2e kun je gemakkelijk worden.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:18 schreef hhh38 het volgende:
Als de standen overal zo blijven staan we minstens 5e na dit weekend. Wordt alweer wat draaglijker
Heel veel balverliesquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Larsson is echt slecht deze wedstrijs
Alsnog beter dan boetiusquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Larsson is echt slecht deze wedstrijs
Gio wisselt weer lekker laatquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:25 schreef govie het volgende:
Ik vind berghuis niet scherp, die mag die nu wel wisselen voor iemand anders.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e kun je gemakkelijk worden.
6 punten achter? Da's niks.quote:
Jawel 2de kan. Het begint met 3 puntjes uit, met de vaste spits erin, die rent als een dolle jurgensen.quote:
Het is een behoorlijk gat. Terwijl je sowieso al een minder team hebt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6 punten achter? Da's niks.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is een behoorlijk gat. Terwijl je sowieso al een minder team hebt.
A tot de jax.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wie wordt er dan tweede volgens jou?
Lolquote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is AZ en pekswolla duikelen nog wel. Die kunnen dit niet volhouden. Desnoods geven we de spits van zwolle een beenbreker, we hebben een frazer nodig!quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Want? Dat is Mister Big Star?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Dit kan toch niet joh, in de verlenging Toornstra in laten komen
Die gaat nog een reeksje inzakken denk ik met die foptrainer. Ik zou het nog niet vieren als ik jou was, allerminst een zekerheidjequote:Op zaterdag 25 november 2017 21:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
A tot de jax.
Dat is toch allemaal niet zo moeilijk?!
Tweede plaatsen vier ik soberso niet.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaat nog een reeksje inzakken denk ik met die foptrainer. Ik zou het nog niet vieren als ik jou was, allerminst een zekerheidje
Rare conclusie, waar maak je her uit op dat ik dat denk?quote:
Al 4 jaar helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tweede plaatsen vier ik soberso niet.
ik heb altijd gelijkquote:
Welnee. Korte metten maken met die types. Die Toornstra begint soms te denken dat hij echt kan voetballen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rare conclusie, waar maak je her uit op dat ik dat denk?
Je bent gewoon een paardenlul als je iemand passeert voor de basis en hem dan nog een trap nageeft door hem voor 1 min in te laten vallen, heeft niks met mr big star of niet te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |