abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175355510

https://www.google.nl/amp/s/amp.usatoday.com/amp/898815001

quote:
Donald Trump maakt Pocahontas-grap bij Navajo-oorlogsveteranen

De Amerikaanse president Donald Trump heeft tijdens een bijeenkomst voor inheems Amerikaanse oorlogsveteranen een grap gemaakt over Pocahontas. Hij verwees daarmee naar de Democratische senator Elizabeth Warren.

Trump noemt Warren Pocahontas sinds zij een keer gezegd heeft inheems Amerikaanse voorouders te hebben.

"Ik wil jullie bedanken, want jullie zijn erg speciale mensen", aldus Trump tegen de oorlogsveteranen. "Jullie waren hier ver voordat wij er waren. Hoewel, we hebben iemand in het Congres die hier al lang is. Nog langer dan jullie", besloot Trump, doelend op Warren.

De senator reageerde kort na het voorval op de woorden van Trump. "Het is triest dat de president niet eens een bijeenkomst om helden te eren kan bijwonen zonder een racistische opmerking te maken."

Het Witte Huis ontkende hierna dat de uitspraak van Trump racistisch bedoeld was. De woordvoerder van het Witte Huis zei dat het kwetsender is dat Warren heeft gelogen over dat ze inheems Amerikaanse voorouders heeft.
Trump heeft een hilarische maar ietwat onhandige uitspraak gedaan omtremt Elizabeth Warren.
Uiteraard is de media er als de kippen bij om Trump een rascist te noemen.
Het grappige is dat Warren helemaal geen Indianen bloed heeft en het dus onmogelijk een rascistische uitspraak kan zijn.
Kortom toen ik het zag ervaarde ik eerst plaatsvervangende schaamte wat daarna veranderde in een schaterlach Lmao.

[ Bericht 34% gewijzigd door Frutsel op 28-11-2017 11:50:55 ]
pi_175355531
Trump demigod <3
pi_175355553
TrumpGOD doet dat weer even goed. _O_
pi_175355692
Geweldig die oproep van Trump voor the fake news award van het jaar.

Riooljournalistiek zoals de New York Times, CNN en the Washington Post staan favoriet in onze polls.
pi_175355764
Dieptriest. Je kan ook gewoon respect tonen (veinzen in Trump's geval) voor die veteranen, zonder daarbij een totaal ongerelateerde politieke tegenstander te beledigen. Kleuter.
Цой жив
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:34:50 #6
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175355765
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:18 schreef Chivaz het volgende:
Het grappige is dat Warren helemaal geen Indianen bloed heeft en het dus onmogelijk een rascistische uitspraak kan zijn.
ben je echt zo dom?
pi_175355804
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:34 schreef zeer het volgende:

[..]

ben je echt zo dom?
Oh sorry *pc modus aan. Native American.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:38:19 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175355831
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:36 schreef Chivaz het volgende:
Oh sorry *pc modus aan. Native American.
Dat was niet het issue denk ik...
:')

Dus het antwoord op de vraag is helder. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175355886
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat was niet het issue denk ik...
:')

Dus het antwoord op de vraag is helder. :D
Er zijn onderzoeken gedaan door verschillende mensen en er is totaal geen bewijs gevonden voor haar afkomst.
Sterker nog er zijn geruchten dat ze haar “afkomst” heeft gebruikt om bij Harvard aan de bak te komen.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:44:14 #10
116015 SicSicSics
pi_175355917
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:42 schreef Chivaz het volgende:
Er zijn onderzoeken gedaan door verschillende mensen en er is totaal geen bewijs gevonden voor haar afkomst.
Sterker nog er zijn geruchten dat ze haar “afkomst” heeft gebruikt om bij Harvard aan de bak te komen.
Dat je er vanuit gaat dat een opmerking alleen racistisch kan zijn als die gericht is aan een persoon van een bepaalde afkomst, dat maakt je dom!

De rest kan prima waar zijn, maar is moot als we even inzoomen op de vraag 'Waarom je dom bent.' ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175355938
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Stel, jij werkt voor mij en je hebt je werk niet op tijd af. Als ik dan zeg dat jij een luie kutneger bent, is dat dan niet racistisch omdat jij geen neger bent?

Makkelijker dan dit kan ik het niet maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:46:01 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175355952
Prachtig toch dit. Zero fucks were given.

Ik vind sowieso dat die ''Native Americans'' teveel op een voetstuk worden geplaatst. De ''nobele wilden''. Laten we niet vergeten, voordat de Europeanen kwamen waren het een stelletje primitieve bloeddorstige idioten die waren opgedeeld in stammen, net als in Afrika.. die in tenten woonden, om totempalen dansten en AYAH AYAH AYAH schreeuwden om regen op te wekken en elkaars hoofdhuid eraf ratsten met een scalpel.

Het was het jaar 1492 en wat ze hadden was niet bepaald een beschaving te noemen. Vergeleken met Azië en Europa was het maar een trieste bende. Terwijl het continent qua klimaat best wel lijkt op Europa. De Afrikanen hebben tenminste nog een excuus dat ze in jungles, savanna's en woestijnen wonen, omringd door roofdieren.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:47:07 #13
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175355971
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:45 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Stel, jij werkt voor mij en je hebt je werk niet op tijd af. Als ik dan zeg dat jij een luie kutneger bent, is dat dan niet racistisch omdat jij geen neger bent?

Iemand een luie neger noemen of iemand Pocahontas noemen is wel even iets anders he. Volgens mij was Pocahontas ook een aardig positief figuur. Het is niet alsof hij haar vergelijkt met de Grote Boze Wolf.
pi_175355981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Iemand een luie neger noemen of iemand Pocahontas noemen is wel even iets anders he. Volgens mij was Pocahontas ook een aardig positief figuur. Het is niet alsof hij haar vergelijkt met de Grote Boze Wolf.
Het gaat niet om de precieze bewoording, het gaat om Chivaz zijn claim dat iets niet racistisch kan zijn omdat de persoon waartegen je het zegt niet bij die bepaalde groepering hoort.
pi_175355995
quote:

[..]

Tegen een neger: 'Haha, ze zeggen dat een collega van mij ook neger is. Ik noem haar altijd zwarte piet, hahaha. Maar je bent heel speciaal enzo.'
pi_175355998
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat je er vanuit gaat dat een opmerking alleen racistisch kan zijn als die gericht is aan een persoon van een bepaalde afkomst, dat maakt je dom!

De rest kan prima waar zijn, maar is moot als we even inzoomen op de vraag 'Waarom je dom bent.' ;)
Als ik Rutte een nep Turk noem, ben ik dan racistisch naar de Turkse bevolking?
pi_175356015
quote:

[..]

Dus luie kutneger staat nu gelijk aan Pocahontas?
pi_175356051
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus luie kutneger staat nu gelijk aan Pocahontas?
Wil je nu beargumenteren dat Pocahontas op zich niet racistisch is, of dat het niet racistisch kan zijn omdat Warren niet echt bij de groep hoort?

Je hinkt op twee gedachten.
pi_175356082
Alsof die twee bejaarde natives ook maar enig idee hebben wie of wat Pocahontas is. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:55:36 #20
116015 SicSicSics
pi_175356118
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:49 schreef Chivaz het volgende:
Als ik Rutte een nep Turk noem, ben ik dan racistisch naar de Turkse bevolking?
Je blijft het punt onderschrijven. :D Geniaal!
Fine, fuck you then!
pi_175356119
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:53 schreef Hathor het volgende:
Alsof die twee bejaarde natives ook maar enig idee hebben wie of wat Pocahontas is. :')
quote:
Mihio Manus, a spokesman for the president and vice president of the Navajo Nation, said that while “we’re very appreciative of President Trump honoring the code talkers first and foremost,” he thought Trump’s comments about Warren were inappropriate.

“It’s unfortunate that President Trump would refer to Sen. Elizabeth Warren as Pocahontas in a joking way,” Manus said. “Pocahontas, although she wasn’t Navajo, definitely was a historical figure in the foundation of this nation who is misrepresented in history. And so we as the Navajo Nation don’t feel any member of any tribal nation should be used as the punchline of a joke.”

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175356131
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wil je nu beargumenteren dat Pocahontas op zich niet racistisch is, of dat het niet racistisch kan zijn omdat Warren niet echt bij de groep hoort?

Je hinkt op twee gedachten.
De grap is juist dat ze niet bij die groep hoort maar het wel claimt. Om zo iemand dan spottend Pocahontas te noemen betekent toch niet dat hij racistisch is tegenover de natives.
Uiteraard kun je dat wel zo uitleggen als je Trump al ziet als een smerige racist.
pi_175356149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Ja, een spokesman die achteraf met een verklaring komt is wel net even iets anders.
pi_175356152
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De grap is juist dat ze niet bij die groep hoort maar het wel claimt. Om zo iemand dan spottend Pocahontas te noemen betekent toch niet dat hij racistisch is tegenover de natives.

Dan vraag je om hoon en spot.

Go Trump! ^O^
pi_175356171
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je blijft het punt onderschrijven. :D Geniaal!
Je hebt geen punt dat is het nu net, blijkbaar gaat het om perceptie.
pi_175356172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, een spokesman die achteraf met een verklaring komt is wel net even iets anders.
Je deed overkomen alsof die opmerking niemand ene reet boeide (zo interpreteerde ik jouw post in ieder geval). Dat is dus niet zo.
pi_175356200
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je deed overkomen alsof die opmerking niemand ene reet boeide (zo interpreteerde ik jouw post in ieder geval). Dat is dus niet zo.
Nee, ik bedoelde letterlijk wat er staat, dat die twee oudjes geen benul hebben van wie of wat Pocahontas is.
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:02:26 #28
116015 SicSicSics
pi_175356238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:00 schreef Hathor het volgende:
Nee, ik bedoelde letterlijk wat er staat, dat die twee oudjes geen benul hebben van wie of wat Pocahontas is.
Hoe weet je dat nou weer? :')
Jij kent Pocanhontas toch ook? Waarom zouden zij het dan niet kunnen weten?

Sowieso, stereotypering van rassen als een grapje gebruiken is racistisch. Soms is het leuk, maar zeker als president van alle Amerikanen zou je beter moeten weten.

Hoewel je Trump eigenlijk niks kwalijk kan nemen. Die is gewoon achterlijk. :D
Fine, fuck you then!
pi_175356276
Waarom is eigenlijk niemand kwaad om het feit dat Warren heeft gelogen over haar afkomst?
Is dat niet veel kwalijker dan Trump die er grappen over maakt?
pi_175356290
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou weer? :')
Jij kent Pocanhontas toch ook? Waarom zouden zij het dan niet kunnen weten?

Sowieso, stereotypering van rassen als een grapje gebruiken is racistisch. Soms is het leuk, maar zeker als president van alle Amerikanen zou je beter moeten weten.

Hoewel je Trump eigenlijk niks kwalijk kan nemen. Die is gewoon achterlijk. :D
Ik denk oprecht dat Trump een aantal stoornissen heeft en dat hij aan heel veel dingen echt niks kan doen. Bijvoorbeeld als hij zich gekrenkt voelt in zijn ego, dan moet en zal hij daar op reageren, boze tweet sturen, iemand ontslaan. Ik denk echt dat zijn psyche niet anders kan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175356300
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:04 schreef Chivaz het volgende:
Waarom is eigenlijk niemand kwaad om het feit dat Warren heeft gelogen over haar afkomst?
Sterker nog, ik hoor ook niks meer over Clinton en Uranium One/haar emails/Benghazi!??!?!
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:11:11 #32
116015 SicSicSics
pi_175356417
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik denk oprecht dat Trump een aantal stoornissen heeft en dat hij aan heel veel dingen echt niks kan doen. Bijvoorbeeld als hij zich gekrenkt voelt in zijn ego, dan moet en zal hij daar op reageren, boze tweet sturen, iemand ontslaan. Ik denk echt dat zijn psyche niet anders kan.
[ ] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Fine, fuck you then!
pi_175356701
_O-
Zonder wrijving geen glans
pi_175356711
Zou je na een tijdje, als iemand zoveel ietwat onhandige uitspraken doet, uiteindelijk niet concluderen dat hij ietwat incompetent is? Of is het dan logischer om hem een held te vinden en stuk te gaan om die uitspraken?

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind zo'n Trump zelf wel fijn. Obama was een wolf in schaapskleren. Hij wist alles mooi te verpakken. Onder Trump zijn meer mensen dan ooit zich bewust van wat een Amerikaanse president allemaal aanricht.
pi_175356735
Pocahontas is gewoon een Disneyfilm. Is daaraan refereren nu ook al rascistisch?
pi_175356874
quote:
"But her emails"

De claim dat Warren gelogen ou hebben over haar achtergrond komt van har tegenstander in de senaatsrace voor Ohio, Gordon Brown...

het komt erop neer dat in een "Kookboek voor Native Americans" Warren een recept bijgedragen had en ondertekent had met "Elizabeth Warren - part Cherokee"...
dat klopt inderdaad aantoonbaar niet, de Cherokee Indianen hebben en sterke controle over wie zich cherokee _mag_ noemen en de familie van Warren wordt door hen niet tot de 'core' families van de Cherokee erkent (Cherokee zijn zeer streng en tegen 'vermenging', iets dat bepaalde rechtse klagertjes vast wel zou bevallen, net zoals hun angst voor 'omvolking')

Punt is, dat er in de familie van Warren een verhaal gaat over de Indiaanse herkomst van de moeder van Warren klopt wel, ook andere familieleden hebben dit bevestigd.
Bewezen kan het niet maar het is goed mogelijk dat de moeder een klein deel Indiaans bloed ook had en sowieso was het een verhaal dat in haar familie altijd verteld werd.

Warren zelf heeft zich nooit geprofileerd als iemand met een Indiaanse achtergrond (behalve dan in dat kookboek... maar of dat nu zo'n enorm thema is? een kookboek)

Overigens is er ook een claim tegen haar dat ze bij de aanmelding bj universiteiten zich als Native American aangemeld zou hebben om een betere kans te maken aangenomen te worden...
Alhoewel ze idd deels geregistreerd was in een register van docenten met een minderheden-achtergrond heeft de Boston Globe haar aanmeldingspapieren opgezocht en daar blijkt dat ze bij de vraag of ze bij aanmelding gebruik wilde maken van een aanmelding als minderheid, ze dit met 'Nee' beantwoord had

quote:
Meanwhile, the Globe has also obtained a portion of Warren’s 1973 application to Rutgers, where she attended law school. That document specifically asks: “Are you interested in applying for admission under the Program for Minority Group Students?’’ Warren answered “no.’’
https://www.boston.com/un(...)rens-minority-status

hetzelfde artikel onderzoekt ook aanmeldings-records bij andere onderwijsinstellingen die hetzelfde vaststellen, dat Warren zich enkel als blanke student zonder minderheids-achtergrond aanmeldde.

Uiteindelijk komt het er hooguit dat kennelijk iemand bepaalde verhalen over de familieachtergrond gehoord heeft die niet noodzakelijk comleet te bewijzen zijn...

dat komt vaker voor, zo is er ook een amerikaanse president die claimt dat zn familie uit Zweden zou zijn gekomen, wat ook niet klopt...
Maar om deze president daarna continue te gaan betitelen als 'The Swedish Chef' zou ook een beetje overdreven zijn (en ook erg kinderachtig).
http://nordic.businessins(...)ut-its-a-lie-2016-8/
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175357329
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Ik vind sowieso dat die ''Native Americans'' teveel op een voetstuk worden geplaatst. De ''nobele wilden''. Laten we niet vergeten, voordat de Europeanen kwamen waren het een stelletje primitieve bloeddorstige idioten die waren opgedeeld in stammen, net als in Afrika.. die in tenten woonden, om totempalen dansten en AYAH AYAH AYAH schreeuwden om regen op te wekken en elkaars hoofdhuid eraf ratsten met een scalpel.

Het was het jaar 1492 en wat ze hadden was niet bepaald een beschaving te noemen. Vergeleken met Azië en Europa was het maar een trieste bende. Terwijl het continent qua klimaat best wel lijkt op Europa. De Afrikanen hebben tenminste nog een excuus dat ze in jungles, savanna's en woestijnen wonen, omringd door roofdieren.
Voordat er een Europeaan voet aan wal had gezet in Noord Amerika was er al sprake van beginnende steden vorming. Helaas namen die Europeanen allemaal leuke ziektes mee, waar de indianen in Noord en Zuid Amerika geen afweer tegen hadden. Dus toen de Europese kolonisten kwamen waren de steden in ontwikkeling in Noord Amerika verlaten omdat de Indiaanse bevolking op dat moment al gedecimeerd was.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_175357460
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Natuurlijk mag je grapjes maken over de stereotypering van rassen. Ook als president.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:08:53 #39
116015 SicSicSics
pi_175357564
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:02 schreef Elzies het volgende:
Wat een flauwekul. Natuurlijk mag je grapjes maken over de stereotypering van rassen. Ook als president.
Nee. Helaas. Dat kan niet. ^O^
Fine, fuck you then!
pi_175357584
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nee. Helaas. Dat kan niet. ^O^
Binnen jouw bubbel niet. In de echte wereld kan het prima samen gaan. Zolang het maar bij een grapje blijft.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:14:13 #41
116015 SicSicSics
pi_175357643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:10 schreef Elzies het volgende:
Binnen jouw bubbel niet. In de echte wereld kan het prima samen gaan. Zolang het maar bij een grapje blijft.
Binnen mijn bubbel niet. Binnen het ambt niet.
En natuurlijk zijn er momenten en situaties waarin het wél kan, maar die zijn uiterst zeldzaam. Een grapje voor de één is natuurlijk niet direct een grapje voor de ander en als president van iedereen hoor je daar rekening mee te houden.

Dit geldt dubbel en dwars voor stereotypering op ras.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:08:15 #42
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_175359790
Joh, ook grapjes kunnen racistisch zijn.

Sowieso weer walgelijk dat Trump zulke bijeenkomsten gebruikt om nog even campagne te voeren.
pi_175362146
quote:

Nouja, net als in Afrika woonden er in Amerika ook geen handig chille beesten die te domesticeren waren om een beschaving mee op te bouwen. Paarden, koeien enzo om het zware werk te doen, boerderijen mee te stichten en steden mee te bouwen hadden ze daar niet. Ze hadden alleen ratelslangen, van die buffalos die niet te domesticeren zijn en van die gevaarlijke kutberen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 15:09:44 ]
pi_175362361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:53 schreef Hathor het volgende:
Waarom zouden ze dat niet weten? Of weet jij misschien niet dat Pocahontas echt heeft bestaan en niet alleen een Disney karakter is?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 15:14:14 ]
pi_175362675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:20 schreef TheJanitor het volgende:
TrumpGOD doet dat weer even goed. _O_
Patriotisme mengen met humor, het is slechts de grootste bazen gegeven.
pi_175363019
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nouja, net als in Afrika woonden er in Amerika ook geen handig chille beesten die te domesticeren waren om een beschaving mee op te bouwen. Paarden, koeien enzo om het zware werk te doen, boerderijen mee te stichten en steden mee te bouwen hadden ze daar niet. Ze hadden alleen ratelslangen, van die buffalos die niet te domesticeren zijn en van die gevaarlijke kutberen.
Geen paarden?
pi_175363109
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:42 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Geen paarden?
Die waren al uitgestorven toen de Europeanen arriveerden.
pi_175363184
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:42 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Geen paarden?
Nee, Amerikaanse paarden zijn zo'n 10.000 jaar geleden uitgestorven.
pi_175364661
quote:

Is dit serieus?
pi_175365685
quote:
Dit is echt zo typisch weer.

Ten eerste is die hele Warren kwestie enorm overdreven overal maar dat heeft een poster hierboven al aangegeven.

Ten tweede, zelfs als Warren gelogen zou hebben, dan maakt dat Trump's actie toch niet goed? Iedere keer als die gast zichzelf weer als een idioot staat te gedragen wordt er met een vinger naar een Democraat gewezen die ook niet perfect zou zijn. Dat kan wel zo zijn, maar dat maakt die actie van Trump toch niet minder erg? Whataboutism noemde John Oliver het.

Iets als Watergate zou vandaag ook geen probleem meer zijn. Nixon-stemmers zouden met z'n allen gewoon "ja maar Humprey...." roepen en dan is het allemaal weer goed.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 29 november 2017 @ 10:09:07 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175377109
quote:
Wellicht omdat het vrij ongepast, lomp en president-onwaardig is om er op een ceremonie als deze over te gaan zeiken?
pi_175377210
quote:
Omdat het niemand boeit dat zij lang lang geleden onder een bijdrage aan een kookboek 'part cherokee' achter haar naam heeft gezet.
pi_175377678
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Kijk naar zijn oeuvre, lijkt me vrij serieus ja. Of hij trolt altijd, kan natuurlijk ook.

Cahokia, Kincaid en andere nederzettingen zal Aardbei waarschijnlijk weinig zeggen. Beter houdt hij vast aan zijn filmische beeld van de woeste indiaan die je scalpeert voor het minst of geringste.

Toch knap dat ze dan dit soort nederzettingen konden bouwen als halve of hele wilden

pi_175377972
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:43 schreef Ericr het volgende:

[..]

Kijk naar zijn oeuvre, lijkt me vrij serieus ja. Of hij trolt altijd, kan natuurlijk ook.

Cahokia, Kincaid en andere nederzettingen zal Aardbei waarschijnlijk weinig zeggen. Beter houdt hij vast aan zijn filmische beeld van de woeste indiaan die je scalpeert voor het minst of geringste.

Toch knap dat ze dan dit soort nederzettingen konden bouwen als halve of hele wilden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vermoedelijk baseert de betreffende user zich, ironisch genoeg, op films zoals Pocahontas.
pi_175378074
Trump :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175378463
Ik vind dat portret van president Jackson op de achtergrond eigenlijk (minstens) net zo pijnlijk...
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 21:47:50 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175392105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dan vraag je om hoon en spot.

Go Trump! ^O^
Ja maar niet op fucking veteranendag |:(
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')