SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft nog wat kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Programma van morgen
08.40 -13.00 uur
MadMaster - Zou de goede Synth wel komen... (reprise)
13.00 -15.00 uur
Dj Melting - Golden oldies
Ik ben bang dat ik toch een poosje ga uitslapenquote:Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Morgen dus allemaal vroeg opstaan...
[..]
Dan ben ik nog op zolder om mijn klompen leeg te trekken.quote:Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Morgen dus allemaal vroeg opstaan...
[..]
Slaap lekker, livelink en bedankt nog!quote:Op zondag 3 december 2017 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik ga richting mijn bed. Dank je wel Melting![]()
En ik denk dat ik er morgenochtend wel weer ben.
Dank voor het luisteren, en wellicht tot morgenvroeg.quote:Op zondag 3 december 2017 00:05 schreef livelink het volgende:
quote:
Tot 0.30. Daarna gaat Piet draaien.quote:
trustequote:Op zondag 3 december 2017 00:05 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit?
Angel of Mine in de 12 inch uitvoering?
Wil je nog doorgaan?quote:Op zondag 3 december 2017 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Tot 0.30. Daarna gaat Piet draaien.
Deze hoor je nu.quote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste zegt me niks vanavond, dus ik weet niet meer welke song bij welke cover hoort...
Vraag maar aan je eega.quote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste zegt me niks vanavond, dus ik weet niet meer welke song bij welke cover hoort...
Dit is Fragile van Stingquote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ook een keer plat. Dit is al uitzonderlijk voor me.quote:
Wil je je seksuele escapades voor jezelf houden, dank je.quote:Op zondag 3 december 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ook een keer plat. Dit is al uitzonderlijk voor me.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je je seksuele escapades voor jezelf houden, dank je.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je je seksuele escapades voor jezelf houden, dank je.
Ook wel bekend als: de meltdownquote:Op zondag 3 december 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ook een keer plat. Dit is al uitzonderlijk voor me.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel bekend als: de meltdown
wat een gevatheidquote:Op zondag 3 december 2017 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel bekend als: de meltdown
quote:Op zondag 3 december 2017 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bij Melting hoor ik altijd karrevrachten muziek die ik nog niet kende en bands / artiesten waar ik nog nooit van had gehoord.
Hier welquote:Op zondag 3 december 2017 00:18 schreef Melting het volgende:
![]()
Het lastige is dat het niet altijd in te schatten is, of het gewaardeerd wordt.
Je gaat nog verder luisteren?quote:Op zondag 3 december 2017 00:19 schreef just me het volgende:
dank voor de fijne muziekjes
![]()
maar ik ga een verstandig zijn
Je trekt nog een fles wijn open?quote:Op zondag 3 december 2017 00:19 schreef just me het volgende:
![]()
Trusten, just me.quote:Op zondag 3 december 2017 00:19 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 december 2017 00:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je trekt nog een fles wijn open?
"The original" staat zelfs op de hoesquote:
ja naar droooooooooomlandquote:
Ik vind het meestal leuk.quote:Op zondag 3 december 2017 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het lastige is dat het niet altijd in te schatten is, of het gewaardeerd wordt.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:19 schreef just me het volgende:
![]()
In dat geval..... slaap lekker, en dank voor het luisteren.quote:
Schop Paul dan even naar John op zolderquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het meestal leuk.
Hoorde ik deze zanger nou net "mosselman" zeggen?
Ik welquote:Op zondag 3 december 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een Amsterdammer, hij zegt 'Mazzel Man!'...quote:Op zondag 3 december 2017 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ookquote:Op zondag 3 december 2017 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een Amsterdammer, hij zegt 'Mazzel Man!'...
Ja, ik ookquote:Op zondag 3 december 2017 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, redelijk in het begin van het nummer. Ik hoorde het echt....
Hij zegt 'dat' een paar keer...quote:Op zondag 3 december 2017 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, redelijk in het begin van het nummer. Ik hoorde het echt....
Slaap lekker, en dank voor het luisteren.quote:Op zondag 3 december 2017 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Tot morgenochtend 8.40 uur allemaal alvast!
8:40 ga ik niet redden, wellicht later.quote:Op zondag 3 december 2017 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Wanneer het al licht is dan ga ik het ook niet redden.quote:Op zondag 3 december 2017 00:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
8:40 ga ik niet redden, wellicht later.
Truste
Maar natuurlijk....quote:Op zondag 3 december 2017 00:24 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Leek verdomme knokkels welquote:
Ik sluit niets uit. Of ja.... bijna niets.quote:Op zondag 3 december 2017 00:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is een nummer waarvan ik nooit had verwacht dat Melting het óóit zou draaien.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit. Of ja.... bijna niets.
trustequote:Op zondag 3 december 2017 00:29 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Fijne nacht nog, en wellicht tot morgen.
Vond ik ook.quote:Op zondag 3 december 2017 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Melting, dank je. Het was erg fijn luisteren én gezellig.
Viel mij ook op.quote:Op zondag 3 december 2017 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet los zonder Gup interferentie.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:29 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Fijne nacht nog, en wellicht tot morgen.
Ik dreun die klote vis zijn kom uit.quote:Op zondag 3 december 2017 00:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet los zonder Gup interferentie.
Mag hem graag wat jennen en of klieren. Maar als de nood hoog zou zijn vertrouw ik hem wel met mijn dieren.quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik dreun die klote vis zijn kom uit.
Melting is tof. Maar ehm, noem eens iemand op die jij níet graag zou jennen, hè.quote:Op zondag 3 december 2017 00:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag hem graag wat jennen en of klieren. Maar als de nood hoog zou zijn vertrouw ik hem wel met mijn dieren.
Al hoop ik indien nodig wel iemand meer in de buurt te vinden
Sinterklaas of de kerstman of...quote:Op zondag 3 december 2017 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Melting is tof. Maar ehm, noem eens iemand op die jij níet graag zou jennen, hè.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trap op sjokken om laptop te checken.
Heb je geen plek beneden?quote:Op zondag 3 december 2017 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trap op sjokken om laptop te checken.
Jawel, maar het is een beetje veel alles bij elkaar. Kleine studio.quote:
Waarom niet gelijk?quote:Op zondag 3 december 2017 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, maar het is een beetje veel alles bij elkaar. Kleine studio.
Maar het lijkt te werken. 8.1 is gelukt, nu Win 10 upgrade nog.
Dat probeerde ik in 1e instantie, maar Microsoft vond het nodig om eerst op te waarderen naar 8,1. Geen idee waarom.quote:
Ow ik knal er altijd gelijk een verse op met USB stick, even activeren met handigheidje en klaar.quote:Op zondag 3 december 2017 00:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat probeerde ik in 1e instantie, maar Microsoft vond het nodig om eerst op te waarderen naar 8,1. Geen idee waarom.
Die USB tool van Microsoft zelf is dat?quote:Op zondag 3 december 2017 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ow ik knal er altijd gelijk een verse op met USB stick, even activeren met handigheidje en klaar.
Media Creation Tool van Microsoft.quote:Op zondag 3 december 2017 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die USB tool van Microsoft zelf is dat?
quote:Op zondag 3 december 2017 01:00 schreef sig000 het volgende:
Gup heeft nu een golfslagbad in zijn kom.
Mzzzzzls.quote:Op zondag 3 december 2017 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt weer lekker, sig, maar ik ga nu wel slapen. Lig al bijna voor pampus hier
Trusten spijkerbroek en tot zo bij Mad.quote:Op zondag 3 december 2017 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt weer lekker, sig, maar ik ga nu wel slapen. Lig al bijna voor pampus hier
Truste men,quote:Op zondag 3 december 2017 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Over 3 weken ligt ie weer in zijn aardappelkistje.quote:
Ach, opstaan is niet zo'n probleem. Zelfs niet als de boel onder water staat. Dan loop je er gewoon overheen.quote:Op zondag 3 december 2017 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Over 3 weken ligt ie weer in zijn aardappelkistje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zondag 3 december 2017 01:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt een man met Gup bij de dokter. Zegt de dokter, oh, ik zie het al...Die is wel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is redelijk standaard.quote:Op zondag 3 december 2017 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godver, Piet is weer aan het verlengen gegaan.
quote:Programma van vandaag
08.40 -13.00 uur
MadMaster - Zou de goede Synth wel komen... (reprise)
13.00 -15.00 uur
Dj Melting - Golden oldies
kabouter slaapt nogquote:
geluid staat zacht hier...quote:Op zondag 3 december 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen in ruim 4 uur de geschiedenis van de synthesizer in de (pop)muziek.
Niet schrikken van de eerste klanken, het was in den beginne nog niet zo geraffineerd...
Zou de goede Synth wel komen?quote:Op zondag 3 december 2017 08:41 schreef Melting het volgende:
Heeft zwarte piet last van flatulentie? Hoor de wind waait door de bomen.
'Morgen!quote:Goedemorgen.
quote:Op zondag 3 december 2017 08:46 schreef MadMaster het volgende:
De inspiratie gisteren voor deze show...
nope die slaapt nog en Merel appte net of ik haar de hele dag wilde hebbenquote:
Is dit de eerste versie?quote:Op zondag 3 december 2017 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oer versie.
Als kind heb ik de hitversie van Hot Butter duizenden keren gedraaid...
Is Sinterklaas wel langs geweest?quote:Op zondag 3 december 2017 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
nope die slaapt nog en Merel appte net of ik haar de hele dag wilde hebben
Dit is de eerste versie, geschreven/gespeeld door Gershon Kingsley, die dus samen met Jean Jacques Perrey de eerste pionier op het synthesizer gebied was...quote:
Dit zegt me niets.quote:
Hyper de pieper.quote:Op zondag 3 december 2017 09:03 schreef just me het volgende:
Kabouter is wakker, maar dan ook echt wakker
Weet je in welke film dit gebruikt is?quote:Op zondag 3 december 2017 09:02 schreef MadMaster het volgende:
1975: Vangelis - Pulstar
Langzaam begint iets verfijnder te worden...
Geen, volgens mij.quote:Op zondag 3 december 2017 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je in welke film dit gebruikt is?
quote:Op zondag 3 december 2017 09:11 schreef MadMaster het volgende:
Voor de goede orde:
Ik heb dit 2 jaar geleden al eens live uitgezonden, dit zijn de opnames van die 2 shows.
Vandaar de 'reprise'...
Heb geen idee meer wat ik toen precies gedraaid heb, dus ben deels ook benieuwd...
Hallo kabouter!quote:Op zondag 3 december 2017 09:13 schreef Slowking het volgende:
Ik ben wakker, maar ik zag dat just me dat al aangegeven had.
Ook net ingetuned. Ik weet 100% zeker dat ik 2 jaar geleden nog niet van het bestaan van R49 wist, dus voor mij is het nieuw.quote:Op zondag 3 december 2017 09:11 schreef MadMaster het volgende:
Voor de goede orde:
Ik heb dit 2 jaar geleden al eens live uitgezonden, dit zijn de opnames van die 2 shows.
Vandaar de 'reprise'...
Heb geen idee meer wat ik toen precies gedraaid heb, dus ben deels ook benieuwd...
Daarom kon die wel weer een keer...quote:Op zondag 3 december 2017 09:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook net ingetuned. Ik weet 100% zeker dat ik 2 jaar geleden nog niet van het bestaan van R49 wist, dus voor mij is het nieuw.
15 minuten.quote:Op zondag 3 december 2017 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Donna Summer & Giorgio Moroder - I Feel Love
Mezelf kennende, gok ik op de Patrick Cowley remix van ongeveer 15 minuten...
Maar dan echt wakker dus!quote:Op zondag 3 december 2017 09:13 schreef Slowking het volgende:
Ik ben wakker, maar ik zag dat just me dat al aangegeven had.
Ik vrees dat dat iets optimistisch was, maar de plicht roept en zoquote:
Ik denk dat ik het destijds de luisteraars niet aan durfde te doen, die 15 minuten...quote:Op zondag 3 december 2017 09:17 schreef livelink het volgende:
Je kent jezelf niet zo goed, MadMaster.
Ik vreesde even Doe Normaal te lezen op de vroege ochtend.quote:Op zondag 3 december 2017 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het destijds de luisteraars niet aan durfde te doen, die 15 minuten...
The Normal - T.V.O.D.
Dat is van Mannenkoor Karrenspoor.quote:Op zondag 3 december 2017 09:21 schreef Slowking het volgende:
Nu ik Doe Normaal heb gepost, bedenk ik me ineens dat dat niet eens de band is die ik in gedachten had.
Mooi man.
Ik hoor het ook, maar twijfel dan of het misschien wel gewoon onderdeel is van het nummer.quote:
Katsjing!quote:Op zondag 3 december 2017 09:37 schreef Melting het volgende:
Ik wist dat ik nog een Paypal account had, maar wist geen inlog meer.
Net even uitgezocht, en er blijkt nog ¤ 12,50 op te staan.
Nostalgie.quote:Op zondag 3 december 2017 09:37 schreef MadMaster het volgende:
Dit was trouwens het eerste nummer dat ik ooit op Radio 49 draaide....
Je bent rijkquote:Op zondag 3 december 2017 09:37 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 09:37 schreef Melting het volgende:
Moggùh, livelink.quote:
Ken jij deze, Melting?quote:Op zondag 3 december 2017 09:49 schreef Melting het volgende:
Er komen nog best wat onbekende nummers voorbij, Mad.
Hoewel ik moet zeggen dat ik toch nog meer nummers wel ken, dan ik dacht.
Die van net kende ik niet.quote:
Sommige songs zijn nooit hits geweest, maar zijn wel kenmerkend voor de geschiedenis van de synthpop.quote:Op zondag 3 december 2017 09:49 schreef Melting het volgende:
Er komen nog best wat onbekende nummers voorbij, Mad.
Hoewel ik moet zeggen dat ik toch nog meer nummers wel ken, dan ik dacht.
Die naam zegt me dan weer niets.quote:Op zondag 3 december 2017 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige songs zijn nooit hits geweest, maar zijn wel kenmerkend voor de geschiedenis van de synthpop.
Korgis - Rovers Return...
quote:Op zondag 3 december 2017 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat The Nostalgiens straks ook komen.
quote:Op zondag 3 december 2017 09:51 schreef MadMaster het volgende:
De 'zingende' hondjes...
[ afbeelding ]
Duidelijk hoorbaar.quote:Op zondag 3 december 2017 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Visage - Fade To Grey
Geschreven door Midge Ure van later Ultravox...
Hij zag toen al wat bleekjes.quote:Op zondag 3 december 2017 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Ook al weer overleden...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 december 2017 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij zag toen al wat bleekjes.
Die foto is ook van een jaar na de begrafenis...quote:Op zondag 3 december 2017 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij zag toen al wat bleekjes.
quote:Op zondag 3 december 2017 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die foto is ook van een jaar na de begrafenis...
Mmm, ik weet niet of zijn muzikale koers nou beter was.quote:Op zondag 3 december 2017 10:02 schreef MadMaster het volgende:
John Foxx - Underpass
De oorspronkelijke zanger van Ultravox, maar wegens onenigheid over de muzikale koers was hij daar al snel weer weg en ging solo...
Ik ben niet echt een OMD-fan (vloeken in de kerk hier, ik weet het), maar deze was in ieder geval anders dan wat ik van hen ken.quote:
Goedemorgen Diaan. Winterstop al begonnen?quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 10:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Winterstop al begonnen?
Goed bezig.quote:Op zondag 3 december 2017 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]voor de competitie nog niet, ma volgende week zaterdag. Voor voetbalschool wel.
Gisteren was het zeer koud. Maar wel 2 overwinningen.
Ga je ook een hit scoren scoren?quote:Op zondag 3 december 2017 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het gepingel van Da Da Da komt uit deze eerste Casio synthesizer.
Ik heb er nog 2 van in huis...
quote:Op zondag 3 december 2017 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe er live karaoke optredens mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |