SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft nog wat kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Programma van morgen
08.40 -13.00 uur
MadMaster - Zou de goede Synth wel komen... (reprise)
13.00 -15.00 uur
Dj Melting - Golden oldies
Ik ben bang dat ik toch een poosje ga uitslapenquote:Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Morgen dus allemaal vroeg opstaan...
[..]
Dan ben ik nog op zolder om mijn klompen leeg te trekken.quote:Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Morgen dus allemaal vroeg opstaan...
[..]
Slaap lekker, livelink en bedankt nog!quote:Op zondag 3 december 2017 00:05 schreef livelink het volgende:
Ik ga richting mijn bed. Dank je wel Melting![]()
En ik denk dat ik er morgenochtend wel weer ben.
Dank voor het luisteren, en wellicht tot morgenvroeg.quote:Op zondag 3 december 2017 00:05 schreef livelink het volgende:
quote:
Tot 0.30. Daarna gaat Piet draaien.quote:
trustequote:Op zondag 3 december 2017 00:05 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dit?
Angel of Mine in de 12 inch uitvoering?
Wil je nog doorgaan?quote:Op zondag 3 december 2017 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Tot 0.30. Daarna gaat Piet draaien.
Deze hoor je nu.quote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste zegt me niks vanavond, dus ik weet niet meer welke song bij welke cover hoort...
Vraag maar aan je eega.quote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste zegt me niks vanavond, dus ik weet niet meer welke song bij welke cover hoort...
Dit is Fragile van Stingquote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ook een keer plat. Dit is al uitzonderlijk voor me.quote:
Wil je je seksuele escapades voor jezelf houden, dank je.quote:Op zondag 3 december 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ook een keer plat. Dit is al uitzonderlijk voor me.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je je seksuele escapades voor jezelf houden, dank je.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil je je seksuele escapades voor jezelf houden, dank je.
Ook wel bekend als: de meltdownquote:Op zondag 3 december 2017 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik moet ook een keer plat. Dit is al uitzonderlijk voor me.
quote:Op zondag 3 december 2017 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel bekend als: de meltdown
wat een gevatheidquote:Op zondag 3 december 2017 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel bekend als: de meltdown
quote:Op zondag 3 december 2017 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Bij Melting hoor ik altijd karrevrachten muziek die ik nog niet kende en bands / artiesten waar ik nog nooit van had gehoord.
Hier welquote:Op zondag 3 december 2017 00:18 schreef Melting het volgende:
![]()
Het lastige is dat het niet altijd in te schatten is, of het gewaardeerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |