abonnement Unibet Coolblue
pi_183405675
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:40 schreef richolio het volgende:

[..]

Jij denkt dat het er zo uit gaat zien ja?
Je wilt een Europees leger of je wilt het niet. Als er een Europees leger komt dan gaan dat soort situaties zich voordoen. Waarom denk jij dat het er niet zo uit gaat zien?
pi_183409605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een Duitse soldaat in de straten van Parijs of Brussel die een fransman of belg staande houdt en in het Duits of Engels met Duits accent een Fransman of Belg staande houdt en om zijn legitimatie vraagt, hoe denk je dat dat uit gaat werken?
weet jij wel wat een leger doet? wat je hier beschrijft zijn politietaken

lijkt me overigens goed dat er een europees leger komt zeker gezien de steeds grotere dreiging uit Rusland en het feit dat we steeds minder op de V.S. als bondgenoot kunnen rekenen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_183428603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:23 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

weet jij wel wat een leger doet? wat je hier beschrijft zijn politietaken

lijkt me overigens goed dat er een europees leger komt zeker gezien de steeds grotere dreiging uit Rusland en het feit dat we steeds minder op de V.S. als bondgenoot kunnen rekenen
Het gaat er niet om wat het leger doet. Het gaat erom wat het burgers doet.


militairen in de straten van Parijs

Of zoals jij het noemt: militairen in de straten van Parijs die politietaken uitvoeren.

Volgens jou zullen de Parijzenaars dat verschil inzien en zullen ze er geen enkel probleem mee hebben als het Duitsers zijn die over de Champs-Élysées marchanderen, omdat ze weten dat ze alleen maar politietaken uitvoeren?
pi_183430806
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat het leger doet. Het gaat erom wat het burgers doet.

[ afbeelding ]
militairen in de straten van Parijs

Of zoals jij het noemt: militairen in de straten van Parijs die politietaken uitvoeren.

Volgens jou zullen de Parijzenaars dat verschil inzien en zullen ze er geen enkel probleem mee hebben als het Duitsers zijn die over de Champs-Élysées marchanderen, omdat ze weten dat ze alleen maar politietaken uitvoeren?
ik vind het heel vreemd dat het eerste waar jij aan denkt bij een europees leger dat Duitse militaire over de Champs Elysees gaan marcheren? er zijn ook gewoon franse militairen die dat in deze uitzonderlijke gevallen dit soort taken kunnen doen.

een europees leger gaat meer over het meer integreren van de legers van de afzonderlijke lidstaten zodat je bijvoorbeeld als europa vredesmissies kan doen en niet meer als individuele landen. dat lijkt me een prima ontwikkeling.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 28 november 2018 @ 22:51:39 #155
408813 crew  trein2000
pi_183430850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat het leger doet. Het gaat erom wat het burgers doet.

[ afbeelding ]
militairen in de straten van Parijs

Of zoals jij het noemt: militairen in de straten van Parijs die politietaken uitvoeren.

Volgens jou zullen de Parijzenaars dat verschil inzien en zullen ze er geen enkel probleem mee hebben als het Duitsers zijn die over de Champs-Élysées marchanderen, omdat ze weten dat ze alleen maar politietaken uitvoeren?
Bewaken & beveiligen is wel iets anders als controleren van burgers...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183486277
Minister van Social Justice (D66): Studentencorps moet zich aanpassen aan alcoholvrije moslimstudenten
https://tpo.nl/2018/12/01(...)ije-moslimstudenten/

Het houdt niet op
niet vanzelf.



D66 wordt met de dag extremer. Weer heeft het zure mens ergens niet deugend gedrag geconstateerd en bemoeit ze zich ermee. Twee dagen geleden uitte ze haar afkeer hoe voetbalfans met elkaar praten. Nu dit weer. De paus is inmiddels een vrijdenker vergeleken met D66. En dit na al die maatregelen die D66 al heeft genomen om mensen te verplichten wat ze moeten eten en drinken en wat ze niet mogen nuttigen. :r

[ Bericht 4% gewijzigd door Braindead2000 op 02-12-2018 00:25:43 ]
  zondag 2 december 2018 @ 08:43:43 #157
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183488924
Wacht even.

Mensen die geen alcohol drinken worden met de nek aangekeken (het gaat hier niet specifiek om moslims, alhoewel het jou natuurlijk prachtig uitkomt om te doen dat dat wel zo is), en jij vindt het een probleem als studenten daarop worden aangesproken?

Ok.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_183518816
hier is trouwens wat meer informatie over hoe D66 een europees leger voor zich ziet

quote:
Merkel en Macron spraken zich onlangs uit voor de totstandkoming van een Europees leger. De verschillende Europese krijgsmachten doen nu nog alles zelf. Iedere lidstaat geeft zijn eigen krijgsmacht vorm als een Zwitsers zakmes: alles moet erop en eraan zitten. Dat is niet efficiënt en bovendien onbetaalbaar. Binnen Europa worden nu 29 verschillende typen schepen, 16 verschillende typen vliegtuigen en 19 verschillende typen tanks gebruikt. Door gezamenlijke inkoop kunnen we in Europa 25 tot 100 miljard euro per jaar besparen. Samenwerking vergroot slagkracht en bespaart publiek geld. Op dit moment zijn de Duitse en Nederlandse landmacht al goed geïntegreerd en kopen Nederland en België samen nieuwe marineschepen.
dit lijkt me niets meer dan een goed besluit en ook beter voor het NAVO bondgenootschap omdat die dan ook efficiënter en krachtiger kan optreden als ze dat willen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_183526665
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 08:43 schreef Worteltjestaart het volgende:
Wacht even.

Mensen die geen alcohol drinken worden met de nek aangekeken (het gaat hier niet specifiek om moslims, alhoewel het jou natuurlijk prachtig uitkomt om te doen dat dat wel zo is), en jij vindt het een probleem als studenten daarop worden aangesproken?

Ok.
Waar bemoeit dat mens zich mee? Als zuipende studenten zich elkaar verenigen in een clubje dan moet dat toch gewoon kunnen? Die geheelonthoudende studenten kunnen toch gewoon hun eigen clubje oprichten? Waar bemoeit Dominee66 zich mee? Eerder al bemoeide ze zich met de wijze van ontgroening binnen verenigingen, sprak D66 een fatah uit over hoe mannelijke studenten over vrouwelijke praten. Het gaat maar door. Rokers mogen onder elkaar niet meer een sigaretje roken in een cafe. Het eet en drinkpatroon van het volk, het zoet en zout-gehalte van etenswaren, overal bemoeit D66 zich mee. Ik ga veganisten toch ook niet vertellen welke ingrediënten er in een vegaburger moeten zitten. Ik ga vegetariërs toch ook niet verplichten dat ze 5% vlees moeten eten? En alsof D66-ers zelf zo tolerant zijn. :') Ze houden hun eigen clubjes stijf gesloten voor anders denkenden.
pi_183543832


Ondanks dat D66/Ollongren nog zo zijn best gedaan heeft door
- te blijven hameren op het feit dat de burger te dom is om via een referendum zijn mening daarover te geven
- een kritisch rapport over de sleepwet te verbergen voor het volk
- met een inlegvelletje te komen als tegemoetkoming aan het achterlijke volk met de verzekering dat er geen vuiltje meer aan de lucht is

blijkt nu

‘Burger loopt risico bij toepassing sleepwet door geheime diensten’
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-diensten~aed27151/

Je had het niet verwacht. :') |:(
  woensdag 5 december 2018 @ 05:35:27 #161
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183543854
Ik vind het niet prettig dat een minister niet uit zichzelf opkomt voor burgerrechten, maar dat ze daar toe gezet moet worden. Inbreuk op privacy is blijkbaar allemaal prima zolang niemand er iets van zegt. Op zo'n positie hoort hoort iemand te zitten die wat meer boven de materie staat.
pi_183543889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 05:35 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het niet prettig dat een minister niet uit zichzelf opkomt voor burgerrechten, maar dat ze daar toe gezet moet worden. Inbreuk op privacy is blijkbaar allemaal prima zolang niemand er iets van zegt. Op zo'n positie hoort hoort iemand te zitten die wat meer boven de materie staat.
-Niet alleen komt ze niet op voor burgerrechten; wat al erg genoeg is
-ze heeft met heel haar ziel en zaligheid geprobeerd die burgerrechten in te perken; wat het nog tien keer erger maakt
-en dat deed ze niet in alle openheid maar geniepig, gebruikte daar middelen voor zoals het achterhouden van kritische rapporten, leugens, misleidde het volk, dat alles goed zit, met een inlegvelletje; wat het 100 keer erger maakt. :r
pi_183548940
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
En alsof D66-ers zelf zo tolerant zijn. Ze houden hun eigen clubjes stijf gesloten voor anders denkenden.
hoe kom je daar bij? iedereen kan lid worden van D66 en mee discussieren over de onderwerpen binnen de partij. D66 is met zijn one man one vote systeem zelfs een van de democratische partijen van Nederland.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_183563500
Nederland dreigt in 2020 veel meer CO2 uit te stoten dan is afgesproken. Volgens drie gerenommeerde onderzoeksbureaus komen we niet verder dan een CO2-reductie van 15 procent ten opzichte van 1990. Dat zou 25 procent moeten zijn volgens de afspraak, die in oktober nog bekrachtigd is door het gerechtshof in de internationaal spraakmakende Urgenda-zaak. Bij dat arrest veegde het hof vrijwel alle argumenten van de landsadvocaat van tafel.
https://nos.nl/artikel/22(...)j-lange-na-niet.html

They only had one job. _O-

Nou ja, eigenlijk twee, de planeet redden en Nederland ontmantelen. Het laatste lukt ze aardig maar het eerste was minstens zo belangrijk voor ze.

Wat ik nou zo raar vind is dat ik alleen maar jubelverhalen van D66 hoorde sinds ze deelnamen aan Rutte3: Hun verhaal was dat het klimaat gered zou worden nu ze op het pluche zaten, toch? Iedere debiel, van klimaatontkenner tot klimaatfanaat wist dat de doelstellingen van 2020 niet gehaald zouden worden maar toch hoorde je D66 daar niet over.

Vraagje aan D66-kiezers: Voel je je nou niet in je reet genaaid?
pi_183600547
Van Engelshoven: ’Mbo’ers moeten les krijgen over genderdiversiteit’

" Mbo’ers moeten op school les krijgen over etnische, religieuze, seksuele en genderdiversiteit. Het kabinet gaat op voorspraak van D66-minister Van Engelshoven (Onderwijs) de wet aanpassen."

"In de wet wordt vastgelegd dat deze zaken besproken dienen te worden tijdens burgerschapsonderwijs."

„Door de eisen die worden gesteld aan het burgerschapsonderwijs nu te verduidelijken moet voor iedereen helder worden dat het gaat om acceptatie van etnische, religieuze, seksuele en genderdiversiteit”, stelt de bewindsvrouw. Ze noemt dat ’een belangrijke stap’.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-genderdiversiteit

En het gaat maar door en door en door, er komt geen einde aan. Burgerschap, D66-burgerschap, D66-burgerschap, ieder kind moet gebrainwashed worden tot een deugende D66-burger. :r

pi_183654701
Oud-Kamerlid Hachchi (D66): ‘Pechtold was manipulatief en door angst gedreven’

Oud-Tweede Kamerlid Wassila Hachchi (D66) zegt dat zij in 2016 vertrok uit de fractie vanwege de ‘angstcultuur’ en het ‘manipulatieve leiderschap’ van Alexander Pechtold. In een interview met HP/De Tijd doet zij een boekje open over de voormalig D66-leider.

Hachchi vertrok tot ieders verbazing in 2016 uit de kamer, naar eigen zeggen om te gaan helpen bij de verkiezingscampagne van presidentskandidaat Hillary Clinton. Nu zegt zij dat een heftige vertrouwensbreuk met Pechtold de directe aanleiding voor haar vertrek was.

“Het was door angst gedreven leiderschap, dat kritiek als een bedreiging zag en enkel jaknikkers om zich heen duldde,” zegt Hachchi. “Zo niet, dan werd er een heel scala van manipulatietechnieken ingezet: van negeren tot kleineren en uitlachen.” Zij wilde zich niet langer aanpassen aan deze ‘angstcultuur’, zo vertelt hij in het interview.

Hachchi zou met Pechtold hebben afgesproken dat zij op elk moment uit de fractie mocht vertrekken als gevolg van hun vertrouwensbreuk. Nadat er binnen korte tijd al twee andere D66-Kamerleden vertrokken, trok Pechtold die afspraak in, zo beweert Hachchi.

‘Zelfreflectie niet zijn sterkste kant’

Toen zij alsnog besloot te vertrekken, oefende Pechtold druk op haar uit om af te zien van haar wachtgeld. “Het was in zijn belang dat de discussie over mijn wachtgeld ging en niet over de reden van mijn vertrek, namelijk zijn wijze van leidinggeven aan de fractie,” aldus Hachchi. Zij noemt het dan ook hypocriet dat Pechtold nu bij zijn eigen vrijwillige vertrek niet afziet van wachtgeld. “Zelfreflectie is niet zijn sterkste kant,” aldus Hachchi.

Kort na het vertrek van Pechtold maakte Hachchi bekend weer aansluiting te zoeken bij D66. “Ik ben niet in harmonie vertrokken, maar dat ligt voor mij in het verleden,” zei ze toen nog in De Volkskrant. Mogelijk doet zij nu zelf een gooi naar het leiderschap van D66: “Alles staat open,” zegt zij tegen HP/De Tijd.

https://wnl.tv/2018/12/10/hachchi-d66-pechtold/

Dit komt voor mij niet echt als een verrassing maar wat ik nou zo vreemd vind is dat je de parlementaire pers daar nooit over hoorde. De parlementaire pers weet van alles te vertellen over whips in het VK, de angstcultuur rond Trump, maar dit, wat gaat over D66, waar ze dagelijks met hun neus boven opzitten, de angstcultuur binnen D66, daar hoorde je onze parlementaire pers nooit over.
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:17:54 #167
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183664903
Misschien omdat er geen angstcultuur heerst
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 11 december 2018 @ 17:56:18 #168
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_183665501
Hachchi... tja.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 december 2018 @ 14:41:10 #169
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183725811
Sophie krijgt een nieuw team.

Dit is de advieslijst voor de Europese verkiezingen in 2019
Veld, Sophie in ‘t
Boucke, Raoul
Rafaela, Samira
Klos, Felix
Nederstigt, John
Vijver, Emily van de
Warmerdam, Sjoerd
García Hermida-van der Walle, Raquel
Caarls, Susanne
Winkel, Bastiaan
Pannebakker, Anita
Dijk, Vic van
Admiraal, Andor
Braam, Rita
Laurijssens van Engelenhoven, Emma
Boon, Franklin
Wijngaarden, Eva van
Zenthofer, Andreas
Stevens, Stef
Stralen, Conny van
Ham, Fons van der
Heer, Thierry de
Boogerd, Johanna
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183742707
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 14:41 schreef borisz het volgende:
Sophie krijgt een nieuw team.

Dit is de advieslijst voor de Europese verkiezingen in 2019
Veld, Sophie in ‘t
Boucke, Raoul
Rafaela, Samira
Klos, Felix
Nederstigt, John
Vijver, Emily van de
Warmerdam, Sjoerd
García Hermida-van der Walle, Raquel
Caarls, Susanne
Winkel, Bastiaan
Pannebakker, Anita
Dijk, Vic van
Admiraal, Andor
Braam, Rita
Laurijssens van Engelenhoven, Emma
Boon, Franklin
Wijngaarden, Eva van
Zenthofer, Andreas
Stevens, Stef
Stralen, Conny van
Ham, Fons van der
Heer, Thierry de
Boogerd, Johanna
Heel erg jammer dat er naast sophie niemand van de huidige europarlementariërs terugkomt. terwijl onze D66 europarlementariërs juist zo actief en zichtbaar zijn. een aderlating voor onze partij
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 december 2018 @ 12:41:20 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183742780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:36 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Heel erg jammer dat er naast sophie niemand van de huidige europarlementariërs terugkomt. terwijl onze D66 europarlementariërs juist zo actief en zichtbaar zijn. een aderlating voor onze partij
Marietje heeft gezegd: ik ga voor nummer één of ik stop.
GJ vindt het na tien jaar tijd voor wat anders.
Matthijs heeft al een stukje geschreven en vertrekt niet vrijwillig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183759744
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 12:41 schreef borisz het volgende:

[..]

Marietje heeft gezegd: ik ga voor nummer één of ik stop.
GJ vindt het na tien jaar tijd voor wat anders.
Matthijs heeft al een stukje geschreven en vertrekt niet vrijwillig.
en vooral over die laaste vind ik niet kunnen. iemand buiten de advieslijst houden omdat hij jou niet heeft gesteund tijdens de lijsttrekkersverkiezing. dat vind ik D66 onwaardig, ik vond Matthijs van Miltenburg een goed politicus die zeker hier in brabant erg zichtbaar was en zich actief inzette voor D66

ik denk persoonlijk dat deze actie D66 nog wel eens wat stemmen kan gaan kosten zeker hier in Brabant.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 16 december 2018 @ 12:57:32 #173
408813 crew  trein2000
pi_183762283
In Eindhoven heeft D’66 geen bestuur meer, reden vooralsnog onduidelijk. https://www.ed.nl/eindhov(...)-direct-op~a542cda4/
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 16 december 2018 @ 13:00:42 #174
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183762330
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 12:57 schreef trein2000 het volgende:
In Eindhoven heeft D’66 geen bestuur meer, reden vooralsnog onduidelijk. https://www.ed.nl/eindhov(...)-direct-op~a542cda4/
Hexagon weet hier vast meer van.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183770897
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 12:57 schreef trein2000 het volgende:
In Eindhoven heeft D’66 geen bestuur meer, reden vooralsnog onduidelijk. https://www.ed.nl/eindhov(...)-direct-op~a542cda4/
Wat een boel witte mannen bij elkaar zeg. D66 Eindoven staat duidelijk niet voor inclusiviteit.
pi_183831757
Grote fout in peiling ministerie over zomer- en wintertijd
https://nos.nl/video/2264(...)-keuze-te-maken.html

Je zou denken dat als er iemand is die moet weten wanneer de duisternis intreedt en het veilig is om te ontwaken dat dat wel Graaf Ollongra moet zijn.



Nope, nie gezien. :N :|W
pi_183897032
quote:
D66 draait: hersteloperatie na vrouwenbesnijdenis hoeft toch niet te worden vergoed

D66 wil toch niet dat hersteloperaties voor vrouwen die ernstig zijn verminkt na genitale besnijdenis, worden vergoed. Dat blijkt uit het stemgedrag van de fractie bij twee moties die daartoe opriep. De draai is opvallend, omdat D66-Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma er twee maanden geleden nog in deze krant voor pleitte.

Ook op de website van D66 staat nog altijd dat ‘de D66-fractie wil dat met directe ingang de hersteloperatie wél uit het basispakket vergoed wordt’. Maar diezelfde fractie stemde tegen een motie van die strekking van PvdA-Kamerlid Lilianne Ploumen. De volledige oppositie stemde vóór, alle regeringspartijen stemden tegen.

Het is een onderwerp waar D66 zich al jaren voor inzet. In 2014 vroeg de partij al aan toenmalig zorgminister Edith Schippers de operaties te vergoeden. Dat wilde de VVD-bewindsvrouw, maar niet voordat zij advies had gekregen van een groep plastisch chirurgen en gynaecologen over dit onderwerp. Die hebben na vier jaar studie een stuk ingeleverd waar niks in staat over vergoedingen van de ingreep. ,,Onbegrijpelijk’’, zei Sjoerdsma in oktober nog in deze krant. ,,Ik wil niet langer wachten.’’

Basispakket
Sjoerdsma zelf is onbereikbaar voor uitleg. Volgens de fractie is zijn portefeuille emancipatie overgenomen door collega-Kamerlid Vera Bergkamp. Een ander Kamerlid, Rens Raemakers, die zorg doet en samen met Sjoerdsma opriep tot een vergoeding van de ingreep uit het basispakket, pleit nu voor meer klinisch onderzoek naar de herstelingrepen.

Volgens Raemakers is er sprake van ‘een nieuw feit’. ,,De minister heeft in het begrotingsdebat gezegd dat er twijfels zijn over de effectiviteit van deze operaties.’’ De vraag of de operatie effectief is, werd echter ook al opgeworpen in de studie van de artsen, die in mei 2018 verscheen. Dat was toen geen reden voor D66 om van standpunt te veranderen.

Eenvoudig
Volgens PvdA’er Ploumen, indiener van de motie, blijkt uit Frans onderzoek dat het wel degelijk een effectieve manier is om de pijn waaraan veel besneden vrouwen lijden, te bestrijden. ,,Die klachten zijn eenvoudig op te lossen, waarom reserveren ze niet gewoon geld om het in 2019 te kunnen vergoeden?’’

Expertisecentrum Pharos becijferde dat er in Nederland ongeveer 29.000 vrouwen wonen – grotendeels afkomstig uit de Hoorn van Afrika – van wie de vagina een beetje of ernstig is verminkt. Vaak blijft er dan nog maar een kleine opening over, met alle medische complicaties van dien.
pi_183897200
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2018 06:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Van Engelshoven: ’Mbo’ers moeten les krijgen over genderdiversiteit’

" Mbo’ers moeten op school les krijgen over etnische, religieuze, seksuele en genderdiversiteit. Het kabinet gaat op voorspraak van D66-minister Van Engelshoven (Onderwijs) de wet aanpassen."

"In de wet wordt vastgelegd dat deze zaken besproken dienen te worden tijdens burgerschapsonderwijs."

„Door de eisen die worden gesteld aan het burgerschapsonderwijs nu te verduidelijken moet voor iedereen helder worden dat het gaat om acceptatie van etnische, religieuze, seksuele en genderdiversiteit”, stelt de bewindsvrouw. Ze noemt dat ’een belangrijke stap’.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-genderdiversiteit

En het gaat maar door en door en door, er komt geen einde aan. Burgerschap, D66-burgerschap, D66-burgerschap, ieder kind moet gebrainwashed worden tot een deugende D66-burger. :r

Dus D'66 wil onderwijzen dat mensen verschillend zijn, en jij legt dat uit als "D'66 wil dat iedereen hetzelfde is"?

8)7
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183919390
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus D'66 wil onderwijzen dat mensen verschillend zijn, en jij legt dat uit als "D'66 wil dat iedereen hetzelfde is"?

8)7
Dus D66 wil kinderen al op vroege leeftijd leren hoe ze mensen/hun klasgenoten in hokjes moeten indelen, en jij staat daar achter. 8)7
pi_183924053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:44 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus D'66 wil onderwijzen dat mensen verschillend zijn, en jij legt dat uit als "D'66 wil dat iedereen hetzelfde is"?

8)7
Laat kinderen gewoon kinderen zijn. Als ze het al niet weten komen ze er later wel achter hoe mensen verschillen. Wat is de toegevoegde waarde van dat racistisch gedram van D66? Stel nou eens voor: Sarkis, van oorsprong Armeniër, is beste vriendjes met Achmed, van oorsprong Turk, op een Rotterdamse school. Wat is de noodzaak om een D66'er uit te nodigen om Achmed in te drammen dat Turken genocide hebben gepleegd op de voorouders van Sarkis?

Niet dat dat stukje geschiedenis onbesproken gelaten moet worden maar je hoeft het toch niet 3 uur per week bij die kinderen in te drammen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')