Ik heb hier regelmatig polls langs zien komen en screenshots van Blockfolio en ja, dat is zo. Sommigen zitten er al jaren in en hebben een honderdvoud ofzoquote:Op zondag 26 november 2017 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Is dat zo, of is dat een aanname van jouw kant?
Een honderdvoud van 5Kquote:Op zondag 26 november 2017 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier regelmatig polls langs zien komen en screenshots van Blockfolio en ja, dat is zo. Sommigen zitten er al jaren in en hebben een honderdvoud ofzoMaar ik ben al heel erg blij met dit, als beginner
quote:Op zondag 26 november 2017 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier regelmatig polls langs zien komen en screenshots van Blockfolio en ja, dat is zo. Sommigen zitten er al jaren in en hebben een honderdvoud ofzoMaar ik ben al heel erg blij met dit, als beginner
Als je daarin gelooft is nu het moment om alles om in te zetten in BCH.quote:Op zondag 26 november 2017 18:31 schreef chiren het volgende:
[..]
Nice!!
Wat als operation dragonslayer nu echt van start gaat
BTC difficulty adjustment is al geweest toch? Is dus weer "veilig" voor een paar weken.quote:Op zondag 26 november 2017 18:31 schreef chiren het volgende:
[..]
Nice!!
Wat als operation dragonslayer nu echt van start gaat
en zodra je verkoopt schiet het opeens wel omhoog!quote:Op zondag 26 november 2017 18:30 schreef D. het volgende:
Al twijfel ik aan dat holden
Ik zie vaak momentjes dat ik denk 'als ik nu...', die me achteraf wat geld hadden opgeleverd
Zul je altijd zienquote:Op zondag 26 november 2017 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en zodra je verkoopt schiet het opeens wel omhoog!
Klopt, de difficulty is omlaag gegaan zelfs, vandaar dat ik denk dat er weer een hoop nieuwe miners in zijn gestapt oid.quote:Op zondag 26 november 2017 18:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
BTC difficulty adjustment is al geweest toch? Is dus weer "veilig" voor een paar weken.
Yep, het merendeel van de mensen (waaronder ook ik) die proberen de koers te timen verliezen geld. Achteraf is het makkelijk praten maar op het juiste moment in en uit stappen is gewoon lastig te timen.quote:Op zondag 26 november 2017 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en zodra je verkoopt schiet het opeens wel omhoog!
En de grote verliezen ookquote:Op zondag 26 november 2017 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zul je altijd zien
Maar toch, denk dat het grote geld hier toch echt bij daytraders zit
Ja, dat had ik bijvoorbeeld toen bitcoin op $15 stond.quote:Op zondag 26 november 2017 18:30 schreef D. het volgende:
Al twijfel ik aan dat holden
Ik zie vaak momentjes dat ik denk 'als ik nu...', die me achteraf wat geld hadden opgeleverd
Vraag me af hoeveel mensen die op $15 hebben gekocht hebben durven blijven zitten tot nuquote:Op zondag 26 november 2017 18:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik bijvoorbeeld toen bitcoin op $15 stond.
Auw...
True.quote:Op zondag 26 november 2017 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen die op $15 hebben gekocht hebben durven blijven zitten tot nu
Ik vraag me af hoe mensen van bitcoin afwisten toen het nog op 15 stond. In de media was toen niets te bekennen.quote:Op zondag 26 november 2017 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen die op $15 hebben gekocht hebben durven blijven zitten tot nu
Er werd toen op diverse internet fora wel over gesproken. Ik denk zelfs ook op Fok!quote:Op zondag 26 november 2017 18:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe mensen van bitcoin afwisten toen het nog op 15 stond. In de media was toen niets te bekennen.
Klopt.quote:Op zondag 26 november 2017 18:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er werd toen op diverse internet fora wel over gesproken. Ik denk zelfs ook op Fok!
Had ik er toen maar over gehoord.quote:Op zondag 26 november 2017 18:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er werd toen op diverse internet fora wel over gesproken. Ik denk zelfs ook op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |