Bloed irritant is dat ja! Na een paar keer houd ik het ook niet meer en dan geef ik maar wat meer gas..quote:Op maandag 4 december 2017 22:08 schreef k_man het volgende:
Hoe meer je rijdt, hoe meer je leert om je niet te ergeren, om je niet op te laten fokken. Maar er zijn grenzen...
Als iemand én categorisch weigert om rechts te rijden én met sterk wisselende snelheid rijdt én een ander keer op keer hindert is de maat wel vol.
Vanavond dus een of andere achterlijke Duitser. Continu op de middelste baan, dan weer 100, dan weer 150. Ik reed netjes 137 op de cruisecontrol dus haalde hem in en ging naar rechts. Vervolgens ging hij sneller rijden om dan precies naast me te blijven rijden. Dus ik reed me uiteindelijk vast achter een vrachtwagen. Achter hem naar links, waarna hij weer langzaam ging rijden en ik hem opnieuw inhaalde. En vervolgens herhaalde het feest zich. En toen nog een keer. Daarna was ik er wel klaar mee. Wat een mafkees.
Dus als iemand nog eens beweert dat Duitsers zoveel beter rijden...
Dat de snelknopperfuctie overbodig is als de alarmlichten worden gebruikt. Vroeger kwam het toevallig goed uit dat een half belast knipperrelais sneller ging knipperen, nu wordt de knippersnelheid electronisch geregeld, en alleen als richtingaanwijzer kan deze sneller knipperen.quote:Op maandag 4 december 2017 14:05 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ehm ja? Ik snap niet wat dat met mijn bericht heeft te maken? 😉
Vooral dat ja... Strontirritantquote:Op woensdag 6 december 2017 17:45 schreef Fer het volgende:
Rij zo langs een invoegstrook, waar ik ter hoogte van mijn achterkant een auto zie. Deze versnelt en komt met 1-2 km/u voorbij. Op het moment dat het einde van de invoegstrook in zicht komt rijdt de beste man ter hoogte van mijn voorwiel en begint wild opzij te kijken. Schijnbaar is het nu mijn probleem geworden dan hij niet kan invoegen en inmiddels over de vluchtstrook rijdt.
Ik klik de cc er maar weer af en laat de beste man voor mij invoegen, waarna hij gelijk naar de linkerbaan schiet, iemand inhaalt en ter hoogte van het punt waar hij weer naar rechts zou kunnen blijft hangen op de linkerbaan.
Langzaam verdwijnt hij in de verte, maar 2 kilometer later heb ik hem alweer ingehaald, terwijl ik nog altijd dezelfde snelheid op de cc rij.
Als iedere auto verplicht zou moeten zijn uitgerust met een Canbus systeem zou dat probleem niet meer bestaan. Dan kan je zelfs de status van rem- en achteruitrijlichten uitlezen. In een tijd dat men maar niet ophoudt over veiligheid vind ik dat persoonlijk wel 1 van de grootste missers.quote:Op maandag 4 december 2017 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt hoorZoals ik hierboven al schreef had ik zelf niet gemerkt dat een van mijn remlichten het niet meer deed.
Ik check mijn lichten ook meestal als ik achter een andere auto sta bij een stoplicht, maar ook dan zijn het alleen de koplampen en richtingaanwijzers vóór die je kunt zien.
Kan ook zonder Canbus hoor. Duitse luxewagens hadden het al in de jaren 80, toen bestond er nog geen Canbus.quote:Op donderdag 7 december 2017 13:38 schreef BMWK111RS het volgende:
[..]
Als iedere auto verplicht zou moeten zijn uitgerust met een Canbus systeem zou dat probleem niet meer bestaan. Dan kan je zelfs de status van rem- en achteruitrijlichten uitlezen. In een tijd dat men maar niet ophoudt over veiligheid vind ik dat persoonlijk wel 1 van de grootste missers.
Dan kreeg je een ledje dat 4x knipperde en je in een dik wphb moest zoeken wat dat betekendequote:Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef Fer het volgende:
[..]
Kan ook zonder Canbus hoor. Duitse luxewagens hadden het al in de jaren 80, toen bestond er nog geen Canbus.
Canbus is in ‘86 door Bosch geintroduceerdquote:Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef Fer het volgende:
[..]
Kan ook zonder Canbus hoor. Duitse luxewagens hadden het al in de jaren 80, toen bestond er nog geen Canbus.
Een woordeboek Duits bedoel je.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan kreeg je een ledje dat 4x knipperde en je in een dik wphb moest zoeken wat dat betekende
De niet-erotische vorm van scharen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 19:42 schreef ManianMan het volgende:
Vanavond een ongeluk zien gebeuren 3 banen vol in de ankers en geen idee waarom en een bus met aanhanger achter ons kwam tegen de vangrail aan...
Jups ging helemaal van links naar rechts gelukkig wel rustig tegen de vangrail maar dan nog heftig om mee te maken. Ik hoorde het remgeluid en toen pakte ik het stuur goed beet en drukte ik mijn hoofd naar achter zoals ik het geleerd heb. Dacht echt laat maar komen. Ik keek in de spiegel en ik zag niks keek in de linkerbuitenspiegel en zag het busje van links naar rechts zwaaien maar dat hielp niet.quote:
Had er laatst ook eentje, ben achter hem gaan rijden en na 3x seinen deed hij ze aan. Ook bij kapotte verlichting sein ik even 2x kort..ze zien maar of ze er iets mee doen dan.quote:Op maandag 27 november 2017 22:30 schreef alpeko het volgende:
Om 18u ‘s avonds een auto zonder lichten aan tegenkomen en niemand die dan iets doet? Heb hem vervolgens maar voor haar achterligger geprakt en een seinvoorstelling van serieus zowat een minuut lang gegeven voordat er bij de bestuurster zelf een lichtje ging branden waardoor vervolgens ook de autolichtjes gingen branden.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:10 schreef sneakydesert het volgende:
Net op een kruispunt zonder verkeerslichten kwam een auto van rechts. Ik wilde rechtdoor, dus stopte netjes. Gaat mevrouw die van rechts komt met twee handen een boterham eten. Na 30 seconden wachten maakte ze nog geen aanstalten om te gaan rijden, dus ging ik maar. Moet wel een lekkere boterham zijn geweest als je hem zo gaat opeten.
Dat hou je nog lang vol..quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:10 schreef sneakydesert het volgende:
Net op een kruispunt zonder verkeerslichten kwam een auto van rechts. Ik wilde rechtdoor, dus stopte netjes. Gaat mevrouw die van rechts komt met twee handen een boterham eten. Na 30 seconden wachten maakte ze nog geen aanstalten om te gaan rijden, dus ging ik maar. Moet wel een lekkere boterham zijn geweest als je hem zo gaat opeten.
Wat een mafkezen heb je toch!!quote:Op zaterdag 9 december 2017 13:10 schreef sneakydesert het volgende:
Net op een kruispunt zonder verkeerslichten kwam een auto van rechts. Ik wilde rechtdoor, dus stopte netjes. Gaat mevrouw die van rechts komt met twee handen een boterham eten. Na 30 seconden wachten maakte ze nog geen aanstalten om te gaan rijden, dus ging ik maar. Moet wel een lekkere boterham zijn geweest als je hem zo gaat opeten.
wat verwacht je dan van een BMW rijder? Dat zijn 9/10 keer klootzakken in het verkeer die denken beter te zijn de iedereen op de weg.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:35 schreef soapie het volgende:
Gister ook weer zo,n idioot. Einde Utrechtsebaan (voor de Hagenezen onder ons) Ik rij op de middenbaan, rechterbaan gaat rechtsaf, andere 2 rechtdoor en dan naar links. Het is daar altijd druk en reden rustig richting stoplicht. Linkerbaan stond al stil. Komt er zo'n mongool uit de linkerbaan in één keer naar volgas naar rechts. Gelukkig kon ik nog net op tijd uitwijken anders had hij vol de bestuurderskant eruit gereden. Ik toeteren, degene achter me seinen met z'n lichten, mongool in z'n BMW kijkt niet op of om en rijdt zo door....... Kl*tzak!!!!
Klopt en dat irriteert me mateloos!!!quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
wat verwacht je dan van een BMW rijder? Dat zijn 9/10 keer klootzakken in het verkeer die denken beter te zijn de iedereen op de weg.
Ja kan ik begrijpen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 15:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Klopt en dat irriteert me mateloos!!!
Dan moet ik maar daar heen.....quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:10 schreef totalvamp het volgende:
[..]
In Japan zijn er bijna geen BMW rijders gelukkig
Dat schiet ook niet echt op dan....quote:Op zaterdag 9 december 2017 18:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hier hebben ze wel veel tolwegen en sta je bijna altijd na 100 meter weer stil xD
Wtfquote:Op zaterdag 9 december 2017 13:10 schreef sneakydesert het volgende:
Net op een kruispunt zonder verkeerslichten kwam een auto van rechts. Ik wilde rechtdoor, dus stopte netjes. Gaat mevrouw die van rechts komt met twee handen een boterham eten. Na 30 seconden wachten maakte ze nog geen aanstalten om te gaan rijden, dus ging ik maar. Moet wel een lekkere boterham zijn geweest als je hem zo gaat opeten.
2x van je normale reistijd, helemaal als je snelweg hebtquote:Op zondag 10 december 2017 19:12 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Morgen zal het feest worden op de weg ik moet ook heen en weer werk <---> zolderkamer.
hoeveel % extra reistijd zal ik als marge houden?
En dat terwijl het niet zoveel werk is om een auto zo goed als volledig sneeuwvrij te krijgen.quote:Op zondag 10 december 2017 02:01 schreef nijnja het volgende:
Mensen die de sneeuw niet van hun (achter)lichten afhalen
Afhankelijk van het soort aanhanger hoeft dat ook niet. De aanhanger kan ook een eigen kenteken hebben (de eerste letter is dan een W, bij opleggers is de eerste letter een O).quote:Op zaterdag 9 december 2017 21:07 schreef Xaryna het volgende:
En toen zag ik dat het nummerbord ook totaal niet overeen kwam.
Dat kan helaas ook onder het rijden gebeuren. Ik merkte vrijdag pas dat de neus van de bolide onder een laag sneeuw van zeker een centimeter dik zat toen de parkeersensoren bij aankomst als een gek begonnen te piepen.quote:Op zondag 10 december 2017 02:01 schreef nijnja het volgende:
Mensen die de sneeuw niet van hun (achter)lichten afhalen
Dat wist ik niet! Ik heb geen idee wat het kenteken was en of het zo'n uitzonderingsgeval was. Volgende keer eens op letten.quote:Op zondag 10 december 2017 20:12 schreef Light het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort aanhanger hoeft dat ook niet. De aanhanger kan ook een eigen kenteken hebben (de eerste letter is dan een W, bij opleggers is de eerste letter een O).
Het geldt voor alle aanhangers zwaarder dan 750 kg (toegestane maximummassa), ook voor caravans. Maar die zie je deze tijd van het jaar ook niet veel rijden.quote:Op zondag 10 december 2017 20:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Ik heb geen idee wat het kenteken was en of het zo'n uitzonderingsgeval was. Volgende keer eens op letten.
Zo groot/zwaar was het dingetje niet, hoor. Van die hele grote weet ik wel dat ze een aparte plaat mogen hebbenquote:Op zondag 10 december 2017 21:13 schreef Light het volgende:
[..]
Het geldt voor alle aanhangers zwaarder dan 750 kg (toegestane maximummassa), ook voor caravans. Maar die zie je deze tijd van het jaar ook niet veel rijden.
Nou...quote:Op zondag 10 december 2017 20:09 schreef Light het volgende:
[..]
En dat terwijl het niet zoveel werk is om een auto zo goed als volledig sneeuwvrij te krijgen.
Met een eenvoudig raamtrekkertje schuif je de sneeuw zo van het dak en van de motorkap. Dan weet je zeker dat die sneeuw niet bij jou of bij iemand anders op de ruit komt. Maar voor hele volksstammen lijkt dat te moeilijk, die zijn allang blij als ze de voorruit sneeuwvrij krijgen door de ruitenwissers aan te zetten.quote:
Busje van 2m laat zijn rug toch lastig krabbenquote:Op zondag 10 december 2017 22:44 schreef Light het volgende:
[..]
Met een eenvoudig raamtrekkertje schuif je de sneeuw zo van het dak en van de motorkap. Dan weet je zeker dat die sneeuw niet bij jou of bij iemand anders op de ruit komt. Maar voor hele volksstammen lijkt dat te moeilijk, die zijn allang blij als ze de voorruit sneeuwvrij krijgen door de ruitenwissers aan te zetten.
Ja, dat wordt lastiger. Vrachtwagens zijn ook een uitdaging om sneeuw- en ijsvrij te krijgen (en te zorgen dat er dus geen ijsplakken afschuiven die op een auto kunnen belanden).quote:Op zondag 10 december 2017 22:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Busje van 2m laat zijn rug toch lastig krabben
bezem; lang ding met grote harige borstel aan het eind.quote:Op zondag 10 december 2017 22:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Busje van 2m laat zijn rug toch lastig krabben
En dan sta je bij een rotonde voorrang te verlenen aan zo'n kastenwagen, zeilt er zo'n plak precies in de bocht af. En dan altijd naar buiten, dus in jouw richting.quote:Op zondag 10 december 2017 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bezem; lang ding met grote harige borstel aan het eind.
En een vrachtwagen met huif krijg je ook wel aardig schoon. Containers en kastenwagens is wat lastiger. Als je ziet dat die zooi erop ligt moet je zorgen dat je er óf vlak achter rijdt, of 100 meter, want die plakken vliegen best ver.
Hey gast als er ijzel ligt helpen winterbanden ook niet altijdquote:Op zondag 10 december 2017 20:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen met mistlampen aan![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die 50 gaan rijden op een 100km/h N weg....
Aanpassen prima, maar als je niet durft blijf dan thuis
Jep, zeker als hij dan ook nog effe dat verhoogde middenstukje meepakt.. die dingen flexen aan alle kanten, dus die sneeuw ligt standaard los.quote:Op zondag 10 december 2017 23:27 schreef Light het volgende:
[..]
En dan sta je bij een rotonde voorrang te verlenen aan zo'n kastenwagen, zeilt er zo'n plak precies in de bocht af. En dan altijd naar buiten, dus in jouw richting.
En daarbij nog hard toeteren ook zodat ik me elke keer een rolberoerte schrikquote:Op maandag 11 december 2017 14:39 schreef Ferry_76 het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs die om de haverklap met achtentwintig lampen tegelijk seinen naar collega's op de andere weghelft.
Hoewel je niemand een ongeluk gunt is het toch wel leuk als zo iemand een paaltje of een boom pakt, snel/langzaam genoeg voor enkel blikschade.quote:Op maandag 11 december 2017 13:07 schreef Sometimes het volgende:
Ik kreeg vanmorgen het ijs niet van mijn dak, zat goed vast. Aan de randen kreeg ik wel wat los maar verder niet. Bij een verkeerslicht na een km of 10 moest ik wat harder remmen; al het ijs van het dak op mijn voorruit![]()
Kon er nog net overheen kijken om een veilig plekje te zoeken om de boel weg te halen. Ruitenwissers hebben wel een tik gehad, geen idee of dat schade heeft opgeleverd.
Wat later reed ik in een wijkje waar niet gestrooid was. De auto achter mij vond blijkbaar dat ik veel te langzaam ging, zat er zo dicht op dat ik z'n lichten niet meer kon zien. Toen ik eenmaal gestopt was reed hij me boos kijkend voorbij. Nog een stukje verder ging meneer glijden. Ging nog net goed. Benieuwd of hij het nu wel snapt.
Tip voor morgenochtend: klap midden op je dak met je vlakke hand. Geen deuk erin hakken, maar eventjes laten schrikken; ijs kan niet zo goed tegen buigingquote:Op maandag 11 december 2017 13:07 schreef Sometimes het volgende:
Ik kreeg vanmorgen het ijs niet van mijn dak, zat goed vast. Aan de randen kreeg ik wel wat los maar verder niet. Bij een verkeerslicht na een km of 10 moest ik wat harder remmen; al het ijs van het dak op mijn voorruit![]()
Kon er nog net overheen kijken om een veilig plekje te zoeken om de boel weg te halen. Ruitenwissers hebben wel een tik gehad, geen idee of dat schade heeft opgeleverd.
Wat later reed ik in een wijkje waar niet gestrooid was. De auto achter mij vond blijkbaar dat ik veel te langzaam ging, zat er zo dicht op dat ik z'n lichten niet meer kon zien. Toen ik eenmaal gestopt was reed hij me boos kijkend voorbij. Nog een stukje verder ging meneer glijden. Ging nog net goed. Benieuwd of hij het nu wel snapt.
Goeie tip, neem ik mee.quote:Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip voor morgenochtend: klap midden op je dak met je vlakke hand. Geen deuk erin hakken, maar eventjes laten schrikken; ijs kan niet zo goed tegen buiging.. Ik had het net ook; lag een ijslaagje onder de verse sneeuw.
Nee, dat ging wel door m'n hoofd toen ik voor dat verkeerslicht stond. Maar het zag er te stevig uit.quote:Je ruitenwissers kunnen wel wat hebben, als je ze maar niet áán zet in zo'n situatie, dan kan het wel eens mis gaan.
Als je op de fiets bent is dat ook grappig. En leuk die mensen die hard door vieze sneeuwprut langsrijden zodat je lekker onderspat. Is het nou echt zo moeilijk even rekening met elkaar te houden? Moet je in de kou verder met natte en vieze kleren. Ik heb heel wat auto's gezien waarin de mensen in zoiets als een grot zaten, alleen de voorruit en het linkerraam schoongemaakt. Ook spiegels schoonmaken schijnt te veel van het goede te zijn. Ik begrijp niet waarom de politie dat soort idioten niet aan de kant zet.quote:Op zondag 10 december 2017 23:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bezem; lang ding met grote harige borstel aan het eind.
En een vrachtwagen met huif krijg je ook wel aardig schoon. Containers en kastenwagens is wat lastiger. Als je ziet dat die zooi erop ligt moet je zorgen dat je er óf vlak achter rijdt, of 100 meter, want die plakken vliegen best ver.
doen ze wel, krjg je een boete per deel van de auto wat niet schoongemaakt. En terecht.quote:Op maandag 11 december 2017 18:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als je op de fiets bent is dat ook grappig. En leuk die mensen die hard door vieze sneeuwprut langsrijden zodat je lekker onderspat. Is het nou echt zo moeilijk even rekening met elkaar te houden? Moet je in de kou verder met natte en vieze kleren. Ik heb heel wat auto's gezien waarin de mensen in zoiets als een grot zaten, alleen de voorruit en het linkerraam schoongemaakt. Ook spiegels schoonmaken schijnt te veel van het goede te zijn. Ik begrijp niet waarom de politie dat soort idioten niet aan de kant zet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 11 december 2017 19:08 schreef Fer het volgende:
Of met je voor en achterwissers op standje maximaal en zonder licht.Ik snap eigenlijk sowieso niet goed waarom mensen zonder licht rijden. Heb altijd lichten aan, automatisch. Kan ik het ook niet vergeten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alius aliud dicit
Kan meestal best hoor, in de sneeuw doorrijden met een combinatie van enkele tientallen tonnen.quote:Op maandag 11 december 2017 20:28 schreef soapie het volgende:
Vanavond heel langzaam over de snelweg op de rechterbaan, gladg druk enz... Komen vrachtwagencombinaties je al glibberend inhalen, wat een mongolen zijn dat toch ook!
Idd... man, man, man.... van die mensen die nog steeds niet snappen dat je verlichting ook zin heeft als de lantaarnpalen niet aan zijn.quote:Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef Simterklaas het volgende:
Waarschuwing voor iedereen die vanmorgen en vanmiddag zonder verlichting reed:
Graag z.s.m. het rijbewijs inleveren bij het CBR zodat het door de shredder kan worden gehaald.
Wat is je klacht? Ik kwam ook thuis vanmiddag met een neus vol met sneeuw. Het is dat mijn DRL vrij hoog zit dus dat die al snel sneeuwvrij blijven.quote:Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... man, man, man.... van die mensen die nog steeds niet snappen dat je verlichting ook zin heeft als de lantaarnpalen niet aan zijn.
Overigens zag ik een vrij nieuwe Mercedes met van die ledverlichting die aan de ene kant veel beter leek te werken dan aan de andere kant.... bleek dat er sneeuw op de kant zat die er van afstand uitzag alsof ze het niet goed deden
Nou hier is het niet beter geworden,quote:Op dinsdag 12 december 2017 08:45 schreef Ridocar het volgende:
Het voordeel van sneeuw: de mensen rijden niet meer als achterlijke debielen door het dorp...
quote:Op maandag 11 december 2017 20:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan meestal best hoor, in de sneeuw doorrijden met een combinatie van enkele tientallen tonnen.
Ja.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:58 schreef soapie het volgende:
[..]En het dan raar vinden dat ze scharen.....
vrachtwagens hebben ook gewoon abs.quote:Op dinsdag 12 december 2017 15:58 schreef soapie het volgende:
[..]En het dan raar vinden dat ze scharen.....
Toch apart dat bij bijna alle ongelukken vrachtwagens betrokken zijn!!quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vrachtwagens hebben ook gewoon abs.
Dat is ook wel redelijk overdreven dacht ik zo.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Toch apart dat bij bijna alle ongelukken vrachtwagens betrokken zijn!!
Ik had het over gisteren..quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Dat is ook wel redelijk overdreven dacht ik zo.
Klopt, ik ookquote:
Meer mensen gebruiken de verwarming en spuiten de auto vol brandgevaarlijke antivries middelenquote:Op dinsdag 12 december 2017 19:38 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ook.
Andere klacht: vandaag ontzettend veel brandende auto's gezien, veel meer dan normaal, iets met het weer te maken?
Oftewel, ontzettend veel vertraging vandaag, ondanks dat het alleen maar koud was hier. Geen sneeuw.
Omdat incidenten met vrachtauto's veel vaker het nieuws halen dan gewone aanrijdingen met personenauto's onderling.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Toch apart dat bij bijna alle ongelukken vrachtwagens betrokken zijn!!
kom met statistieken of stfu.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Toch apart dat bij bijna alle ongelukken vrachtwagens betrokken zijn!!
Kijk maar uit wat je zegt voordat er een paar op hun pikkie zijn getrapt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Toch apart dat bij bijna alle ongelukken vrachtwagens betrokken zijn!!
Moet je het sowieso eerst kunnen bewijzen denk ik?quote:Op dinsdag 12 december 2017 20:55 schreef Carlos93 het volgende:
Inderdaad, mooi klote, zeker die dikke ijs plakkaten die er af vliegen. Heb er weer een paar op de motorkap gehad van bestelbusjes en suv's.
Zou je eigenlijk aangifte kunnen doen in het geval van schade als zij niet stoppen en je het kenteken noteert?
Ik zou als vrachtwagenchauffeur zo vver mogelijk doorrijden en wachten oop de ander om achteruit te rijden.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:30 schreef 44rdbei het volgende:
We hebben hier een straat waar aan de rechterkant auto's geparkeerd staan, zo ook mijn auto. Komt er aan de ene kant een auto aan en aan de andere kant een vrachtwagen met een extra aanhanger. De vrachtwagen kan moeilijk achteruit dus wacht op de auto.
De bestuurder van de personen auto heeft zoiets van 'de auto's staan aan jouw kant dus bekijk het maar lekker' Uiteindelijk probeert de vrachtwagen achteruit te gaan en raakt mijn auto, tot 2 keer toe![]()
Ik heb ook nog even met de bestuurder van de auto gepraat maar viel niet echt mee te praten, 'Mijn kant ik heb voorrang'. De vrachtwagen had uiteindelijk natuurlijk aan het begin van de straat moeten wachten maar soms maakt iemand wel eens een fout, dan hoef je dat nog niet zo hard af te straffen.
Die auto kan veel makkelijker even opzouten, maar blijkbaar heeft die automobilist meer moeite met achteruitrijden dan de chauffeur. ik zou niet eens chagerijnig van worden, eerder medelijden hebben. Als ik dan persé achteruit moet rijden met m'n combi, dan zou ik er héél lang over doen. Een keer of drie uitstappen om te kijken, beetje steken, dat soort dingen. Wel jammer dat de chauffeur je auto heeft geraakt, dat was eigenlijk niet nodig, ongeacht de situatie waar de chauffeur zich in bevond.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:30 schreef 44rdbei het volgende:
We hebben hier een straat waar aan de rechterkant auto's geparkeerd staan, zo ook mijn auto. Komt er aan de ene kant een auto aan en aan de andere kant een vrachtwagen met een extra aanhanger. De vrachtwagen kan moeilijk achteruit dus wacht op de auto.
De bestuurder van de personen auto heeft zoiets van 'de auto's staan aan jouw kant dus bekijk het maar lekker' Uiteindelijk probeert de vrachtwagen achteruit te gaan en raakt mijn auto, tot 2 keer toe![]()
Ik heb ook nog even met de bestuurder van de auto gepraat maar viel niet echt mee te praten, 'Mijn kant ik heb voorrang'. De vrachtwagen had uiteindelijk natuurlijk aan het begin van de straat moeten wachten maar soms maakt iemand wel eens een fout, dan hoef je dat nog niet zo hard af te straffen.
Mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 16 december 2017 08:21 schreef Sometimes het volgende:
Gisteren, op weg naar huis. Rij ter hoogte van een uitrit op de snelweg. Wordt ingehaald door een V40 die als 'ie net voorbij is al remmend kort voor me langs snijdt en de uitvoegstrook opgaat. Daar is het vol en rijden ze langzamer, dus hij remt hard waardoor ik ook flink in de remmen moet.
Achter mij is ruimte zat![]()
Dit gebeurt zó vaak. En als je dan knippert of toetert dan kan je de middelvinger krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg sneu hieraan ook dat je buiten anderen en jezelf (alsof dat niet al genoeg is), ook je eigen kind in gevaar brengt... is een aanname, maar als je ziet wat er over de weg rolt/vliegt/glijdt lijkt dat aardig op kinderspul
[ Bericht 23% gewijzigd door nijnja op 16-12-2017 08:38:32 (Link toegevoegd) ]Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |