SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft nog wat kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
![]()
Goedemorgen CindieY. Waar ben je op weg naar toe?quote:
Goedemorgen CindieY.quote:
Ook mooi op tijd.quote:Op zondag 3 december 2017 10:35 schreef livelink het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens op pad. Sinterklaascadeautjes kopen.
Maar nu nog niet.
Voor mijn doen eigenlijk wel. Ik heb nog tot dinsdagavond de tijd.quote:
Nee, dat vieren we niet meer. M'n moeder was afgelopen week jarig.quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 3 december 2017 10:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mijn doen eigenlijk wel. Ik heb nog tot dinsdagavond de tijd.
Alsnog gefeliciteerd met je moeder dan.quote:Op zondag 3 december 2017 10:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, dat vieren we niet meer. M'n moeder was afgelopen week jarig.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen schakelen we over naar show 2 van 'Zou de goede Synth wel komen...'.
Daarna moet ik even op pad en laat ik de boel onbemand doordraaien.
Hopelijk zonder problemen, want ingrijpen gaat dan dus even niet...
Blijkbaar niet. Ik weet niet waar Mad mee draait.quote:
Die werden live door MadMaster verzorgd.quote:
Nee, dit zijn shows die ik 2 jaar geleden al heb gedraaid en toen heb opgenomen.quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 10:40 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat ik met koptelefoon luister. Kat zou anders weer een week van slag zijn
quote:Op zondag 3 december 2017 10:40 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat ik met koptelefoon luister. Kat zou anders weer een week van slag zijn
Last minute surprise?quote:Op zondag 3 december 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Straks nog even boodschappen doen en surprise maken met Lennon.
We hoeven dit jaar geen surprises meer voor school. Vorig jaar nog wel, maar kennelijk is het op de 2e klas middelbare school echt afgelopen.quote:Op zondag 3 december 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Straks nog even boodschappen doen en surprise maken met Lennon.
Nee gepland voor vandaag. Moet dinsdag mee naar school.quote:
Ik was zo blij dat die flauwekul toen afgelopen was.quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef livelink het volgende:
[..]
We hoeven dit jaar geen surprises meer voor school. Vorig jaar nog wel, maar kennelijk is het op de 2e klas middelbare school echt afgelopen.
Scheelt wel stress, maar is toch wel jammer. Misschien ga ik voor de lol nog wat last-minute surprises maken voor de kinderen.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor net dat ik nog niet weg ben, de winkel gaat pas om 11.30 open...
Scheelt toch een hoop ongein.quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee gepland voor vandaag. Moet dinsdag mee naar school.
Thuis doen wij niet (meer) aan Sinterklaas.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:46 schreef livelink het volgende:
Als MadMaster terug is moet hij me nog maar even vertellen wat dit nummer was.
Ik hoor alleen maar Mussolini, Hitler en Jezus Christus. Het intrigeert wel.
welk nummer is dat dan?quote:
D.A.F. - Tanzen Mussoliniquote:Op zondag 3 december 2017 10:46 schreef livelink het volgende:
Als MadMaster terug is moet hij me nog maar even vertellen wat dit nummer was.
Ik hoor alleen maar Mussolini, Hitler en Jezus Christus. Het intrigeert wel.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:45 schreef livelink het volgende:
[..]
We hoeven dit jaar geen surprises meer voor school. Vorig jaar nog wel, maar kennelijk is het op de 2e klas middelbare school echt afgelopen.
Scheelt wel stress, maar is toch wel jammer. Misschien ga ik voor de lol nog wat last-minute surprises maken voor de kinderen.
Wij deden nooit surprises met Sinterklaas thuis, dan doen we met kerst. Al jaren.....quote:
Ik hou koppig vast aan mijn weerstand tegen cadeautjes met Kerst. Dus ja, dan wordt het toch Sinterklaas, anders gaan mijn kinderen rebelleren.quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou koppig vast aan mijn weerstand tegen cadeautjes met Kerst. Dus ja, dan wordt het toch Sinterklaas, anders gaan mijn kinderen rebelleren.
quote:Op zondag 3 december 2017 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou koppig vast aan mijn weerstand tegen cadeautjes met Kerst. Dus ja, dan wordt het toch Sinterklaas, anders gaan mijn kinderen rebelleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |