die komt wel in mijn lijstquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:13 schreef peaceman het volgende:
Iemand hier al op Mr. bojangles gestemd?

Jij ook een fijne feestmaand gewenst!!quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:24 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Meerdere lijstjes? Geen wonder dat er met het jaar meer rommel in de lijst komt.

Dat bedoel ik ja. Kid A, Amnesiac en In Rainbowsquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je bedoelt dat het na OK Computer pas echt goed werd, dan heb je gelijk.

en ook A moon shaped poolquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Kid A, Amnesiac en In Rainbows

Is Hotel California de nummer 1 ja?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu effe oefenen voor vijf voor 12 op 31 december bij de buren op Radio 5.

Ja oké, die zijn fucking vet natuurlijk ookquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Kid A, Amnesiac en In Rainbows

Child In Time, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Hotel California de nummer 1 ja?

Een dilemma voor je: Hotel California of Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Child In Time, mag ik hopen.
In een droomwereld is dat een ding

Kut dilemma. Beide namelijk prima platen maar niet bijzonder. Ik zeg dat Bohemian Rhapsody een mooier einde voor de Top 2000 is maar Hotel California het iets betere liedje.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een dilemma voor je: Hotel California of Bohemian Rhapsody

Ik zou Hotel California kiezen. De ander is altijd even van bijkomen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut dilemma. Beide namelijk prima platen maar niet bijzonder. Ik zeg dat Bohemian Rhapsody een mooier einde voor de Top 2000 is maar Hotel California het iets betere liedje.

heerlijk juist. Ik zou best met dit geweld wat nu mijn oren binnenkomt het jaar uit willen gaanquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou Hotel California kiezen. De ander is altijd even van bijkomen.

Ik vind het leuker om na al het geweld om 02:00 de eerste plaatjes van het nieuwe jaar te draaien.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heerlijk juist. Ik zou best met dit geweld wat nu mijn oren binnenkomt het jaar uit willen gaan

Maakt op zich niet uit.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:36 schreef Gala6183 het volgende:
Waarom staat The War on Drugs onder de T? Nu heb ik een van mijn vrije keuzes gebruikt terwijl dat nummer gewoon in de keuzelijst staat.

Je mag meer vrije keuze nummers dan nummers in totaal kiezen ja?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit.
VRIJE KEUZE
Geef hier jouw vrije keuze nummers op. Je mag 15 liedjes kiezen: jong, oud, wel of niet in de keuzelijst, alles mag! Daarnaast mag je maximaal 20 nummers uit de keuzelijst kiezen.

Welk nummer heb je gestemd?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:36 schreef Gala6183 het volgende:
Waarom staat The War on Drugs onder de T? Nu heb ik een van mijn vrije keuzes gebruikt terwijl dat nummer gewoon in de keuzelijst staat.

quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag meer vrije keuze nummers dan nummers in totaal kiezen ja?

Haha ja dat denk ik wel bij meer artiesten. Stel je voor zeg, dat de vissersboot van Nick en Simon opeens zinkt...quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn wel de dagen waar je bij elke pushbericht denkt “als er maar niks ergs met Marco Borsato is gebeurd”...

Oh check! Dan heb ik dus een vrije keuzelijstkeuze gekozenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit.
VRIJE KEUZE
Geef hier jouw vrije keuze nummers op. Je mag 15 liedjes kiezen: jong, oud, wel of niet in de keuzelijst, alles mag! Daarnaast mag je maximaal 20 nummers uit de keuzelijst kiezen.
Under the pressure.quote:

Of de zanger van Blof zich verstikt in een mosselquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha ja dat denk ik wel bij meer artiesten. Stel je voor zeg, dat de vissersboot van Nick en Simon opeens zinkt...

OKEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
OKESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrije keuzelijst bezorgde me tranen van geluk.

Zou er een brief over schrijven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom staan de box tops niet meer in de voorkeurslijst ? dat is toch raar?

Baduuumtsssjquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou er een brief over schrijven.

Dan kan je beter een jaartje top2000 overslaan als dat gebeurtquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Of de zanger van Blof zich verstikt in een mossel

Het oorspronkelijke radio 2 publiek wordt actief weggejaagd naar radio 10/5/nostalgiaquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom staan de box tops niet meer in de voorkeurslijst ? dat is toch raar?

Alle nummers van Blof staan al in de lijst, dus er zal weinig verschil zijnquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Of de zanger van Blof zich verstikt in een mossel

Zullen ze vast de volledige top 50 volmakenquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Alle nummers van Blof staan al in de lijst, dus er zal weinig verschil zijn

quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou er een brief over schrijven.

Je moest eens weten, die kunnen in hun eentje de top 500 vullen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Alle nummers van Blof staan al in de lijst, dus er zal weinig verschil zijn

quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zijn wel de dagen waar je bij elke pushbericht denkt “als er maar niks ergs met Marco Borsato is gebeurd”...

Hey dat vind ik ook! Al is Exit Music wel een pareltje.quote:

Zeker het beste liedje van die plaat, nja misschien is Lucky nog concurrentie.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey dat vind ik ook! Al is Exit Music wel een pareltje.

+1quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker het beste liedje van die plaat, nja misschien is Lucky nog concurrentie.

quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
OKEMooie lijst maar ik mis wel een beetje drugsoorlog en Spinvis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.

*Karma Police. De rest is magertjes..quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker het beste liedje van die plaat, nja misschien is Lucky nog concurrentie.

Staan er in hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie lijst maar ik mis wel een beetje drugsoorlog en Spinvis.

quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moest eens weten, die kunnen in hun eentje de top 500 vullen.

Dat vind ik dus echt niks. Verbaas me er elk jaar weer over hoe hoog die staat.quote:

Terecht ook, alleen Paranoid Android is beterquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niks. Verbaas me er elk jaar weer over hoe hoog die staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |