In een tempo van 6% per jaar duurt het inderdaad nog 3 jaar.quote:Op maandag 27 november 2017 23:39 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
20 procent in 6 jaar dan heb je over 2 jaar geen 50 procent denk ik
true, het moet ook helemaal niet fanatiek worden ofzoquote:Op maandag 27 november 2017 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het alleen daarbij blijft.
Er zijn echt mensen die dat denkenquote:Op maandag 27 november 2017 23:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja man. Iedereen doet het om je te pesten. Gewoon omdat je een kleurtje hebt.
Dat is ook triest ja. Beide kanten hebben zo hun extremisten.quote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Liever dat dan ik 15 jarige meisjes op hun ogen sla of agenten mishandel. Of vitrines naar de kut help omdat er een verkeerde piet in zit.
Over 2 jaar is het merendeel van de bevolking voor verandering. We hebben hoog opgeleide mensen in Nederland. Racisme is geen ongeneeslijke ziekte, discriminatie ook niet. Dat kan bestreden en behandeld worden met kennisquote:Op maandag 27 november 2017 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee men roept al jaren dat het over 2 jaar afgelopen is
en ieder jaar schuiven we het een stukje op, voorlopig zag ik afgelopen zaterdag op de ijsbaan in Amsterdam tientallen zwarte pieten op het ijs
Negeert het probleem? Nee bleren dat hun voorouders slaven zijn geweest en alle witte mensen slecht zijn terwijl je alle vrijheden hier hebt. Want Nederland erkent ons slavernijverleden niet.quote:Op maandag 27 november 2017 23:39 schreef ABombali het volgende:
[..]
De enigen die niet tevreden zijn met een tussenoplossing is kozp. En ik begrijp hun standpunt, Nederland negeert het probleem al decennia, nu moet je een vuist maken en zeggen genoeg is genoeg, het moet helemaal weg. Anders bereiken we niks
Dat was slechts een subset van de voorbeelden die ik aanhaalde. De kwestie ligt bij heel veel mensen heel erg gevoelig, blijkt keer op keer.quote:
probeer de dominee eens te wijs te maken dat hij zijn speeches aan de tijd moet aanpassenquote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet zozeer in wat dat met fanatisme in overtuiging van doen heeft. Gereformeerden staan ook niet continu op straat om tegen het één of ander te ageren.
wedden van nietquote:Op maandag 27 november 2017 23:42 schreef ABombali het volgende:
[..]
Over 2 jaar is het merendeel van de bevolking voor verandering. We hebben hoog opgeleide mensen in Nederland. Racisme is geen ongeneeslijke ziekte, discriminatie ook niet. Dat kan bestreden en behandeld worden met kennis
Sorry maar 20 procent in 6 jaar is geen 6 procent per jaarquote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
In een tempo van 6% per jaar duurt het inderdaad nog 3 jaar.
Nu negeer je het weer en begin je over een ander onderwerpquote:Op maandag 27 november 2017 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Negeert het probleem? Nee bleren dat hun voorouders slaven zijn geweest en alle witte mensen slecht zijn terwijl je alle vrijheden hier hebt. Want Nederland erkent ons slavernijverleden niet.
Pleur toch een eind op.
Als iemand een dominee iets wijs maakt gaan gereformeerden de straat op? Bijzondere argumentatie weer.quote:Op maandag 27 november 2017 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
probeer de dominee eens te wijs te maken dat hij zijn speeches aan de tijd moet aanpassen
reken maar dat ze de straat op gaan
2 jaar? Dus 5 december 2019, als er een peiling wordt gedaan met een steekproef van meer dan 2000 personen, deal 100 euroquote:
De laatste 2 jaar is er elk jaar 6% vanaf gegaan. Dus dat neem ik maar even als huidig tempo.quote:Op maandag 27 november 2017 23:43 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Sorry maar 20 procent in 6 jaar is geen 6 procent per jaar
Het gaat bij zwarte piet toch over slavernij?quote:Op maandag 27 november 2017 23:43 schreef ABombali het volgende:
[..]
Nu negeer je het weer en begin je over een ander onderwerp
Dit verwoord het perfect;quote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
true, het moet ook helemaal niet fanatiek worden ofzo
Kerstmis vierenquote:Op maandag 27 november 2017 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bieden zij ook een alternatief?
Jij vindt angstvallig vasthouden aan die karikaturen anno 2017 echt nog nodig?quote:Op maandag 27 november 2017 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Negeert het probleem? Nee bleren dat hun voorouders slaven zijn geweest en alle witte mensen slecht zijn terwijl je alle vrijheden hier hebt. Want Nederland erkent ons slavernijverleden niet.
Pleur toch een eind op.
In de cryptocurrencies-wereld noemen we dit wishcasten. Iets zo graag willen, dat je blind bent voor alles wat in de weg kan staan.quote:Op maandag 27 november 2017 23:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar is er elk jaar 6% vanaf gegaan. Dus dat neem ik maar even als huidig tempo.
Ah zo, ik snap hetquote:Op maandag 27 november 2017 23:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar is er elk jaar 6% vanaf gegaan. Dus dat neem ik maar even als huidig tempo.
Het is nep, niet echt, verzonnen. Voor als je het nog niet wist.quote:Op maandag 27 november 2017 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij vindt angstvallig vasthouden aan die karikaturen anno 2017 echt nog nodig?
Da's gewoon lineair extrapoleren.quote:Op maandag 27 november 2017 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de cryptocurrencies-wereld noemen we dit wishcasten. Iets zo graag willen, dat je blind bent voor alles wat in de weg kan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |