SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.
Ik ben overal tegelijk bezig en met van alles en nog watquote:Op zondag 26 november 2017 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was toffe muziek om wakker te worden. Deze muziek spoort aan tot actie, dus maar eens wat aan het huishouden gaan doen
Ik ben ondertussen ook druk bezig, daarom nu even wat oudjes van Ben...quote:Op zondag 26 november 2017 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was toffe muziek om wakker te worden. Deze muziek spoort aan tot actie, dus maar eens wat aan het huishouden gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt net op tijd, als er niemand anders wil draaien dan ram ik er nog wel wat versies achteraan...quote:
Nostalgie...quote:Op zondag 26 november 2017 12:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben inmiddels ook tussen de huishoudelijke bedrijven door weer aan het luisteren
Er wil niemand anders draaien.quote:Op zondag 26 november 2017 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt net op tijd, als er niemand anders wil draaien dan ram ik er nog wel wat versies achteraan...
quote:Op zondag 26 november 2017 12:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er wil niemand anders draaien.
Ik heb nog een CD-i speler met videokaart, tig games en films te koop...quote:Op zondag 26 november 2017 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zo naar Almere... outlet sale bij 999 Games
CD-iquote:Op zondag 26 november 2017 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een CD-i speler met videokaart, tig games en films te koop...
Was geweldig, maar verkeerde timing en marketing...quote:Op zondag 26 november 2017 12:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
CD-i
Heeft geen kans gehad, terwijl het best een gaaf iets was voor die tijd.
Hmm, wat strontvervelend zeg. Zal het binnenkort proberen met een al bestaande mix van ongeveer een uur. Eens kijken of het er bij mij ook uit klapt.quote:
Het wil grote bestanden al bijna niet laden en als je dan iets doet terwijl er al iets draait (ik laadde net de 1984 versie) dan kan 'ie het niet meer aan...quote:Op zondag 26 november 2017 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat strontvervelend zeg. Zal het binnenkort proberen met een al bestaande mix van ongeveer een uur. Eens kijken of het er bij mij ook uit klapt.
Mooie tijd was dat toch. Met je vinger op scherp zitten bij het cassettedeck tijdens bepaalde radio uitzendingen.quote:Op zondag 26 november 2017 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Dit is echt nog old skool mixen, niks digitaal.
Gewoon tape'jes knippen en plakken...
Moet je die specs pagina maar eens lezen, bijna onmogelijk was het destijds...quote:Op zondag 26 november 2017 12:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat toch. Met je vinger op scherp zitten bij het cassettedeck tijdens bepaalde radio uitzendingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The complete mix didn't fit on one reel.quote:Op zondag 26 november 2017 12:57 schreef MadMaster het volgende:
De specs:
http://www.liebrand.nl/grandmix/gmix83.html
Toen deed Mixxx al moeilijk...quote:Op zondag 26 november 2017 13:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
The complete mix didn't fit on one reel.!
Wat een leeftijd. De tijd gaat hard.quote:Op zondag 26 november 2017 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Tina is 78 geworden vandaag.
Enneuh.. lekker, MM
Het is gewoon anti vaatwasser dag...quote:Op zondag 26 november 2017 13:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijke arbeidsvitamines zo, vaatwasser was net aan de beurt, ding wast niet meer zo geweldig. Hij moet het nog even volhouden, net als de brakke kookplaat.
oeps.quote:Op zondag 26 november 2017 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Kut, dat was onze vaatwasmachine...
Veer van de deur is er ergens onderuit geknald en nu wil 'ie niet meer dicht.
quote:Op zondag 26 november 2017 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Kut, dat was onze vaatwasmachine...
Veer van de deur is er ergens onderuit geknald en nu wil 'ie niet meer dicht.
Ik probeer 'm eigenlijk al aan de nieuwe huurder van dit huis te verkopen, maar hij heeft nog niets toegezegd; kun je een redelijk nieuwe 4-pits kookplaat gebruiken? Gewoon gratis dan? (De huurder kon zelf misschien ook al aan eentje komen.)quote:Op zondag 26 november 2017 13:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben thuis zelf de vaatwasser, maar heb er vaak ook te weinig zin in
En moet me nog behelpen met een 2 pits koopplaatje. Ook niet ideaal
maar meestal lukt het allemaal toch wel
Als het elektrisch is wel. Geen gas hier.quote:Op zondag 26 november 2017 13:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer 'm eigenlijk al aan de nieuwe huurder van dit huis te verkopen, maar hij heeft nog niets toegezegd; kun je een redelijk nieuwe 4-pits kookplaat gebruiken? Gewoon gratis dan? (De huurder kon zelf misschien ook al aan eentje komen.)
zingen tijdens het afwassenquote:
quote:Op zondag 26 november 2017 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het elektrisch is wel. Geen gas hier.
Weet je wat pas kak is...als je toilet verstopt zitquote:Op zondag 26 november 2017 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
Met iemand anders vind ik afwassen nog wel "leuk". Beetje praten en je bent ook zo klaar. Alleen is het wel echt kak.
Rolmaatje is vast wel ergens te vinden toch?quote:Op zondag 26 november 2017 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet er nu achter zien te komen wat de afmetingen van de huidige machine zijn vanwege het vervangende model.
Nergens te vinden...
Ja, maar het is wat lastig meten bij een ingebouwd apparaat...quote:Op zondag 26 november 2017 13:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Rolmaatje is vast wel ergens te vinden toch?
Ik heb de laatste tijd best vaak pakketjes voor de buren aan genomen, dan kan ik daar ook wel eens wat achterlatenquote:Op zondag 26 november 2017 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
Weet je wat pas kak is...als je toilet verstopt zit
geen universele maten voor inbouwmodellen?quote:Op zondag 26 november 2017 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet er nu achter zien te komen wat de afmetingen van de huidige machine zijn vanwege het vervangende model.
Nergens te vinden...
Met een beetje geluk is de rioolontstopper geweest voordat Symph en DDM hier morgen zijnquote:Op zondag 26 november 2017 13:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd best vaak pakketjes voor de buren aan genomen, dan kan ik daar ook wel eens wat achterlaten
Maar ja dat lijkt me zeer vervelend
Maar als je dat eruit gesloopt hebt dan heb je toch een gat?quote:Op zondag 26 november 2017 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar het is wat lastig meten bij een ingebouwd apparaat...
Jij denkt dat ik nu even het apparaat er uit ga slopen?quote:Op zondag 26 november 2017 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar als je dat eruit gesloopt hebt dan heb je toch een gat?
quote:Op zondag 26 november 2017 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, uitgetuned vanwege F1. Was wel tof, die eighties van Ben, tnx
Denk dat het niet doen ook verstandiger isquote:Op zondag 26 november 2017 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nu even het apparaat er uit ga slopen?
If so, fout gedacht...
dat dan weer wel, maar mijn vader met zijn afwas exponerend gedrag altijd, aparte bordjes voor alles, alles in schalen, geen pannen op tafel maar schalen. En hij heeft nooit, maar dan ook echt nooit een afwasborstel of theedoek in zijn handen gehad.quote:
Ajax alvast in de gootsteen weg laten lopen.quote:Op zondag 26 november 2017 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ajax, F1 en radio samen is best lastig
ook niet aan de zijkant van de deur? Daar staat vaak wel een typenummer vermeld. Maar volgens mij zijn er 2 maten: 60 en 45 cm.quote:Op zondag 26 november 2017 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Nergens te vinden...
Ik moet hoogte, breedte en diepte hebben.quote:Op zondag 26 november 2017 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ook niet aan de zijkant van de deur? Daar staat vaak wel een typenummer vermeld. Maar volgens mij zijn er 2 maten: 60 en 45 cm.
Ik ben al aan het meten geslagen, maar het blijft gokken qua diepte.quote:Op zondag 26 november 2017 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm kan de maten ook niet vinden zo snel.
een dealer bellen morgen? Op zondag is dat ook niet ideaal
En de machine eruit halen wil ook niet?quote:Op zondag 26 november 2017 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al aan het meten geslagen, maar het blijft gokken qua diepte.
Geen idee hoeveel loze ruimte er nog achter zit...
Als ik 'm er nu uit haal, dan krijg ik 'm er niet meer in.quote:Op zondag 26 november 2017 14:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En de machine eruit halen wil ook niet?
Ben er niet zo ervaren in. Je hebt iig wel een minimaal maximum qua diepte.
Nog 2 minuten te gaan...quote:Op zondag 26 november 2017 15:43 schreef livelink het volgende:
Oh wacht, je bent nog steeds bezig. Ik dacht dat Lucky het had overgenomen. Ik volg het allemaal niet meer, maar de muziek is lekker.
Ik kan even geen vaatwasser meer zien, wat een gedrocht...quote:Op zondag 26 november 2017 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van de muziek hè, niet van de vaatwasser.
Stomme dingen ook. Tegenwoordig kun je door de rare constructies bijna niks meer zelf repareren.quote:Op zondag 26 november 2017 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels de deur van de vaatwasser er af gesloopt, we zijn 30 GVD's en 3 pleisters verder.
Vaatwasser blijkt op een verhoogde constructie te staan, maatwerk allemaal...
quote:Op zondag 26 november 2017 15:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Stomme dingen ook. Tegenwoordig kun je door de rare constructies bijna niks meer zelf repareren.
Dat frontpaneel zit met 10 schroefjes vast op een rails die weer aan de machine zit.quote:Op zondag 26 november 2017 15:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Stomme dingen ook. Tegenwoordig kun je door de rare constructies bijna niks meer zelf repareren.
Toch beter je zo snijden dan met botte stuken ijzer omdat je gefrustreerd raakt. Dat doet veel meer pijn en de kans op infectie is ook veel groter danquote:Op zondag 26 november 2017 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat frontpaneel zit met 10 schroefjes vast op een rails die weer aan de machine zit.
Schroef je de boel los, dan komt het paneel losmaar zit je dus enorm te hannesen in je uppie.
![]()
En het is allemaal vlijmscherp dat metaal, dus als je iets vastpakt heb je spontaan een snee in je vinger die je eerst niet eens opmerkt. Totdat de vloer rood wordt...
Als 'ie er voor de kerst maar in zit.quote:Op zondag 26 november 2017 16:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toch beter je zo snijden dan met botte stuken ijzer omdat je gefrustreerd raakt. Dat doet veel meer pijn en de kans op infectie is ook veel groter dan
Hoop dat het snel opgelost kan worden.
Kan je straks als vaatwasser boer een beetje bijbeunen, haha.quote:Op zondag 26 november 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie er voor de kerst maar in zit.
Inmiddels ben ik vaatwasser expert, want de maximale dieptemaat van die apparaten is 55cm en dat red ik makkelijk. Ook weer boven water gekregen dankzij wat metingen en logische berekeningen...
Ik ben niet zo'n DHZ'er, ik ga dat ding ook niet zelf plaatsen.quote:Op zondag 26 november 2017 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan je straks als vaatwasser boer een beetje bijbeunen, haha.
Hoop dat het snel opgelost is. Als je zelf een beetje kennis omtrent het gebeuren (in casu een vaatwasser) hebt vergaard kunnen ze je iig niet zo makkelijk een oor aan naaienquote:Op zondag 26 november 2017 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n DHZ'er, ik ga dat ding ook niet zelf plaatsen.
Moet 'm alleen bestellen en betalen...
Dit apparaat heeft 16 jaar gedraaid, dus de vroedvrouw heeft er geen schuld aan.quote:Op zondag 26 november 2017 16:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoop dat het snel opgelost is. Als je zelf een beetje kennis omtrent het gebeuren (in casu een vaatwasser) hebt vergaard kunnen ze je iig niet zo makkelijk een oor aan naaien
En jij hebt daarnaast nog een gezonde portie Amsterdamse bluf. Heb mijn moeder af en toe echt een poot uitgedraaid zien worden. En toen ging mijn wijlen oom even mee naar de winkel en dan werd alles in een oogwenk geregeld. Zo oneerlijk hoe die zaken soms werken.
Voor dat soort klusjes hebben ze in te huren vaklui uitgevonden, scheelt een paar pleisters en een hoop werk.quote:Op zondag 26 november 2017 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed bezig MM, en voor dat soort klusjes hebben ze dus werkhandschoenen uitgevonden, scheelt een paar pleisters.
Ik adviseer jou straks wel als die van jullie het begeeft...quote:Op zondag 26 november 2017 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed bezig MM, en voor dat soort klusjes hebben ze dus werkhandschoenen uitgevonden, scheelt een paar pleisters.
ik zou voor een optisch eindsignaal kiezen en geen acoustisch signaal. Ik haat piepjes van apparaten, werd er bij mama Symph ook gek van: vaatwasser, wasmachine en droger.quote:Op zondag 26 november 2017 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit apparaat heeft 16 jaar gedraaid, dus de vroedvrouw heeft er geen schuld aan.
Verder zal ik qua prijs nog wat onderzoek doen, ga ik even bij de M'Markt langs om het apparaat in het echt (aan mijn vrouw te laten) zien en bestel ik 'm online bij CB inclusief montage en zo.
Zoiets dus: https://www.vaatwasserstore.nl/vergelijken/773670/774313/797654
Kan binnen een week geregeld zijn, alleen lukt het even niet niet komende week...
Tsja, die waren vanmiddag even niet beschikbaar en het frontpaneel moest er af, omdat de vaatwasser niet meer sluit en het front door dat paneel te zwaar is om een soort van dichtdrukken mogelijk te maken...quote:Op zondag 26 november 2017 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor dat soort klusjes hebben ze in te huren vaklui uitgevonden, scheelt een paar pleisters en een hoop werk.
We hebben al 16 jaar een piepje.quote:Op zondag 26 november 2017 16:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou voor een optisch eindsignaal kiezen en geen acoustisch signaal. Ik haat piepjes van apparaten, werd er bij mama Symph ook gek van: vaatwasser, wasmachine en droger.
En ik wil absoluut weer een besteklade ipv zo'n mandje
gewoon dunne exemplaren bij de Action meenemen, ik gebruik ze ook met vervenquote:Op zondag 26 november 2017 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik adviseer jou straks wel als die van jullie het begeeft...
Werkhandschoenen:
Da's net alsof je met wanten aan een ei moet pellen...
Er vraagt iemand hier naast me of je er een foto van hebt gemaakt!quote:Op zondag 26 november 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, vaatwasser mag weer aan het werk, ik had dit gemaakt https://www.splendidtable(...)-style-chicken-adobo met paksoi en ook nog komkommer zoetzuur erbij
ik maak nooit foto's van mijn eten, ik eet het gewoon op. Het was weer heerlijk, was de tweede keer dat ik het gemaakt had.quote:Op zondag 26 november 2017 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Er vraagt iemand hier naast me of je er een foto van hebt gemaakt!(Heel enthousiast!
)
En smaakte het?
quote:Op zondag 26 november 2017 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maak nooit foto's van mijn eten, ik eet het gewoon op. Het was weer heerlijk, was de tweede keer dat ik het gemaakt had.
Ook niet meer.. staat om de hoek .. fiets er in 15 heen en geef die hele server een schop of kan kijken wat er aan de hand is..quote:Op maandag 27 november 2017 00:35 schreef sig000 het volgende:
Geen idee, bemoei me niet met de techniek.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 27 november 2017 06:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar en Melting. Ik had nog wel wat langer weekend willen hebben.
Succes met ontstoppen!quote:Op maandag 27 november 2017 06:58 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
nou of die goed gaat worden ligt er ook aan of het riool snel ontstopt kan worden en dat ze geen rare dingen tegenkomen
Niet ik maar het rioolquote:
Wat nou 3 dagenquote:Op maandag 27 november 2017 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
3 2 dagen is gewoon veel te kort.
Dan zit je inderdaad niet fijn. Er is natuurlijk ook totaal geen zicht op hoe lang dat gaat duren.quote:Op maandag 27 november 2017 07:22 schreef MadMaster het volgende:
Je zou vandaag maar van Bali terug naar huis moeten vliegen.
Zoals onze vrienden die nu vast zitten op het vliegveld van Denpasar...![]()
Goedemorgen!
Ow das balenquote:Op maandag 27 november 2017 07:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ach, we hebben pas met Kerst een etentje met ze gepland...quote:Op maandag 27 november 2017 07:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zit je inderdaad niet fijn. Er is natuurlijk ook totaal geen zicht op hoe lang dat gaat duren.
daar heb ik ook genoeg in de file gestaanquote:Op maandag 27 november 2017 07:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
File
* OscarMopperkont gaat maar terug naar Zwolle
Mogguhquote:
och jeetje.quote:Op maandag 27 november 2017 07:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Het is voor ze te hopen dat ze snel kunnen vertrekken dan.quote:Op maandag 27 november 2017 07:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Niet dus, ze hebben maar weer een hotel geboekt...quote:Op maandag 27 november 2017 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is voor ze te hopen dat ze snel kunnen vertrekken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |