dat "The Flirts"-achtige nummer met "Energy" in de songtekst was.
Ik ben met Knokkels samen bij een concert van ze geweest.quote:Op zondag 3 december 2017 12:35 schreef Elfletterig het volgende:
Eerste keer dat ik VNV Nation hoor bij een andere DJ dan Knokkels
Dat is toevallig.quote:Op zondag 3 december 2017 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben met Knokkels samen bij een concert van ze geweest.
Alleen wisten we dat toen niet van elkaar...
Ah... al lang geleden dus.quote:Op zondag 3 december 2017 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had toen nog nooit van ene Knokkels gehoord...
Ik dacht dat je er al veel langer was. Ik ben hierheen gelokt door moemoe, ergens begin 2016, denk ik. Mijn eerste show was in juni 2016.quote:Op zondag 3 december 2017 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ik huppel hier 'pas' 2,5 jaar rond...
Zo lang al?quote:Op zondag 3 december 2017 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, ik huppel hier 'pas' 2,5 jaar rond...
Maart 2015 was het, geloof ik.quote:Op zondag 3 december 2017 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er al veel langer was. Ik ben hierheen gelokt door moemoe, ergens begin 2016, denk ik. Mijn eerste show was in juni 2016.
Dat is een toet.quote:Op zondag 3 december 2017 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Ah, en hier dan toch het toetje van 15 minuten:
Donna Summer - I Feel Love (Patrick Cowley Remix)
quote:Op zondag 3 december 2017 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Ah, en hier dan toch het toetje van 15 minuten:
Donna Summer - I Feel Love (Patrick Cowley Remix)
jammer. Dan binnenkort maar eens cdhoesjes hier in huis checken, het blijft me bezighoudenquote:Op zondag 3 december 2017 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook geen idee heb...
quote:Op zondag 3 december 2017 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt als 'niet goed'...
Wat een tof idee! Als je dat gaat doen, wil je dan zo vriendelijk zijn om mij preventief te lokquoten?quote:Op zondag 3 december 2017 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een uurtje live mixen met uitsluitend deze sequencer deun als basis...
Ik kan me mijn eerste kennismaking met je huisgenoot nog heel goed herinneren...quote:Op zondag 3 december 2017 12:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee... als in.... de tijd is voorbij gevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |