SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Doe even een screenprintje als je dat te zien krijgt...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De rest van de info is en blijft verouderd idd, maar soms is het programma wel te zien (niet de weekagenda dus).
Oeh! Wanneer?quote:
Oh dus Den Helder is niet te verquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:01 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
01. 0:00:00 Cyndi Lauper - True Colours
02. 0:03:48 The Beatles - Blue Jay Way
03. 0:07:38 Santana - Aqua Marine
04. 0:13:10 Tom Jones - Green Green Grass Of Home
05. 0:16:00 Funkadelic - Red Hot Mama
06. 0:19:26 Boney M - Brown Girl In The Ring
07. 0:23:22 R.E.M. - Orange Crush
08. 0:27:14 Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
09. 0:30:22 Red Hot Chili Peppers - Purple Stain
10. 0:34:36 The Shins - Pink Bullets
11. 0:38:26 Living Colour - What's Your Favorite Color?
12. 0:42:20 Life of Agony - River runs red
13. 0:44:12 3js - groen geel rood
14. 0:47:28 U2 - Ultra Violet (Light My Way)
15. 0:52:56 Coldplay - Yellow
16. 0:57:24 Booker T & The M.G.'s - Green Onions
17. 1:00:20 Arcade Fire - Deep Blue
18. 1:04:50 Nick Cave & the Bad Seeds - Fable of the Brown Ape
19. 1:07:06 Depeche Mode - Agent Orange
20. 1:12:12 Breeders - Lime House
21. 1:13:48 Pink Floyd - Marooned
22. 1:19:18 Peter Gabriel - Red Rain
23. 1:24:48 Navarone - Indigo Blue
24. 1:29:40 Weezer - Pink Triangle
25. 1:33:36 New Order - Blue Monday
26. 1:41:04 Creedence Clearwater Revival - Green River
27. 1:43:30 Clap Your Hands Say Yeah - The Skin of My Yellow Country Teeth
28. 1:49:14 Sonic Youth - Orange Rolls, Angel's Spit
29. 1:53:32 David Bowie - Blue Jean
30. 1:56:44 Prince - Purple Rain
31. 2:05:20 Basement Jaxx - Red alert
32. 2:08:56 The Prodigy - Colours
33. 2:12:32 Dune - Rainbow to the Stars
34. 2:17:28 My Baby - Seeing Red
35. 2:22:14 Jungle By Night - Afro Blue
36. 2:28:00 Marillion - Lavender
37. 2:30:26 Guillemots - Blue Would Still Be Blue
38. 2:35:40 Led Zeppelin - Tangerine
39. 2:38:36 Fleetwood Mac - Brown Eyes
40. 2:43:04 The Coral - Green Is The Colour
41. 2:46:10 Jimi Hendrix Experience - Purple Haze
42. 2:48:54 Joni Mitchell - Big Yellow Taxi
43. 2:51:08 Big Star - Blue Moon
44. 2:53:14 David Sylvian - Forbidden Colours
Ja voor jou was het nu al te laat tochquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus Den Helder is niet te ver
Noh!!!! En ook gewoon bij 1e keer ja zeggen.
Ik krijg nu ineens de weekagenda (van vandaag..) wel te zien het programma niet..quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Doe even een screenprintje als je dat te zien krijgt...
Oh dus moet je het er maar meteen inwrijven?quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:06 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja voor jou was het nu al te laat toch
Geinig, ik krijg het niet voor elkaar...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens de weekagenda (van vandaag..) wel te zien het programma niet..
[ afbeelding ]
Nogmaals: een buggy workaround
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh dus Den Helder is niet te ver
Noh!!!! En ook gewoon bij 1e keer ja zeggen.
Ik zou de slaapkamer proberenquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:07 schreef CindieY het volgende:
Deze wil ik nog even horen, daarna ga ik m'n bed opzoeken.
Je hebt gelijk. De gids is wel actueelquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens de weekagenda (van vandaag..) wel te zien het programma niet..
[ afbeelding ]
Nogmaals: een buggy workaround
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou de slaapkamer proberen
quote:
De vraag is: wiens slaapkamer?quote:
Dat is meer een chantageverzoekje.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:09 schreef CindieY het volgende:
Tenzij je nog Pendulum met Watercolours draait, want ik heb toch wel zin in die plaat
Ssssstquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is meer een chantageverzoekje.
Nou, de hare denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vraag is: wiens slaapkamer?![]()
De mijne idd. Die is op maar een paar meter afstandquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, de hare denk ik.
Hier is ze niet![]()
Mijn eerste keer Epson. Weekenddienst. Alleen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:07 schreef livelink het volgende:
En ik maar hopen op een sappig 'eerste-keer-verhaal'
Handigquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
De mijne idd. Die is op maar een paar meter afstand
Schijnt wel dat die actrice wat trauma heeft overgehouden aan die film.quote:
Da's eng, daar heb ik te weinig bier voor op.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwachtte half "we zijn er weer bij en dat is priihiima"
Er zijn vele remixen van, de meeste zijn beter dan het origineel.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Er is trouwens een remix hiervan die beter is dan het origineel. Volgens mij de Moonman remix of zoiets.
quote:
Trustequote:Op vrijdag 24 november 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
Oke, als chantageverzoekjes niet meer werken, ga ik nu echt m'n bed opzoeken
Welterusten
Wendy Carlosquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn vele remixen van, de meeste zijn beter dan het origineel.
Maar het origineel blijft het dichtst bij het origineel.
Kijk, Knokkels begrijpt het...
En Yip heeft de volgende dag niet meer mee mogen maken?quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn eerste keer Epson. Weekenddienst. Alleen.
Mijn manager had me vrij gegeven, inclusief DAT weekend. Om mij vervolgens in te roosteren.
Dusssssssss........ ik kom de maandag daarop op mijn werkplek aan, en de ogen van mijn manager staan op extermination stand richting mij. Ik werd op kantoor ontboden bij de Business Unit Manager.
"En waarom was jij dit weekend niet op het werk?"
-"Nou, *laat email zien* ik was op vakantie. De manager had mij vakantie gegeven. Keurig geregeld. Hoezo?
Nou hij had je ingeroosterd. Voor het hele weekend. Nu heeft heel Nederland en half België geen support gehad. Door jouw fout.
-"Herstel, door zíjn fout, toch?"
"Ehh, ja. Zeg, Yip. Kun je even op kantoor komen?
Fijne werkdag, knok!"
Zie mijn UI...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:15 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dat shot was wel fenomenaal. Ik heb die nog een lange tijd als achtergrond op mijn computer gehad, directe screenshot van de DVD want die kwam even wat beter over. Die indringende blik
Komt eraanquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:09 schreef CindieY het volgende:
Tenzij je nog Pendulum met Watercolours draait, want ik heb toch wel zin in die plaat
Welterusten CindieYquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
Welterusten
ik kon dat weekend mooi niet printen verdommequote:Op vrijdag 24 november 2017 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn eerste keer Epson. Weekenddienst. Alleen.
Mijn manager had me vrij gegeven, inclusief DAT weekend. Om mij vervolgens in te roosteren.
Dusssssssss........ ik kom de maandag daarop op mijn werkplek aan, en de ogen van mijn manager staan op extermination stand richting mij. Ik werd op kantoor ontboden bij de Business Unit Manager.
"En waarom was jij dit weekend niet op het werk?"
-"Nou, *laat email zien* ik was op vakantie. De manager had mij vakantie gegeven. Keurig geregeld. Hoezo?
Nou hij had je ingeroosterd. Voor het hele weekend. Nu heeft heel Nederland en half België geen support gehad. Door jouw fout.
-"Herstel, door zíjn fout, toch?"
"Ehh, ja. Zeg, Yip. Kun je even op kantoor komen?
Fijne werkdag, knok!"
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:14 schreef CindieY het volgende:
Welterusten
quote:
Niet mijn foutquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kon dat weekend mooi niet printen verdomme
* OscarMopperkont gokt dat ze al weg is.quote:
knokkels z'n schuld.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kon dat weekend mooi niet printen verdomme
Die actrice ook.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb me maar niet aan de film gewaagd. Het boek vond ik al naar genoeg.
Die film is geweldigquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn bolhoeden er aan over gehouden...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
ik had er van de week een in mijn handen, die was zo slecht gedrukt en gesneden dat het niet leesbaar was....quote:
Weird Al Yankovic & Wendy Carlos - Peter & The Wolf is ook gewoon gé-ni-aalquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Draai het hele album maar...
Wat je nu hoort zijn compleet door syntehesizers gecreëerde stemmen...
Wat waren dat voor uien?quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er van de week een in mijn handen, die was zo slecht gedrukt en gesneden dat het niet leesbaar was....
Nee, want Weird Al...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weird Al Yankovic & Wendy Carlos - Peter & The Wolf is ook gewoon gé-ni-aal
Hij deed het leuk hoor, echwoarquote:
Mad Magazinequote:
Daar zocht ik ongeveer een uur geleden op.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Sigue Sigue Sputnik met Love Missile F1-11?
Zit ook nog wel iets bekendst in...
Welterusten Oscar en hallo Lucky!quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook naar bed... morgen weer vroeg op
Bedankt knokkels
Truste mensen....
Maar dat was geen kleur natuurlijk...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zocht ik ongeveer een uur geleden op.
Moet lukkenquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Heb je Sigue Sigue Sputnik met Love Missile F1-11?
Zit ook nog wel iets bekendst in...
Aju met een du!quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt knokkels
Truste mensen....
Hallo livelink en de rest.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Oscar en hallo Lucky!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt knokkels
Truste mensen....
mafze Oscarquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt knokkels
Truste mensen....
Ging ook niet om dat nummer hoor. Het kwam bij YouTube tevoorschijn door mijn geschiedenis. Best leuk om te zien waar je in de loop der tijd naar hebt lopen zoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat was geen kleur natuurlijk...
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt knokkels
Truste mensen....
Vage herkenning welquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je gaat het herkennen, als je het niet al weet...
Let vooral op het begin en het eind...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vage herkenning welWe merken het zo
Heb de 12" hier nog op vinyl liggen...quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging ook niet om dat nummer hoor. Het kwam bij YouTube tevoorschijn door mijn geschiedenis. Best leuk om te zien waar je in de loop der tijd naar hebt lopen zoeken.
En ik had nog wel een lounge track laterquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit doet mij in slaap vallen.
Truste, mensen en bedankt, knokkels
Slaap lekker Symphquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
Ik ga ook zo. Vandaag was een beetje teveel vandaag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |