SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Technisch gezien nietquote:
Je hebt gewoon al die tijd verkeerd gezocht, CindieYquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maroon, hebben we net geleerd
Ik neem een cola-malibu!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Deze dame heeft zichzelf een rum-cola ingeschonken. Maskertje in m'n haar, maskertje op m'n gezicht. Even relaxen
Ik kom niet verder dan 1 trui
Peaceman kan niet eens voor zijn eigen kleren shoppen? En dan ons vrouwen belachelijk maken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem een cola-malibu!
Ik heb net bij Zalando alleen voor peaceman en Twan geshopt. Ik heb voor mezelf vanmiddag al een jurk besteld.![]()
Ik hou ook niet van shoppen, maar af en toe is het nodig.
Het veld verbeteren?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen wordt een redelijk rustige dag, de wedstrijd van Twan gaat niet door ivm slecht veld. Wat moeten we dan gaan doen??![]()
![]()
Hij kan het wel, maar vindt het vreselijk. Dus doe ik het maar.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Peaceman kan niet eens voor zijn eigen kleren shoppen? En dan ons vrouwen belachelijk maken.
Ja, de verveling slaat snel toe met al die vrije dagen van jullie.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Morgen wordt een redelijk rustige dag, de wedstrijd van Twan gaat niet door ivm slecht veld. Wat moeten we dan gaan doen??![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de verveling slaat snel toe met al die vrije dagen van jullie.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Peaceman kan niet eens voor zijn eigen kleren shoppen? En dan ons vrouwen belachelijk maken.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de verveling slaat snel toe met al die vrije dagen van jullie.
Als mannen gaan shoppen en thuiskomen, dan krijgen ze tóch alleen maar "Heb je dat sérieus gekocht?! Dat is lelijk!" om de oren van hun vrouw. Het is veel makkelijker voor mannen om hun vrouwen geld te geven zodat zij voor hun man iets kunnen kopen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef livelink het volgende:
Je hebt zoiets met een veld en een koe waarbij het veld in vakken word verdeeld en dan moet je gokken waar de koe gaat kakken. Dat zou daar dan best kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Daar heb je wel een punt spijkerbroekquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mannen gaan shoppen en thuiskomen, dan krijgen ze tóch alleen maar "Heb je dat sérieus gekocht?! Dat is lelijk!" om de oren van hun vrouw. Het is veel makkelijker voor mannen om hun vrouwen geld te geven zodat zij voor hun man iets kunnen kopen.
Goed gedaan, peace.
Kijk livelink! Mannen begrijpen dat!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als mannen gaan shoppen en thuiskomen, dan krijgen ze tóch alleen maar "Heb je dat sérieus gekocht?! Dat is lelijk!" om de oren van hun vrouw. Het is veel makkelijker voor mannen om hun vrouwen geld te geven zodat zij voor hun man iets kunnen kopen.
Goed gedaan, peace.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed gedaan, peace.
Echt, waar halen jullie het vandaan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed gedaan, peace.
Echt, waar halen jullie het vandaan?quote:
Buiten de box.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, waar halen jullie het vandaan?
Als je bier gaat bezorgen word ik wellicht zat, of bedoel je dat nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef peaceman het volgende:
zal ik zo nog verlengen of zijn jullie het al zat?
Dat plaatje? Google.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Haalt meneer livelink altijd zelf zijn kleding?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke showquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef peaceman het volgende:
Ik heb net een biertje opengetrokken, dus daar mag wel wat muziek bij.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:42 schreef peaceman het volgende:
quote:
Jazeker. En ik zeg er nooit iets van.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haalt meneer livelink altijd zelf zijn kleding?
Wat goed!!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Jazeker. En ik zeg er nooit iets van.
Je hebt de hoop opgegeven bij hem?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar goed dat mannen de neerbuigende en meewarige blikken van vrouwen niet begrijpen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens, joh. Kleding interesseert me helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt de hoop opgegeven bij hem?
CindieY, help eens even mee!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar goed dat mannen de neerbuigende en meewarige blikken van vrouwen niet begrijpen.
Ow ik ben daar echt een miep in.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens, joh. Kleding interesseert me helemaal niks.
Het is echt beter dat jullie me nooit live gaan ontmoetenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
dhr. Livelink komt de kledingzaak binnen.
Goedenavond wij weten dat u zogenaamd zelf mag kiezen, maar hier licht het niet door uw vrouw uitgekozen kledingpakket.
Ga ook eens tegen die heren in. Aan Diaan heb ik niks.quote:
Haha, dan ben ik juist heel tam hoorquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt beter dat jullie me nooit live gaan ontmoeten
Nou ja! Zijn wij niet leuk genoeg?quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt beter dat jullie me nooit live gaan ontmoeten
Sorry.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ook eens tegen die heren in. Aan Diaan heb ik niks.
Nee, jullie verwachten alleen maar goedgeklede vrouwen met oog voor detail. Ik vrees dat ik niet aan dat beeld voldoe.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou ja! Zijn wij niet leuk genoeg?
Ik vind stiekem kleding ook wel een dingetjequote:Op vrijdag 24 november 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ook eens tegen die heren in. Aan Diaan heb ik niks.
die zullen nog niet vaak gedraaid zijn op radio49 denk ik zo.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
OEH!
Clap your hands say yeah![]()
Ik ben een paar jaar geleden blind naar hun concert in de Melkweg gegaan. Als in: ik ken iemand die in het voorprogramma speelde en die me gratis naar binnen kreeg. CYHSY zei me totaal niets, maar ik ben maar gebleven.
Bleek een goede zet
Dat verwacht ik niet hoor.... ik ben zelf ook niet altijd goedgekleed hoor. Loop graag in legging met wijde trui als ik bij huis ben. Maar het moet wel bijpassend zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, jullie verwachten alleen maar goedgeklede vrouwen met oog voor detail. Ik vrees dat ik niet aan dat beeld voldoe.
Is me nog niet opgevallen. Eerste keer, ditquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zullen nog niet vaak gedraaid zijn op radio49 denk ik zo.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ben zelf ook niet altijd goedgekleed hoor. Loop graag in legging met wijde trui als ik bij huis ben.
Ohquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind stiekem kleding ook wel een dingetje
Alle vrouwen hier lopen toch altijd in mantelpakjes waarbij hun haar even levendig als wispelturig danst op de muziek.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, jullie verwachten alleen maar goedgeklede vrouwen met oog voor detail. Ik vrees dat ik niet aan dat beeld voldoe.
"I'm married, I don't have to look good anymore"quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
Loop graag in legging met wijde trui als ik bij huis ben.
Dat klopt!quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:48 schreef peaceman het volgende:
toen wij elkaar net kenden, zei Diaan, je bent een leuke vent, maar die kleding kan wel wat beter...
En ze had gelijk![]()
Godverquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"I'm married, I don't have to look good anymore"
Witte sportsokken?quote:
Sommige leggings staan best goed hoor. Niet wit of beige, maar mooie zwarte of met leerlook. Dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de sokken
Sokken met comicfiguren erop, bijv. Snoopy.quote:
tot 23.00quote:
Tja, dan hangt het af van wat er boven gedragen werd.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Sokken met comicfiguren erop, bijv. Snoopy.![]()
Niks mis met Snoopy, maar wel op sokken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Da's wel makkelijk bij elkaar zoekenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
in elk liedje zit een kleur of het woord kleuren. Als je de playlist straks ziet, zul je wel zien dat het klopt.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens wel de kleuren gemist in de laatste tig liedjes. Of ben je inmiddels van de kleuren af, Peace?
Of zoals Johan Derksenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, dan hangt het af van wat er boven gedragen werd.
Ik bedoel, als je sommige kantooryuppen ziet met hun fancy smancy sokken en gekleurde schoenen
Sokken in sandalenquote:
Sowieso, sandalenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sokken in sandalen![]()
![]()
![]()
dat kan nooit.... niet bij mannen, niet bij vrouwen en niet bij kinderen.
Oh, die gekleurde schoenen vind ik dan juist weer wel leuk. Die vallen me dan wel op.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tja, dan hangt het af van wat er boven gedragen werd.
Ik bedoel, als je sommige kantooryuppen ziet met hun fancy smancy sokken en gekleurde schoenen
Dat wel. Want zelfs zwarte sokken zijn soms verschillend.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's wel makkelijk bij elkaar zoeken
Dat is 1, kijken of er nog meer kunnen gaan happenquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sokken in sandalen![]()
![]()
![]()
dat kan nooit.... niet bij mannen, niet bij vrouwen en niet bij kinderen.
Die vind ik ook wel leuk. Ik stoor me meer aan te korte broeken. Dat is volgens mij ook een hype.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die gekleurde schoenen vind ik dan juist weer wel leuk. Die vallen me dan wel op.
Ik liet hem gaan. Zit koekjes te eten.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is 1, kijken of er nog meer kunnen gaan happen
Daarom heb ik geen zwarte sokken, maar sokken met patroontjesquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel. Want zelfs zwarte sokken zijn soms verschillend.
Ja anders kan je die sokken niet zien.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk. Ik stoor me meer aan te korte broeken. Dat is volgens mij ook een hype.
Tja, ik hou er ook niet van, maar snap wel dat ze in de zomer fijn kunnen zitten.quote:
Verschrikkelijk idd! Ik draag gewoon een minirok.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk. Ik stoor me meer aan te korte broeken. Dat is volgens mij ook een hype.
mét sjarretelsquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd! Ik draag gewoon een minirok.
Dat zou me dan ook nog wel opvallen, denk ik.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal zwarte sokken.quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom heb ik geen zwarte sokken, maar sokken met patroontjes
quote:Op vrijdag 24 november 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon lekker draaien wat jij wiltquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot 23.00![]()
geen idee hoe lang ik het red met het variëren in kleuren trouwens.. want alleen geel, groen, rood en blauw wordt wat saai, maar ik heb er nog wel een paar.
Zep - Tangerinequote:Op vrijdag 24 november 2017 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
tot 23.00![]()
geen idee hoe lang ik het red met het variëren in kleuren trouwens.. want alleen geel, groen, rood en blauw wordt wat saai, maar ik heb er nog wel een paar.
Dat is helaas wel zoquote:Op vrijdag 24 november 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wel. Want zelfs zwarte sokken zijn soms verschillend.
ik geloof dat het in elk geval wel afwisselend is.. klassiekers gemixt met onbekende groothedenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon lekker draaien wat jij wilt
Nice.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik geloof dat het in elk geval wel afwisselend is.. klassiekers gemixt met onbekende groodheden
Dat dus. Ik heb ook zo'n mand en eens per zoveel weken zoek ik ze weer uit. Dan heb ik tig paar sokken weer bij herenigd.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is helaas wel zo
Best irritant als je teveel paar sokken hebt
Na de verhuizing had ik even geen wasmachine, maar 30-40 paar sokken vond moeders niet fijn om uit te zoeken en te vouwenIk mik nu vaak maar een deel in de "dat komt wel" mand en snap het erg goed, haha. Had het zelf nooit echt door, want je wast het af en toe toch wel, maar ineens zoveel is echt niet leuk
Heb je ook parelmoer? Dat lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:04 schreef CindieY het volgende:
Ik heb sokken in alle kleuren van de regenboogEcht, geen probleem om ze bij elkaar te zoeken na de was
die heb ik laatst al gedraaidquote:
Nou en?quote:
We zijn net lekker op dreef nu.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:06 schreef peaceman het volgende:
lief al die suggesties, maar ik denk dat ik het wel ga redden tot 23.00 uur. Al kan het best zijn dat ik een suggestie ertussen plak.
* OscarMopperkont baalt dat ie de speciale Jeroen Bosch tentoonstelling gemist heeftquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
Als ik aan kleuren in een liedje denk, dan denk ik aan Het land van Maas en Waal van Boudewijn de Groot. Het zit wellicht niet in de titel, wel in de tekst
Dat was ook niet leuk meer. Ik kon op een gegeven moment alleen nog maar kaartjes krijgen voor 09.00 - 10.00 op een doordeweekse dag. Dat ging nergens meer over.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont baalt dat ie de speciale Jeroen Bosch tentoonstelling gemist heeft
Telt "eye" als een kleur? Zonder ogen was er geen zicht, geen kleur geen vanalles.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Telt "light" als een kleur? Zonder licht was er geen zicht, geen kleur geen vanalles...
op zich heb je een punt hoor, maar ik hou er geen rekening mee....quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Telt "light" als een kleur? Zonder licht was er geen zicht, geen kleur geen vanalles...
Nee, het telt als voorwaarde voor kleur. Niet als kleur.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
Van Invaders Must Diequote:Op vrijdag 24 november 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track ken ik helemaal niet. Klinkt best oké
Staat op Invader must die (deluxe edition)quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track ken ik helemaal niet. Klinkt best oké
Ook op de normalequote:Op vrijdag 24 november 2017 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat op Invader must die (deluxe edition)
Klaag 'm aan.quote:
een regenboog heeft zoveel kleuren dat het van mij mag.quote:
die hele CD van Dune is leukquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo slecht dat het weer goed best leuk is
Zijn infrarood en ultraviolet eigenlijk kleuren? Het menselijk oog kan ze niet waarnemen...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
een regenboog heeft zoveel kleuren dat het van mij mag.
TMI.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Komen binnenkort in Nederland optreden
Ultra Violet is al gedraaid, dus ja, het zijn kleurenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zijn infrarood en ultraviolet eigenlijk kleuren? Het menselijk oog kan ze niet waarnemen...
Tof man!quote:
6 zelfs...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:18 schreef CindieY het volgende:
Och, dit doet me er aan denken dat ik voor morgenavond maar liefst 6 kaartjes voor Remember the 90's heb
Ja, niemand wilde uiteindelijk mee, behalve ik....quote:
Het zal wel druk zijn danquote:
Dan kan je rondjes lopen rond de entree!quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:18 schreef CindieY het volgende:
Och, dit doet me er aan denken dat ik voor morgenavond maar liefst 6 kaartjes voor Remember the 90's heb
Is dat hier voorbij gekomen? Heb ik gemist.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, niemand wilde uiteindelijk mee, behalve ik....![]()
Weken geleden al. Maar je ziet het, nu gaat ze zelf niet meerquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat hier voorbij gekomen? Heb ik gemist.
Dat is helemaal aan mij voorbij gegaan of ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Weken geleden al. Maar je ziet het, nu gaat ze zelf niet meer
Of je was er nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is helemaal aan mij voorbij gegaan of ik ben het vergeten.
Ik sla over, maar waarom ga je niet?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:20 schreef CindieY het volgende:
Dus als iemand zin heeft in een avondje 90's in Zwolle, DM maarIk ga niet.
Ik weet nog dat het al nacht was en ik al wat wijn op hadquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is helemaal aan mij voorbij gegaan of ik ben het vergeten.
Aha 's nachts ben ik niet zo vaak hier en lees ik ook vaak niet terug.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het al nacht was en ik al wat wijn op had
Andere plannenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik sla over, maar waarom ga je niet?
¤ 1 voor de kaartjes en ¤ 6 verzendkosten ofzo, toch?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het al nacht was en ik al wat wijn op had
6 euro totaal. 1 voor de kaartjes en 5 voor de servicekosten. Zet ze wel op de weggeefhoek ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
¤ 1 voor de kaartjes en ¤ 6 verzendkosten ofzo, toch?
* OscarMopperkont weet van niksquote:
Ik ben er al 3 x geweest. Het is ergens zo fout dat het weer leuk isquote:
Dat is een koopje!quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
6 euro totaal. 1 voor de kaartjes en 5 voor de servicekosten. Zet ze wel op de weggeefhoek ofzo
Goedenavondquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Koleuren!
Wat is er al geweest?
Goedenavond!
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Koleuren!
Wat is er al geweest?
Goedenavond!
Beatles, Clap your hands say yeah, Dune en Santana. En meer.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Koleuren!
Wat is er al geweest?
Goedenavond!
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Koleuren!
Wat is er al geweest?
Goedenavond!
Als je er geen gebruik van maakt, is het duurquote:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je er geen gebruik van maakt, is het duur
Van die paar euro kan ik niet wakker liggen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je er geen gebruik van maakt, is het duur
Heb al 2 punten gekregen van Diaan vanavondquote:
Haar 2 punten?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb al 2 punten gekregen van Diaan vanavond
Je bent op dreef vanavond!quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tssk. Terug in je hok!quote:
Pfffquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoi Knokkels!quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
PfffNederland had vanavond 68 punten
Euh.. ok...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
PfffNederland had vanavond 68 punten
Ik krijg meestal nooit meer dan 0 puntenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ha livelinkquote:
Dus na peace een marathonuitzending van jou?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb vanvond een playlist op Spotify aangemaakt met uitsluitend live opnames (602 songs, ruim 52 uur muziek) en deze zit daar ook tussen...
Nee, ik heb al bijna 6 uur muziek gedraaid...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na peace een marathonuitzending van jou?
Ik kan de honneurs wel waarnemen heur, Madquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna 6 uur muziek gedraaid...
Ik zou het je niet durven zeggen. Ik heb geen tags gevolgd, dus ik moet het van de playlist hebben.quote:
Ik heb geen honneurs geclaimd, dus leef je uit...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan de honneurs wel waarnemen heur, Mad
quote:
en die draai ik dan weer niet, want Black is geen kleur.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey wat leuk, dit rifje hebben The Black Keys gebruikt voor hun Little Black Submarine....
Doe dan die Yellow Submarine maar... beter dan dat blauwe geneuzel van zequote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en die draai ik dan weer niet, want Black is geen kleur.
Is zwart hier ook al in de ban?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en die draai ik dan weer niet, want Black is geen kleur.
Niet mijn bankquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Knokkels en ok01![]()
Ik ga zo afhaken en lekker nog even op de bank liggen en tv kijken....
Racismequote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is zwart hier ook al in de ban?
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is zwart hier ook al in de ban?
Van 02:00 tot 0:00?!quote:
Wit en zwart zijn sowieso geen kleuren...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus je mag maar 3 kleuren gebruiken.
Lekker beperkt...
Agent Orangequote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
Heb je al iets oranjes gedraaid, Peaceman?![]()
Basketballers stunten tegen topland Kroatië in WK-kwalificatie
zekerquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
Orange Crush en Agent Orangequote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
Was wel een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
Cygnus X - The Orange Theme kan vast nog wel...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
enquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Orange Crush en Agent Orange
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van 02:00 tot 0:00?!
Marathon!
Orange Crush van R.E.M.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
Je was ook aan het kijken?quote:
Ah, toch geen marathonquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]Ja ik zag het, maar dat is de showduur.
![]()
Alhoewel, morgen heb ik geen verplichtingen, 's ochtends![]()
Dus wie weet. Of ik val midden in mijn show in slaap, omdat ik om 4 uur wakker schrok van *iets* en vervolgens kwam ik niet meer in slaap
Ja er was niks anders op tvquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je was ook aan het kijken?![]()
Ik kijk nooit sport op TV, maar ik heb voor deze wedstrijd een maandje ziggo sport gekochtScheelde me een trip naar Almere, én het kostte me minder. En ik kon eindelijk eens een wedstrijd in het geheel zien
Mocht je een keer naar Den Helder komen bij een wedstrijd, geef ik je een mooi plekje. Ik kan datquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja er was niks anders op tv
Voor het eerst in tijden dat ik me echt verdiept heb in basketbal
Nou ja, wie weetquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, toch geen marathon
[ afbeelding ]
Parkeerplekje dan hè? Je zit nog altijd ergens achter een paal in de zaalquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mocht je een keer naar Den Helder komen bij een wedstrijd, geef ik je een mooi plekje. Ik kan dat
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mocht je een keer naar Den Helder komen bij een wedstrijd, geef ik je een mooi plekje. Ik kan dat
Mmmmmmmmmmmmm yummyquote:
Dat maak ik zelf wel uit...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wit en zwart zijn sowieso geen kleuren...
* ok01 ookquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt spontaan zin in een jointje
Dit ziet eruit alsof je het van de site hebt geplukt....quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, toch geen marathon
[ afbeelding ]
Dat klopt dan ook.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof je het van de site hebt geplukt....
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Parkeerplekje dan hè? Je zit nog altijd ergens achter een paal in de zaal
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmmmm yummy
[ afbeelding ]
*kuch*
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt spontaan zin in een jointje
Ik ookquote:
Jij vond uiteten te ver wegquote:
Ik dacht dat je meestal vóór paal stond..quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:52 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dan moet je die man even vriendelijk verzoeken op te schuiven![]()
En meestal sta ik achter die paal
Misschien maak ik wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij vond uiteten te ver weg
radio49.nl nietquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De site doet het bij jou?(Hier niet, namelijk)
Behalve als ik in de zaal sta, dan sta ik achter paal. Moet ik ook maar niet zo laat binnen komen vallenquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meestal vóór paal stond..
BAM
Dampen bij Knokquote:
Tuurlijk wel, hoelang wil je erbij hebben?quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:56 schreef peaceman het volgende:
laatste plaat![]()
alleen gaat die het niet helemaal redden vrees ik...
Zeker besteld bij zalando.</insider joke>quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoelang wil je erbij hebben?
Dat kan, uhm, misschien inmiddels wel ietwat te laat zijnquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien maak ik wel een uitzondering
Ik krijg alleen shots uit het verleden. Jammer dat de site nu niet werkt.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
radio49.nl niet
https://web.archive.org/w(...)dio49.nl/playing.php af en toe wel.
Als hij het programma niet update, kan je op Go (boven middenin) drukken, dan update hij bij mij meestal wel.
Het is nogal een buggy workaround, maar vaak doet ie het wel
Precies.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:58 schreef knokkels het volgende:
Het is redelijk sacrilegious om deze af te kappen
Een beetje te hard to get gespeeld zekerquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan, uhm, misschien inmiddels wel ietwat te laat zijn
Unishore Bedrijfskledingquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeker besteld bij zalando.</insider joke>
Die site kan ook helemaal niet actueel ververst worden...quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik krijg alleen shots uit het verleden. Jammer dat de site nu niet werkt.
als ik goed gerekend heb, moet het net passen nu.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies.
* OscarMopperkont had het ook niet toegestaan.
Grijs gebiedje welquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Forbidden colours.. dus tóch zwart en wit?
Mooie laatste plaatquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:56 schreef peaceman het volgende:
laatste plaat![]()
alleen gaat die het niet helemaal redden vrees ik...
thanks. Was leuk om weer eens een thema uitzending te doen.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor de muziek, PeacemanKleurrijke en gevarieerde show
De rest van de info is en blijft verouderd idd, maar soms is het programma wel te zien (niet de weekagenda dus).quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die site kan ook helemaal niet actueel ververst worden...
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie laatste plaat![]()
Dank je wel Peaceman![]()
Ik ga je playlist zo even kritisch bekijken, want ik heb veel kleuren gemist, volgens mij.
Kleurenblindheid zuigtquote:Op vrijdag 24 november 2017 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooie laatste plaat![]()
Dank je wel Peaceman![]()
Ik ga je playlist zo even kritisch bekijken, want ik heb veel kleuren gemist, volgens mij.
Nou ja, dat en vooral ook iets te langquote:Op vrijdag 24 november 2017 22:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een beetje te hard to get gespeeld zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |