Dat is op geen enkele manier een antwoord op de vraag die ik je stel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:37 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hij claimt dat hij wegens een in- en in-racistische houding van de Nederlandse overheid niet mag demonstreren. Vergelijk dat met de redenen die door de Dokkumse overheid worden gegeven.
De demonstratie afgelasten omdat een stel idioten de snelweg blokkeerden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
welke verkeerde beslissing heeft ze genomen?
Waarom niet? Omdat hun mening je niet aanstaat?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was een prima beslissing. Ze had de demonstratie überhaupt nooit moeten goedkeuren.
En daar is alles mee gezegd.quote:Een voorbijganger kijkt eens even naar het tafereel en haalt de schouders op. “Ze komen maar langs".
Nee, omdat ik van mening ben dat er geen demonstratie bij kinderen hoort.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat hun mening je niet aanstaat?
zo mogen morgen toch ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De demonstratie afgelasten omdat een stel idioten de snelweg blokkeerden.
Dan kun je nergens meer demonstreren. Zo'n beetje iedere openbare plek komen welk kinderen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, omdat ik van mening ben dat er geen demonstratie bij kinderen hoort.
Als er geen concrete redenen zijn om te denken dat de veiligheid niet kan worden gegarandeerd heeft zo'n burgemeester geen enkele keuze.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, omdat ik van mening ben dat er geen demonstratie bij kinderen hoort.
Beetje mosterd na de maaltijd hé? Dat heeft minder impact dan op de originele dag.quote:
Ach dat maakt niet uit johquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd hé? Dat heeft minder impact dan op de originele dag.
Zo bedoel ik het niet. Die demonstratie van morgen is prima verder. Maar niet op de dag dat er 100'en kinderen een feestje hebben. Als je uberhuabt het al in je kop haalt om bij zoiets te gaan demonstreren, juist tégen dat feestje, ben je niet goed wijs. Wat zeg ik; knettergek zelfs. Een echte randdebiel, een totaalidioot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan kun je nergens meer demonstreren. Zo'n beetje iedere openbare plek komen welk kinderen.
Die waren er (gelukkig) wel. Dus een prima keuze.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:50 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als er geen concrete redenen zijn om te denken dat de veiligheid niet kan worden gegarandeerd heeft zo'n burgemeester geen enkele keuze.
Dat is jouw mening. Het is geen juridisch of staatsrechtelijk criterium. En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Die demonstratie van morgen is prima verder. Maar niet op de dag dat er 100'en kinderen een feestje hebben. Als je uberhuabt het al in je kop haalt om bij zoiets te gaan demonstreren, juist tégen dat feestje, ben je niet goed wijs. Wat zeg ik; knettergek zelfs. Een echte randdebiel, een totaalidioot.
Dat is inderdaad mijn meningquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Het is geen juridisch of staatsrechtelijk criterium. En dat is maar goed ook.
Het afgelasten van een legale en goedgekeurde demonstratie omdat anderen een illegale daad begaan, maakt wel degelijk uit.quote:
Daar valt over te twisten. De concrete dreiging kwam in dit geval van pro-pieten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die waren er (gelukkig) wel. Dus een prima keuze.
Waarom zou dat niet moeten mogen? Dit lijkt een beetje op kinderen als levend schild gebruiken om je feestje te kunnen vieren zonder kritiek.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Die demonstratie van morgen is prima verder. Maar niet op de dag dat er 100'en kinderen een feestje hebben. Als je uberhuabt het al in je kop haalt om bij zoiets te gaan demonstreren, juist tégen dat feestje, ben je niet goed wijs. Wat zeg ik; knettergek zelfs. Een echte randdebiel, een totaalidioot.
Tja.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar valt over te twisten. De concrete dreiging kwam in dit geval van pro-pieten.
Bovendien zal zo'n burgemeester nog steeds moeten kijken naar welke maatregelen er genomen kunnen worden. Dat kwam in dit geval te laat omdat de burgemeester werd 'overvallen' door blokkades op de A7 en berichten dat er zwaar vuurwerk onderweg zou zijn.
Kan altijd iets tussenkomenquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het afgelasten van een legale en goedgekeurde demonstratie omdat anderen een illegale daad begaan, maakt wel degelijk uit.
Die demonstranten gebruiken juist kinderen om hun achterlijke punt duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet moeten mogen? Dit lijkt een beetje op kinderen als levend schild gebruiken om je feestje te kunnen vieren zonder kritiek.
Niet om het een of het ander, maar de Sjimmie van Kruis/Steeman doet me wel heel erg aan iets denken:quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik heb het gekeken, ik vind de reactie van Lunatiek (#15) erg goed. Wellicht dat ik het even gemist heb, maar waar waren toendertijd de protesten om de verandering van Sjimmie af te dwingen?
Maar ze staan daar niet om een groep mensen te verhinderen deel te nemen aan een legale demonstratie.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kan altijd iets tussenkomen
Boeren in Frankrijk staan ook weleens op de weg
Op wat voor manier dan? Volgens mij gaan ze alleen bij een feestje staan en zeggen ze: "Wij vinden dit een beledigend figuur." Ze zeggen helemaal niets over de kinderen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die demonstranten gebruiken juist kinderen om hun achterlijke punt duidelijk te maken.
Maar waarom? Waarom op zo'n dag?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op wat voor manier dan? Volgens mij gaan ze alleen bij een feestje staan en zeggen ze: "Wij vinden dit een beledigend figuur." Ze zeggen helemaal niets over de kinderen.
Een burgemeester weet natuurlijk ook dat Kozp een extreemlinkse antiracistische actiegroep is (met actievoerders met een migranten achtergrond + strafblad)quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar ze staan daar niet om een groep mensen te verhinderen deel te nemen aan een legale demonstratie.
Maar goed, wat vind jij er nou van dat een burgemeester een illegale actie door tegenstanders aangrijpt om een onwelgevallige demonstratie de mond te snoeren?
Omdat het logisch is te gaan protesteren bij iets waar je tegen bent, niet ergens in the middle of nowhere op een willekeurige dag.quote:
omdat het kan?quote:
Vandaar dat ze morgen alsnog gaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Omdat het logisch is te gaan protesteren bij iets waar je tegen bent, niet ergens in the middle of nowhere op een willekeurige dag.
Nee, zeker niet. Maar goed, ik vind mensen die het wel doen dan ook knettergek. Misschien helpt dat niet mee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nou geen vreemde vraag?
Ook extreemlinkse antiracistische actiegroepen met leden met migratie-achtergrond en/of strafblad hebben recht op meningsuiting. Zelfs als de burgemeester daar geen trek in heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:02 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een burgemeester weet natuurlijk ook dat Kozp een extreemlinkse antiracistische actiegroep is (met actievoerders met een migranten achtergrond + strafblad)
Zo'n burgemeester heeft natuurlijk geen trek in ellende in de stad tijdens een sinterklaas feestje.
Uhuh , de grote goedpratende ser_clap is er weer hoor, die denkt dat kinderen met rust worden gelaten door de Quindy’s Van deze wereldquote:Op vrijdag 1 december 2017 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Op wat voor manier dan? Volgens mij gaan ze alleen bij een feestje staan en zeggen ze: "Wij vinden dit een beledigend figuur." Ze zeggen helemaal niets over de kinderen.
De enigen die de kinderen gebruiken, zijn de figuren die zeggen dat je die mening niet mag uiten als er kinderen in de buurt of betrokken zijn. Oftewel, zo'n beetje nooit.
Ja, in the middle of nowhere en op een willekeurige dag.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaar dat ze morgen alsnog gaan.
Jij begrijpt niets van het idee om te gaan demonstreren op de plaats waar iets gebeurt waar je tegen demonstreert?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar goed, ik vind mensen die het wel doen dan ook knettergek. Misschien helpt dat niet mee.
Wat valt er goed te praten aan: 'Ook die mensen hebben het recht op een demonstratie'?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Uhuh , de grote goedpratende ser_clap is er weer hoor, die denkt dat kinderen met rust worden gelaten door de Quindy’s Van deze wereld
Die niks met jouw werkelijkheid heeft te maken. Volg jij het nieuws überhaupt wel of kom je hier alleen of te trollen?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat is op geen enkele manier een antwoord op de vraag die ik je stel.
Maar ik neem dan maar aan dat het gewoon jouw interpretatie is die verder weinig met de werkelijkheid te maken heeft.
Ik begrijp niets van mensen die gaan demonstreren tegen een onderdeel van een feestje voor kinderen. En ik begrijp niets van mensen die denken dat ze met hun slachtofferrolletje kinderen moeten gaan lastig vallen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij begrijpt niets van het idee om te gaan demonstreren op de plaats waar iets gebeurt waar je tegen demonstreert?
Dat jij je niet kunt vinden in het standpunt, OK. Maar nu hou je je wel moedwillig van de domme.
Je extreemlinkse vrienden staan morgen op dit pleintje.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook extreemlinkse antiracistische actiegroepen met leden met migratie-achtergrond en/of strafblad hebben recht op meningsuiting. Zelfs als de burgemeester daar geen trek in heeft.
Maar niet zo'n 10.000 jonge tot zeer jonge kinderen op een bijzonder klein oppervlak, waar ze allemaal op elkaar gepakt staan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan kun je nergens meer demonstreren. Zo'n beetje iedere openbare plek komen welk kinderen.
Wat een lelijke buurtquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je extreemlinkse vrienden staan morgen op dit pleintje.
Er is 1 winkel en die zal wel 2 uurtjes dicht gaan.
Veel plezier![]()
[ afbeelding ]
Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je extreemlinkse vrienden staan morgen op dit pleintje.
Er is 1 winkel en die zal wel 2 uurtjes dicht gaan.
Veel plezier![]()
[ afbeelding ]
Hoe kun je ooit protesteren bij de viering van een kinderfeest als daar geen relatief grote hoeveelheid kinderen bij aanwezig mogen zijn? Moeten kinderfeesten dan maar boven alle kritiek verheven zijn?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Maar niet zo'n 10.000 jonge tot zeer jonge kinderen op een bijzonder klein oppervlak, waar ze allemaal op elkaar gepakt staan.
Dat laatste vooral.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe kun je ooit protesteren bij de viering van een kinderfeest als daar geen relatief grote hoeveelheid kinderen bij aanwezig mogen zijn? Moeten kinderfeesten dan maar boven alle kritiek verheven zijn?
Wat mij betreft ab-so-luut niet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?
Kun jij gewoon antwoord geven op een vraag die ik je stel? Of is het somehow een onredelijke vraag?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Die niks met jouw werkelijkheid heeft te maken. Volg jij het nieuws überhaupt wel of kom je hier alleen of te trollen?
we leven in het hier en nuquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar wat vind jij er nou van? Is het acceptabel dat een demonstratie wordt afgelast omdat de deelnemers op de snelweg vastgezet worden door tegenstanders?
Dat praat men hier gewoon goed, 'verzetshelden' heb ik voorbij zien komenquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maar dat het recht om te demonstreren effectief wordt voorkomen door tegenstanders van die demonstratie, dat is echt te gek voor woorden.
Ik vind wel dat je kinderen mag ontzien, waarom zou je die hierin betrekken? Er is ellende genoeg in de wereld. Kindje die haar ouders gaan scheiden en eindelijk een fijn momentje heeft bij de intocht krijgt weer te maken met een hoop gekloot.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hoe kun je ooit protesteren bij de viering van een kinderfeest als daar geen relatief grote hoeveelheid kinderen bij aanwezig mogen zijn? Moeten kinderfeesten dan maar boven alle kritiek verheven zijn?
Beetje kort van geheugen zeker?quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De enigen die de kinderen gebruiken, zijn de figuren die zeggen dat je die mening niet mag uiten als er kinderen in de buurt of betrokken zijn. Oftewel, zo'n beetje nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |