Smalfilm en Stefan En Lisette.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke van Spinvis moet ik stemmen?

Stefan en Lisettequote:

Dat zou ook een prima keuze zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Stefan en LisetteSmalfilm heb ik vorig jaar op gestemd, maar dit jaar neig ik misschien meer naar Limonadeglazen Wodka.. 't is lastig

Eens, eens, eens, eens, eens eens en eens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn zoveel nummers beter van Radiohead dan wat er nu in staat. Everything In Its Right Place, Pyramids, Reckoner, Jigsaw, Weird Fishes, House of Cards, Lotus Flower etc etc etc

Had ik ook maar is niet gelukt helaas..quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om één nummer per artiest te doen. Geen idee waarom eigenlijk.

Ik vind Aan De Oevers Van De Tijd ook mooi. En Wespen Op De Appeltaart zou ik ook terecht vinden.quote:

Wespen op de Appeltaart of Oostendequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke van Spinvis moet ik stemmen?

Pleonasmequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Nu op Radio 2: een inwisselbaar Coldplay nummer!

346.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Nu op Radio 2: een inwisselbaar Coldplay nummer!

quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:05 schreef laxus13 het volgende:
Radiohead is maar een matig bandje hoor

Jammer van de typefout, Shaggie Otis. Uitstekend nummer overigens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:13 schreef cafca het volgende:
Gestemd: https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list

Het is dat je Pokemon in je lijstje hebt staan maar andersquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De generatiekloof met de rest hier spat er van af
Heeft alleen als nadeel dat mijn ideeën nu toch echt op zijn.

Dat is gewoon m'n morele verplichtingquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het is dat je Pokemon in je lijstje hebt staan maar anders

Verder niks natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon m'n morele verplichting
Maar anders wat?

Ik denk niet dat er tussen ons zozeer een generatiekloof isquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De generatiekloof met de rest hier spat er van af
Heeft alleen als nadeel dat mijn ideeën nu toch echt op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |