SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.L2B's Mixcloud
Dat was toch geen hit?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
np: Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
Mooi rustig nummer.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
np: Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
Gemist dus...quote:Op woensdag 29 november 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, die opmerking sloeg op de Doobie-remix
Ik ben nog wel op een idee gekomen hierdoor. Want als je in de late trein zit, kun je ook in slaap vallenquote:
Ik leef nogquote:Op woensdag 29 november 2017 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker hè. Is het te doen met die piep in je oren?
Ik hoorde deze versie - met vocoder gezongen - maanden voordat -ie op single uitkwam. Röyksopp trad toen op in de Effenaar in Eindhoven, in een kleine zaal. Ze waren nog erg onbekend. Sinds ik deze versie van dit nummer hoorde, ben ik groot fan van ze.quote:
Jannes van der Wal remix.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog wel op een idee gekomen hierdoor. Want als je in de late trein zit, kun je ook in slaap vallen
Straks even luisteren.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geërfd uit de nalatenschap van mijn vader...
*tabblad sluit, nieuwe versie doet openenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De versie die ik net in de post heb gepropt, die andere was een cover...
21:37.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig propt er gewoon nog een nummer tussen
Ik wou eerst om 21:00 uur stoppenquote:Op woensdag 29 november 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
21:37.Wat een pisbeetje aan verlenging.
Ik vind het lang zatquote:Op woensdag 29 november 2017 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
21:37.Wat een pisbeetje aan verlenging.
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het lang zat![]()
![]()
* CindieY is moe
Ik heb ook zin om gewoon even te relaxen, misschien wat tv-kijken of zo.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het lang zat![]()
![]()
* CindieY is moe
Dan tune ik net op tijd weer in om je afscheidsnummer te horen.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om gewoon even te relaxen, misschien wat tv-kijken of zo.
Genoeg gedraaid weer
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan tune ik net op tijd weer in om je afscheidsnummer te horen.
George Michael gemistquote:Op woensdag 29 november 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Göp
[ afbeelding ]
01 The Killers - Human (Ocelot remix)
02 Monarchy - Almost Human (Drrty Data remix)
03 Gary Clail & On-U Sound System - Human Nature
04 Oscar Zia - Human
05 Seal - Human Beings
06 Human League - Human (extended version)
07 Carl Louis feat. Ary - Human Again (Atella's Club Machine)
08 Carl Louis - Human Being
09 Madonna - Human Nature
10 Michael Jackson - Human Nature
11 Rag'n'Bone Man - Human (Calyx & TeeBee remix)
12 Björk - Human Behaviour
13 Robbie Williams - Difficult For Weirdos
14 Rammstein - Mein Teil (PSB You Are What You Eat edit)
15 Alphaville - Big In Japan (Eiffel 65 Mix)
16 Alphaville - Big in Japan
17 Davina Michelle - Relove
18 Cypress Hill - Insane In The Brain
19 Ogris Debris - Brainfreeze
20 The Prodigy - Voodoo People
21 Ida Maria - Quite Nice People
22 Depeche Mode - People Are People
23 Melanie - Beautiful People
24 Pet Shop Boys - Beautiful People
25 Pet Shop Boys - Too Many People
26 George Michael - Too Funky
27 Sampha - Too Much
28 Youngr - Too Keen
29 Kajagoogoo - Too Shy
30 Dave McCabe & The Ramifications - Too Damn Good
31 Charlie Winston - Too Long
32 Dua Lipa - New Rules (Initial Talk 80s Rules remix)
33 New Order - True Faith '94
34 The KLF - Last Train To Trancentral (Live From The Lost Continent)
35 The Doobie Brothers - Long Train Runnin' (Sure Is Pure 7-inch edit)
36 Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
37 Röyksopp - Remind Me (Someone Else's mix)
38 Keane - Try Again
39 Jimi Charles Moody - Shame
40 Tom Chaplin - Say Goodbye
Weet ik. Tot en met Alphaville (2x) heb ik nog meegeluisterd.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Sorry, ik was al vroeg begonnen
dank voor het draaienquote:Op woensdag 29 november 2017 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
Graag gedaan; jullie bedankt voor het luisteren andermaal
Check.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:53 schreef sig000 het volgende:
Nieuwe installatie, 22u even proberen of alles weer goed staat.
Deze keer ben ik erbij.quote:Op woensdag 29 november 2017 22:19 schreef sig000 het volgende:
Staat nog iets niet goed, kijk zo nog ff
quote:Op woensdag 29 november 2017 22:21 schreef ToT het volgende:
Mijn vriendin vindt Nederlands bier te bitter (Heineken, Amstel, Bavaria, Kornuit enz allemaal geprobeerd).
Nu heb ik haar een Brewdog Punk IPA laten proeven!![]()
Die reactie!
quote:Op woensdag 29 november 2017 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan is het te hopen dat je veel fruit eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |