SOWquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een generatiekloof te maken, maar met wansmaak. Volgens mij ben je niet veel jonger dan Mex, ik en Slob bijvoorbeeld.

Keihardquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een generatiekloof te maken, maar met wansmaak. Volgens mij ben je niet veel jonger dan Mex, ik en Slob bijvoorbeeld.

Dit is echt een heerlijke post.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]

Genot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]

Wowquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SOW
ik zie hier wat wrok wegens het dartsen.
quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt een heerlijke post.
quote:
Kliekjesvorming. #engengengquote:

Kijk dit is pas divers.quote:

Ja joh, beetje van alles wat gedaan dit jaar ipv de standaard klassiekers. Die krijgen meestal toch wel genoeg stemmen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk dit is pas divers.Swimming Pools.

Prima inderdaad. Ik ben in de FOK! lijstjes volgens mij nog 0 keer Bohemian Rhapsody tegen gekomen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja joh, beetje van alles wat gedaan dit jaar ipv de standaard klassiekers. Die krijgen meestal toch wel genoeg stemmen.

Ja ik ook welquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja joh, beetje van alles wat gedaan dit jaar ipv de standaard klassiekers. Die krijgen meestal toch wel genoeg stemmen.

Ik ben nog aan mijn lijstje bezig maar bij mij staat ie er inquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima inderdaad. Ik ben in de FOK! lijstjes volgens mij nog 0 keer Bohemian Rhapsody tegen gekomen.

quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben nog aan mijn lijstje bezig maar bij mij staat ie er in

+1 voor je keuze voor the Kelly Familyquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:17 schreef DecoAoreste het volgende:
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list

De Spinvis fanclub is je dankbaar.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |