Dit iddquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef Grifte het volgende:
Van Rijswijk heeft niet door dat iedereen sarcastisch voor Nelom aan het juichen is.
Het zal Nelom in ieder geval niet echt helpen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef Grifte het volgende:
Van Rijswijk heeft niet door dat iedereen sarcastisch voor Nelom aan het juichen is.
Die commentatoren hebben sowieso vaak het intellect van een kiwi. Laatste beweerden ze dat Rashica Engels international was en eigendom van Chelsea...beide onjuistquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:50 schreef Grifte het volgende:
Zouden ze het bonnetje nog hebben? Dit is de zoveelste blunder van die zichzelf overschattende lulquote:
Staat er bij mij al in. Helaas zijn Lozano en Neres minder op dreef de laatste tijdquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sow, Ogbeche scoort alwéér... wellicht maandag ff in de manager zetten.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor en dan gaat Willem II wel winnen en pakt Twente een punt
Ik ga nergens vanuit, kan dus net zo goed 2-2 of 0-3 wordenquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week twente-ado, alvast gefeliciteerd met de 3 punten.
gek zegquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga nergens vanuit, kan dus net zo goed 2-2 of 0-3 worden
Onnie.quote:
Mad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:21 schreef yats het volgende:
En dat is de 3e niet gegeven gele kaart...leuk joh, scheidsrechters in de kuip
Nee hoor, was vooraf te verwachtenquote:
Wat heeft Feyenoord daarover te klagen vandaag? Ze zijn juist gematst...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord daarover te klagen vandaag? Ze zijn juist gematst...
Welke penalty? Die waarin Rashica letterlijk onderuit getrokken word?quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach hou op, had ook een penalty kunnen zijn voor Feyenoord die niet gegeven wordt.
Vilhena neergehaald.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Welke penalty? Die waarin Rashica letterlijk onderuit getrokken word?
raakte die speler niet eens aan manquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Welke penalty? Die waarin Rashica letterlijk onderuit getrokken word?
Jij begint met huilen beste vriend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:37 schreef yats het volgende:
Grappig dat de duidelijk schwalbe van Vilhena wel een penaslry zou moeten zijn maar de overduidelijk arm tegen Rashica niet. Een beetje gekleurd beeld he?
Vond het beiden niks. Die Vilhena iets meer, maar die aanname was zo slecht , dan zou ik ook niet fluitenquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij begint met huilen beste vriend.
Doen ze goedquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:43 schreef Tchock het volgende:
PEC is nu trouwens de club met de minste goals tegen. Zelfs minder dan Ajax/PSV.
Twente heeft geluk dat Roda er altijd nog is om jullie te redden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel karig dat Willem II zometeen 4 punten los staat van Twente, en als NAC weet te winnen (die kans acht ik niet groot, maar toch), dan staat Twente 17e
Alsof Roda gaat degraderenquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Twente heeft geluk dat Roda er altijd nog is om jullie te redden.
Wie anders? NAC?quote:
Ik ook, maar ik zou het ook leuk vinden als Twente de nacompetitie in moet. Ik gun het clubs asls Excelsior en Sparta met hun beperkte middelen gewoon meer om direct erin te blijven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat Twente de nacompetitie wel gaat ontlopen
Precies, die worden 17e en ontlopen de dans voor de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zoiets, Roda is de koning van de ontsnapping.
Sparta mag er van mij altijd in blijven, maar Excelsior, brrrr. Ze doen het dit seizoen fantastisch, maar wát een zielloze kutclub is hetquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zou het ook leuk vinden als Twente de nacompetitie in moet. Ik gun het clubs asls Excelsior en Sparta met hun beperkte middelen gewoon meer om direct erin te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |