Is het leukste wat er is tochquote:Op maandag 4 december 2017 14:46 schreef LCMS het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we gewoon moeten stoppen met zeuren over de lijst na al die jaren
Ben het hier wel mee eensquote:Op maandag 4 december 2017 14:40 schreef Homdeck het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind 13 noteringen wel te veel voor een band als Muse. Goeie band hoor, heb er zelf ook wel op gestemd, maar een stuk of 6-8 is meer dan genoeg wmb.
quote:Op maandag 4 december 2017 14:46 schreef LCMS het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we gewoon moeten stoppen met zeuren over de lijst na al die jaren
Vorig jaar 832, in 1999 nog 1152, wordt dus elk jaar minder...quote:Op maandag 4 december 2017 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel artiesten staan er eigenlijk in de top2000
Jammer is toch vrij weinig ...quote:Op maandag 4 december 2017 14:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vorig jaar 832, in 1999 nog 1152, wordt dus elk jaar minder...
Nu was de opzet in het eerste jaar wel héél erg gunstig voor unieke artiesten. De afname was in de eerste jaren en in de meest recente jaren volgens mij het grootst.quote:Op maandag 4 december 2017 14:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vorig jaar 832, in 1999 nog 1152, wordt dus elk jaar minder...
Ja da's waar, maar de perfecte lijst krijg je toch nooit. Het is ook net politiek af en toequote:Op maandag 4 december 2017 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dan kunnen we net zo goed niet meer aan de lijst beginnen, over de problemen klagen is veel leuker dan al het andere rondom de lijst
Eens.quote:Op maandag 4 december 2017 14:40 schreef Homdeck het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind 13 noteringen wel te veel voor een band als Muse. Goeie band hoor, heb er zelf ook wel op gestemd, maar een stuk of 6-8 is meer dan genoeg wmb.
quote:Op maandag 4 december 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat een slap zemelnummer
Uiteraard.quote:Op maandag 4 december 2017 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Meer mensen op Talk Talk goden gestemd?Blijft tijdloze muziek. Zo ondergewaardeerd.
Ja. Life's What You Make It.quote:Op maandag 4 december 2017 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Meer mensen op Talk Talk goden gestemd?Blijft tijdloze muziek. Zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:
Nee, Living In Another World op mijn vrije keuzelijst wel aan gedacht.quote:Op maandag 4 december 2017 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Vind het beetje een enigmatische band. Weinig interviews op video, Mark Hollis die zomaar uit de schijnwerpers verdwijnt etc. Tuurlijk wel wat hits gehad, maar de band wordt in het algemeen weinig genoemd. Verder geen idee wat voor maatstaven RYM aanhoudt.quote:Op maandag 4 december 2017 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Living In Another World op mijn vrije keuzelijst wel aan gedacht.
Vind ze trouwens helemaal niet ondergewaardeerd. Ja, bij het plebs misschien, maar op RYM scoren ze met 2 albums meer dan 4 punten.
uiteraard!quote:Op maandag 4 december 2017 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Uiteraard.quote:Op maandag 4 december 2017 16:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Is gewoon usergebaseerd, 4 op 5 is voor albums een hele goede score, er zijn er misschien 200 die dat hebben.quote:Op maandag 4 december 2017 18:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind het beetje een enigmatische band. Weinig interviews op video, Mark Hollis die zomaar uit de schijnwerpers verdwijnt etc. Tuurlijk wel wat hits gehad, maar de band wordt in het algemeen weinig genoemd. Verder geen idee wat voor maatstaven RYM aanhoudt.
Ik heb hem gekozen in de enquete bij de vraag welk nummer er op plaats 2000 staat.quote:Op maandag 4 december 2017 19:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fijn dat meer mensen deze willen behouden voor de lijst!
Dat zou wel een mooie start zijn van de lijstquote:Op maandag 4 december 2017 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem gekozen in de enquete bij de vraag welk nummer er op plaats 2000 staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |