quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:43 schreef richolio het volgende:
Klaar..Was wel moeilijk zeg. Vorig jaar had ik twee lijsten ingestuurd, dit jaar wist ik amper deze vol te maken
SmalfilmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan mij verder heel erg vinden in deze lijst, benieuwd ook of/welke nummers van A Deeper Understanding de Top 2000 gaan halen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik zie een zeker patroon in deze lijst.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:46 schreef Zorro het volgende:
Mijn lijst. Of moet ik zeggen: Mijn eerste lijst ...
daag 'm nou niet uitquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Mani voor het eerst in tijden geen act opvoeren.
Als ik jou lijst zie kan ik die bijna 1-op-1 kopieren en als tweede insturenquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]![]()
Maar dat zal niemand verbazen denk ik
Ik bewaar dat allemaal voor het WK darts straks.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Mani voor het eerst in tijden geen act opvoeren.
Onderschat bandje hoor, The Funeralquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:43 schreef richolio het volgende:
Wel chill dat ik The Funeral bij artiest heb ingevoerd en Band of Horses bij titelZie ik nu
Ik denk Holding On wel eigenlijk, maar Pain en Thinking Of A Place zouden van mij ook wel mogenquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Smalfilm![]()
Ik kan mij verder heel erg vinden in deze lijst, benieuwd ook of/welke nummers van A Deeper Understanding de Top 2000 gaan halen.
dankquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onderschat bandje hoor, The Funeral.
Maar prima lijstje.
Dit heeft niks met een generatiekloof te maken, maar met wansmaak. Volgens mij ben je niet veel jonger dan Mex, ik en Slob bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De generatiekloof met de rest hier spat er van af
Heeft alleen als nadeel dat mijn ideeën nu toch echt op zijn.
SOWquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een generatiekloof te maken, maar met wansmaak. Volgens mij ben je niet veel jonger dan Mex, ik en Slob bijvoorbeeld.
Keihardquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een generatiekloof te maken, maar met wansmaak. Volgens mij ben je niet veel jonger dan Mex, ik en Slob bijvoorbeeld.
Dit is echt een heerlijke post.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Genot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wowquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SOW
ik zie hier wat wrok wegens het dartsen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt een heerlijke post.
quote:
Kliekjesvorming. #engengengquote:
Kijk dit is pas divers.quote:
Ja joh, beetje van alles wat gedaan dit jaar ipv de standaard klassiekers. Die krijgen meestal toch wel genoeg stemmen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dit is pas divers.Swimming Pools.
Prima inderdaad. Ik ben in de FOK! lijstjes volgens mij nog 0 keer Bohemian Rhapsody tegen gekomen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja joh, beetje van alles wat gedaan dit jaar ipv de standaard klassiekers. Die krijgen meestal toch wel genoeg stemmen.
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja joh, beetje van alles wat gedaan dit jaar ipv de standaard klassiekers. Die krijgen meestal toch wel genoeg stemmen.
Ik ben nog aan mijn lijstje bezig maar bij mij staat ie er inquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima inderdaad. Ik ben in de FOK! lijstjes volgens mij nog 0 keer Bohemian Rhapsody tegen gekomen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben nog aan mijn lijstje bezig maar bij mij staat ie er in
+1 voor je keuze voor the Kelly Familyquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
De Spinvis fanclub is je dankbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Toplijst!quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:50 schreef zorro28 het volgende:
Mijn FOK!-steunlijstje:
INXS - Original Sin
Crowded House - Better Be Home Soon
a-ha - The Sun Always Shines On TV
Stevie Wonder - As
Tom Petty - Refugee
Noel Harrison - Windmills of Your Mind
Mecano - Hijo De La Luna
Echo & The Bunnymen - Killing Moon
Nik Kershaw - The Riddle
The Romantics - What I Like About You
Roy Orbison - You Got It
Freddie Aguilar - Anak
A Flock Of Seagulls - I Ran
Adam and the Ants - Stand and Deliver
Joan Jett and the Blackhearts - I Love Rock 'n' Roll
OMD - Talking Loud and Clear
World Party - Ship of Fools
Isaac Hayes - Theme From Shaft
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
The Sweet - Ballroom Blitz
Elvis vs JXL - A Little Less Conversation
ABC - All of My Heart
Roxy Music - Jealous Guy
Laura Pausini - La Solitudine
Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
Diesel - Sausolito Summernight
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking
Blondie - Heart of Glass
Charles Aznavour - For Me Formidable
Matia Bazar - Ti Sento
George Harrison - Got My Mind Set On You
Steely Dan - Do It Again
The Pointer Sisters - Fire
The Monkees - Daydream Believer
Dit was een van mijn gekillde darlings dus DANK JE.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:50 schreef zorro28 het volgende:
Mijn FOK!-steunlijstje:
Roy Orbison - You Got It
Alle steun voor dit initiatief is van harte welkom (mocht je nog een plekje over hebben in je lijst).twitter:geertrb twitterde op vrijdag 01-12-2017 om 15:05:19Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat @RobvandenAker ons ontviel ? Zijn overlijden maakte veel emoties los, wan... https://t.co/58MLpI42x4 reageer retweet
quote:Vrij:
1. Atmosphere - Painting
2. Arcade Fire - Rebellion (Lies)
3. C½ur de Pirate - Place de la République
4. dEUS - Instant Street
5. Eefje de Visser - Scheef
6. Lorde - Sober
7. Nils Frahm - Says
8. Phosphorescent - Song for Zula
9. Radiohead - Let Down
10. Sky Ferreira - Everything Is Embarrassing
11. The Crookes - Maybe in the Dark