het was maar een grapjequote:Op dinsdag 28 november 2017 19:00 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ja de toeristen zullen wegblijven, ik zie alleen niet waarom het een win/win is, eerder lose/lose
Dus nu gaan we mensen zwart schminken en anderen beledigen omdat het goed is voor de economie? Klinkt wel typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was maar een grapje
en het toerisme lijkt er totaal geen last van te hebben
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-wereldwijd-gegroeid
al zou deze ene opmerking van Rutte de boel ongetwijfeld radicaal om kunnen gaan draaien ... maar het lijkt me wat vergezocht allemaal
Dat gebeurt wel vaker. Meestal als pegida wil demonstreren.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:35 schreef Kijkertje het volgende:
Maar dat is toch idioot? Op die manier je zou iedere demonstratie met een dreigtelefoontje tegen kunnen houden
Het gaat dan ook niet om verbieden. Daar is geen verbod voor nodig. Zoiets kun je prima als samenleving aanpassen, wat momenteel ook gebeurd.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:53 schreef BoneThugss het volgende:
Zegt de 'Universele Rechten van de Mens' ook dat je jezelf niet zwart mag schminken als blanke?
quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:05 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dus nu gaan we mensen zwart schminken en anderen beledigen omdat het goed is voor de economie? Klinkt wel typisch Nederlands
ik denk niet dat het veel toeristen trekt, dat zeg ik ook niet, dat staat er ook nietquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:05 schreef ABombali het volgende:
Misschien kunnen we rond juli ook een keer sinterklaas vieren, toerisme verdubbelen
Het trekt ongeveer nul toeristen en schrikt er ongeveer net zoveel af.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
ik denk niet dat het veel toeristen trekt, dat zeg ik ook niet, dat staat er ook niet
ik denk dat het toerisme er weinig last van heeft
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit hoorde maar hier een poging.quote:
dat denk ik jaquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het trekt ongeveer nul toeristen en schrikt er ongeveer net zoveel af.
Hij zegt niet anders.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het trekt ongeveer nul toeristen en schrikt er ongeveer net zoveel af.
Exact.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om verbieden. Daar is geen verbod voor nodig. Zoiets kun je prima als samenleving aanpassen, wat momenteel ook gebeurd.
Ik vind je een totale jostie als je gaat demonstreren bij een evenement met voornamelijk kinderen, maar het ontbreken van busmaatschappijen die demonstranten bij een onderwerp als deze willen vergoeden is makkelijk te verklaren zonder dat de demonstranten stomme mensen zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon opflikkeren bij die intochten, allebei die groepen. En zeker niet in anderen plaatsen gaan 'protesteren', want we weten allemaal hoe dat afloopt.
RIP politiepaard trouwens, stelletje josties.
Kinderen moeten leren dat demonstreren een recht isquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind je een totale jostie als je gaat demonstreren bij een evenement met voornamelijk kinderen, maar het ontbreken van busmaatschappijen die demonstranten bij een onderwerp als deze willen vergoeden is makkelijk te verklaren zonder dat de demonstranten stomme mensen zijn.
Alsof iemand in Duitsland, Frankrijk, Griekenland zich hierover gaat drukken maken iddquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat denk ik ja
is echt een lokaal feestje, 'de wereld' is er echt totaal niet mee bezig en nauwelijks van op de hoogte
Het moet wel nut hebben.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:12 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kinderen moeten leren dat demonstreren een recht is
Precies.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat denk ik ja
is echt een lokaal feestje, 'de wereld' is er echt totaal niet mee bezig en nauwelijks van op de hoogte
ik geloof dat hele verhaal van die busmaatschappijen nietquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind je een totale jostie als je gaat demonstreren bij een evenement met voornamelijk kinderen, maar het ontbreken van busmaatschappijen die demonstranten bij een onderwerp als deze willen vergoeden is makkelijk te verklaren zonder dat de demonstranten stomme mensen zijn.
Als zijndequote:Op dinsdag 28 november 2017 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.
Neemt niet weg dat je wel even een wtf momentje hebt als toerist zijnde en je komt toch toevallig bij een intocht terecht.
Kinderen leren we ook dat vrije meningsuiting een recht is, maar dat je er wel verantwoordelijk mee om moet gaan. Naast een groep kinderen gezeik starten is dat duidelijk niet.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:12 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kinderen moeten leren dat demonstreren een recht is
Dat is zeker voor te stellen. Na uiteg komt het goed. Zker met een oude borrel.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.
Neemt niet weg dat je wel even een wtf momentje hebt als toerist zijnde en je komt toch toevallig bij een intocht terecht.
Die ouders kunnen ervoor kiezen om thuis te blijven als ze geen demonstratie willen zien. Het recht om te demonstreren vind ik belangrijker dan het recht om een feestje te vieren zonder demonstranten op de openbare wegquote:Op dinsdag 28 november 2017 19:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kinderen leren we ook dat vrije meningsuiting een recht is, maar dat je er wel verantwoordelijk mee om moet gaan. Naast een groep kinderen gezeik starten is dat duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |