Dat ja, ik denk dat hij dan erg gaat schrikkenquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:28 schreef mootie het volgende:
Hij moet ze nu allemaal eerst hun extensies en make-up laten inleveren. Even kijken wat er nu werkelijk is meegekomen.
valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:26 schreef mootie het volgende:
Oh ja, Stefanie is zo’n type als Melisa van Andy huppeldepup.
Eens!quote:Op woensdag 29 november 2017 11:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een vreemde gewaarwoording om zoveel mooie vrouwen obsessief te zien doen over een of andere knaap die niet eens bijster knap is en waarvan ze verder niets weten. Ik vind dit programma maar een raar format hoor.
hij praat soms, alsof hij een beetje gay isquote:Op woensdag 29 november 2017 10:58 schreef Snoopyfrl het volgende:
Mieke de jaloerse Brabantse is moeder van een zoontje van twee.
Zou de bachelor daar zin in hebben?
Vind hem trouwens niet leuk, er is iets aan hem wat me irriteert.
Zijn mond sowieso, superknap is ie ook niet.
De flinke tattoo van Ilona vond ik verrassend, ben benieuwd wat hij daarvan vindt.
Dat hij haar koos, verraste me, hij leek vooral voor mooie poppetjes te gaan.
Eenmaal daar met draaiende camera's en regie zullen ze door emoties ook wel iets anders reageren.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een vreemde gewaarwoording om zoveel mooie vrouwen obsessief te zien doen over een of andere knaap die niet eens bijster knap is en waarvan ze verder niets weten. Ik vind dit programma maar een raar format hoor.
Da's mijn buufquote:
Dat had ik dus ook jaquote:
Dat was gewoon van de zenuwen, want zo kijkt ze normaal nooit naar me.quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:23 schreef mootie het volgende:
Mieke en die met de enge ogen vind ik de meest verrassende keuzes.
Dus jouw buuv is de kapster van charmed angel?quote:Op woensdag 29 november 2017 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was gewoon van de zenuwen, want zo kijkt ze normaal nooit naar me.
Maar DAT kan ook aan mij liggen
Die Mieke vind ik een potentiele stalkster. Want een eng kind is dat zeg. Die is in d'r hoofd al getrouwd. En dan nu al emo gaan janken omdat je zo verliefd bent. Mens je hebt hem net 5 minute (+ 12 uur regie) gezien!!!
En Leonique vind ik leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |