quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:40 schreef Pinzon het volgende:
Mooi gesproken van deze man momenteel, kippenvel.
Klinkt als dat Antifa regeltje.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk, hij refereert naar het jaartal 2017, dat ZP nog bestaat. Dus hij ziet de geschiedenis als een autonoom proces waarin een bepaalde bedoeling achter zit.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee daar ben je niet creatief genoeg voor.
Betrokkene had zich wat beter in moeten lezen met zijn "dorpje"...quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:40 schreef Pinzon het volgende:
Mooi gesproken van deze man momenteel, kippenvel.
Fantastisch. Abed is flink mad nu.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:40 schreef maryen65 het volgende:
Anderhalve man en een peerdekop, geweldig!
Omdat ze Amerikaanse denkbeelden hebben aangenomen, moeten ze ook natuurlijk hun taal overnemen.quote:
Kijk ook hier naar een stukje typisch Hollandsche cultuur.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]Te lui om op te staan of te dom om de weg naar Dokkum te vinden.
Waarschijnlijker: zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het Sinterklaasfeest.
Ja, dat is ongeveer idd hetzelfde idee. Het is natuurlijk nergens op gebaseerd. Waarom zou dat in dit jaar nota bene zo'n ramp zijn bijvoorbeeld. Geschiedenis is geen autonoom proces met een inherente bedoeling.quote:
Sarcasme? Mja, zou kunnen, denk echter dat het ook in de rest van Europa wel gebeurt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk ook hier naar een stukje typisch Hollandsche cultuur.
Continue die Engelse termen en pogingen om de Amerikaanse situatie naar hier de verplaatsen doet hun zaak geen goed vind ik.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ze Amerikaanse denkbeelden hebben aangenomen, moeten ze ook natuurlijk hun taal overnemen.
Johan Cruijff had gelijk. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sarcasme? Mja, zou kunnen, denk echter dat het ook in de rest van Europa wel gebeurt.
Dat is idd tweede belangrijke kritiekpunt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Continue die Engelse termen en pogingen om de Amerikaanse situatie naar hier de verplaatsen doet hun zaak geen goed vind ik.
Maakt nogmaals duidelijk dat die figuren in een fantasiewereld leven. Ze denken in het Amerika van de jaren 50 te leven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Continue die Engelse termen en pogingen om de Amerikaanse situatie naar hier de verplaatsen doet hun zaak geen goed vind ik.
Volgens mij is het juist de bedoeling om dat wat in de VS gaande is ook hier van de grond te krijgen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ze Amerikaanse denkbeelden hebben aangenomen, moeten ze ook natuurlijk hun taal overnemen.
En aan de spandoeken te zien spreken de Friezen geen Nederlands dus dan lijkt de internationale taal Engels over. Anders zou je Spaans, Frans of Mandarijn moeten doen maar dat geef ik weinig hoop in Dokkum.quote:
twitter:Sjpielsewolf twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 14:43:14.@PremierInSpe op #Periscope: Live Immortal Izzy #dokkum https://t.co/NRCGBoGKls reageer retweet
Nee. Jij wilt het verschil tussen etniciteit en nationaliteit niet begrijpen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zodra je een Nederlands paspoort hebt ben je een Nederlander en dus onderdeel van de cultuur die we hier hebben. Dat je er zelf eigen criteria op na houdt is niet heel relevant voor de cultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |