OKEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
OKESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrije keuzelijst bezorgde me tranen van geluk.
Zou er een brief over schrijven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom staan de box tops niet meer in de voorkeurslijst ? dat is toch raar?
Baduuumtsssjquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou er een brief over schrijven.
Dan kan je beter een jaartje top2000 overslaan als dat gebeurtquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Of de zanger van Blof zich verstikt in een mossel
Het oorspronkelijke radio 2 publiek wordt actief weggejaagd naar radio 10/5/nostalgiaquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom staan de box tops niet meer in de voorkeurslijst ? dat is toch raar?
Alle nummers van Blof staan al in de lijst, dus er zal weinig verschil zijnquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Of de zanger van Blof zich verstikt in een mossel
Zullen ze vast de volledige top 50 volmakenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Alle nummers van Blof staan al in de lijst, dus er zal weinig verschil zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou er een brief over schrijven.
Je moest eens weten, die kunnen in hun eentje de top 500 vullen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Alle nummers van Blof staan al in de lijst, dus er zal weinig verschil zijn
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn wel de dagen waar je bij elke pushbericht denkt “als er maar niks ergs met Marco Borsato is gebeurd”...
Hey dat vind ik ook! Al is Exit Music wel een pareltje.quote:
Zeker het beste liedje van die plaat, nja misschien is Lucky nog concurrentie.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey dat vind ik ook! Al is Exit Music wel een pareltje.
+1quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker het beste liedje van die plaat, nja misschien is Lucky nog concurrentie.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
OKEMooie lijst maar ik mis wel een beetje drugsoorlog en Spinvis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
*Karma Police. De rest is magertjes..quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker het beste liedje van die plaat, nja misschien is Lucky nog concurrentie.
Staan er in hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie lijst maar ik mis wel een beetje drugsoorlog en Spinvis.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moest eens weten, die kunnen in hun eentje de top 500 vullen.
Dat vind ik dus echt niks. Verbaas me er elk jaar weer over hoe hoog die staat.quote:
Terecht ook, alleen Paranoid Android is beterquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niks. Verbaas me er elk jaar weer over hoe hoog die staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |