SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 01:52 schreef chufi het volgende:
Let de winter beginPiet weggejaagd? Eerst Zwart weg en nu Piet ook, wat komt ervoor terug? Jan, Floris of Ali?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Heeft Sig weer tijd om aan zn boek te werken... PeterR krijgt ook weer een vast programma, dus wie weet.quote:Op dinsdag 28 november 2017 01:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Piet weggejaagd? Eerst Zwart weg en nu Piet ook, wat komt ervoor terug? Jan, Floris of Ali?
Ow iets met 1 van de kloons is er niet en de andere wel, ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2017 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Sig weer tijd om aan zn boek te werken... PeterR krijgt ook weer een vast programma, dus wie weet.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 02:20 schreef drakin het volgende:
zo pakje 3 is ook klaar.
Het was een goede dag vandaag
Morgen wordt uitslapen, en niet zoveel als vandaag.quote:
IC... Ik was vandaag pas on 1430 uit mn bed... en nu dus wakker...quote:Op dinsdag 28 november 2017 02:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen wordt uitslapen, en niet zoveel als vandaag.
Vooral administratie en voorbereiden woensdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zit hier niet in de buurt, mag die dingen zelf bepalen.Een mens kan niet alles hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja heerlijk, zit in t-shirt nu zo warmquote:
Heerlijk! En digitaal!quote:
Er loopt nu een buis voor condenswater onder de keukenkastjes naar....(?) nog niet gekeken hoe ze dat gedaan hebben.quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zit in t-shirt nu zo warm
Ik hoop toch wel morgen mijn pakketje te ontvangen.quote:
Ben benieuwd of het Drakin nog gelukt is met haar pakjesquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel morgen mijn pakketje te ontvangen.
Ik had afgelopen donderdag een pakketje, maar bij nader inzien wilde ik het toch retourneren, vanmiddag even gecheckt en het bleek dat de eenvoudigste manier in het filiaal zou zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het Drakin nog gelukt is met haar pakjes
Ik heb net een pakje verstuurd met ze, ik hoop echt dat ie aankomt hoorquote:
Ik had mazzel, was er nog nooit geweest....wel op die plek, maar destijds zat er een andere zaak.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:07 schreef chufi het volgende:
Moet er wel een filiaal in de buurt zijn natuurlijk
T&T site ligt plat.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb al een paar dagen niks ontvangen... Misschien maar weer eens kijken
Dan heb ik ook geen unieke kans gemistquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:19 schreef drakin het volgende:
Niks extra's helaas, maar ik vond het ook niks om aan mee te doen.
365 dagen per jaar is het al uniek.quote:Op dinsdag 28 november 2017 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb ik ook geen unieke kans gemist
Dan heb ik pauze, is ook uniekquote:
Hier ook, voor 3 uur zeggen zequote:
nog 1,5 uur te gaanquote:
Ik heb ook geen bestelling van jou gezienquote:
Oh dan moet ik nog een keer gaan kijkenquote:Op woensdag 29 november 2017 13:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bestelling van jou gezien
Heb je al iets gezien wat wat voor je is?quote:Op woensdag 29 november 2017 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog een keer gaan kijken
Dan kan je je geld beter bewaren tot er iets van je gading is.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:45 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nog niets gevonden vn mn gading
Ik overweeg tegenwoordig ook een stuk beter dan 25 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:49 schreef chufi het volgende:
Ja wat kopen om het kopen doe ik niet meer
Aan mij slijt je dat spul sws niet.quote:
Sorry ik heb niks in een zake wat groen is.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan mij slijt je dat spul sws niet.
Ben met heel andere dingen bezig.![]()
Wel groene tasjequote:Op woensdag 29 november 2017 14:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Sorry ik heb niks in een zake wat groen is.
Toch is het vrij breed mijn aanbod.
Das wel balen als je nog plannen zou hebbenquote:Op woensdag 29 november 2017 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nou gaat lekker bij PostNL, ze zijn al 2 uur over de deadline heen.
Gelukkig geen plannen, maar het voelt gewoon beter als het er is.quote:Op woensdag 29 november 2017 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel balen als je nog plannen zou hebben
Ik ken datquote:Op woensdag 29 november 2017 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig geen plannen, maar het voelt gewoon beter als het er is.
Wat een gelul, ben de hele dag thuis geweest.quote:We hebben u om 14:26 uur gemist. Wat komt u uit?
Echt een rotstreek, zeg dan gewoon we komen morgen, maar doe niet alsof je er was en ik niet thuis was.quote:Morgen 30 november
12:15 - 15:15 uur
Laatste keer dat ik een probleem met PostNL had en klacht.nl niet werkte heb ik het op hun twitter gezetquote:Op woensdag 29 november 2017 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een gelul, ben de hele dag thuis geweest.![]()
Nu komen ze:
[..]
Echt een rotstreek, zeg dan gewoon we komen morgen, maar doe niet alsof je er was en ik niet thuis was.
Neuh, ben alweer afgekoeld, pakketje komt nu gewoon vanmiddag......quote:Op woensdag 29 november 2017 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een probleem met PostNL had en klacht.nl niet werkte heb ik het op hun twitter gezet
Werd meteen op gereageerd en ik ben goed geholpen om het op te lossen, misschien kan je daar ook even stampen tegen ze?
Dat heb ik ook echt zo vaak meegemaakt. Ze pleuren gewoon een briefje in de brievenbus en ze peren 'm. Te lui om hun werk te doen. En inderdaad zijn ze ook regelmatig te beroerd om überhaupt langs te komen en zie je op je track en trace dat je niet thuis geweest zou zijnquote:Op woensdag 29 november 2017 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu komen ze:
[..]
Echt een rotstreek, zeg dan gewoon we komen morgen, maar doe niet alsof je er was en ik niet thuis was.
Het is zojuist vanmiddag gewordenquote:Op donderdag 30 november 2017 04:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ben alweer afgekoeld, pakketje komt nu gewoon vanmiddag......
Und ? Heb je het nu wel?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu komen ze:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2017 16:51 schreef chufi het volgende:
Aan dat soort testjes doe ik niet mee..
Yeps, weliswaar een uur later dan verwacht, maar beter laat dan nooit.quote:
Hier ligt een ander vreemd wittig laagje op de auto'squote:
hagel?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier ligt een ander vreemd wittig laagje op de auto's
Het is niet erop gevallenquote:
Niet gevallen en wel koud, nou dan blijft er weinig over toch?quote:
Oh ja, maar jij niet ...quote:Op donderdag 30 november 2017 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gevallen en wel koud, nou dan blijft er weinig over toch?
Er hing de hele dag vrij veel vocht in de lucht en dat is nu vast blijven zitten.
Morgenochtend mogen ze het eraf krabben
Ik ga niet vrijwillig de auto van een ander krabbenquote:
Die van mij stond altijd beneden in de parkeer garage, nooit nergens last vanquote:Op donderdag 30 november 2017 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet vrijwillig de auto van een ander krabben
Wij zijn niet zo modern hierquote:Op donderdag 30 november 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van mij stond altijd beneden in de parkeer garage, nooit nergens last van
Mijn huis van begin vorige eeuw, begon zelfs zonder wc en douchequote:Op donderdag 30 november 2017 22:39 schreef chufi het volgende:
Mijn huis is dan ook van begin deze eeuw
Al voordat ik erin woondequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat heet dus een brievenbuspakjequote:
Gewoon je brievenbus openen en je hebt hem gevondenquote:
1517 is ie er ingegooid.. en om 4 uur ben ik gaan checken of het klopte.. Hier geen kritiek op Pnlquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon je brievenbus openen en je hebt hem gevonden
je eigen pakje getrackt en getraced dusquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
1517 is ie er ingegooid.. en om 4 uur ben ik gaan checken of het klopte.. Hier geen kritiek op Pnl
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:09 schreef Treehut362 het volgende:
Vanochtend mijn verjaardag gevierd met allemaal mensen...
op de foto staat er geen een dat klopt want toen was het nog niet toen die gemaakt is
[ afbeelding ]
Dank u neem wat lekkers van mij. een koekje of zoquote:
Maar we vieren het vandaag.quote:
Pakjesavond dan komt het door de schoorsteen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals zovelen vandaag pakjesavond vieren
afbeelding:quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:36 schreef sacha het volgende:
het is zeker weer bijna volle maan, ik wil schoenen met hoge hakken aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 2 december 2017 17:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
afbeelding:ja die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
goed hequote:
lekker, appeltaartje bij de koffie morgenquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dank u neem wat lekkers van mij. een koekje of zo
3 decemberquote:Op zaterdag 2 december 2017 17:36 schreef sacha het volgende:
het is zeker weer bijna volle maan, ik wil schoenen met hoge hakken aan
quote:Op zondag 3 december 2017 07:14 schreef Treehut362 het volgende:
OK dan gaan we nu met de nieuwe speelgoed spelen dan.
Goedzo, dat Engels nagesynchroniseerd schijnt afschuwelijk te klinkenquote:
Ik ben gewoon alles in het origineel te beluisteren..quote:Op maandag 4 december 2017 15:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Goedzo, dat Engels nagesynchroniseerd schijnt afschuwelijk te klinken
Heb je dat ook met lezen?quote:Op maandag 4 december 2017 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon alles in het origineel te beluisteren..
Dank u wel best wel oud 56.eigenlijkquote:
Dank u voor het gedichtquote:Op dinsdag 5 december 2017 08:19 schreef drakin het volgende:
Sinterhut is jaaarig!
zet em in zijn tree
o wat zal hij blij zijn
maar dat weten we nu nog nie
O wat een vreselijke rijmelarij, maar feli hut!
Graag gedaan jarige hutquote:Op dinsdag 5 december 2017 09:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dank u voor het gedicht
U bent een waarlijk licht.
op naar de honderd (100)
Van Harte, en dat er nog vele mogen volgen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dank u voor het gedicht
U bent een waarlijk licht.
op naar de honderd (100)
Ongetwijfeld (fingers crossed)quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van Harte, en dat er nog vele mogen volgen.
Van harte gefeliciteerd Hut. 56 valt ook wel mee hoor ..quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dank u wel best wel oud 56.eigenlijk
Ach dat vinden wij ouwe snoepers niet erg hoor....quote:
55 minuten en de oven op 160°C.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat vinden wij ouwe snoepers niet erg hoor....
Ik zie dat ik met mn duffe kop mezelf een jaar extra heb gegeven... Zat bij de dokterspost bloedprikken, hoofd er niet helemaal bij..![]()
Maar ik ga een chocoladecake maken... eens kijken hoe goed ie lukt
Een cake maken is leuk, en veel lekkerder dan een gekochte.quote:
Kopen doe ik nooit en vroeger maakte ik het regelmatiger, maar zo in mn eentje.. Maar ik had nog wat chocola liggen die overtijd was...quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een cake maken is leuk, en veel lekkerder dan een gekochte.
Beter een jaar extra leeftijd erbij dan een jaar gezondheid erafquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat vinden wij ouwe snoepers niet erg hoor....
Ik zie dat ik met mn duffe kop mezelf een jaar extra heb gegeven... Zat bij de dokterspost bloedprikken, hoofd er niet helemaal bij..![]()
Maar ik ga een chocoladecake maken... eens kijken hoe goed ie lukt
quote:
Kopen doe ik ook niet omdat ik die niet lekker vind.quote:Op dinsdag 5 december 2017 14:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kopen doe ik nooit en vroeger maakte ik het regelmatiger, maar zo in mn eentje.. Maar ik had nog wat chocola liggen die overtijd was...
Das voor uitdelen op je werk of op je begrafenisquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kopen doe ik ook niet omdat ik die niet lekker vind.
Correct.quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Das voor uitdelen op je werk of op je begrafenis
Choco is nooit te hoogquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:04 schreef chufi het volgende:
Ik heb hem nog iets verlengd.. Maar ik vermoed dat het choco % te hoog is ... ik ga het zo zien
Je kan daarop wachten?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is klaar, nu afkoelen voor ik er aan begin
Stuur eens een stukje door? Ik heb nu ook zin in chococakequote:
Even geduld ja ... Kijken of zo het resultaat waardig genoeg isquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Stuur eens een stukje door? Ik heb nu ook zin in chococake
Ja zeg, het gaat om chocola, daar is geen geduld bijquote:Op dinsdag 5 december 2017 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Even geduld ja ... Kijken of zo het resultaat waardig genoeg is
Heb je erin geprikt?quote:Op dinsdag 5 december 2017 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is klaar, nu afkoelen voor ik er aan begin
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:16 schreef chufi het volgende:
Hier is ie danTast toe
Ziet er machtig uit, letterlijk en figuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 5 december 2017 17:56 schreef Treehut362 het volgende:
Niet schrikken...Al in 2009 overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ja jaquote:
Dan moeten we nu nog schrikken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 5 december 2017 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moeten we nu nog schrikken?zo zegt men datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
vond het wel stoer eigenlijkquote:Op dinsdag 5 december 2017 18:41 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste gedachte was, die hoort in het dooie muzikanten topic in MUZ
Hoi Chuf, tja het gaat goed, maar héél veel gebeurt, ik ben niet zo snel meer met typen,quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Chuf, tja het gaat goed, maar héél veel gebeurt, ik ben niet zo snel meer met typen,
maar verder geen last....
en tja ik als vegetariër heb nu een hartklep van de rund, da's wel érg eh.... ik wt het woord niet meer maar wel raaaaaaaaaaaaar![]()
Ik hoop dat het een biologishe klep is.
Ja je vertelde dat al de laatste keer. Meid ol ben blij weer iets van je te horen.. Dat typen en die snelheid .. Maak je daar maar niet te druk om. Belangrijkste ben jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan wel alles snel lezen, dus dat scheelt, alleen moet ik soms héél lang naar woordenquote:Op donderdag 7 december 2017 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je vertelde dat al de laatste keer. Meid ol ben blij weer iets van je te horen.. Dat typen en die snelheid .. Maak je daar maar niet te druk om. Belangrijkste ben jezelf
Mag je wel zo laat opblijven van de dokter?quote:Op donderdag 7 december 2017 01:31 schreef FANN het volgende:
Best wel vermoeiend zo voor de eerst keer, maar het lukt !
Tot andere keer weer Chuf,
welterusten voor straks
Vast nietquote:Op donderdag 7 december 2017 01:32 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Mag je wel zo laat opblijven van de dokter?
Rustig aan Fann .. Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 december 2017 01:31 schreef FANN het volgende:
Best wel vermoeiend zo voor de eerst keer, maar het lukt !
Tot andere keer weer Chuf,
welterusten voor straks
Iets te laat, maar ik zeg toch nog evenquote:
[..]
Hoi Chuf, tja het gaat goed, maar héél veel gebeurt, ik ben niet zo snel meer met typen,
en tja ik als vegetariër heb nu een hartklep van de rund, da's wel érg eh.... ik wt het woord niet meer maar wel raaaaaaaaaaaaar![]()
Beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Zo weer voetballenquote:
ik dacht al is ze wegquote:
Danquote:Op donderdag 7 december 2017 06:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets te laat, maar ik zeg toch nog eventerug...
Ik schrik wel een beetje van je posts, hopelijk gaat het naar omstandigheden goed.
Heel veel beterschap...
k jquote:
ullquote:
Dank jullie welquote:
[..]
Wat heftig FANN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel begeleiding/behandeling?
Sterkte en fijn dat je weer op Fok bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hoi Molo!quote:Op donderdag 7 december 2017 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heftig FANN!
Heb je wel begeleiding/behandeling?
Sterkte en fijn dat je weer op Fok bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijlik via mijn huid, ik had daarvoor een Lupus uitbraak en er was een stukje
naar mijn hersens gegaan vandaar het herseninfarct.
vandaar ook zal ik flink veel in mijn posts maken maar dat dondert niet![]()
Ik lag 3 maanden in het VUmc
quote:Op donderdag 7 december 2017 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om het op z'n Amsterdams te zeggen: Kolere!!!![]()
Ben toch blij om weer iets van je te horen...
quote:Op donderdag 7 december 2017 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Molo!![]()
Ja ik moest revalideren bij Reade en in het ziekenhuis begonnen ze daar ook
al mee, vooral voor mijn spraak, in ht begin kon in me amper verstaanbaar
maker, vandaar dat ij soms rare zinnen maak maar ik heb gelukkis geen
verdere handicap over gehouden, dus benen en armen en alles doen
er gelukkig nog![]()
Het was een bacterieIk ben er bekend mee ja, zeldzaam, en wat een enorme pech heb jij gehad vrouwke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijlik via mijn huid, ik had daarvoor een Lupus uitbraak en er was een stukje
Ik lag 3 maanden in het VUmc
Wat knap dat je je zo staande hebt gehouden en nog steeds doet.
Heel veel sterkte chick
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 7 december 2017 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben er bekend mee ja, zeldzaam, en wat een enorme pech heb jij gehad vrouwke!
Wat knap dat je je zo staande hebt gehouden en nog steeds doet.
Heel veel sterkte chick
Sorry ik had net je post gemistquote:Op donderdag 7 december 2017 11:17 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Fann jij bij Reade ik ga daar nu naar toe.
Voor een ander deze keer normaal voor me zelf met mijn reuma.
Omdat ik de Humira prik krijg kom ik daar niet zoveel meer.
Druk met mijn 2 bedrijven, veeeeeeeel werk en helaas nog te weinig inkomen.quote:
Je stelt serieus voor dat iemand die herstellende is van een beroerte en andere ellende voor een massage naar Friesland komt omdat jij de inkomsten wel kunt gebruiken??quote:Op donderdag 7 december 2017 12:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Druk met mijn 2 bedrijven, veeeeeeeel werk en helaas nog te weinig inkomen.
Dus meteen even kijken Fannlink zit in mijn onderschrift
Serieus nee, heb je wel gezien wat er achter die link zit dan?quote:Op donderdag 7 december 2017 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Je stelt serieus voor dat iemand die herstellende is van een beroerte en andere ellende voor een massage naar Friesland komt??
Ah ok, kwam raar over zo op me.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Serieus nee, heb je wel gezien wat er achter die link zit dan?
Heeft meer te maken met de TT hier
Trouwens is het medisch onverantwoord om te Fann te masseren, contra indicaties.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, kwam raar over zo op me.
En ja, even FANN stalken
Nee joh, dat niet, maar ik vond het nogal een onethische postquote:Op donderdag 7 december 2017 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Trouwens is het medisch onverantwoord om te Fann te masseren, contra indicaties.
Maar dus niet de bedoeling haar zomaar naar Friesland voor een massage te laten komen.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee joh, dat niet, maar ik vond het nogal een onethische post
Fann moet je sws voorzichtig behandelen,quote:Op donderdag 7 december 2017 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Trouwens is het medisch onverantwoord om te Fann te masseren, contra indicaties.
Dit.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Je stelt serieus voor dat iemand die herstellende is van een beroerte en andere ellende voor een massage naar Friesland komt omdat jij de inkomsten wel kunt gebruiken??
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 7 december 2017 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann moet je sws voorzichtig behandelen,
Dat deed ik dus absoluut niet he? Er zit geen massagepraktijk in mijn onderschrift.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Molo!![]()
Ja ik moest revalideren bij Reade en in het ziekenhuis begonnen ze daar ook
al mee, vooral voor mijn spraak, in ht begin kon in me amper verstaanbaar
maker, vandaar dat ij soms rare zinnen maak maar ik heb gelukkis geen
verdere handicap over gehouden, dus benen en armen en alles doen
er gelukkig nog![]()
Het was een bacterieWat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijlik via mijn huid, ik had daarvoor een Lupus uitbraak en er was een stukje
Ik lag 3 maanden in het VUmcandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
[..]
Tering wat een verhaal. Wat een bacterie al niet kan doen. Ik schrik hier serieus van. Je humor is er iig nog. Ik bedoel qua hartklep, wees blij mijn vader had er één van staal en die hoorde je tikken. Al paste dat wel weer als klokkenmaker. Maar je hebt wel een drama gehad. Veel beterschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Geeft toch ook niks, ik ga zo wel neuzen, ik zag al een mooie dromenvanger staanquote:Op donderdag 7 december 2017 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat deed ik dus absoluut niet he? Er zit geen massagepraktijk in mijn onderschrift.
En het ging om alleen kijken.
quote:
Dank je wel Soury en ja die klep gaat tikkenquote:Op donderdag 7 december 2017 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Tering wat een verhaal. Wat een bacterie al niet kan doen. Ik schrik hier serieus van. Je humor is er iig nog. Ik bedoel qua hartklep, wees blij mijn vader had er één van staal en die hoorde je tikken. Al paste dat wel weer als klokkenmaker. Maar je hebt wel een drama gehad. Veel beterschap.
Ik heb juiie ook gemist hoorquote:Op donderdag 7 december 2017 15:59 schreef drakin het volgende:
Ik ben gewoon heel blij dat Fann weer terug is, en sowieso dat ze er nog is.
Ik mistte haar echt wel een beetje hier
Dat tikken op ging op fok altijd al klote dus dat valt niet opquote:Op donderdag 7 december 2017 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Geeft toch ook niks, ik ga zo wel neuzen, ik zag al een mooie dromenvanger staan
[..]![]()
jah
[..]
Dank je wel Soury en ja die klep gaat tikken,maar die gaan dan wel langer mee deze gaat
ongeveer 15 jaar mee, daarna via een lies kan het weer fixen heb ik begrepen.
En dan heb je ook niet je leven lang bloedverdunners nodig komen, dat scheelt ook....
Ja dat was Grieks-drama met een hoofdletter, maar die Griek was nu aan beurt, Hartinfarct was doodeng
maar de fiesttest ging goed, dus we gaan het wel redden
![]()
en hier weer om de posten is héél doodvermoeiend omdat ik steeds woorden zoeken moet
maar het gaat gelukkig weer, dus af en toe zal er wel iets mis gaan....
maakt niet uit dan weten jullie waar het van of komt
[..]
Ik heb juiie ook gemist hoorik ben weer mee kan posten
quote:Op donderdag 7 december 2017 16:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat tikken op ging op fok altijd al klote dus dat valt niet op
Ja de Hartinfarct, was doodeng ik mocht de dokter niet bellen, dat was niet slim....quote:Op donderdag 7 december 2017 16:41 schreef chufi het volgende:
Oh shit de Griek ook nog .... Stoppen met roken zou ik zeggen. Aan vlees eten zal het niet liggen
Alweer 4.5 jaar gestopt inmiddels...quote:Op donderdag 7 december 2017 17:13 schreef FANN het volgende:
. ik hoop dat dat niet meer nodig ik,
in ieder geval, fiets was goed, dus dat scheelt, maar als je ooit eens pijn in
de borst, niet nadenken Chuf, metéén bellen!
Ja vind ik nog steeds knapquote:Op donderdag 7 december 2017 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer 4.5 jaar gestopt inmiddels...
Niet weer aan beginnen he !!!quote:Op donderdag 7 december 2017 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja vind ik nog steeds knap![]()
Als je voor 3 maanden in het ziekenhuis gaat het vanzelf, dat scheelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een paar dagen liep ik weer rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna niks meer van te zien, klein streepje, da's alles![]()
Sterkte en welkom terug.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Geeft toch ook niks, ik ga zo wel neuzen, ik zag al een mooie dromenvanger staan
[..]![]()
jah
[..]
Dank je wel Soury en ja die klep gaat tikken,maar die gaan dan wel langer mee deze gaat
En dan heb je ook niet je leven lang bloedverdunners nodig komen, dat scheelt ook....
Ja dat was Grieks-drama met een hoofdletter, maar die Griek was nu aan beurt, Hartinfarct was doodeng
![]()
en hier weer om de posten is héél doodvermoeiend omdat ik steeds woorden zoeken moet
[..]
Gelukkig maar, ik schrok er ook van hoor...quote:Op donderdag 7 december 2017 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Mo, alles is oké nu hoor,met dat hart kan je 100 worden
quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
op mijn dik verdiend litteken?![]()
Vlak voor de operatie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een paar dagen liep ik weer rond
Ja ik deins er niet voor terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna niks meer van te zien, klein streepje, da's alles![]()
Wanneer gaan ze de rest van je onderdelen vervangen?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Mo, alles is oké nu hoor,met dat hart kan je 100 worden
Ja een zit op een hoekje.....quote:Op donderdag 7 december 2017 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok er ook van hoor...
Ik hoop van niet.......quote:Op donderdag 7 december 2017 17:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze de rest van je onderdelen vervangen?
quote:Op donderdag 7 december 2017 16:16 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]![]()
jah
[..]
![]()
[..]
Als ik die Griek meekrijg,,,,, ik heb het er al over gehadquote:Op donderdag 7 december 2017 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets voor onze liefhebster
https://www.mocomuseum.com/exhibitions
Ja vind ik ook.. Anders bel je mij maarquote:Op donderdag 7 december 2017 17:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik die Griek meekrijg,,,,, ik heb het er al over gehad![]()
Ik MOET toch ooit vóór mijn een écht Lichtenstein zien!
Toch?
Doe je goed hoor. leuke spullen heb je ook.......quote:Op donderdag 7 december 2017 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
En die massage wist je toch al, het 2e bedrijf kende je nog niet, dus die wilde ik je gewoon laten zien. Tot koop overgaan ben je absoluur niet verplicht hoor. Zou natuurlijk leuk zijn, maar het ging vooral even om je te laten zien hoe het met me gaat en dat is dus oa een 2e bedrijf erbij.
HA, kan ook nog!quote:Op donderdag 7 december 2017 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. Anders bel je mij maar
Heb nog een kunstknie in de aanbieding.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.......
Was wel weer genoeg
Ah!quote:Op donderdag 7 december 2017 17:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb nog een kunstknie in de aanbieding.
Whut, Griek ook nog?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja de Hartinfarct, was doodeng ik mocht de dokter niet bellen, dat was niet slim....
Toen ik de huisarts belde heeft die wel meteen een ambulance gebeld, bijna te laat
dusen is een stukje afgestorven van zijn hart, dus als ik ooit nog eens wil bellen
luister ik nergens meer naar, maar eh... ik hoop dat dat niet meer nodig ik,
in ieder geval, fiets was goed, dus dat scheelt, maar als je ooit eens pijn in
de borst, niet nadenken Chuf, metéén bellen!
Maar goed, ik ga geen medisch toppic van maken![]()
O jah....... en stoppen met roken, maar dat was je al gelukkig
Ik geloof 2 bestellingen gemiddeld per week, dus nog vrij weinig.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe je goed hoor. leuke spullen heb je ook.......
Verkoopt het een beetje ?
Ik vind het zweverige troepquote:Op donderdag 7 december 2017 18:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof 2 bestellingen gemiddeld per week, dus nog vrij weinig.
Andere is laatste weken goed aan het toenemen, ik moet al af en toe, sorry ik zit vol verkopen, maar dat komt ook omdat ik een max aantal wil ivm mijn eigen lijf. Die moet het ook kunnen.
Ja en dan it je idd met een pallet vol verzend/pakket materiaalquote:Op donderdag 7 december 2017 18:02 schreef drakin het volgende:
Ik geloof 2 bestellingen gemiddeld per week, dus nog vrij weinig.
Ik denk dat windmolens onderhoud moeten hebben. Ik zou het niet durvenquote:Op donderdag 7 december 2017 18:14 schreef chufi het volgende:
Gesubsidieerde toekomst voor Aap?
https://nos.nl/artikel/22(...)terieel-erfgoed.html
Ben ooit onder in eentje geweest in Spanje.. Ook al zat er een trap naar boven aan de binnenkant en gelukkig zat de meeste apparatuur beneden in de molen.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat windmolens onderhoud moeten hebben. Ik zou het niet durven
Ik rook al jaren niet meer maar tochquote:
Het is toch net iets minder wazig.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook al jaren niet meer maar toch
Dromenvanger is mijn gordijnquote:Op donderdag 7 december 2017 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is toch net iets minder wazig.
Je weet wat je rookt.![]()
Je snapt het weer eens niet. Ik haat die tingeltangel dingen.quote:
Ohhquote:Op donderdag 7 december 2017 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt het weer eens niet. Ik haat die tingeltangel dingen.
quote:Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef chufi het volgende:
Maar ik zit nog steeds te denken wat een leuk kadootje zal zijn..oh....... gaan we suprises doen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niks teruggelzengewoon weer in het diep gesprongen, was ook wel heeeeeeeeeeeel
veel teruglezen![]()
Je hebt niet mee lopen lurken?quote:Op donderdag 7 december 2017 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oh....... gaan we suprises doen ?![]()
Ik heb niks teruggelzengewoon weer in het diep gesprongen, was ook wel heeeeeeeeeeeel
veel teruglezen
Hier in 40+ gebeurde weinig...quote:Op donderdag 7 december 2017 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
even in het begin, maar zeker 4 maarden nieter gebeurde hier zovéél........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |