Maar wel als ik een duidelijk weekoverzicht voor me wil hebben op mijn telefoonscherm. Of als ik even met mijn maatschappelijk werkster samen door wil nemen wat wel en niet goed ging en en er wat extra aantekeningen of tips bij wil zetten.quote:Op zondag 26 november 2017 20:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Had je nu niet in de stress gezeten.
Daarom nam ik jouw tip ook gewoon aan. En vond ik het in eerste instantie dus ook niet nodig om een en/of discussie te voeren.quote:Op zondag 26 november 2017 20:23 schreef Samzz het volgende:
Het kan en/en he, niet of/of.
Dat er met notificaties iets mis kan gaan kan altijd gebeuren.
Ja fair enoughquote:Op zondag 26 november 2017 20:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Daarom nam ik jouw tip ook gewoon aan. En vond ik het in eerste instantie dus ook niet nodig om een en/of discussie te voeren.
Ja, dat zei ze toch al.quote:Op zondag 26 november 2017 20:32 schreef Quotidien het volgende:
Als je van zoiets kleins al in de stress schiet, kun je er beter op voorbereid zijn en dan is het in je telefoon zetten helemaal niet zo'n gek idee.
Ooh dat is ook een heel goed idee! Ik ben nu onderweg naar huis. Dus ik ga het zo zien.quote:Op zondag 26 november 2017 21:10 schreef bloempjuh het volgende:
Q, ik raak daar ook van in de stress hoor.
F, ik maak elke keer voor ik de deur uit ga een foto van mijn kalender, die ik bijwerk zodra ik thuis kom (vaak nog met mijn jas aan)
Veel succes, Frips!quote:Op zondag 26 november 2017 22:20 schreef Fripsel het volgende:
Ok ik heb me dus niet vergist. Ik heb morgen om kwart over 10 een afspraak. Ik ben een uur onderweg met de bus en vertrek dan normaal een kwartier van te voren van huis. Ik kan vanaf 9 uur bellen.
Succes! Ik hoop dat je ze op tijd kan bereiken.quote:Op zondag 26 november 2017 22:20 schreef Fripsel het volgende:
Ok ik heb me dus niet vergist. Ik heb morgen om kwart over 10 een afspraak. Ik ben een uur onderweg met de bus en vertrek dan normaal een kwartier van te voren van huis. Ik kan vanaf 9 uur bellen.
Dat word bellen bij de bushalte. Ik ben heel erg bang dat die afspraak daar niet in de agenda staat en dat ik er onderweg achterkom dat die afspraak er niet staat en die afspraak is dus best een positieve houvast van me van, misschien heb je met haar wel net zo'n goede vibe als je maatschappelijk werkster. En anders ga ik weer heel veel enge stappen moeten nemen. En het is spannend allemaal. En ik wil niet onderweg in paniek raken van de teleurstelling.
Ah neequote:Op maandag 27 november 2017 09:07 schreef Fripsel het volgende:
Ok. Ze is ziek. En ze zijn vergeten om mij af te bellen.
Ik heb er sowieso 5 vooruitstaan altijd en dit was de eerste van de reeks. Was best een beetje bozig aan de telefoon. Maar heb mezelf aan t einde wel gecorrigeerd dat zei er ook niks aan kon doen en dat ik dan maar wat anders met mijn ochtend ging doen.quote:Op maandag 27 november 2017 09:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ah nee.
Verklaard dan wel het ontbreken van de sms. Heb je een nieuwe afspraak kunnen maken?
On the bright side, je hebt dit super voortvarend op durven pakken en opgepakt! Praktisch ook!quote:Op maandag 27 november 2017 09:07 schreef Fripsel het volgende:
Ok. Ze is ziek. En ze zijn vergeten om mij af te bellen.
Waar in dit verhaal lees jij dat jij iets fout gedaan hebt?quote:Op maandag 27 november 2017 11:23 schreef Fripsel het volgende:
Ok. Ok. Ok.
Er is wel wat meer aan de hand dan "gewoon ziek". De secretaresse had tegen mij gezegd dat ze al een paar weken ziek was maar er vanaf volgende week weer zou zijn.
Maar nu belt mijn oude psycholoog er net achter aan dat dat eigenlijk het "mooie" verhaal is en dat dat eigenlijk nog niet zo zeker is en dat ze er alles aan gaat doen om zo snel mogelijk een andere psycholoog voor me te regelen..
Wtf heb ik fout gedaan.
Ik wil al sinds februari 2016 traumatherapie. Hoeveel kun je recht lullen. En als je het nog recht kan lullen hoe leuk is de maatschappij dan nog.quote:Op maandag 27 november 2017 11:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar in dit verhaal lees jij dat jij iets fout gedaan hebt?
De maatschappij is niet leuk en de bureaucratie binnen de gezondheidszorg is kut. Dat is correct.quote:Op maandag 27 november 2017 11:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wil al sinds februari 2016 traumatherapie. Hoeveel kun je recht lullen. En als je het nog recht kan lullen hoe leuk is de maatschappij dan nog.
En ik snap dat dit opzichzelf staand 1 ding is. Maar we gaan richting februari 2018.
Als ik deze ellende zie, denk ik soms. Die kleine Fripsel was zo dom nog niet.quote:Op maandag 27 november 2017 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De maatschappij is niet leuk en de bureaucratie binnen de gezondheidszorg is kut. Dat is correct.
Maar dat is niet JOUW schuld.
Ik snap je pesthumeur ook best, maar deze puinbende ligt niet aan jou.quote:Op maandag 27 november 2017 12:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik deze ellende zie, denk ik soms. Die kleine Fripsel was zo dom nog niet.![]()
Mja heb mijn maatschappelijk werkster maar vast een heads up gegeven. Aangezien ik toch al wakker en aangekleed was ben ik voor ik dat telefoontje kreeg al maar boodschappen voor avond eten gaan doen enzo. En dat ja maar goed ook want ik ben echt in een pest humeur nu.
Deze afspraak was een beetje mijn hou vast waarmee ik "alles" al de hele week goed praat van, het kan nog om slaan. Ik wilde de traumatherapie bij Psyq een kans geven en dan verder kijken..
Mja sowieso die overstap van huisarts maar gaan regelen. Als dat rond is en ik heb nog geen antwoord op hoe lang het gaat duren ga ik me maar gewoon proberen aan te melden bij de coach die Elvi me heeft aangeraden denk ik.
Dus meteen ook maar de vraag weggelegd bij mijn maatschappelijk werkster of dat we het redden om in 1 afspraak naar de zorgverzekering te kijken en even bij de dokterspraktijk te kijken.
Ik heb nu mijn maatschappelijk werkster daar heb ik wel veel aan. Maar de trauma's en herrinneringen halen me letterlijk in, als ik ze overdag weggestopt krijgt, komen ze er in mijn slaap uit en andersom. Ik ben een soort tikkende tijdbom.quote:Op maandag 27 november 2017 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap je pesthumeur ook best, maar deze puinbende ligt niet aan jou.
Is er geen mogelijkheid om buiten Psych wat te doen? Ik ken daar eignelijk geen goede verhalen over namelijk.
Heb je traumabehandeling bij Psytrech al eens overwogen?https://www.psytrec.nl/quote:Op maandag 27 november 2017 12:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn maatschappelijk werkster daar heb ik wel veel aan. Maar de trauma's en herrinneringen halen me letterlijk in, als ik ze overdag weggestopt krijgt, komen ze er in mijn slaap uit en andersom. Ik ben een soort tikkende tijdbom.
Elvi kwam in ieder geval met deze tip, dat is niet meer "de grote ggz", dat zou mijn volgende keuze zijn:
http://www.hanneihlen.nl
In mijn nieuwe zorgverzekering zitten 27 fysiotherapie vergoedingen. En er staat ook 27 psychosomatische fysiotherapie als apart kopje. Ik denk dat die onder dezelfde vergoeding vallen, zo niet, dan wil ik die laatste ook weer gaan proberen. Al reageerde ik daar heel heftig op de laatste keer dat ik het probeerde.
Als je verder nog niet psych tips hebt die wel vanuit de zorgverzekering vergoed worden hoor ik ze graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |