2e kun je gemakkelijk worden.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
Als de standen overal zo blijven staan we minstens 5e na dit weekend. Wordt alweer wat draaglijker
Heel veel balverliesquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Larsson is echt slecht deze wedstrijs
Alsnog beter dan boetiusquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Larsson is echt slecht deze wedstrijs
Gio wisselt weer lekker laatquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:25 schreef govie het volgende:
Ik vind berghuis niet scherp, die mag die nu wel wisselen voor iemand anders.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e kun je gemakkelijk worden.
6 punten achter? Da's niks.quote:
Jawel 2de kan. Het begint met 3 puntjes uit, met de vaste spits erin, die rent als een dolle jurgensen.quote:
Het is een behoorlijk gat. Terwijl je sowieso al een minder team hebt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 punten achter? Da's niks.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk gat. Terwijl je sowieso al een minder team hebt.
A tot de jax.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wie wordt er dan tweede volgens jou?
Lolquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is AZ en pekswolla duikelen nog wel. Die kunnen dit niet volhouden. Desnoods geven we de spits van zwolle een beenbreker, we hebben een frazer nodig!quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Want? Dat is Mister Big Star?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Dit kan toch niet joh, in de verlenging Toornstra in laten komen
Die gaat nog een reeksje inzakken denk ik met die foptrainer. Ik zou het nog niet vieren als ik jou was, allerminst een zekerheidjequote:Op zaterdag 25 november 2017 21:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
A tot de jax.
Dat is toch allemaal niet zo moeilijk?!
Tweede plaatsen vier ik soberso niet.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaat nog een reeksje inzakken denk ik met die foptrainer. Ik zou het nog niet vieren als ik jou was, allerminst een zekerheidje
Rare conclusie, waar maak je her uit op dat ik dat denk?quote:
Al 4 jaar helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tweede plaatsen vier ik soberso niet.
ik heb altijd gelijkquote:
Welnee. Korte metten maken met die types. Die Toornstra begint soms te denken dat hij echt kan voetballen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rare conclusie, waar maak je her uit op dat ik dat denk?
Je bent gewoon een paardenlul als je iemand passeert voor de basis en hem dan nog een trap nageeft door hem voor 1 min in te laten vallen, heeft niks met mr big star of niet te maken
'Die types'? Toornstra is een modelprofquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welnee. Korte metten maken met die types. Die Toornstra begint soms te denken dat hij echt kan voetballen.
Wel een recordje te pakken met de verkoop van Davinsongod.quote:
jaquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
'Die types'? Toornstra is een modelprof
Daar ging het niet overquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
het probleem is alleen dat hij niet kan voetballen
nu nog iets creëren met die controlequote:Op zaterdag 25 november 2017 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
vilhena amrabat en KEA HADDEN alles onder controle op het middenveld
Het middenveld voor de komende weken
#toonstraout
Aardig gek.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel een recordje te pakken met de verkoop van Davinsongod.
Toen ging er een biertje open.
Op je campingstoeltje in de voortuin?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wel een recordje te pakken met de verkoop van Davinsongod.
Toen ging er een biertje open.
Terwijl ie een kutwedstrijd speelde. Wel belangrijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:38 schreef Caland het volgende:
‘Vormgever Berghuis doorbreekt misere Feyenoord’
Altijd correct, nooit zeiken of zeuren, nooit lastig en geeft altijd alles.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welnee. Korte metten maken met die types. Die Toornstra begint soms te denken dat hij echt kan voetballen.
Op je moeder d'r gezicht.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op je campingstoeltje in de voortuin?
Heb meer vertrouwen in de uitwedstrijdenquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:38 schreef govie het volgende:
Vitesse, utreg, heerenveen en sparta. Pittige namen maar 2 zijn er thuis, sparta is uit. Zou om te doen moeten zijn om hier 10 punten te pakken.
toonstra is inderdaad een hele correcte jongenquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd correct, nooit zeiken of zeuren, nooit lastig en geeft altijd alles.
Geen enkele reden zo'n jongen een trap na te geven, ben benieuwd waar jij dan wel aanleiding voor een trap na in ziet. Geef eens een voorbeeld van kwalijk gedrag van 'dat soort types'
Zijn uitstraling staat me niet aan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd correct, nooit zeiken of zeuren, nooit lastig en geeft altijd alles.
Geen enkele reden zo'n jongen een trap na te geven, ben benieuwd waar jij dan wel aanleiding voor een trap na in ziet. Geef eens een voorbeeld van kwalijk gedrag van 'dat soort types'
je lult uit je nekquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn uitstraling staat me niet aan.
Iets te bijdehand voor zijn vaardigheden.
Uh, oke. Raar dit weer.quote:
voorbeelden graagquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn uitstraling staat me niet aan.
Iets te bijdehand voor zijn vaardigheden.
Vaker doenquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:45 schreef Morendo het volgende:
Gratis winstpremietje voor Toornstra, waar hij niets voor hoeft te doen.
geen enkelequote:Op zaterdag 25 november 2017 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke middenvelder moet eruit voor Tapia ?
Hmmn vindt hem goed spelen elke keer maar op de verkeerde plekquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geen enkele
tapia hoort op de bank thuis
Messi maar halen danquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:47 schreef govie het volgende:
Ik vind die haps en tapia wel top. Ik zie ze beide na dit seizoen verkassen naar een andere club. Mooi centen voor wat creativiteit op het middenveld. Wat ik mis zijn argentijnen!
tapia ken heus wel voetballenquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn vindt hem goed spelen elke keer maar op de verkeerde plek
quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tapia ken heus wel voetballen
maar hij is veel te laconiek
het is een zelfmoord speler
je kan gewoon wachten totdat hij een cruziale fout maakt
afgelopen woensdag ook weer....
tapia is een kamikaze voetballer....teveel risico
Waarom moet ik opeens aan El Jardinero denken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tapia ken heus wel voetballen
maar hij is veel te laconiek
het is een zelfmoord speler
je kan gewoon wachten totdat hij een cruziale fout maakt
afgelopen woensdag ook weer....
tapia is een kamikaze voetballer....teveel risico
Creativiteit die feyenoord nodig heeft op het middenveld die vind je niet voor een prikkie in Nederland. Echte spelmakers zoals nillis (psv vroeger) bestaan nog wel.quote:
Voorbeelden van bijdehand gedoe. Het lijkt me dat je daar wel voorbeelden voor geven kan, als je tenminste niet een beetje aan het trollen bentquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voorbeelden van een vervelende 'uitstraling'.
Right....
Nilis spelmakerquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:57 schreef govie het volgende:
[..]
Creativiteit die feyenoord nodig heeft op het middenveld die vind je niet voor een prikkie in Nederland. Echte spelmakers zoals nillis (psv vroeger) bestaan nog wel.
Vilhena.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke middenvelder moet eruit voor Tapia ?
ik denk dat hij dat ook bedoeldquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nilis spelmaker
Dat was een (schaduw) spits.
Dat type was jorgenson toch voor die bij ons kwam.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat ook bedoeld
Feyenoord heeft een type tomasson nodig op het middenveld....een scorende aanvallende middenvelder.....dat was nilis ook een beetje
Euh, nee hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat ook bedoeld
Feyenoord heeft een type tomasson nodig op het middenveld....een scorende aanvallende middenvelder.....dat was nilis ook een beetje
Ik heb het al 2000 keer gezegdquote:
Dat maakt echt geen zak uit. De enige plek waar een rechtspoot niet kan werken is linksback.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het al 2000 keer gezegd
gio gaat never vilhena eruit halen
hij is de enige linksbenige middenvelder in de selectie....
een rechtspoot op die linkermiddenvelder plek werkt helemaal niet...dat kan niet
een linksbenige speler als rechtermiddenvelder opstellen is ook lachwekkendquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen zak uit. De enige plek waar een rechtspoot niet kan werken is linksback.
Nelom maakt ons kampioen!!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Mogen we Lord Nelom weer aanschouwen komende weken?
Lijkt er helaas wel op.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Mogen we Lord Nelom weer aanschouwen komende weken?
Maakt wel uit, feyenoords transferbeleid was gewoon een gok als je kijkt hoe weinig linkspoten ze hebben en geen goede vervanging vor jurgensen. Komt wel goed, maar ik vind dat er wel wat aan te merken is op het transferbeleid ja.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen zak uit. De enige plek waar een rechtspoot niet kan werken is linksback.
Jammer alleen dat zijn spel een heeeeel stuk minder isquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Jorgensen was vorig seizoen echt een rustige jongen op het veld
valt me dit seizoen op dat hij aardig tekeer gaat ook tegen de scheidsrechter
hij is wat agressiever geworden in heel zijn spel
niet verkeerd
Dat is vreemd dat jij dat vind want hij heeft 3 keer achter elkaar in de competitie gescoord....volgens mij ook in de beker en in de Cl.....quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zijn spel een heeeeel stuk minder is
Staat vaak stil, reageert laat en heb het idee dat zijn hoofd er niet helemaal bij is. Al wekenquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is vreemd dat jij dat vind want hij heeft 3 keer achter elkaar in de competitie gescoord....volgens mij ook in de beker en in de Cl.....
Ik vind zijn spel juist veel beter dan vorig seizoen
geen idee waar jij naar kijkt...
vind het allemaal wel meevallenquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat vaak stil, reageert laat en heb het idee dat zijn hoofd er niet helemaal bij is. Al weken
Vond die actie bij de 0-1 echt van wereldklasse. Deze kan je in de eredivisie wel doen.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die actie bij de 0-1 echt van wereldklasse. Deze kan je in de eredivisie wel doen.
enge jongemanquote:
Last van z'n knie.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:30 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is er met Juste , heeft hij een blessure?
Nouuuuuquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo juichen als je een goal maakt die zelfs Bilal niet zou missen
Dit is gewoon niet waar. Sinds zijn terugkeer valt het me juist op dat ie iets te veel wil doen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat vaak stil, reageert laat en heb het idee dat zijn hoofd er niet helemaal bij is. Al weken
Volgende week vitesse toch? Daar kunnen we alvast goed beginnen met de weg naar bovenquote:Op zondag 26 november 2017 07:59 schreef Haringkop het volgende:
Prima overwinning. Genoeg te verbeteren, maar in ieder geval weer lekker voor de moraal. Nu maar een reeks neerzetten om plaats drie te bereiken.
Het moet echt nog heel wat beter, vooral achterin, om van Vitesse te winnen.quote:Op zondag 26 november 2017 08:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende week vitesse toch? Daar kunnen we alvast goed beginnen met de weg naar boven
we gaan t zienquote:Op zondag 26 november 2017 08:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het moet echt nog heel wat beter, vooral achterin, om van Vitesse te winnen.
quote:De international van het Nederlands elftal vierde zijn doelpunt op dezelfde manier als Memphis Depay onlangs al een paar keer deed bij Olympique Lyon en Oranje. Het lijkt een signaal naar de buitenwacht dat kritiek hen niet raakt. Feyenoord incasseerde de afgelopen weken de ene na de andere nederlaag in de Champions League en kon in de eredivisie ook niet winnen van clubs als NAC Breda, PEC Zwolle, Roda JC, ADO Den Haag en VVV-Venlo. De landskampioen boekte bij Groningen dan eindelijk de eerste overwinning in bijna twee maanden tijd.
''Dat geeft vertrouwen, nu moeten we deze lijn doortrekken'', zei Vilhena. ''Volgende week spelen we thuis tegen Vitesse. Dan moeten we weer onze stinkende best doen en drie punten pakken.''
Maakt goed duidelijk hoe intelligent deze speler is. Intens dom mannetjequote:Op zaterdag 25 november 2017 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo juichen als je een goal maakt die zelfs Bilal niet zou missen
Ik vond het ook ronduit ergerlijk. Zonder die achterlijke dansjes en weet ik het van m zou ie een stuk sympathieker zijn. Dit geeft geen blijk van zelfkennis want het is gewoon ruk van zijn kant, al maandenlang.quote:Op zondag 26 november 2017 09:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maakt goed duidelijk hoe intelligent deze speler is. Intens dom mannetje
Juist achterin staat het prima.quote:Op zondag 26 november 2017 08:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het moet echt nog heel wat beter, vooral achterin, om van Vitesse te winnen.
Dat geldt ook voor Lasse schone en Veltman natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2017 11:59 schreef hafcfan het volgende:
Vilhena is achterlijk.
Je.Verwacht.Het.Niet
Hij had gisteren anders weer een paar lekkere stuiterballen.quote:Op zondag 26 november 2017 12:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze geven de laatste wedstrijden amper wat weg.
Ja zoet is altijd betrouwbaar wil je zeggen....quote:
Nu al zeuren = verliezen.quote:Op zondag 26 november 2017 12:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.gall.nl/shop/700959-the-glenlivet-18-years-70cl/
Deze graag
Op de laatste alinea na, volledig mee eens.quote:Op zondag 26 november 2017 09:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vond het ook ronduit ergerlijk. Zonder die achterlijke dansjes en weet ik het van m zou ie een stuk sympathieker zijn. Dit geeft geen blijk van zelfkennis want het is gewoon ruk van zijn kant, al maandenlang.
Dan moet je niet tof doen dat je daar toch lekker niet naar luistert, je moet laten zien dat je het wilt verbeteren, en dat begint met zelfinzicht. Het is geen raspaardje dat met briljante passjes strooit en de moves van Ronaldinho heeft. Vorige wedstrijd ook met die twee domme hakjes, exemplair voor hoe hij zichzelf ziet.
Ik blijf erbij dat hij een hele grote kan worden als hij net als Nigel de Jong destijds gaat snappen waar zijn kracht ligt.
Wereldkool.quote:
Werd tijd ook. Hij had beter de schoenen van Berghuis kunnen poetsen na die goal.quote:Op zondag 26 november 2017 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhena speelde gisteren gewoon een goede wedstrijd
gewoon neequote:Op zondag 26 november 2017 13:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Vilhena speelde gisteren gewoon een goede wedstrijd
Als je zo vaak scoort als Vilhena snap ik best dat er af en toe ook wat minder leuke dansjes en gebaartjes tussen zitten.quote:Op zondag 26 november 2017 13:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Hij had beter de schoenen van Berghuis kunnen poetsen na die goal.
Nee. Die had knieklachten.quote:Op zondag 26 november 2017 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kreeg Tapia gisteren nou gewoon de voorkeur boven stjuste denk het wel hé.
Maar hij doet wel regelmatig iets goeds.quote:Op zondag 26 november 2017 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
Samenvatting van de wedstrijd van Tapia.
Hij vertraagt het spel wel veel, heeft veel tijd nodig om te besluiten welke pass hij zal geven waardoor hij zijn medespelers vaak onnodig potentieel in de problemen brengt.
Stop er gewoon mee, zo'n inefficiente tactiek.twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 22:28:54262 - Only one of the last 262 crosses by Feyenoord in the Eredivisie resulted in a goal, of which 25 came v FC Groningen. Useless. reageer retweet
Luxeprobleempje. Met Van Beek - St Juste kan je veel makkelijker met een hoge lijn spelen. Allebei snel en aan de bal prima. Botteghin is verdedigend misschien beter, maar is traag en slordig aan de bal. Van der Heijden zie ik sowieso niet snel terugkeren in de basis.quote:Op zondag 26 november 2017 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met Jan Arie en Botteghin gaat gebeuren als ze weer fit zijn van mij mag/moet Sven blijven staan.
Nou ja ik heb het filmpje de eerste helft gekeken en het is of eenballetje breed of balverlies.quote:Op zondag 26 november 2017 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar hij doet wel regelmatig iets goeds.
Kijk de 2e helft ook even dan. Nauwelijks balverlies, een paar mooie crosspassjes en hij zet twee aanvallen op aan de zijkant.quote:Op zondag 26 november 2017 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja ik heb het filmpje de eerste helft gekeken en het is of eenballetje breed of balverlies.
Schokkend als je het achter elkaar kijkt
Maar ik ben toch van mening dat alles begint met de opbouw. Als ik zie hoe vaak haps visieloos terugtikt en Taap dan maar een balletje breed doet... Niet gek dat het dan matig is.quote:Op zondag 26 november 2017 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kijk de 2e helft ook even dan. Nauwelijks balverlies, een paar mooie crosspassjes en hij zet twee aanvallen op aan de zijkant.
In de eerste helft was het hele team vrij matig.
Eens hoor, maar dat tikkie breed - tikkie terug zit er al het hele seizoen in, ongeacht wie er centraal achterin staat. Komt deels ook door een gebrek aan afspeelmogelijkheden op het middenveld.quote:Op zondag 26 november 2017 16:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik ben toch van mening dat alles begint met de opbouw. Als ik zie hoe vaak haps visieloos terugtikt en Taap dan maar een balletje breed doet... Niet gek dat het dan matig is.
Zal de tweede helft zo ook kijke
Je bent al wel een teringlijer om zon dure uit te kiezen. KillemWieft hield het een stuk beschaafder.quote:Op zondag 26 november 2017 16:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk ik herinner je er even aan
Hopelijk speelt hij een goed wk en krijgen we er nog 6 miljoen voor ofzo...quote:
Tapia >>>>>>> Davy Klaassenquote:Op zondag 26 november 2017 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi dat hij nu een beetje speeltijd krijgt voor minimaal acht miljoen weg na een goed WK klinkt niet slecht .
Misschien willen premier League clubs hem wel die maken er zo in de twintig van.
Toch zou ik zo nooit van z'n levensdagen zo spelen.quote:Op zondag 26 november 2017 18:26 schreef Oldground het volgende:
Tapia x Botteghin lijkt mij een vrij complementair centrum.
Die is van Chelsea hè? Die gaan ze nooit aan ons verhuren.quote:Op zondag 26 november 2017 18:46 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord moet die Manson Mout eens in de gaten houden, een prima aanvallende middenvelder.
gio had gisteren de slechtste speler van het seizoen al op de bank gezet......Toornstra.quote:Op zondag 26 november 2017 19:26 schreef fetX het volgende:
Jeetje. El Ahmadi speelt ook een keer een mindere wedstrijd evenals Larsson.
El Ahmadi is ongeveer onze belangrijkste man en Larsson heb je gewoon nodig voor de creativiteit. Speelde de afgelopen wedstrijden ook gewoon prima.
Laten we eerst de spelers wisselen die al weken slecht presteren zoals Jones of Vilhena.
Het is jammer dat Pereira van United aan Valencia is verhuurd, die had ik graag in Nederland aan de slag gezien.quote:Op zondag 26 november 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die is van Chelsea hè? Die gaan ze nooit aan ons verhuren.
Het is op zich wel een idee om eens te kijken of er andere Europese topclubs zijn die een talentvolle creatieve middenvelder willen verhuren voor de 2e seizoenshelft.
Ex-PSV toch?quote:Op zondag 26 november 2017 19:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is jammer dat Pereira van United aan Valencia is verhuurd, die had ik graag in Nederland aan de slag gezien.
Laat aub st Juste lekker spelen, die kerel heeft eigenlijk zonder boe of bah zn potjes gespeeld en stond er direct. Snel, sterk en kan passen. Lekker koesteren zo’n gast.quote:Op zondag 26 november 2017 18:26 schreef Oldground het volgende:
Tapia x Botteghin lijkt mij een vrij complementair centrum.
Zo fantastisch was hij niet. Staat eigenlijk continu verkeerd.quote:Op zondag 26 november 2017 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat aub st Juste lekker spelen, die kerel heeft eigenlijk zonder boe of bah zn potjes gespeeld en stond er direct. Snel, sterk en kan passen. Lekker koesteren zo’n gast.
4 spelers voor 2 posities is echt ongekend veel ja.quote:Op zondag 26 november 2017 20:18 schreef Morendo het volgende:
Heeft Feyenoord niet teveel, maar dan ook echt veel te veel centrale verdedigers?
Ja, en Tapia.quote:Op zondag 26 november 2017 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
4 spelers voor 2 posities is echt ongekend veel ja.
Ja, dat is zo ongeveer de definitie van gezonde concurrentie.quote:Op zondag 26 november 2017 20:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Tapia.
Bovendien zijn het, kan ik me voorstellen, dure spelers qua contract. Die eigenlijk alle vier een basisplaats verwachten.
Ah oke. Ik zou dan eerder een extra centrumspits hebben aangetrokken, waar je er maar één van hebt, in plaats van vijf min of meer gearriveerde spelers voor twee plekken.quote:Op zondag 26 november 2017 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is zo ongeveer de definitie van gezonde concurrentie.
Gearriveerde spelers nog welquote:Op zondag 26 november 2017 20:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zou dan eerder een extra centrumspits hebben aangetrokken, waar je er maar één van hebt, in plaats van vijf min of meer gearriveerde spelers voor twee plekken.
De praktijk wees uit dat het er te weinig waren .....quote:Op zondag 26 november 2017 20:18 schreef Morendo het volgende:
Heeft Feyenoord niet teveel, maar dan ook echt veel te veel centrale verdedigers?
Vorig jaar moesten we op Old Trafford met Wessel Dammers of all places spelen. Achter Botteghin en Jan-Arie had je eigenlijk alleen de geblesseerde Van Beek (en Kongolo maar die stond in de basis op links natuurlijk).quote:Op zondag 26 november 2017 20:18 schreef Morendo het volgende:
Ah shit, is hij van Chelsea..verklaart meteen hoop. Geweldige speler.quote:Op zondag 26 november 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is op zich wel een idee om eens te kijken of er andere Europese topclubs zijn die een talentvolle creatieve middenvelder willen verhuren voor de 2e seizoenshelft.
Ja. Eeuwig zonde dat hij toen naar United ging. Was nu onbetwist basisspeler geweest.quote:
Dat hij Mason Mount heet en bij Vitesse speelt deed geen belletje rinkelen?quote:Op zondag 26 november 2017 20:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ah shit, is hij van Chelsea..verklaart meteen hoop. Geweldige speler.
Frenkie de Jong is een beetje pissig bij Ajax.quote:Op zondag 26 november 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
St. Juste is een speler waarvan je na een korte analyse denkt dat het een topverdediger in wording is. Snel, strakke inspeelpass en een mooi atletisch lichaam. Hij straalt ook zelfvertrouwen uit.quote:Op zondag 26 november 2017 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo fantastisch was hij niet. Staat eigenlijk continu verkeerd.
quote:Op zondag 26 november 2017 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hij Mason Mount heet en bij Vitesse speelt deed geen belletje rinkelen?
Vitinho (braziliaans technisch wonderkind uit barcelona B is een creatieve middenvelder), voor een half jaartje waarom niet?quote:Op zondag 26 november 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou dat vond ik zeer zeker niet, maar volgens mij hebben we dit al eerder besproken.quote:Op zondag 26 november 2017 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat aub st Juste lekker spelen, die kerel heeft eigenlijk zonder boe of bah zn potjes gespeeld en stond er direct. Snel, sterk en kan passen. Lekker koesteren zo’n gast.
Alsof Chelsea die aan Feyenoord gaat verkopen of zelfs maar verhuren. Dat is hun grote talent en volgens de Engelsen hun toekomstige aanvoerder.quote:Op zondag 26 november 2017 18:46 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord moet die Manson Mout eens in de gaten houden, een prima aanvallende middenvelder.
Waarom huren als je Larsson hebtquote:Op zondag 26 november 2017 19:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tjonge jonge zeg. Het is maar een grapjequote:Op zondag 26 november 2017 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent al wel een teringlijer om zon dure uit te kiezen. KillemWieft hield het een stuk beschaafder.
Ik neem mijn weddenschappen uiterst serieusquote:Op maandag 27 november 2017 01:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tjonge jonge zeg. Het is maar een grapje
quote:Op zondag 26 november 2017 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof Chelsea die aan Feyenoord gaat verkopen of zelfs maar verhuren. Dat is hun grote talent en volgens de Engelsen hun toekomstige aanvoerder.
Die Matic is ook een heel eind gekomen uiteindelijkquote:Op maandag 27 november 2017 08:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]De toekomstig aanvoerder wordt verhuurd aan een club in een G competitie ja?
Die moest toch worden terug gekocht ofzo? Dat was niet omdat ze dachten: goh deze gast gaat echt heel goed worden.quote:Op maandag 27 november 2017 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Matic is ook een heel eind gekomen uiteindelijk
Ging eerst naar Benfica inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2017 09:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die moest toch worden terug gekocht ofzo? Dat was niet omdat ze dachten: goh deze gast gaat echt heel goed worden.
Werd daar trouwens soms als linksbuiten gebruikt.
Daar hadden ze echt 0,0 verwachting van. Was bij Vitesse ook niet bijzonder ofzoquote:Op maandag 27 november 2017 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Matic is ook een heel eind gekomen uiteindelijk
Tsja geloof ook niet dat die Mount wordt gezien als de nieuwe Lampard bij Sjelsie.quote:Op maandag 27 november 2017 09:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar hadden ze echt 0,0 verwachting van. Was bij Vitesse ook niet bijzonder ofzo
Ik had het over het Engelse nationale team he?quote:Op maandag 27 november 2017 08:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]De toekomstig aanvoerder wordt verhuurd aan een club in een G competitie ja?
quote:Op maandag 27 november 2017 09:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het over het Engelse nationale team he?
Natuurlijk niet, de talenten die Vitesse krijgt is het c-garnituur.quote:Op maandag 27 november 2017 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja geloof ook niet dat die Mount wordt gezien als de nieuwe Lampard bij Sjelsie.
Die Lewis Baker was wel echt goed. En nog wel meer spelers die echt als grote talenten gezien werden, zoals Solanke, Nathan en Traoré. Piazon en Atsu waren ook prima voor Vitesse.quote:Op maandag 27 november 2017 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de talenten die Vitesse krijgt is het c-garnituur.
Maar tot het eerste van Chelsea gaan ze het nagenoeg nooit schoppen. Dat is ook totaal niet het doel van die club. Dergelijke clubs maken alsnog gewoon dikke winsten op spelers die niet eens aan het eerste ruiken.quote:Op maandag 27 november 2017 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Lewis Baker was wel echt goed. En nog wel meer spelers die echt als grote talenten gezien werden, zoals Solanke, Nathan en Traoré. Piazon en Atsu waren ook prima voor Vitesse.
Dat dus. Ik zou niet eens weten wat het laatste doorgebroken talent van Chelsea is. Idem bij clubs als City en United Wat dat betreft zouden jonge Nederlandse jongens beter hier kunnen blijven en eerst in Nederland doorbreken ipv bij steeds mindere clubs uit te komen in de Engelse 3e divisie.quote:Op maandag 27 november 2017 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar tot het eerste van Chelsea gaan ze het nagenoeg nooit schoppen. Dat is ook totaal niet het doel van die club. Dergelijke clubs maken alsnog gewoon dikke winsten op spelers die niet eens aan het eerste ruiken.
Mijn punt is niet zo lastig. Natuurlijk moeten we El Ahmadi niet op de bank zetten na 1 mindere wedstrijd. Ongeveer de belangrijkste en meest constante speler uit ons team.quote:Op zondag 26 november 2017 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gio had gisteren de slechtste speler van het seizoen al op de bank gezet......Toornstra.
Dus wat is je punt?
WOW.quote:Op maandag 27 november 2017 15:17 schreef Caland het volgende:
Feyenoord 2 op 2-0! Kramer zet zijn hoofd tegen een voorzet van Basacikoglu en scoort.
[ afbeelding ]
Goed en wat doen we nu dat de apocalyps er blijkbaar is?quote:Op maandag 27 november 2017 15:17 schreef Caland het volgende:
Feyenoord 2 op 2-0! Kramer zet zijn hoofd tegen een voorzet van Basacikoglu en scoort.
[ afbeelding ]
In welke competitie speelt dit 2e elftal eigenlijk? Toch genant dat dit 11tal in een lagere divisie dan de Jupiler moet spelen? Die worden toch fluitend kampioen in die league, mag ik hopen?quote:Op maandag 27 november 2017 14:06 schreef hhh38 het volgende:
Het 2e speelt weer eens een wedstrijd.
Opstelling:
Vermeer; Reith, Geertruida, Diks, Malacia; El Bouchataoui, Vente, Kökcü; Basacikoglu, Kramer en Hansson.
Ze spelen in geen enkele competitie. Ze spelen gewoon soms een keer wedstrijdje, beetje afhankelijk of er genoeg spelers zijn en er iemand een bal bij zich heeft.quote:Op maandag 27 november 2017 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In welke competitie speelt dit 2e elftal eigenlijk? Toch genant dat dit 11tal in een lagere divisie dan de Jupiler moet spelen? Die worden toch fluitend kampioen in die league, mag ik hopen?
Serieus? Dat is niet eens in competitieverband tegen die andere 2e elftallen? Kunnen ze dan met zijn alle niet iets opzetten, gewoon voor de eer ofzo?quote:Op maandag 27 november 2017 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze spelen in geen enkele competitie. Ze spelen gewoon soms een keer wedstrijdje, beetje afhankelijk of er genoeg spelers zijn en er iemand een bal bij zich heeft.
Van Geel had liever Kuyt dan jong Feyenoord in een behoorlijke competitiequote:Op maandag 27 november 2017 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Serieus? Dat is niet eens in competitieverband tegen die andere 2e elftallen? Kunnen ze dan met zijn alle niet iets opzetten, gewoon voor de eer ofzo?
Nou ja, dat heeft hem uiteindelijk wel een landstitel opgeleverd. Althans, de rol van Kuyt was daarin groter dan die van de trainer.quote:Op maandag 27 november 2017 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Geel had liever Kuyt dan jong Feyenoord in een behoorlijke competitie
voor de korte termijn zeker goed gebleken maar het gaat je op de lange termijn wel opbreken ditquote:Op maandag 27 november 2017 16:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, dat heeft hem uiteindelijk wel een landstitel opgeleverd. Althans, de rol van Kuyt was daarin groter dan die van de trainer.
Maar ik mag toch hopen dat ze daar snel anders over denken. Het is best gênant dat deze spelers niet de kans krijgen om zich in een 'serieuze' competitie te meten.
Ach, ze hebben nog 14 jaar.quote:Op maandag 27 november 2017 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor de korte termijn zeker goed gebleken maar het gaat je op de lange termijn wel opbreken dit
Hoe groot is die investering dan geweest voor een club als AZ of Utrecht? Dat konden wij ongetwijfeld ook in 2e instantie, maar zelfs toen wilde Van Geel er niet aan beginnen.quote:Op maandag 27 november 2017 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Geel had liever Kuyt dan jong Feyenoord in een behoorlijke competitie
het staat me bij dat hij zoiets gezegd had in een interview, wat de kosten zijn weet ik niet maar het is wel essentieel om zo'n team regelmatig op een zo'n hoog mogelijk niveau te laten spelenquote:Op maandag 27 november 2017 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe groot is die investering dan geweest voor een club als AZ of Utrecht? Dat konden wij ongetwijfeld ook in 2e instantie, maar zelfs toen wilde Van Geel er niet aan beginnen.
En men zich bij FEyenoord maar afvragen hoe het komt dat spelers als Bilal, Kramer, Diks en Vermeer niet nadrukkelijk op de deur kloppen en met de week slechter worden...quote:Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het staat me bij dat hij zoiets gezegd had in een interview, wat de kosten zijn weet ik niet maar het is wel essentieel om zo'n team regelmatig op een zo'n hoog mogelijk niveau te laten spelen
Helemaal eens. Ik meen dat een deel van de argumentatie ging over het upgraden van het complex en zorgen over veiligheid, maar hij zag toch ook onvoldoende de noodzaak van goede tegenstand en regelmatig spelen voor spelers die de overstap van de A1 naar het eerste moeten maken.quote:Op maandag 27 november 2017 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het staat me bij dat hij zoiets gezegd had in een interview, wat de kosten zijn weet ik niet maar het is wel essentieel om zo'n team regelmatig op een zo'n hoog mogelijk niveau te laten spelen
Het boeit mij echt geen ene moer hoe goed of slecht het met het tweede gaat. Aangezien er in de jeugd niks moois rondloopt en de bank bij het eerste zowel kwantiteit als kwaliteit ontbeert is waar jij je kennelijk druk om maakt gewoon een logisch gevolg daar van.quote:Op maandag 27 november 2017 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En men zich bij FEyenoord maar afvragen hoe het komt dat spelers als Bilal, Kramer, Diks en Vermeer niet nadrukkelijk op de deur kloppen en met de week slechter worden...
Overigens wordt er wel een competitie bijgehouden, waarin Feyenoord 7e staat (van de 9). Ver onder het 2e van NEC, ADO en Heerenveen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-diks-en-kramer.html
Dat is nog genanter, eigenlijk.
Dat is natuurlijk ook een kwestie van een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 27 november 2017 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Het boeit mij echt geen ene moer hoe goed of slecht het met het tweede gaat. Aangezien er in de jeugd niks moois rondloopt en de bank bij het eerste zowel kwantiteit als kwaliteit ontbeert is waar jij je kennelijk druk om maakt gewoon een logisch gevolg daar van.
Nee dat is een gevolg van het werken met beperkte middelen.quote:Op maandag 27 november 2017 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een kwestie van een vicieuze cirkel.
Volgens mij is een elftal met Vermeer op goal en een aanval met Bilal, Kramer en Vente per definitie goed genoeg om in de Jupiler mee te draaien zonder gigantisch af te gaan. Er van uitgaande dat de rest die je op kunt stellen (ook op dagen dat je eerste selectiespelers niet beschikbaar zijn) ook van minimaal het niveau Volendam hebben.quote:Op maandag 27 november 2017 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is een gevolg van het werken met beperkte middelen.
Een selectie rond krijgen die (op papier) met Ajax en PSV moet kunnen meedraaien gaat gewoon enorm veel geld in zitten.
Dit soort problemen worden later ongetwijfeld aangepakt wanneer er meer geld gegenereerd kan worden dmv het nieuwe stadion. Tevens is men in een vergevorderde fase aangaande het realiseren van het nieuwe jeugdcomplex dus ook daar zit men niet stil mee. Maar zoiets kost tijd voor het zich gaat terugbetalen.
Tja als er geen garanties konden worden afgegeven kun je niet deelnemen hé.quote:Op maandag 27 november 2017 17:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is een elftal met Vermeer op goal en een aanval met Bilal, Kramer en Vente per definitie goed genoeg om in de Jupiler mee te draaien zonder gigantisch af te gaan. Er van uitgaande dat de rest die je op kunt stellen (ook op dagen dat je eerste selectiespelers niet beschikbaar zijn) ook van minimaal het niveau Volendam hebben.
Mocht dat laatste niet zo zijn, dan heb je gelijk. Maar dat is dan nog extra, extra genant.
Ze kunnen toch wel 16 spelers garanderen van het niveau Volendam?quote:Op maandag 27 november 2017 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja als er geen garanties konden worden afgegeven kun je niet deelnemen hé.
Het is in tegenstelling van wat sommigen hier roepen niet zo dat ze vrijwillig niet mee doen in de JL.
Tja, het spelen in de reservecompetitie is goedkoper, dat was toen nogal een issue.quote:Op maandag 27 november 2017 17:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel 16 spelers garanderen van het niveau Volendam?
Ja daarom speelt Ajax wel gewoon met een beloftenteam in de JL.quote:Op maandag 27 november 2017 17:16 schreef Caland het volgende:
Het was en is vooral een veiligheidsissue, maar dat zal Van Geel nooit durven toegeven. Dus gooit hij het maar op beleid.
Ajax en PSV nemen gemiddeld 1 man mee naar die potjes. Dat ligt bij Feyenoord toch net iets anders gok ik en de beleidsbepalers ook.quote:Op maandag 27 november 2017 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja daarom speelt Ajax wel gewoon met een beloftenteam in de JL.
Ja ik snap de angst voor Beverwijk-taferelen ook heus wel maar Ajax neemt toch niet substantieel minder uitsupporters mee in de reguliere competitie? Desnoods doe je hoe een treurnis dat ook moge zijn een verplichte combiregeling naar Almere City.quote:Op maandag 27 november 2017 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en PSV nemen gemiddeld 1 man mee naar die potjes. Dat ligt bij Feyenoord toch net iets anders gok ik en de beleidsbepalers ook.
Komt nog eens bij dat je voor een flinke smak geld varkenoord moest gaan verbouwen, compleet nutteloos aangezien je daar over een jaar geen gebruik meer van maakt
Ik weet in ieder geval zeker dat dit de discussie geweest is bij het eerste instroommoment. Dat men bij het tweede dezelfde afweging heeft gemaakt vind ik ook een blunder trouwens.
Ik snap de angst opzich wel, Feyenoorders zijn nou eenmaal net iets gekker in dat soort dingen.quote:Op maandag 27 november 2017 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik snap de angst voor Beverwijk-taferelen ook heus wel maar Ajax neemt toch niet substantieel minder uitsupporters mee in de reguliere competitie? Desnoods doe je hoe een treurnis dat ook moge zijn een verplichte combiregeling naar Almere City.
Ik lees trouwens net dat het überhaupt voorlopig niet mogelijk is voor Feyenoord om in te stromen in de voetbalpiramide omdat amateurclubs ernstig bezwaar hebben gemaakt. In april zouden we hoogstwaarschijnlijk gewoon in kunnen stromen en zelfs niet op het laagste niveau, was Gio nog helemaal blij.............. weet jij hoe het nou zit qua recente ontwikkelingen?
Nou lekker is datquote:Op maandag 27 november 2017 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap de angst opzich wel, Feyenoorders zijn nou eenmaal net iets gekker in dat soort dingen.
Er werd inderdaad verteld dat men nu kon instromen in de tweede of derde divisie, maar die gesprekken liggen stil omdat de amateurclubs daar een stokje voor hebben gestoken.
Doe goeie ouwe tijd, toen geluk nog heel gewoon was.quote:Op maandag 27 november 2017 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou lekker is dat![]()
Volgens mij is de tijd van het grootschalige rellen wel een beetje voorbij man. Tegenwoordig sta je toch meteen met je bloedkop in 720p op internet als je je ergens een beetje misdraagt. Laat staan als je iemand ergens met een hamer zijn kop in slaat.
https://www.feyenoordinbe(...)-in-voetbalpiramide/quote:Op maandag 27 november 2017 17:16 schreef Caland het volgende:
Het was en is vooral een veiligheidsissue, maar dat zal Van Geel nooit durven toegeven. Dus gooit hij het maar op beleid.
Ik was paar jaar terug bij bekerfinale van ik dacht de A1, Feyenoord - PSV in Almelo. Mannetje of 1000, vuurwerk alles. Mooi man.quote:Op maandag 27 november 2017 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en PSV nemen gemiddeld 1 man mee naar die potjes. Dat ligt bij Feyenoord toch net iets anders gok ik en de beleidsbepalers ook.
Onzin, de regels de laatste jaren waren duidelijk. De kampioen van de laatste beloftencompetitie in 2015 mocht in het jaar 2015-2016 toetreden tot de JL. Dat werd uiteindelijk jong Utrecht, die nu nog steeds in de JL zitten. Het jaar erna bestond de beloftencompetitie niet meer en mocht alleen de kampioen van de nieuwe 2e divisie toetreden tot de JL. Dat werd dus jong AZ, en ook die zitten nog in de JL. Feyenoord heeft enkel in de fase toen Jong PSV en Jong Ajas toetraden tot de JL (en clubs als Veendam, AGOVV en RBC omgevallen waren) de kans gehad vrijwillig toe te treden, net als ook jong Twente die kans toen kreeg. Zowel Twente als Feyenoord kozen ervoor om niet toe te treden maar om in de later opgegeven beloftecompetitie te blijven. Dat was dus eenmalig een eigen ke is en daarna vanwege de regelgeving niet meer mogelijk. Nu zou het zelfs zo zijn dat jong feyenoord volgens de regels als ze dit zouden willen in de voetbalpyramide onderaan in moet stromen, en het jaren duurt voordat je op enig niveau zit...quote:Op maandag 27 november 2017 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja als er geen garanties konden worden afgegeven kun je niet deelnemen hé.
Het is in tegenstelling van wat sommigen hier roepen niet zo dat ze vrijwillig niet mee doen in de JL.
Precies, het is gewoon een fout geweest van Feyenoord, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Onzin, de regels de laatste jaren waren duidelijk. De kampioen van de laatste beloftencompetitie in 2015 mocht in het jaar 2015-2016 toetreden tot de JL. Dat werd uiteindelijk jong Utrecht, die nu nog steeds in de JL zitten. Het jaar erna bestond de beloftencompetitie niet meer en mocht alleen de kampioen van de nieuwe 2e divisie toetreden tot de JL. Dat werd dus jong AZ, en ook die zitten nog in de JL. Feyenoord heeft enkel in de fase toen Jong PSV en Jong Ajas toetraden tot de JL (en clubs als Veendam, AGOVV en RBC omgevallen waren) de kans gehad vrijwillig toe te treden, net als ook jong Twente die kans toen kreeg. Zowel Twente als Feyenoord kozen ervoor om niet toe te treden maar om in de later opgegeven beloftecompetitie te blijven. Dat was dus eenmalig een eigen ke is en daarna vanwege de regelgeving niet meer mogelijk. Nu zou het zelfs zo zijn dat jong feyenoord volgens de regels als ze dit zouden willen in de voetbalpyramide onderaan in moet stromen, en het jaren duurt voordat je op enig niveau zit...
Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Onzin, de regels de laatste jaren waren duidelijk. De kampioen van de laatste beloftencompetitie in 2015 mocht in het jaar 2015-2016 toetreden tot de JL. Dat werd uiteindelijk jong Utrecht, die nu nog steeds in de JL zitten. Het jaar erna bestond de beloftencompetitie niet meer en mocht alleen de kampioen van de nieuwe 2e divisie toetreden tot de JL. Dat werd dus jong AZ, en ook die zitten nog in de JL. Feyenoord heeft enkel in de fase toen Jong PSV en Jong Ajas toetraden tot de JL (en clubs als Veendam, AGOVV en RBC omgevallen waren) de kans gehad vrijwillig toe te treden, net als ook jong Twente die kans toen kreeg. Zowel Twente als Feyenoord kozen ervoor om niet toe te treden maar om in de later opgegeven beloftecompetitie te blijven. Dat was dus eenmalig een eigen ke is en daarna vanwege de regelgeving niet meer mogelijk. Nu zou het zelfs zo zijn dat jong feyenoord volgens de regels als ze dit zouden willen in de voetbalpyramide onderaan in moet stromen, en het jaren duurt voordat je op enig niveau zit...
quote:Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.
Zou zomaar kunnen ja. Ik ben van mening dat het een slechte beslissing was, en dat Feyenoord ondanks de kosten mee had moeten doen, maar het is wel een feit dat de beslissing om dat niet te doen gebaseerd was op de precaire financiële situatie bij Feyenoord. Het zou vervelend zijn als Feyenoord 10+ jaar lang hinder ondervindt van het feit dat die piramide toevallig werd ingevoerd op het moment dat Feyenoord op een financiëel dieptepunt zat.quote:Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.
Precies dit ja. Even los van het feit of het wel of geen goede logische beslissing was van Feyenoord om niet in te stromen, is het onacceptabel dat de voetbalpiramide maar op 1 moment open is gesteld en nu weer voor onbepaalde tijd op slot zit. Helemaal omdat door de KNVB is beloofd dat Feyenoord(en andere clubs) ook op een later moment konden instromen. Wat nu dus niet meer kan omdat de amateurclubs dwarsliggen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 04:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Zou zomaar kunnen ja. Ik ben van mening dat het een slechte beslissing was, en dat Feyenoord ondanks de kosten mee had moeten doen, maar het is wel een feit dat de beslissing om dat niet te doen gebaseerd was op de precaire financiële situatie bij Feyenoord. Het zou vervelend zijn als Feyenoord 10+ jaar lang hinder ondervindt van het feit dat die piramide toevallig werd ingevoerd op het moment dat Feyenoord op een financiëel dieptepunt zat.
-Als de voetbalpiramide 20 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 15 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 10 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 5 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 5 jaar later was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
Ik heb er best begrip voor als het voor Feyenoord vanwege het later instappen iets moeilijker en/of duurder wordt gemaakt om in te stappen, maar als onze reserves nu in het vijfde of zesde niveau moeten instromen wordt Feyenoord buitenproportioneel benadeeld en dat zou ik onredelijk vinden. Maar ik ben natuurlijk maar gewoon een domme supporter enzo.
Een grote fout van Martin van Geelquote:Op dinsdag 28 november 2017 01:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon een fout geweest van Feyenoord, zo simpel is het.
Als de KNVB dat doet zijn ze totaal ongeloofwaardig en denk ik dat veel amateurclubs nog meer gaan tegenstribbelen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...quote:Op dinsdag 28 november 2017 08:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Een grote fout van Martin van Geel
Het is grote bullshit dat betaalde voetbalorganisaties uit de eredivisie helemaal onderaan in de ladder zouden moeten beginnen op dit moment
dat is knvb bullshit. Volgens mij maak je die competitie juist aantrekkelijker door in ieder geval de top 3 en hun beste talenten te laten meedoen. Ik weet niet wat de leeftijdsgrens is voor de betaalde voetbalclubs van de top 3 wat mij betreft maximaal 21 jaar. Anders slaat het ook helemaal nergens op.
Ben ik het wel mee eens. Maar stel dat ze dat niet doen en ze laten Feyenoord instromen in de 2e divisie... Is dat nou zo'n groot probleem? Jong AZ heeft daar vorig jaar ook een prima seizoen met talenten als Ouwejan, Til en Stengs. Bij clubs als AFC, GVVV, IJselmeervogels etc. is er evengoed wel sfeer. Zeker als Feyenoord langs komt, en dan heb ik het over de Feyenoord supporters.quote:Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij nou of die stadions vol zijnquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:15 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...
Juist die jong elftallen in de JL zijn een reden voor veel fans om niet meer naar alles te kijken. Sowieso zouden de regels aangepast moeten worden en zouden er bijvoorbeeld regels moeten komen over vaste elftallen en een maximaal aantal spelers uit het eerste.
Het gaat geweldig sinds jong ajax en jong psv in de jl ballen jaquote:Op dinsdag 28 november 2017 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat interesseert mij nou of die stadions vol zijn
Het gaat erom dat jonge spelers zich verder kunnen ontwikkelen en door kunnen groeien naar het eerste elftal.....Het is niet alleen goed voor de topclubs maar voor het hele nederlandse voetbal
Misschien is die ene speler op zijn 18e gewoon niet goed genoeg maar zou die speler op zijn 21e doorontwikkeld zijn tot een topspeler. Er vallen er nu teveel talentvolle spelers af bij Feyenoord.
Er gaat nu heleboel talent verloren bij Feyenoord omdat er nu alleen een koopbeleid is. Bij ajax pakken ze allemaal wat slimmer aan. En ook bij psv zie je die investering weer terug in het eerste elftal.
Van geel is knettergek.
Die zaten al niet meer vol voordat er uberhaupt belofteploegen in de Jupiler League voetbalden. Toen was er al helemaal nauwelijks belangstelling voor die competitie. Nu kijken tenminste nog meer mensen om de talentenploegen te zien, en het is ook goed voor de weerstand (al mogen ze zoals jij zegt wel wat regels aanpassen)quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:15 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...
Juist die jong elftallen in de JL zijn een reden voor veel fans om niet meer naar alles te kijken. Sowieso zouden de regels aangepast moeten worden en zouden er bijvoorbeeld regels moeten komen over vaste elftallen en een maximaal aantal spelers uit het eerste.
De 2e divisie is ook een prima instroommoment, maar ging er meer om dat nieuwe belofteploegen dan moeten instromen in de 5e klasse.quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Maar stel dat ze dat niet doen en ze laten Feyenoord instromen in de 2e divisie... Is dat nou zo'n groot probleem? Jong AZ heeft daar vorig jaar ook een prima seizoen met talenten als Ouwejan, Til en Stengs. Bij clubs als AFC, GVVV, IJselmeervogels etc. is er evengoed wel sfeer. Zeker als Feyenoord langs komt, en dan heb ik het over de Feyenoord supporters.![]()
Alles beter dan de competitie waar ze nu spelen met Jong NAC, Jong ADO etc. op maandagmiddag om 15:00
Denk dat de beloftenteams wel een verbetering kunnen zijn voor de Eerste Divisie, hoor. En voor talent is het sowieso een goede zaak. Lijkt me wel duidelijk dat de regels flink aangepast moeten worden.quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat geen enkele voetballiefhebber voorstander is van spek- en bonenteams in een serieuze competitie. Maar aan de andere kant kan je er maar beter wel aan meedoen als de KNVB het toelaat.
Net zoals dat er niemand voorstander is van een competitie waaruit je niet kan degraderen mag ik hopen, waardoor sowieso al de helft van de competitie voor spek en bonen speelt op het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat geen enkele voetballiefhebber voorstander is van spek- en bonenteams in een serieuze competitie. Maar aan de andere kant kan je er maar beter wel aan meedoen als de KNVB het toelaat.
NorGod, je leeft nogquote:Op woensdag 29 november 2017 00:05 schreef Grifte het volgende:
Maandje weg, wint Feijenoord welgeteld één van de zes wedstrijden![]()
Genoeg ergernissen bespaard gebleven neem ik aan. Lekker hoor, zo kennen we onze club weer.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zo'n Gudde een dergelijke inschatting net iets beter kan maken dan jij en ik. Helemaal aangaande het financiële aspect en de risico's die er aan verbonden zijn.quote:Volgens Eric Gudde is Feyenoord bij de beslissing om niet toe te treden tot de zogeheten voetbalpiramide niet over een nacht ijs gegaan. De Rotterdammers laten daarmee de kans om de beloftenploeg toe te laten treden tot de Jupiler League, de nieuwe Tweede Divisie of de Topklasse aan zich voorbij gaan.
''Wij zijn er niet op ingegaan, omdat we gewoon niet de garantie kregen dat wij komend seizoen in de Jupiler League uit mogen komen'', verklaart Gudde in het Algemeen Dagblad. ''Dat betekent dat de kans aanwezig zou zijn dat wij met ons tweede elftal op zaterdag uit zouden moeten komen en dan kunnen de nummers veertien tot en met twintig van de selectie vaak helemaal niet voetballen. Dat lijkt me niet de bedoeling.''
Ik gaf alleen aan dat het onzin is dat Feyenoord toe kon treden tot de JL (puur omdat het Feyenoord is). De regels daarover waren duidelijk en heb ik in die post uitgelegd, dat ga ik dus niet nog een keer doen. Ik heb me ook nergens uitgelaten over het waarom van de beslissing om niet tot de pyramide toe te treden door Feyenoord, daar weet ik verder niets vanaf en ging mijn post ook niet over. En alsd gevolg van de eerdere beslissingen zal Feyenoord nu volgens de regels officieel onderaan de piramide in moeten stromen alsd ze dat willen. Al zou het me niets verbazen als de KNVB ze hoger in laat stromen en daarmee de amateurs en andere profclubs die wel laag in moeten stromen tegen de haren in gaat strijken, wat ik overigens niet hoop. Regels zijn nu eenmaal regels en status zou geen uitzonderingsdpositie moeten creëren.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat zo'n Gudde een dergelijke inschatting net iets beter kan maken dan jij en ik. Helemaal aangaande het financiële aspect en de risico's die er aan verbonden zijn.
Dat was de bedoeling dan ook na gesprekken afgelopen zomer, maar daar zijn de amateurclubs (terecht imo) voor gaan liggen.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
Als men akkoord was gegaan en vervolgens ingedeeld waren in de Tweede of Topklasse en dus op zaterdag hadden moeten spelen was het gejank ook niet van de lucht geweest
Initieel was er wel degelijk sprake van een voorkeursbehandeling en is dat ook zo naar de club gecommuniceerd dat is later teruggedraaid na protesten. Wat inderdaad volkomen terecht is zoals Caland al stelt.quote:Op woensdag 29 november 2017 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan dat het onzin is dat Feyenoord toe kon treden tot de JL (puur omdat het Feyenoord is). De regels daarover waren duidelijk en heb ik in die post uitgelegd, dat ga ik dus niet nog een keer doen. Ik heb me ook nergens uitgelaten over het waarom van de beslissing om niet tot de pyramide toe te treden door Feyenoord, daar weet ik verder niets vanaf en ging mijn post ook niet over. En alsd gevolg van de eerdere beslissingen zal Feyenoord nu volgens de regels officieel onderaan de piramide in moeten stromen alsd ze dat willen. Al zou het me niets verbazen als de KNVB ze hoger in laat stromen en daarmee de amateurs en andere profclubs die wel laag in moeten stromen tegen de haren in gaat strijken, wat ik overigens niet hoop. Regels zijn nu eenmaal regels en status zou geen uitzonderingsdpositie moeten creëren.
Als je gewoon mee had gedaan met die plaatsingscompetitie zoals AZ en Utrecht was je op z'n laagst in de Tweede Divisie ingestroomd. Snap wel dat ploegen die toen hun kans niet wilden grijpen niet ineens voorrang krijgen.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Initieel was er wel degelijk sprake van een voorkeursbehandeling en is dat ook zo naar de club gecommuniceerd dat is later teruggedraaid na protesten. Wat inderdaad volkomen terecht is zoals Caland al stelt.
De vraag is of onderaan beginnen überhaupt een optie is, Gio stelde eerder al dat het in die beloftencompetitie niet ideaal is maar wel werkbaar. Of je moet met een elftal onderaan beginnen en de beloftencompetitie aanhouden voor de reservespelers speeltijd te geven, geen idee of dat mag/kan en handig is verder.
Snap ik maar Gudde wilde niet dus met het tweede op zaterdag gaan spelen als het eerste zondag of zelfs ook zaterdag moet spelen. Daar valt wel wat voor te zeggen toch?quote:Op woensdag 29 november 2017 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je gewoon mee had gedaan met die plaatsingscompetitie zoals AZ en Utrecht was je op z'n laagst in de Tweede Divisie ingestroomd. Snap wel dat ploegen die toen hun kans niet wilden grijpen niet ineens voorrang krijgen.
Wat een nieuwsquote:Op woensdag 29 november 2017 14:58 schreef KillemWieft het volgende:
Feyenoord wilde in 2001 de Zweed Zlatan Ibrahimovic naar de Kuip halen, maar niet iedereen bij Feyenoord zag het zitten in de flamboyante aanvaller. Volgens toenmalig technisch directeur Rob Baan was vooral het gedrag van Zlatan een struikelblok. Uiteindelijk werd zijn landgenoot Johan Elmander door Feyenoord gekocht.
'Het had gekund. Hij stond bij ons op de lijst en zijn naam is tijdens de scoutingsvergadering vaak voorbij gekomen. De eindconclusie was dat de meeste hem wel een geweldig talent vonden, maar ook onberekenbaar. En daarom vonden ze hem niet passen bij onze clubcultuur. Toen ben ik naar Johan Elmander wezen kijken en die hebben we daarna gehaald en jammer genoeg geen Zlatan', zegt Rob Baan tegenover RTV Rijnmond.
Zlatan ging uiteindelijk naar Ajax en in Amsterdam zette hij uiteindelijk zijn eerste stappen naar de top. Zlatan groeide later bij AC Milan, Juventus, Inter, Barcelona, Paris Saint Germain uit tot een wereldster. Momenteel speelt de 36-jarige Zweed na lang blessureleed bij Manchester United.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)tan-en-niet-Elmander
Zonde. Maar vind het altijd wat goedkoop om de club dan hier op aan te vallen. Ajax wist natuurlijk ook niet of Zlatan zo'n succes zou worden. Voor hetzelfde geld was Elmander nu een wereldster.quote:Op woensdag 29 november 2017 14:58 schreef KillemWieft het volgende:
Feyenoord wilde in 2001 de Zweed Zlatan Ibrahimovic naar de Kuip halen, maar niet iedereen bij Feyenoord zag het zitten in de flamboyante aanvaller. Volgens toenmalig technisch directeur Rob Baan was vooral het gedrag van Zlatan een struikelblok. Uiteindelijk werd zijn landgenoot Johan Elmander door Feyenoord gekocht.
'Het had gekund. Hij stond bij ons op de lijst en zijn naam is tijdens de scoutingsvergadering vaak voorbij gekomen. De eindconclusie was dat de meeste hem wel een geweldig talent vonden, maar ook onberekenbaar. En daarom vonden ze hem niet passen bij onze clubcultuur. Toen ben ik naar Johan Elmander wezen kijken en die hebben we daarna gehaald en jammer genoeg geen Zlatan', zegt Rob Baan tegenover RTV Rijnmond.
Zlatan ging uiteindelijk naar Ajax en in Amsterdam zette hij uiteindelijk zijn eerste stappen naar de top. Zlatan groeide later bij AC Milan, Juventus, Inter, Barcelona, Paris Saint Germain uit tot een wereldster. Momenteel speelt de 36-jarige Zweed na lang blessureleed bij Manchester United.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)tan-en-niet-Elmander
Wie valt Feyenoord aan?quote:Op woensdag 29 november 2017 15:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonde. Maar vind het altijd wat goedkoop om de club dan hier op aan te vallen. Ajax wist natuurlijk ook niet of Zlatan zo'n succes zou worden. Voor hetzelfde geld was Elmander nu een wereldster.
Achteraf is makkelijk. Elke club laat wel spelers gaan die daarna een succes blijken bij andere clubs.
Dat verhaal is ook al jaren oudquote:Op woensdag 29 november 2017 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een nieuws
Het is niet eens komkommertijd.
Dat zou echt niets uit moeten maken. AZ kon het toch ook?quote:Op woensdag 29 november 2017 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap ik maar Gudde wilde niet dus met het tweede op zaterdag gaan spelen als het eerste zondag of zelfs ook zaterdag moet spelen. Daar valt wel wat voor te zeggen toch?
Hij kwam inderdaad relatief slim over. Blijkt maar weer dat 'slimheid onder voetballers' eigenlijk niet in de buurt komt van echte slimheid.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:23 schreef Qarrad het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5139658/betonschaarbiografie/
Jammer. Had Schaken hoog zitten en dacht dat hij één van de slimmere en meer ontwikkelde jongens was in de voetballerij. Maar blijkbaar "weet je nooit wanneer homo's hun kunstje flikken".
AZ doet verder ook niet mee aan de beloftencompetitie. Er is destijds voor die beloftencompetitie gekozen omdat dat verplicht is ivm licentie-eisen en Feyenoord een beperkt aantal contractspelers had vorig seizoen.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou echt niets uit moeten maken. AZ kon het toch ook?
Slap excuus imo
Watquote:Op woensdag 29 november 2017 15:23 schreef Qarrad het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5139658/betonschaarbiografie/
Jammer. Had Schaken hoog zitten en dacht dat hij één van de slimmere en meer ontwikkelde jongens was in de voetballerij. Maar blijkbaar "weet je nooit wanneer homo's hun kunstje flikken".
Alleen homo's lopen hand in hand.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:37 schreef Elan het volgende:
Schaken claimt dat hij bij Feyenoord met homo's gespeeld heeft. We willen namen gvd
Ik weet niet meer of hij samen heeft gespeeld met Östlund, maar voordat die Jezus werd had die ook wel een erge Gay-vibe.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:37 schreef Elan het volgende:
Schaken claimt dat hij bij Feyenoord met homo's gespeeld heeft. We willen namen gvd
Klopt, pedo's wachten in het Anne Frankplantsoen.quote:Op woensdag 29 november 2017 15:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen hand in hand.
quote:Op woensdag 29 november 2017 15:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen hand in hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door DonRaja op 29-11-2017 16:01:55 ]blablablabla
Helaas wel.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bestaat dat eigenlijk, homo's met het syndroom van Down?
El Ahmadiquote:Op woensdag 29 november 2017 15:37 schreef Elan het volgende:
Ik mis het causaal verband.quote:Op woensdag 29 november 2017 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas wel.
Anders zaten wij hier ook niet met de aanwezigheid van Badder opgezadeld
quote:Op woensdag 29 november 2017 17:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik mis het causaal verband.
Clasie heeft inmiddels een kind maar die reed op zomerdagen dikwijls in zo'n spierwitte mini cabrio door de stadquote:
Maar vior Claise is zo'n mini ook gewoon een grote bak natuurlijk, dat soort dingen moet je in verhouding zienquote:Op woensdag 29 november 2017 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie heeft inmiddels een kind maar die reed op zomerdagen dikwijls in zo'n spierwitte mini cabrio door de stad.
Deed Elia-god toch een stuk beter dan met z'n Lambo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |