SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Dat was toch geen hit?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
np: Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
Mooi rustig nummer.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
np: Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
Gemist dus...quote:Op woensdag 29 november 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die opmerking sloeg op de Doobie-remix
Ik ben nog wel op een idee gekomen hierdoor. Want als je in de late trein zit, kun je ook in slaap vallenquote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 29 november 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker hè. Is het te doen met die piep in je oren?
Ik hoorde deze versie - met vocoder gezongen - maanden voordat -ie op single uitkwam. Röyksopp trad toen op in de Effenaar in Eindhoven, in een kleine zaal. Ze waren nog erg onbekend. Sinds ik deze versie van dit nummer hoorde, ben ik groot fan van ze.quote:
Jannes van der Wal remix.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog wel op een idee gekomen hierdoor. Want als je in de late trein zit, kun je ook in slaap vallen
Straks even luisteren.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geërfd uit de nalatenschap van mijn vader...
*tabblad sluit, nieuwe versie doet openenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie die ik net in de post heb gepropt, die andere was een cover...
21:37.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig propt er gewoon nog een nummer tussen
Ik wou eerst om 21:00 uur stoppenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
21:37.Wat een pisbeetje aan verlenging.
Ik vind het lang zatquote:Op woensdag 29 november 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
21:37.Wat een pisbeetje aan verlenging.
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het lang zat![]()
![]()
* CindieY is moe
Ik heb ook zin om gewoon even te relaxen, misschien wat tv-kijken of zo.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het lang zat![]()
![]()
* CindieY is moe
Dan tune ik net op tijd weer in om je afscheidsnummer te horen.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om gewoon even te relaxen, misschien wat tv-kijken of zo.
Genoeg gedraaid weer
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan tune ik net op tijd weer in om je afscheidsnummer te horen.
George Michael gemistquote:Op woensdag 29 november 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Göp
[ afbeelding ]
01 The Killers - Human (Ocelot remix)
02 Monarchy - Almost Human (Drrty Data remix)
03 Gary Clail & On-U Sound System - Human Nature
04 Oscar Zia - Human
05 Seal - Human Beings
06 Human League - Human (extended version)
07 Carl Louis feat. Ary - Human Again (Atella's Club Machine)
08 Carl Louis - Human Being
09 Madonna - Human Nature
10 Michael Jackson - Human Nature
11 Rag'n'Bone Man - Human (Calyx & TeeBee remix)
12 Björk - Human Behaviour
13 Robbie Williams - Difficult For Weirdos
14 Rammstein - Mein Teil (PSB You Are What You Eat edit)
15 Alphaville - Big In Japan (Eiffel 65 Mix)
16 Alphaville - Big in Japan
17 Davina Michelle - Relove
18 Cypress Hill - Insane In The Brain
19 Ogris Debris - Brainfreeze
20 The Prodigy - Voodoo People
21 Ida Maria - Quite Nice People
22 Depeche Mode - People Are People
23 Melanie - Beautiful People
24 Pet Shop Boys - Beautiful People
25 Pet Shop Boys - Too Many People
26 George Michael - Too Funky
27 Sampha - Too Much
28 Youngr - Too Keen
29 Kajagoogoo - Too Shy
30 Dave McCabe & The Ramifications - Too Damn Good
31 Charlie Winston - Too Long
32 Dua Lipa - New Rules (Initial Talk 80s Rules remix)
33 New Order - True Faith '94
34 The KLF - Last Train To Trancentral (Live From The Lost Continent)
35 The Doobie Brothers - Long Train Runnin' (Sure Is Pure 7-inch edit)
36 Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
37 Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix)
38 Keane - Try Again
39 Jimi Charles Moody - Shame
40 Tom Chaplin - Say Goodbye
Weet ik. Tot en met Alphaville (2x) heb ik nog meegeluisterd.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Sorry, ik was al vroeg begonnen
dank voor het draaienquote:Op woensdag 29 november 2017 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
Graag gedaan; jullie bedankt voor het luisteren andermaal
Check.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:53 schreef sig000 het volgende:
Nieuwe installatie, 22u even proberen of alles weer goed staat.
Deze keer ben ik erbij.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:19 schreef sig000 het volgende:
Staat nog iets niet goed, kijk zo nog ff
quote:Op woensdag 29 november 2017 22:21 schreef ToT het volgende:
Mijn vriendin vindt Nederlands bier te bitter (Heineken, Amstel, Bavaria, Kornuit enz allemaal geprobeerd).
Nu heb ik haar een Brewdog Punk IPA laten proeven!![]()
Die reactie!
quote:Op woensdag 29 november 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan is het te hopen dat je veel fruit eet.
Zijn oude singles met de beroemde Jamaicaanse kwaliteit.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het klinkt wel wat te hard, maar dat kan ook het nummer zijn?
Aah, dan is er ook kans op episch orgelgeluid.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn oude singles met de beroemde Jamaicaanse kwaliteit.
De mafste sounds.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aah, dan is er ook kans op episch orgelgeluid.
Als je Amstel al bitter vind, dan is een IPA niet echt aan te radenquote:Op woensdag 29 november 2017 22:21 schreef ToT het volgende:
Mijn vriendin vindt Nederlands bier te bitter (Heineken, Amstel, Bavaria, Kornuit enz allemaal geprobeerd).
Nu heb ik haar een Brewdog Punk IPA laten proeven!![]()
Die reactie!
Nog 100 nummers in voorraad.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
tot hoelaat ga je draaien? heb wat Moombahton nodig
Ik snap geen er reet van wat je bedoelt?quote:Op woensdag 29 november 2017 23:51 schreef tailfox het volgende:
sig heb je moombaton club vraagt of ik dat in mijn set kan proppen
Moombahton is een subgenre van reggaeton en house. Moombahton is in essentie electrohouse op het drumritme van Reggaeton waarbij het tempo voornamelijk tussen(100 tot 115 bpmligtquote:Op woensdag 29 november 2017 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap geen er reet van wat je bedoelt?
quote:Op woensdag 29 november 2017 23:56 schreef sig000 het volgende:
Maar ik ben in te huren tegen ZZP tarief.
Ben niet zo modern, heb sinds vandaag een smartfoon, Nokia 5 voor 100 Euro incl verzenden.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
Moombahton is een subgenre van reggaeton en house. Moombahton is in essentie electrohouse op het drumritme van Reggaeton waarbij het tempo voornamelijk tussen(100 tot 115 bpmligt
Nice. Ik heb zelf ook geen idee wat moombahton is hoor.quote:Op woensdag 29 november 2017 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben niet zo modern, heb sinds vandaag een smartfoon, Nokia 5 voor 100 Euro incl verzenden.
Heb vast wel wat maar geen idee wat voor stijl dat nou weer is?quote:Op woensdag 29 november 2017 23:58 schreef tailfox het volgende:
Piet verhaal is een club wil dat ik wat moombahton in mijn set gebruik ( ken het zelf niet).
Maar ken jij het en heb je wat voor me?
volgens Wikipedia is het een combi van reggaeton en house waarbij het tempo voornamelijk tussen(100 tot 115 bpm ligt).quote:Op donderdag 30 november 2017 00:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb vast wel wat maar geen idee wat voor stijl dat nou weer is?
Ik zit hier met een iPhone 4quote:Op donderdag 30 november 2017 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind 'm groot, lijkt wel een tablet bijna.
Ik pleur die nokia wel in de auto voor onderwegquote:Op donderdag 30 november 2017 00:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik zit hier met een iPhone 4.
Ding is zo klein
Niet appen achter stuurquote:Op donderdag 30 november 2017 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik pleur die nokia wel in de auto voor onderweg
wifi auto? Mijn aygo heeft een radioquote:Op donderdag 30 november 2017 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, gebruik alleen de gratis Wifi.
Op tactische plekken stoppen onderweg.quote:Op donderdag 30 november 2017 00:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
wifi auto? Mijn aygo heeft een radio
Goedemorgen.quote:Op donderdag 30 november 2017 06:20 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Iets meer uitgerust dan gisteren?
Nog 1 dagje doorbijten dan.quote:Op donderdag 30 november 2017 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd niet.
Ik lag er weer laat in, vanwege cursus gisterenavond.
Gelukkig is het na vandaag weekend.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2017 23:58 schreef tailfox het volgende:
Piet verhaal is een club wil dat ik wat moombahton in mijn set gebruik ( ken het zelf niet).
Maar ken jij het en heb je wat voor me?
het is dus weer vies koud weerquote:Op donderdag 30 november 2017 09:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is weer vies koud buiten
Welk werelddeel zit jij dan? Hier gewoon licht hoor.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:20 schreef zorro28 het volgende:
Het is gewoon gruwelijk donker buiten vandaag![]()
Maar wel goedemorgen![]()
Begint nu iets lichter te worden, maar een uur geleden leek het buiten nog zo ongeveer nacht hier.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welk werelddeel zit jij dan? Hier gewoon licht hoor.
En waar is hier?quote:Op donderdag 30 november 2017 10:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Begint nu iets lichter te worden, maar een uur geleden leek het buiten nog zo ongeveer nacht hier.
Dat is een ruim begripquote:Op donderdag 30 november 2017 11:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iets zuidelijker dan waar jij bent als het goed is.
New South Holland. Een provincie van Australiland.quote:
Wow, da's balenquote:Op donderdag 30 november 2017 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekkage was kennelijk niet opgelost, ik heb nu een compleet verrot plafond van het toilet beneden in stukjes in de gang liggen.
het is nog veel erger dan gedacht, er is ooit, heeel lang geleden een leiding van de cv niet aangesloten op de vernieuwde riolering van de badkamer. Damn, dat dat zoveel jaar heeft door kunnen gaan, toen we hier anderhalf jaar geleden kwamen wonen was er niks te zien of merken, paar maanden geleden dus opeens wel zichtbaar. Ik gok dat het zeker tien jaar niet goed heeft gezeten. Prutser, die vorige bewoner.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wow, da's balen(of eigenlik meer dan alleen balen, maar laten we het daar maar ophouden
)
Hoe lang heeft de vorige bewoner er gewoond dan?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is nog veel erger dan gedacht, er is ooit, heeel lang geleden een leiding van de cv niet aangesloten op de vernieuwde riolering van de badkamer. Damn, dat dat zoveel jaar heeft door kunnen gaan, toen we hier anderhalf jaar geleden kwamen wonen was er niks te zien of merken, paar maanden geleden dus opeens wel zichtbaar. Ik gok dat het zeker tien jaar niet goed heeft gezeten. Prutser, die vorige bewoner.
zeker 25 jaar en hij kluste graagquote:Op donderdag 30 november 2017 12:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hoe lang heeft de vorige bewoner er gewoond dan?
Ahquote:Op donderdag 30 november 2017 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeker 25 jaar en hij kluste graag
Gewoon weer mijn normale UI. Ben wel klaar met het Sinterklaas-gezeik, eigenlijk. De traditie moet en zal om zeep worden geholpen en (te) veel Nederlanders accepteren dat gewoon of gaan erin mee. So be it; ik ben geen doelgroep.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekkage was kennelijk niet opgelost, ik heb nu een compleet verrot plafond van het toilet beneden in stukjes in de gang liggen.
quote:Op donderdag 30 november 2017 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon weer mijn normale UI. Ben wel klaar met het Sinterklaas-gezeik, eigenlijk. De traditie moet en zal om zeep worden geholpen en (te) veel Nederlanders accepteren dat gewoon of gaan erin mee. So be it; ik ben geen doelgroep.
dat is balenquote:Op donderdag 30 november 2017 14:26 schreef ToT het volgende:
Fuck, een zooi spullen naar de kringloop gebracht, maar een poot van een trainingsbank schoof naar buiten tijdens het verzetten van een stoel, en die heeft een dikke kras op de achterbumper gemaakt!![]()
![]()
Nogal ja!quote:
Dit is niet de 11 UI die je in het begin had, toch?quote:Op donderdag 30 november 2017 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon weer mijn normale UI. Ben wel klaar met het Sinterklaas-gezeik, eigenlijk. De traditie moet en zal om zeep worden geholpen en (te) veel Nederlanders accepteren dat gewoon of gaan erin mee. So be it; ik ben geen doelgroep.
Ik heb deze jaren gehad. Daarna ben ik geswitcht naar deze:quote:Op donderdag 30 november 2017 15:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is niet de 11 UI die je in het begin had, toch?
Jezusquote:Op donderdag 30 november 2017 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
volgens mij hebben ze genoeg narigheid gehad de laatste tijd, dit had wel mogen wachten tot het voorjaarquote:Op donderdag 30 november 2017 15:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus
Sterkte met al het gedoe!
Misschien is het wel goed om alle narigheid nu allemaal tegelijk te krijgen; dan is het volgend jaar voorbij en wordt het alleen maar beter.
Voor de goede orde: ik wens niemand (hier) narigheid toe, maar als het tóch komt, dan maar meteen, dan ben je er sneller weer vanaf.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:06 schreef just me het volgende:
volgens mij hebben ze genoeg narigheid gehad de laatste tijd, dit had wel mogen wachten tot het voorjaar
soms kan nog meer ellende de bekende druppel zijnquote:Op donderdag 30 november 2017 16:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor de goede orde: ik wens niemand (hier) narigheid toe, maar als het tóch komt, dan maar meteen, dan ben je er sneller weer vanaf.
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:32 schreef spijkerbroek het volgende:
En na Nuon, wil ook Ziggo mij met een kluitje in het riet sturen m.b.t. post voor de vorige bewoner van dit appartement (ik woon hier sinds eind 2013).
Ook Ziggo zegt geen adresgegevens in hun systeem te hebben en verwijst mij naar Postfilter.nl en adviseert mij een Nee'/Nee-sticker te plakken.![]()
Beide werken uiteraard niet tegen post die bedoeld is voor een klant (voormalig klant?).
Maar weer geantwoord dat Ziggo verantwoordelijk is en dat, als zij een bedrijf opdracht kunnen geven tot het sturen van (reclame)post, zij dat bedrijf ook de opdracht kunnen geven om daarmee te stoppen.
* spijkerbroek wacht (on)geduldig af op de volgende "ja maar wij kunnen dat niet"-mail.
Waarom zo moeilijk? Gewoon retour afzender sturen. Met koeienletters RETOUR AFZENDER en VERTROKKEN op de envelop zetten.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:32 schreef spijkerbroek het volgende:
En na Nuon, wil ook Ziggo mij met een kluitje in het riet sturen m.b.t. post voor de vorige bewoner van dit appartement (ik woon hier sinds eind 2013).
Ook Ziggo zegt geen adresgegevens in hun systeem te hebben en verwijst mij naar Postfilter.nl en adviseert mij een Nee'/Nee-sticker te plakken.![]()
Beide werken uiteraard niet tegen post die bedoeld is voor een klant (voormalig klant?).
Maar weer geantwoord dat Ziggo verantwoordelijk is en dat, als zij een bedrijf opdracht kunnen geven tot het sturen van (reclame)post, zij dat bedrijf ook de opdracht kunnen geven om daarmee te stoppen.
* spijkerbroek wacht (on)geduldig af op de volgende "ja maar wij kunnen dat niet"-mail.
Dat heb ik al 4 jaar gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk? Gewoon retour afzender sturen. Met koeienletters RETOUR AFZENDER en VERTROKKEN op de envelop zetten.
Droger zal geen probleem zijn, maar die wasmachine is een stuk lastiger... want een heel stuk zwaarder. Daar heb je idd wel echt 2 personen voor nodig. Of een lomp sterk iemand, haha.quote:Op donderdag 30 november 2017 16:57 schreef ToT het volgende:
Joy, iemand die mee wilde helpen de wasmachine en droger van zolder te halen en het op het nieuwe adres weer naar zolder te brengen (en een paar kasten naar boven te sjouwen daar die hier beneden staan), heeft een rib gebroken.![]()
Nu hebben we hier dus een fiks probleem.
Misschien kan ik wel mensen regelen om de wasmachine en droger hier naar beneden te halen, maar de spul daar naar boven brengen is wel even een aardig probleem.
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Droger zal geen probleem zijn, maar die wasmachine is een stuk lastiger... want een heel stuk zwaarder. Daar heb je idd wel echt 2 personen voor nodig. Of een lomp sterk iemand, haha.
Ik wil zo'n steekwagen met 6 wielen gebruiken, zo'n traploper.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
Al is omhoog wel makkelijker. Dat kan redelijk tree voor tree de trap op met minder last van de zwaartekracht terwijl je vooruit loopt in plaats van achteruit.
Ugh! Miele is de nachtmerrie van elke verhuizer, die zijn idd loeizwaar (wel goed though).quote:Op donderdag 30 november 2017 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik wil zo'n steekwagen met 6 wielen gebruiken, zo'n traploper.
Deze Miele is veel, VEEL zwaarder dan mijn vorige Miele die ook al bijna niet te tillen was met 2 man.
Dit ding is met hulp van 2 ingehuurde krachten naar boven gesjouwd. Dat heeft echt iets van 2 uur geduurd(!!!).
Beetje type-ex klodderen en dan heb je het voor mekaarquote:Op donderdag 30 november 2017 17:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Natte schnee hier.... had toch liever een natte snee
Ja de nieuwe bewoner van dit huis zo de wasmachine en droger van me overkopen (met nog HEEL veel andere spullen), en ik zou de wasmachine en droger van de eigenaar van mijn nieuwe huis gratis krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ugh! Miele is de nachtmerrie van elke verhuizer, die zijn idd loeizwaar (wel goed though).
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Bwahahaha
Een vader heeft in de slaapkamer van zijn dochter een apparaat gevonden en heeft een foto daarvan naar haar gestuurd met de tekst "Waarom koop je zulke dingen? Dat is vulgair! En als je toch zulke behoeftes hebt, laat het ding dan ten minste niet slingeren!". De bedoelde dochter deelt een kamer met haar 12-jarige zusje.
Foto:
[ afbeelding ]
Dochter: "Pap, wat denk je dat het is?! Het is een powerbank om mijn telefoon op te laden tijdens ons familie-uitje!".
Dat wordt een gezellig uitje![]()
#awkward
Tis wel wit en plakkerig dan jaquote:Op donderdag 30 november 2017 17:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Beetje type-ex klodderen en dan heb je het voor mekaar
Nice! Veel plezierquote:Op donderdag 30 november 2017 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon the real deal hier...
[ afbeelding ]
Christus te paard!quote:Op donderdag 30 november 2017 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Bwahahaha
Een vader heeft in de slaapkamer van zijn dochter een apparaat gevonden en heeft een foto daarvan naar haar gestuurd met de tekst "Waarom koop je zulke dingen? Dat is vulgair! En als je toch zulke behoeftes hebt, laat het ding dan ten minste niet slingeren!". De bedoelde dochter deelt een kamer met haar 12-jarige zusje.
Foto:
[ afbeelding ]
Dochter: "Pap, wat denk je dat het is?! Het is een powerbank om mijn telefoon op te laden tijdens ons familie-uitje!".
Dat wordt een gezellig uitje![]()
#awkward
Sow, dat kan ik nu wel ff gebruiken hier zeg.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank! Lukt wel...
[ afbeelding ]
Allemaal geproefd, niet allemaal lekker.quote:Op donderdag 30 november 2017 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, dat kan ik nu wel ff gebruiken hier zeg.
Mijn vader heeft een tijdje als manusje-van-alles gewerkt in een klooster en kerk. Hij moest ook de Kerstversiering doen in de kerk. Eén jaar heeft hij 2 baby's in de kribbe gelegd: "Maria heeft dit jaar een tweeling gekregen". De nonnen kregen het pas door ná de nachtmisquote:Op donderdag 30 november 2017 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die komt hier zaterdag pas aan, nog niet alles is klaar voor de intocht...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een tijdje als manusje-van-alles gewerkt in een klooster en kerk. Hij moest ook de Kerstversiering doen in de kerk. Eén jaar heeft hij 2 baby's in de kribbe gelegd: "Maria heeft dit jaar een tweeling gekregen". De nonnen kregen het pas door ná de nachtmis
quote:Op donderdag 30 november 2017 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allemaal geproefd, niet allemaal lekker.
Veel extreme zoetigheid, maar de hazelnoot edel likör, de apfelstrudel variant en de versie gerijpt op whiskey vaten zit in de tas...
Ik heb mijn practical jokes niet van een vreemde, zeg maar...quote:
Als het onbevlekt is gegaan, is het geen probleem...quote:Op donderdag 30 november 2017 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een tijdje als manusje-van-alles gewerkt in een klooster en kerk. Hij moest ook de Kerstversiering doen in de kerk. Eén jaar heeft hij 2 baby's in de kribbe gelegd: "Maria heeft dit jaar een tweeling gekregen". De nonnen kregen het pas door ná de nachtmis
De nonnen konden er in ieder geval hartelijk om lachenquote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef MadMaster het volgende:
Als het onbevlekt is gegaan, is het geen probleem...
Ow, hij plezierde de nonnetjes?quote:Op donderdag 30 november 2017 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De nonnen konden er in ieder geval hartelijk om lachen
quote:
tofquote:Op donderdag 30 november 2017 19:20 schreef peaceman het volgende:
morgenavond:
20:30 - 22:30
DJ Peaceman - platen om (niet) op te stemmen, toch?
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:20 schreef peaceman het volgende:
morgenavond:
20:30 - 22:30
DJ Peaceman - platen om (niet) op te stemmen, toch?
Het is niet bij te houden hierquote:
Aangezien ik toch niks stuk kan maken, kan ik net zo goed even gaan testen?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het is niet bij te houden hier
als je gaat draaien Rob, bijtijds aankondigen![]()
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Aangezien ik toch niks stuk kan maken, kan ik net zo goed even gaan testen?
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zal dan even testen hoe je test verloopt...quote:Op donderdag 30 november 2017 22:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Kan iemand mij even inprogrammeren?
Ik ben even niet in de gelegenheid...quote:Op donderdag 30 november 2017 22:22 schreef robdriessen het volgende:
Kan iemand mij even inprogrammeren?
en ik kan het nietquote:Op donderdag 30 november 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben even niet in de gelegenheid...
Das schaffen wir!quote:Op donderdag 30 november 2017 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
en ik kan het niet
ToT nog in tha house ?
You cunt!quote:Op donderdag 30 november 2017 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Mooi, ik was net het stof van de werkinstructie aan het afblazen......
Blijf dan ook weg uit KPDquote:Op donderdag 30 november 2017 22:33 schreef ToT het volgende:
Ik zat al volop in een ander topic te posten!
De gemiddelde FOKker twijfelt al zijn/haar halve leven aan zichzelf.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:38 schreef ToT het volgende:
Eentje zat ff te twijfelen door dit nummer?
op zijn minstquote:Op donderdag 30 november 2017 22:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De gemiddelde FOKker twijfelt al zijn/haar halve leven aan zichzelf.
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De gemiddelde FOKker twijfelt al zijn/haar halve leven aan zichzelf.
je was je tijd vooruitquote:Op donderdag 30 november 2017 22:42 schreef robdriessen het volgende:
Eind 1997 zat ik 5 maanden in de UK voor een traineeship. Dat heeft mijn muzikale ogen geopend. Britrock, triphop, drum&bass, twostep, daar hadden we nog niet zo veel van in NL.
Bij mij begon het met een kameraad van mijn broer; die was helemaal into metal, maar zijn smaak was toen nog te hard voor mij.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:42 schreef robdriessen het volgende:
Eind 1997 zat ik 5 maanden in de UK voor een traineeship. Dat heeft mijn muzikale ogen geopend. Britrock, triphop, drum&bass, twostep, daar hadden we nog niet zo veel van in NL.
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:46 schreef ToT het volgende:
En hier naast mij roept er eentje (na lang denken) "5".
Vroeg je haar hoeveel kinderen ze wil?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vroeg je haar hoeveel kinderen ze wil?
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vroeg je haar hoeveel kinderen ze wil?
Informer?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de sneeuw hier nu met bakken naar beneden komt, wil ik ook wel een 'sneeuw' plaatje aanvragen...
Wel gaaf Madquote:Op donderdag 30 november 2017 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de sneeuw hier nu met bakken naar beneden komt, wil ik ook wel een 'sneeuw' plaatje aanvragen...
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stille hint dat je Coca Cola voor haar moet halen...
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:50 schreef robdriessen het volgende:
*ster pingel*
Deze show wordt mede mogelijk gemaakt door Révélation Cabernet-Merlot 2015 Pays d'Oc
Zogenaamde anticonceptie?quote:Op donderdag 30 november 2017 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stille hint dat je Coca Cola voor haar moet halen...
Ritalin mag je delen...quote:Op donderdag 30 november 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
Er zit er nu eentje te stuiteren naast mij!
And that was Uncle Hank!quote:
Wacht, wat?quote:
Yep, Cees Bergman, de man achter Ome Henk, Catapult, Woodpeckers from Space e.d. is een tijdje terug overleden...quote:
bij mijn buurvrouw komt geklop uit de keuken, het wordt zachter en zachterquote:
Raar tijdstip om de slagroom nog stijf te slaan...quote:Op donderdag 30 november 2017 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
bij mijn buurvrouw komt geklop uit de keuken, het wordt zachter en zachter
of de hond ligt met zijn stompie te zwaaienquote:Op donderdag 30 november 2017 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raar tijdstip om de slagroom nog stijf te slaan...
Oh ja, jij hebt nog een sneeuwplaatje van me tegoed!quote:
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt nog een sneeuwplaatje van me tegoed!
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat ik graag aan Sinterklaas zou willen vragen is of dat gezeik rond Zwarte Piet nu eens kan stoppen.
Onbetaalbaar!
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"Flikker op, je hebt een nieuw huis, je blijft maar lekker binnen..."
Als ze buiten kan komen, dan is de ketting te langquote:Op donderdag 30 november 2017 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"Flikker op, je hebt een nieuw huis, je blijft maar lekker binnen..."
quote:Op donderdag 30 november 2017 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Gedaan, het antwoord was "Flikker zelf op!"
En nu staat ze zonder jas buiten...quote:Op donderdag 30 november 2017 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hop, ga die platenkast maar in!quote:Op donderdag 30 november 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Maar wat ik graag aan Sinterklaas zou willen vragen is of dat gezeik rond Zwarte Piet nu eens kan stoppen.
Onbetaalbaar!
Dan is haar Nederlands al best goed en bruikbaar.quote:Op donderdag 30 november 2017 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow...quote:Op donderdag 30 november 2017 23:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hop, ga die platenkast maar in!
Moest ze wel om lachen!quote:Op donderdag 30 november 2017 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu staat ze zonder jas buiten...
Meh, ik had het vertaald en weer terug vertaald.quote:Op donderdag 30 november 2017 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan is haar Nederlands al best goed en bruikbaar.
Zie mijn sig en klik.quote:
wat een vooruitziende blik had ik tochquote:Op donderdag 30 november 2017 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe het mobiel met een iPad en dan zie ik de sig's niet.
Maar just me had 'm al gepost...
Een van de weinige dingen waar ik niet zo bang voor was, heel lullig gezegd.quote:Op donderdag 30 november 2017 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik had het vertaald en weer terug vertaald.
Maar haar Nederlands is sowieso al best behoorlijk!
HOOR DIE BAS DAN!quote:
En wat mag ervoor in de plaats komen?quote:Op donderdag 30 november 2017 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik mijn eigen bijdrage uit de kast laten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |