Smalfilm en Stefan En Lisette.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke van Spinvis moet ik stemmen?
Stefan en Lisettequote:
Dat zou ook een prima keuze zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Stefan en LisetteSmalfilm heb ik vorig jaar op gestemd, maar dit jaar neig ik misschien meer naar Limonadeglazen Wodka.. 't is lastig
Eens, eens, eens, eens, eens eens en eens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn zoveel nummers beter van Radiohead dan wat er nu in staat. Everything In Its Right Place, Pyramids, Reckoner, Jigsaw, Weird Fishes, House of Cards, Lotus Flower etc etc etc
Had ik ook maar is niet gelukt helaas..quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen om één nummer per artiest te doen. Geen idee waarom eigenlijk.
Ik vind Aan De Oevers Van De Tijd ook mooi. En Wespen Op De Appeltaart zou ik ook terecht vinden.quote:
Wespen op de Appeltaart of Oostendequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Pleonasmequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Nu op Radio 2: een inwisselbaar Coldplay nummer!
346.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Nu op Radio 2: een inwisselbaar Coldplay nummer!
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:05 schreef laxus13 het volgende:
Radiohead is maar een matig bandje hoor
Jammer van de typefout, Shaggie Otis. Uitstekend nummer overigens.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:13 schreef cafca het volgende:
Gestemd: https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Het is dat je Pokemon in je lijstje hebt staan maar andersquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De generatiekloof met de rest hier spat er van af
Heeft alleen als nadeel dat mijn ideeën nu toch echt op zijn.
Dat is gewoon m'n morele verplichtingquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het is dat je Pokemon in je lijstje hebt staan maar anders
Verder niks natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon m'n morele verplichting
Maar anders wat?
Ik denk niet dat er tussen ons zozeer een generatiekloof isquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De generatiekloof met de rest hier spat er van af
Heeft alleen als nadeel dat mijn ideeën nu toch echt op zijn.
Damn, autocorrect. Maar toch kansloos waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer van de typefout, Shaggie Otis. Uitstekend nummer overigens.
Heb nooit wat gehad met muziek van ver voor ik überhaupt het daglicht gezien hadquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:20 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Verder niks natuurlijk![]()
Ik zie dat je maar 3 jaar jonger bent maar een totaal verschillende smaak hebben
Jongste nummer uit mijn lijst is van 91quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nooit wat gehad met muziek van ver voor ik überhaupt het daglicht gezien had
De top 500 van de 00's van qmusic is een handig boodschappenlijstje geweest iig.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn zoveel nummers beter van Radiohead dan wat er nu in staat. Everything In Its Right Place, Pyramids, Reckoner, Jigsaw, Weird Fishes, House of Cards, Lotus Flower etc etc etc
Foolish Beat - Debbie Gibsonquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
Welke plaat is mijn grootste guilty pleasure?
Ik blijf bij m'n generatiekloofquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:24 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jongste nummer uit mijn lijst is van 91
Juicy!quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:28 schreef richolio het volgende:
Er staat weinig hiphop in de lijst. Ik pleit voor Big Poppa
Klopt daarom heb ik 3 hiphop nummers erin gezet, nog te weinig natuurlijk maar goed.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:28 schreef richolio het volgende:
Er staat weinig hiphop in de lijst. Ik pleit voor Big Poppa
Je lijst heeft wel een hoog Top 40 gehalte.quote:
Daar doe ik het niet voor, maar het is wel mooi om het even te onthouden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die hier op Mia stemmen: jullie komen in mijn testament. Ga zo door!
Durf te wedden dat praktisch elk nummer dat in dit topic voorbij komt wel eens in de top 40 heeft gestaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je lijst heeft wel een hoog Top 40 gehalte.
daar vergis je je in, denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Durf te wedden dat praktisch elk nummer dat in dit topic voorbij komt wel eens in de top 40 heeft gestaan
eerste dagquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Voorgangers tellen ook mee, zo makkelijk kom je er niet onderuitquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er staat sowieso al muziek in mijn lijst van voor het bestaan van de top 40
Valt nog vies tegen denk ik hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Durf te wedden dat praktisch elk nummer dat in dit topic voorbij komt wel eens in de top 40 heeft gestaan
Meat Loaf en Jeannyquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:01 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn lijst. 30 eigen keuze en 5 Fok! steunplaten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |