Vis & coke, het recept voor eeuwig leven.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:03 schreef Jip141 het volgende:
Laffe aanval vanavond van NRC weer op onze tradities.
[ afbeelding ]
Die combinatie is in al die vissersdorpen toch al jaren de standaard?quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:10 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vis & coke, het recept voor eeuwig leven.
Mag dat wel van Jezus?quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:10 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vis & coke, het recept voor eeuwig leven.
Gewoon meedoen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Eigenlijk zijn ze veel chiller dan ik. Paar avonden per week zitten die gewoon met z’n tienen bij elkaar met megaveel hapjes met Nederlandse vlaggetjes erin en drank en muziek en iedereen is lekker megasimpel vrolijk en vindt het allemaal geweldig supergezellig en ik zit er dan een beetje onnodig sceptisch chagrijnig naar te kijken, terwijl iedereen het gewoon vet leuk heeft en keihard lacht. Na een biertje of twee ga ik er altijd maar gewoon volledig in mee en vind ik het gelukkig zowaar even leuk als zij.
Dion en Fleur houden ook wel van wat poedersuiker op zijn tijd.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:23 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mag dat wel van Jezus?
(Of Geert?)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:11 schreef Kaas- het volgende:
De schoonfamilie zet nu, zoals eigenlijk altijd, allemaal Hollandse klassiekers van André Hazes, Guus Meeuwis, Antonie Kamerling, Acda en de Munnik, Claudia de Breij enz. op. Kerstboom staat er ook al. Ja ja.
Oké, ik heb tien minuten gekeken maar het ziet er echt niet uit, zeker niet met die lachband.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik zou het wel proberen voor een aflevering, denk dat jij het waarschijnlijk wel leuk zal vinden.
Ik was ook erg sceptisch.
Zou dat in de politiek ook werken?quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, ik heb tien minuten gekeken maar het ziet er echt niet uit, zeker niet met die lachband.
Ik vermoed dat de fans dan gaan schuimbekken van woede.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:41 schreef Igen het volgende:
[..]
Zou dat in de politiek ook werken?
Als wilders bijv. over z’n kopvoddentax praat ofzo, dat de NOS er dan een lach uit blik onder monteert.
Hangt af van de context.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:23 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mag dat wel van Jezus?
(Of Geert?)
[ afbeelding ]
Stranger Things heb ik het over.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, ik heb tien minuten gekeken maar het ziet er echt niet uit, zeker niet met die lachband.
Oh. Stranger Things ga ik wel proberen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:48 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Stranger Things heb ik het over.
HIMYM![]()
Ja was wat onduidelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Stranger Things ga ik wel proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
De uiteindelijke mother is in alles ook nog altijd de meest aantrekkelijke vrouw die ik ken.
Even in spoiler, want spoiler.Ja ken je die mother? Is het een goede mother?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
Mother from another brother.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ja ken je die mother? Is het een goede mother?
Ik zou die 26 mensen in Urk die D’66 hebben gestemd willen spreken.quote:
Onder invloed van drugs waarschijnlijk per ongeluk het verkeerde vakje gekozen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:17 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik zou die 26 mensen in Urk die D’66 hebben gestemd willen spreken.
Da's vast import.quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:17 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik zou die 26 mensen in Urk die D’66 hebben gestemd willen spreken.
Waarom haat iedereen hier op toffe series? Gisteren werd er gehaat op Friends.quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:48 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Stranger Things heb ik het over.
HIMYM![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2017 19:50 schreef skysherrif het volgende:
De uiteindelijke mother is in alles ook nog altijd de meest aantrekkelijke vrouw die ik ken.
Even in spoiler, want spoiler.Nee joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middelmatig figuur, raar hoofd.
Alison Brie wint het op alle fronten.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Zelfs van Jen Aniston?quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee joh.
Alison Brie wint het op alle fronten.
Ligt aan de rest van de antwoorden.quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De mijne was enkele tienduizenden guldens. Mogen we die van jou ook weten?
Het zal me benieuwen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van de antwoorden.
quote:
Race to the bottom van Kaasquote:Op zaterdag 25 november 2017 19:15 schreef Kaas- het volgende:
Eigenlijk zijn ze veel chiller dan ik. Paar avonden per week zitten die gewoon met z’n tienen bij elkaar met megaveel hapjes met Nederlandse vlaggetjes erin en drank en muziek en iedereen is lekker megasimpel vrolijk en vindt het allemaal geweldig supergezellig en ik zit er dan een beetje onnodig sceptisch chagrijnig naar te kijken, terwijl iedereen het gewoon vet leuk heeft en keihard lacht. Na een biertje of twee ga ik er altijd maar gewoon volledig in mee en vind ik het gelukkig zowaar even leuk als zij.
Nooit een studieschuld gehadquote:
Verdienen ze niets aan je.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:23 schreef Igen het volgende:
Waarom krijg je trouwens geen korting als je je studieschuld in één keer aflost?
Na alle kwijtscheldingen of voor?quote:
Waarom zou je korting moeten krijgen op een in te lossen schuld?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:23 schreef Igen het volgende:
Waarom krijg je trouwens geen korting als je je studieschuld in één keer aflost?
Maar dat doen ze toch sowieso niet? De rente is in principe immers toch hetzelfde als die op staatsobligaties. En als ik minimaal terugbetaal lopen ze het risico dat ik via de draagkrachtmeting uiteindelijk niet alles terugbetaal.quote:
Na. Paar mooie studiereizen van gemaakt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:27 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Na alle kwijtscheldingen of voor?
De Staat subsidieert drugsproductie?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:29 schreef Kaas- het volgende:
Staatssteun voor de informele Brabantse economie.
Indirect, via mijn stufi van destijds.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
De Staat subsidieert drugsproductie?
Ach, goed terechtgekomen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na. Paar mooie studiereizen van gemaakt.
Alison brie is knapper sowieso, maar hoe ze overkomt in de serie vind ik als future wife veel interessanter ook qua gedrag etcquote:Op zaterdag 25 november 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee joh.
Alison Brie wint het op alle fronten.
Het boeit me dan ook helemaal niets eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:32 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ach, goed terechtgekomen.
Dus terugbetalen zal geen probleem zijn.
Mooi, als het je zou boeien zou je daar verder ook weinig aan hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het boeit me dan ook helemaal niets eigenlijk.
Vol op bitcoin.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben. En ik zit in mn eerste jaar.
Fuck.
Dat ook hehe. Kreeg recent een brief dat ik binnenkort beginnen mag met afbetalen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mooi, als het je zou boeien zou je daar verder ook weinig aan hebben.
Heb je hem nog naar het nieuwe systeem over kunnen tillen?quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ook hehe. Kreeg recent een brief dat ik binnenkort beginnen mag met afbetalen.
Samequote:Op zaterdag 25 november 2017 21:53 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ik vind het wel mooi, laatste generatie nog met de studiefinanciering en kan straks nog de gehele lening overzetten naar het meer lakse terugbetalingssysteem. Maximaal profiteren.
Haha.quote:Op zaterdag 25 november 2017 21:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Maar je bent sjaars? Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie van jullie draagt eigenlijk dit ondergoed?
Jetje natuurlijk dan hequote:Op zaterdag 25 november 2017 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, met wie heb je daarvoor sex moeten hebben?
Jet Bussemaker zat daar eerst.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, met wie heb je daarvoor sex moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |