SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.
Ik ben overal tegelijk bezig en met van alles en nog watquote:Op zondag 26 november 2017 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was toffe muziek om wakker te worden. Deze muziek spoort aan tot actie, dus maar eens wat aan het huishouden gaan doen
Ik ben ondertussen ook druk bezig, daarom nu even wat oudjes van Ben...quote:Op zondag 26 november 2017 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was toffe muziek om wakker te worden. Deze muziek spoort aan tot actie, dus maar eens wat aan het huishouden gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt net op tijd, als er niemand anders wil draaien dan ram ik er nog wel wat versies achteraan...quote:
Nostalgie...quote:Op zondag 26 november 2017 12:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben inmiddels ook tussen de huishoudelijke bedrijven door weer aan het luisteren
Er wil niemand anders draaien.quote:Op zondag 26 november 2017 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je komt net op tijd, als er niemand anders wil draaien dan ram ik er nog wel wat versies achteraan...
quote:Op zondag 26 november 2017 12:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er wil niemand anders draaien.
Ik heb nog een CD-i speler met videokaart, tig games en films te koop...quote:Op zondag 26 november 2017 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat zo naar Almere... outlet sale bij 999 Games
CD-iquote:Op zondag 26 november 2017 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog een CD-i speler met videokaart, tig games en films te koop...
Was geweldig, maar verkeerde timing en marketing...quote:Op zondag 26 november 2017 12:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
CD-i
Heeft geen kans gehad, terwijl het best een gaaf iets was voor die tijd.
Hmm, wat strontvervelend zeg. Zal het binnenkort proberen met een al bestaande mix van ongeveer een uur. Eens kijken of het er bij mij ook uit klapt.quote:
Het wil grote bestanden al bijna niet laden en als je dan iets doet terwijl er al iets draait (ik laadde net de 1984 versie) dan kan 'ie het niet meer aan...quote:Op zondag 26 november 2017 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat strontvervelend zeg. Zal het binnenkort proberen met een al bestaande mix van ongeveer een uur. Eens kijken of het er bij mij ook uit klapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |