Dit iddquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef Grifte het volgende:
Van Rijswijk heeft niet door dat iedereen sarcastisch voor Nelom aan het juichen is.
Het zal Nelom in ieder geval niet echt helpen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef Grifte het volgende:
Van Rijswijk heeft niet door dat iedereen sarcastisch voor Nelom aan het juichen is.
Die commentatoren hebben sowieso vaak het intellect van een kiwi. Laatste beweerden ze dat Rashica Engels international was en eigendom van Chelsea...beide onjuistquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef Grifte het volgende:
Zouden ze het bonnetje nog hebben? Dit is de zoveelste blunder van die zichzelf overschattende lulquote:
Staat er bij mij al in. Helaas zijn Lozano en Neres minder op dreef de laatste tijdquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, Ogbeche scoort alwéér... wellicht maandag ff in de manager zetten.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor en dan gaat Willem II wel winnen en pakt Twente een punt
Ik ga nergens vanuit, kan dus net zo goed 2-2 of 0-3 wordenquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week twente-ado, alvast gefeliciteerd met de 3 punten.
gek zegquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga nergens vanuit, kan dus net zo goed 2-2 of 0-3 worden
Onnie.quote:
Mad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:21 schreef yats het volgende:
En dat is de 3e niet gegeven gele kaart...leuk joh, scheidsrechters in de kuip
Nee hoor, was vooraf te verwachtenquote:
Wat heeft Feyenoord daarover te klagen vandaag? Ze zijn juist gematst...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord daarover te klagen vandaag? Ze zijn juist gematst...
Welke penalty? Die waarin Rashica letterlijk onderuit getrokken word?quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach hou op, had ook een penalty kunnen zijn voor Feyenoord die niet gegeven wordt.
Vilhena neergehaald.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Welke penalty? Die waarin Rashica letterlijk onderuit getrokken word?
raakte die speler niet eens aan manquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Welke penalty? Die waarin Rashica letterlijk onderuit getrokken word?
Jij begint met huilen beste vriend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:37 schreef yats het volgende:
Grappig dat de duidelijk schwalbe van Vilhena wel een penaslry zou moeten zijn maar de overduidelijk arm tegen Rashica niet. Een beetje gekleurd beeld he?
Vond het beiden niks. Die Vilhena iets meer, maar die aanname was zo slecht , dan zou ik ook niet fluitenquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij begint met huilen beste vriend.
Doen ze goedquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:43 schreef Tchock het volgende:
PEC is nu trouwens de club met de minste goals tegen. Zelfs minder dan Ajax/PSV.
Twente heeft geluk dat Roda er altijd nog is om jullie te redden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat Willem II zometeen 4 punten los staat van Twente, en als NAC weet te winnen (die kans acht ik niet groot, maar toch), dan staat Twente 17e
Alsof Roda gaat degraderenquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Twente heeft geluk dat Roda er altijd nog is om jullie te redden.
Wie anders? NAC?quote:
Ik ook, maar ik zou het ook leuk vinden als Twente de nacompetitie in moet. Ik gun het clubs asls Excelsior en Sparta met hun beperkte middelen gewoon meer om direct erin te blijven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat Twente de nacompetitie wel gaat ontlopen
Precies, die worden 17e en ontlopen de dans voor de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zoiets, Roda is de koning van de ontsnapping.
Sparta mag er van mij altijd in blijven, maar Excelsior, brrrr. Ze doen het dit seizoen fantastisch, maar wát een zielloze kutclub is hetquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zou het ook leuk vinden als Twente de nacompetitie in moet. Ik gun het clubs asls Excelsior en Sparta met hun beperkte middelen gewoon meer om direct erin te blijven.
Ik vermaak me er eigenlijk altijd wel. Aardige stewards, aardige fans (al zijn het er niet veel) en meestal 3 punten als cadeau. Prima toch? Dat kunnen veel clubs niet zeggen...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, die worden 17e en ontlopen de dans voor de zoveelste keer.
[..]
Sparta mag er van mij altijd in blijven, maar Excelsior, brrrr. Ze doen het dit seizoen fantastisch, maar wát een zielloze kutclub is het
Denk dat de helft van het thuispubliek uit Feyenoorduspporters bestaat die het kleine broertje komen aanmoedigenquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermaak me er eigenlijk altijd wel. Aardige stewards, aardige fans (al zijn het er niet veel) en meestal 3 punten als cadeau. Prima toch? Dat kunnen veel clubs niet zeggen...
Ogbeche in Oranje, oh oh oh oh ohquote:
5 goals in 2 wedstrijden. En niet eens echt grote kansen gehad verder. Baasje hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ogbeche in Oranje, oh oh oh oh oh
Had ik die vent maar al in m'n manager gehad, maarja, wijsheid achteraf.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5 goals in 2 wedstrijden. En niet eens echt grote kansen gehad verder. Baasje hoor.
Maargoed. Volgende week telt. Dan kan hij zich onsterfelijk maken.
hey pik. Wat zei ikquote:Op zaterdag 2 december 2017 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
5 goals in 2 wedstrijden. En niet eens echt grote kansen gehad verder. Baasje hoor.
Maargoed. Volgende week telt. Dan kan hij zich onsterfelijk maken.
je speelt 100 wedstrijdenquote:Op zondag 3 december 2017 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hey pik. Wat zei ik. Gefeliciteerd !!
Dank je. Al lag er het meer aan dat Heracles heel erg slecht was. Sloeg echt nergens op. Jupiler niveau.quote:Op zondag 3 december 2017 00:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hey pik. Wat zei ik. Gefeliciteerd !!
Wat een kutvoetba met een kutselectie weer...maar sonnigen vinden Fraser een toptrainer.quote:
Ik zei het je nog man. Heracles staat 3e op thuis lijst en 17e uit hahagahaha, maar serieus ik gun W2 alles. Leuke club. Kingside genotquote:Op zondag 3 december 2017 00:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank je. Al lag er het meer aan dat Heracles heel erg slecht was. Sloeg echt nergens op. Jupiler niveau.
Had nog wel ingezet op Unibet op jullie
Okquote:Op zondag 3 december 2017 03:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen boeiende wedstrijden vandaag
Oei oei, nog nooit in het zuiden geweest? Tilburg is meer het lelijke broertje van Purmerendquote:Op zondag 3 december 2017 00:55 schreef KingRoland het volgende:
Tilburg toch? ja niets erop tegen. Dat is zeg maar het Haarlem van het zuiden.
Het Berlijn van Nederland heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 3 december 2017 00:55 schreef KingRoland het volgende:
Tilburg toch? ja niets erop tegen. Dat is zeg maar het Haarlem van het zuiden.
Nee!quote:
Ja!quote:
Klopt. Wat een ellende.quote:Op zondag 3 december 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat kunstgrasveld in Venlo ziet er echt niet uit.
Echt een schande dat dit geoorloofd is in de Eredivisie. Kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 3 december 2017 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat kunstgrasveld in Venlo ziet er echt niet uit.
Past bij het niveauquote:Op zondag 3 december 2017 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een schande dat dit geoorloofd is in de Eredivisie. Kan gewoon echt niet.
Dat kunstgrasverbod komt toch niet door.quote:Op zondag 3 december 2017 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt een schande dat dit geoorloofd is in de Eredivisie. Kan gewoon echt niet.
Vindt hafcfan het een hype?quote:Op zondag 3 december 2017 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, gaat de AZ-bandwagon vandaag crashen?
Het grote gevaar is dat mensen John van den Brom gaan overschatten. Voor die angst heb ik geen mening van hafcfan nodig.quote:
Gewoon zo treurig dat VVV überhaupt in de Eredivisie zit. Walgelijke club die alleen maar kan presteren dankzij het abnormale thuisvoordeel wat ze creëren door het slechtste veld in het betaalde voetbal.quote:Op zondag 3 december 2017 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, gaat de AZ-bandwagon vandaag crashen?
gisteren VI op twitter "profiteert Feyenoord van puntverlies Ajax?" ze proberen het spannend te houdenquote:Op zondag 3 december 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die promo voor Ajax - PSV kan je wel opdoeken FOX. Veredelde oefenpot
Dat gat is dan ook niet zo gek grootquote:Op zondag 3 december 2017 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren VI op twitter "profiteert Feyenoord van puntverlies Ajax?" ze proberen het spannend te houden
nee maar ze zijn beiden niet echt in gevecht om de titelquote:Op zondag 3 december 2017 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gat is dan ook niet zo gek groot
Maar voorlopig staan ook AZ en PEC ertussen. PEC zal vroeg of laat sowieso verdwijnen, AZ zal zeker niet sterk genoeg zijn in confrontaties met PSV en Feyenoord maar die zou ik niet te vroeg uitvlakken.quote:Op zondag 3 december 2017 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gat is dan ook niet zo gek groot
Helaas niet neequote:Op zondag 3 december 2017 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunstgrasverbod komt toch niet door.
Dat jij vrijwillig komt zeggen dat wij vrijwillig naar VVV-AZ kijkenquote:Op zondag 3 december 2017 13:37 schreef hafcfan het volgende:
Dat jullie vrijwillig naar Vvv-az kijken
Er schijnen zelfs mensen te zijn die naar Willem 2- Heracles kijken.quote:Op zondag 3 december 2017 13:37 schreef hafcfan het volgende:
Ik niet. Ik dacht; even kijken naar Villarreal aangezien ze binnenkort tegen Barça en Valencia moeten.quote:Op zondag 3 december 2017 13:37 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey tag, genoten weer van Keizergod?quote:Op zondag 3 december 2017 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat jij vrijwillig komt zeggen dat wij vrijwillig naar VVV-AZ kijken
Willem II schijnt Heracles van de mat te hebben geveegd, serieus.quote:Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen te zijn die naar Willem 2- Heracles kijken.
Haha, nee joh?quote:Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II schijnt Heracles van de mat te hebben geveegd, serieus.
quote:Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik dacht; even kijken naar Villarreal aangezien ze binnenkort tegen Barça en Valencia moeten.Barca 2-2 dus kan nog leuk wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Lenny.quote:Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er schijnen zelfs mensen te zijn die naar Willem 2- Heracles kijken.
Zonder pistool tegen hun kop.
Genant. Je zult maar Heracles-Supporter zijn. Ik zou direct naar het spoor lopen.quote:Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II schijnt Heracles van de mat te hebben geveegd, serieus.
Lekker op de achtergrond aan.quote:Op zondag 3 december 2017 13:37 schreef hafcfan het volgende:
Real was gisteren echt heel slecht tegen een Athletic dat dit seizoen om te janken is. Real liet zich nog opnaaien en heeft drie schorsingen voor de pot tegen Sevilla (lol)quote:
Neem je kinderen dan ook ff meequote:Op zondag 3 december 2017 13:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Genant. Je zult maar Heracles-Supporter zijn. Ik zou direct naar het spoor lopen.
Uiteraardquote:Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey tag, genoten weer van Keizergod?
Bizar wel dat die zo matig draaien dit jaar.quote:Op zondag 3 december 2017 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real was gisteren echt heel slecht tegen een Athletic dat dit seizoen om te janken is. Real liet zich nog opnaaien en heeft drie schorsingen voor de pot tegen Sevilla (lol)
Ik heb de beelden niet gezien, op dit na dan:quote:
Opzich niet zo gek, die zullen wel redelijk gevuld zijn na de laatste jaren.quote:Op zondag 3 december 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bizar wel dat die zo matig draaien dit jaar.
Ik kijk al het hele seizoen bijna niet. Niks mis mee.quote:Op zondag 3 december 2017 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien, op dit na dan:
https://twitter.com/KlaasHa/status/937085122066763776
Terwijl Athletic ook een hoop sleutelspelers miste. Heel vreemd.quote:Op zondag 3 december 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bizar wel dat die zo matig draaien dit jaar.
Urwin heeft het allemaal op de ritquote:Op zondag 3 december 2017 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een gek die Lennyquote:Op zondag 3 december 2017 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ogbeche en Sol zijn prima spitsen. Niet dat ik vrijwillig naar Willem II kijk.quote:Op zondag 3 december 2017 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Urwin heeft het allemaal op de rit
dat zullen ze nog wel winnenquote:Op zondag 3 december 2017 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terwijl Athletic ook een hoop sleutelspelers miste. Heel vreemd.
Misschien dat ze nog wat inspiratie opdoen in Abboe Dabbie bij het WK voor clubs.
Brabantquote:Op zondag 3 december 2017 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze alle moeite met dat Japanse clubjequote:
Ruim jezelf gewoon op.quote:Op zondag 3 december 2017 13:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jou bijzonder laag niveau.
Er is vandaag ook weinig leuks.quote:Op zondag 3 december 2017 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ogbeche en Sol zijn prima spitsen. Niet dat ik vrijwillig naar Willem II kijk.
ja dat voordeel van de grootste hebben ze nu eenmaalquote:Op zondag 3 december 2017 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze alle moeite met dat Japanse clubjeEn hadden ze bijzonder veel geluk met de scheids die al een gele kaart voor Real had opgeschreven in zijn boekje maar er toen achter kwam dat dat tweede geel zou zijn en het toch maar niet deed
Mag van mij, als ze geen tegentreffer krijgen heb ik weer 10 punten voor Bizot.quote:Op zondag 3 december 2017 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
AZ gaat winnen met een lucky goal
De Ziggo-hoofdzender zendt helaas handbaltroep uit.quote:Op zondag 3 december 2017 13:48 schreef Caland het volgende:
Om 5 uur weer genieten van de Cityshow
Duurt lang
betaal ik nog ergens voorquote:Op zondag 3 december 2017 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Ziggo-hoofdzender zendt helaas handbaltroep uit.
En de andere zenders?quote:Op zondag 3 december 2017 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Ziggo-hoofdzender zendt helaas handbaltroep uit.
Gewoon City, ja. Op voetbalquote:
Ik heb die extra zenders gelukkig gratis. Dat scheelt dan welquote:Op zondag 3 december 2017 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon City, ja. Op voetbal
Maar 14 en Select zenden Handbal uit. Beetje jammer allemaal, want gisteren zonden ze ook handbal op kanaal 13 uit.
Ik heb weinig keus want ik ben niet de enige watcher hier. Als ik de kans had, zou ik oprecht alleen een Go-abonnementje nemen en heel Ziggo Sport aanschaffen ook al zitten er restricties aan de PL-uitzendingen.quote:Op zondag 3 december 2017 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die extra zenders gelukkig gratis. Dat scheelt dan wel
Handbal is pure aids
Waarom doe je dat dan niet gewoon?quote:Op zondag 3 december 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb weinig keus want ik ben niet de enige watcher hier. Als ik de kans had, zou ik oprecht alleen een Go-abonnementje nemen en heel Ziggo Sport aanschaffen ook al zitten er restricties aan de PL-uitzendingen.
Ik vind de situatie daar echt sneu. Ongekend zoveel uitgeven en gewoon nog slechter zijn dan vorig jaar. Wel heel benieuwd hoe dat nu gaat met de FFPquote:
Ik kijk weinig Valencia. Volgens mij mis ik daar wel watquote:Op zondag 3 december 2017 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Getafe v Valencia nog even kijken, al komt er nog bezoek hier.
Thuglife..quote:Op zondag 3 december 2017 13:57 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk alles gewoon via streams genot.
Die eigenaar schijnt toch niet echt zoveel geld te hebben?quote:Op zondag 3 december 2017 13:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind de situatie daar echt sneu. Ongekend zoveel uitgeven en gewoon nog slechter zijn dan vorig jaar. Wel heel benieuwd hoe dat nu gaat met de FFP
Dan betaal je zelf toch wat meer voor die zendersquote:Op zondag 3 december 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook voetbal en met andere mensen delen we kosten.
De flitsmaand tegen Betis/Sociedad/Sevilla ligt wel al een tijdje achter ons. Nu zijn er wel een aantal ploegen op het schema die niet zomaar opzij gaan. Getafe heeft het in eigen huis Real Madrid/Barça/Sevilla ook heel lastig gemaakt, dus je weet het nooit. Guedes is ook geblesseerd en zien we pas in januari terugquote:Op zondag 3 december 2017 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk weinig Valencia. Volgens mij mis ik daar wel wat
Je kan gewoon een online Ziggo abbo nemen hoor, allemaal streams en die pleur je zo aan op je tv.quote:Op zondag 3 december 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken ook voetbal en met andere mensen delen we kosten.
Sinterklaas bestaat nietquote:Op zondag 3 december 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis vanmiddag al het voetbal wegens Sinterklaas, gelukkig toch geen bijzonder programma.
Klopt daarom denk ik dat het gewoon een bubbel is die gaat knappen. Gelukkig kan die keeper ze 100 miljoen opleveren. Oh nee 50 als ze geen CL halenquote:Op zondag 3 december 2017 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eigenaar schijnt toch niet echt zoveel geld te hebben?
Wel zonde hoor, ik zie AC wel liever weer terugkeren aan de top. Ook beter voor de Serie A denk ik zo.quote:Op zondag 3 december 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt daarom denk ik dat het gewoon een bubbel is die gaat knappen. Gelukkig kan die keeper ze 100 miljoen opleveren. Oh nee 50 als ze geen CL halen
Harry Potter genotquote:Op zondag 3 december 2017 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang er mensen in geloven bestaat het.
Toch een best bijzondere kwaliteit dat mensen zich zo erg kunnen inleven in iets waarvan ze weten dat het fictie is.quote:
wat heb je er op?quote:Op zondag 3 december 2017 14:02 schreef Befbekje het volgende:
Over 5 minuten eet deze boy pizza, trouwens..
Soms is dat beter dan het echte leven. Omkopingquote:Op zondag 3 december 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een best bijzondere kwaliteit dat mensen zich zo erg kunnen inleven in iets waarvan ze weten dat het fictie is.
Zap de negerquote:Op zondag 3 december 2017 14:04 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb Babangida een keer getroffen toen ik zap de neger speelde..
Fantasie is altijd beter dan de realiteit.quote:Op zondag 3 december 2017 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Soms is dat beter dan het echte leven.
Sowieso. 16 november weer nieuwe hp filmquote:Op zondag 3 december 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantasie is altijd beter dan de realiteit.
Volgend jaar ja.quote:Op zondag 3 december 2017 14:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso. 16 november weer nieuwe hp film
Echt helemaal niemand geeft een fuck om jouw managerquote:Op zondag 3 december 2017 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seuntjes e.d. volgens teletekst. Leuk voor m'n manager
Doe rustig joh, jesis.quote:Op zondag 3 december 2017 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand geeft een fuck om jouw manager
bedanktquote:Op zondag 3 december 2017 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar niks in huis en te brak om naar de supermarkt te gaan
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op zondag 3 december 2017 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar niks in huis en te brak om naar de supermarkt te gaan
Die komt vast wel voor in de latere delen, als hij de CoS opent. Ook jonge Hagrid dan die Aragog krijgt van Newt.quote:
Dat lijkt me een noodsituatie. Bel 112.quote:Op zondag 3 december 2017 14:12 schreef Caland het volgende:
Hoop het. Leeft Ron Vlaar eigenlijk nog?quote:Op zondag 3 december 2017 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt vast wel voor in de latere delen, als hij de CoS opent. Ook jonge Hagrid dan die Aragog krijgt van Newt.
Van Hagrid naar Ron Vlaar, wat een bruggetjes.quote:Op zondag 3 december 2017 14:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop het. Leeft Ron Vlaar eigenlijk nog?
Na Telstar ja.quote:
quote:Op zondag 3 december 2017 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahahaha Breuer. Faler
Net als Hendriks trouwens. Hoezo schiet je die bal over de grond. Clown.
♫ Geef mij maar Willem II ♫quote:Op zondag 3 december 2017 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV is wel echt belachelijk slecht zeg.
Sparta is nog veel erger wat dat aangaatquote:Op zondag 3 december 2017 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2017 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nah, ik ben verkouden dus dat lijkt mij niet verstandigquote:Op zondag 3 december 2017 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon in het stadion zitten?
Zijn er nog twee lege stoeltjes vrij dan?quote:Op zondag 3 december 2017 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon in het stadion zitten?
Gelukkig ga je anders wel altijdquote:Op zondag 3 december 2017 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nah, ik ben verkouden dus dat lijkt mij niet verstandig
Bij ajax zitten die op de bank. Lijkt me vervelender.quote:Op zondag 3 december 2017 15:06 schreef Befbekje het volgende:
Wat zitten er toch bovenmatig veel verstandelijk beperkten bij PSV op de tribune..
Valt wel altijd op ja. Of ze komen gewoon heel vaak in beeld. Begon vandaag al met die viesdikke vent en net een paar downies bij die gast met die megafoon.quote:Op zondag 3 december 2017 15:06 schreef Befbekje het volgende:
Wat zitten er toch bovenmatig veel verstandelijk beperkten bij PSV op de tribune..
Wel typisch dat ook iedereen daar een volkomen calimero isquote:Op zondag 3 december 2017 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel altijd op ja. Of ze komen gewoon heel vaak in beeld. Begon vandaag al met die viesdikke vent en net een paar downies bij die gast met die megafoon.
Die twee met die mutsen op zojuist waren volgens mij ook niet helemaal honderd..quote:Op zondag 3 december 2017 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel altijd op ja. Of ze komen gewoon heel vaak in beeld. Begon vandaag al met die viesdikke vent en net een paar downies bij die gast met die megafoon.
Sorryquote:Op zondag 3 december 2017 15:06 schreef Befbekje het volgende:
Op het veld bedoel je. Ik noem een Heitinga bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 december 2017 15:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij ajax zitten die op de bank. Lijkt me vervelender.
Die is al een tijdje gestopt Hans.quote:Op zondag 3 december 2017 15:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op het veld bedoel je. Ik noem een Heitinga bijvoorbeeld.
Had je wat, jongen?quote:Op zondag 3 december 2017 15:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Help even pls, waar staat dit voor?
http://knowyourmeme.com/memes/u-wot-m8quote:Op zondag 3 december 2017 15:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Help even pls, waar staat dit voor?
Schrijf er een brief over naar de KNVBquote:Op zondag 3 december 2017 15:16 schreef Zorro het volgende:
Zie je wel, die willekeur van die extra tijd
Blessure alleen al drie minuten.
+2
Ja dusquote:Op zondag 3 december 2017 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah gaat het weer zo'n wedstrijd worden?
Begrijpelijk. Sparta is de laatste 25 minuten gewoon de betere partij.quote:Op zondag 3 december 2017 15:17 schreef Caland het volgende:
Winnen 12 wedstrijden op rij ofzo, fluitconcert
Psvgoden
ze moeten wakker wordenquote:Op zondag 3 december 2017 15:17 schreef Caland het volgende:
Winnen 12 wedstrijden op rij ofzo, fluitconcert
Psvgoden
Thx, ik word oud geloof ik.quote:Op zondag 3 december 2017 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/u-wot-m8
PSV is niet zo dominant als het lijkt op papier/de stand.quote:Op zondag 3 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat PSV er overheen zou walsen, valt me reuze mee dat het nog 0-0 staat. Ik ben voor Sparta in deze pot.
Alternatively, the phrase can be used devoid of any context to confuse anyone that is unfamiliar with the expression.quote:Op zondag 3 december 2017 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/u-wot-m8
quote:Op zondag 3 december 2017 13:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gewoon zo treurig dat VVV überhaupt in de Eredivisie zit. Walgelijke club die alleen maar kan presteren dankzij het abnormale thuisvoordeel wat ze creëren door het slechtste veld in het betaalde voetbal.
Kan me niet voorstellen dat er echt niets beters is dan Breuer.... Zal wel goed in groep liggen of het met dochter van de coach doen...quote:Op zondag 3 december 2017 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Breuer scoor je altijd wel een keer
Zienerquote:Op zondag 3 december 2017 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 december 2017 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Foxquote:Op zondag 3 december 2017 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom blijft de commentator doorgaan alsof er misschien iets aan de hand was?
teleurgesteldquote:Op zondag 3 december 2017 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
In Nederland is het verboden om als commentator verstand van zaken te hebbenquote:Op zondag 3 december 2017 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of enig enthousiasme in je commentaar te verwerkenquote:Op zondag 3 december 2017 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Nederland is het verboden om als commentator verstand van zaken te hebben
Waarom? Je bent toch niet voor Ajax? Waarom is Feyenoord gebaat bij puntenverlies van PSV terwijl ze een halve competitie aan punten achter staan? Ik zou eerder hopen dat de AZ trein een keer tot stilstand komt.quote:Op zondag 3 december 2017 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
we gaan hopen op een stunt van sparta....
waarom ...daaromquote:Op zondag 3 december 2017 15:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet voor Ajax? Waarom is Feyenoord gebaat bij puntenverlies van PSV terwijl ze een halve competitie aan punten achter staan? Ik zou eerder hopen dat de AZ trein een keer tot stilstand komt.
quote:Op zondag 3 december 2017 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een talentloze kut ploeg is dat psv
sorry dat ik het zeg......
En dan zoveel achterstaan met de havenploeg. Wat zegt dan dan over jullie?quote:Op zondag 3 december 2017 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een talentloze kut ploeg is dat psv
sorry dat ik het zeg......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |