abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 09:27:41 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175274356
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
De beste man zal ongetwijfeld snappen dat het gaat om onzichtbaarheid voor de radar, maar het komt er weer zo allejezus tering achterlijk uit. Je zou er toch doodmoe van worden als je zo'n figuur de hele dag om je heen had hangen.
Hij beweert anders vrij stellig dat het toestel echt onzichtbaar is. Misschien was dit zijn bullshit-artiest/oplichter persoonlijkheid die boven kwam drijven.Volgens mij probeerde hij iets te verkopen. Daar leek het op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175275432
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je blijft lachen met die halve gek.
Elke toespraak van Trump gaat over hoe geweldig Trump is.
  vrijdag 24 november 2017 @ 10:43:00 #178
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_175275883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Elke toespraak van Trump gaat over hoe geweldig Trump is.
Zoals Scaramucci zou zeggen: He's trying to suck his own cock.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 11:16:50 #179
54278 crew  Tijger_m
pi_175276517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
De beste man zal ongetwijfeld snappen dat het gaat om onzichtbaarheid voor de radar, maar het komt er weer zo allejezus tering achterlijk uit. Je zou er toch doodmoe van worden als je zo'n figuur de hele dag om je heen had hangen.
En zelfs dat is schromelijk overdreven, de F-35 heeft een reduced radar image, het is echter bepaald niet onzichtbaar voor radar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 11:28:44 #180
3928 Ulx
pi_175276762
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En zelfs dat is schromelijk overdreven, de F-35 heeft een reduced radar image, het is echter bepaald niet onzichtbaar voor radar.
Nou ja, als de radar dat toestel pas veel later opmerkt heb je natuurlijk wèl een enorm voordeel als piloot. Maar onzichtbaar voor radar bestaat inderdaad niet.

quote:
While no aircraft is totally invisible to radar, stealth aircraft make it more difficult for conventional radar to detect or track the aircraft effectively, increasing the odds of an aircraft successfully avoiding detection by enemy radar and/or avoiding being successfully targeted by radar guided weapons. Stealth is the combination of passive low observable (LO) features and active emitters such as low-probability-of-intercept radars, radios and laser designators. These are usually combined with active measures such as carefully planning all mission maneuvers in order to minimize the aircraft's radar cross section, since common actions such as hard turns or opening bomb bay doors can more than double an otherwise stealthy aircraft's radar return.[6] It is accomplished by using a complex design philosophy to reduce the ability of an opponent's sensors to detect, track, or attack the stealth aircraft.[7] This philosophy also takes into account the heat, sound, and other emissions of the aircraft as these can also be used to locate it
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 24 november 2017 @ 11:49:38 #181
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175277069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 07:05 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Waarom heeft Obama dit in stand gehouden?
Zodat hij met zijn drones op de overtreders kon schieten, vermoedelijk.
pi_175277686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:49 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Zodat hij met zijn drones op de overtreders kon schieten, vermoedelijk.
Waarom kunnen de Obama haters dit niveau nooit overstijgen?

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 13:09:50 #183
3928 Ulx
pi_175278461
Samenvatting van de afgelopen week.

http://www.esquire.com/ne(...)71/trump-lavar-ball/

quote:
I don’t know why, but this week seems to have been the low point of what is not yet a full year of having the Pennywise of rodeo clowns in the highest office in the land. For reasons we’ll try to enumerate in a moment, this week has brought into sharp relief the consequences of the Russia-ratfcked, utterly racialized, hock-a-loogie decision that 63 million of our dimmer fellow citizens made to hand the presidency over to Donald Trump because they’d been fed indigestible fried crud by their favorite radio and television stars for the past three decades. When I hear Jeff Flake moaning that he doesn’t want the Republican Party to become “the party of Donald Trump and Roy Moore,” I am compelled to point out that the Republican Party has been the party of Donald Trump and Roy Moore for 30 years. It’s just been waiting for Donald Trump and Roy Moore to come along. It is to laugh, and then it is to weep.

The obvious nadir came on Tuesday, when the president* stopped on the way to his helicopter to essentially argue that it is better to put an accused child molester into the Senate than it is to elect a Democrat.

From The New York Times:

“We don’t need a liberal person in there, a Democrat, Jones,” Mr. Trump said. “I’ve looked at his record. It’s terrible on crime. It’s terrible on the border. It’s terrible on the military.” The president suggested that the passage of time, and the fact that Mr. Moore’s accusers did not come forward earlier, should call into question the accusations. And he noted that Mr. Moore has been elected repeatedly by voters in Alabama. “I do have to say, 40 years is a long time,” Mr. Trump said as he left for a five-day Thanksgiving vacation at his Mar-a-Lago club in Palm Beach, Fla. “He’s run eight races, and this has never come up. So 40 years is a long time.”

What a sewer this man is.

Of course, there is his ridiculous ongoing Twitter feud with Lavar Ball, a feud that scraped the bottom of the barrel on Wednesday with the president tweeting “IT WAS ME!” at the elder Ball, who is quite a piece of work in his own right. It is safe to speculate that this little exercise in petulance and rage is at least in part an attempt to deflect attention from the fact that Robert Mueller’s footsteps are ringing louder and louder in the corridors of the White House. But still, a president* of the United States calling the father of a basketball player “a poor man’s Don King”?

What a festering landfill this man is.

Then, I came across this little tidbit in The Hill, which, for me, anyway, sent this week into depths beyond which no light can pierce.

Mark Leach, who manages the Shenandoah stores for Delaware North, said NPS and park managers had no role in the wine purchase decisions. He said they simply encourage him to buy local products. The Trump winery is located about 30 miles from Shenandoah. “Primarily, we try to buy from Virginia,” he said. “They ask that we carry regional products as much as possible.” Leach said he hasn’t bought Trump wine since the summer. “We sold it throughout much of 2016 and we did a purchase of the rose back in May or June, primarily because the distributor we purchase from had some,” Leach said. NPS spokesman Jeremy Barnum stressed that it was Delaware North that decided to sell the wine, not the park.

Yes, I’m sure that the name on the label absolutely had nothing to do with the decision by Delaware North to peddle the president*’s brand at a gift shop on land that belongs to all of us. There is a virulent and very contagious strain of corruption that infected every part of the public sphere when this president* was inaugurated.

What a reeking, lifeless wasteland this man is.

Not that it matters. The Republican Party will live with him just as it will live with the concept of Senator Roy Moore (R-Food Court) if it has to do so. The Republican Party is the corrupt vehicle of corrupt interests and has been for so long that the party and the interests are no longer distinguishable from each other. A whopping percentage of Americans are opposed to the tax plan that the Senate is about to pass. On Wednesday, Senator Lisa Murkowski, briefly an independent voice against the shredding of the Affordable Care Act, announced that she would support a tax plan that did away with the individual mandate, which effectively would shred the Affordable Care Act. She’s also very high on drilling for oil in ANWR. The only real problem that the Republicans have with the president* is that his corruption is too obvious, too garish. It scares the donor class. It makes the good crystal rattle.

Never in my lifetime have the politics of the country seemed so removed from the people of the country. Never in my lifetime have the people of the country seemed so removed from its politics. Never in my lifetime have political decisions seemed so removed from their consequences. An election driven by fear and hate and abandoned wrath has produced dangerous chasms into which the entire system may one day fall, and nobody appears to have any idea what to do about it. Adam Serwer’s brilliant piece in The Atlantic is as good an explanation as any about what happened last November, and what may happen as a result.

It was not just Trump’s supporters who were in denial about what they were voting for, but Americans across the political spectrum, who, as had been the case with those who had backed David Duke, searched desperately for any alternative explanation—outsourcing, anti-Washington anger, economic anxiety—to the one staring them in the face. The frequent post-election media expeditions to Trump country to see whether the fever has broken, or whether Trump’s most ardent supporters have changed their minds, are a direct outgrowth of this mistake. These supporters will not change their minds, because this is what they always wanted: a president who embodies the rage they feel toward those they hate and fear, while reassuring them that that rage is nothing to be ashamed of.

You cannot run a democracy on that basis. You perhaps cannot even run a nation, at least not one that doesn't devolve steadily into savagery. These were not unavoidable choices. We made them in the clear light of day. What a poisoned country we have left ourselves.
pi_175278727
Aardig stukje van the Upshot over hoe de opvattingen van Democraten en Republikeinen correleren en divergeren naar opleidingsniveau:
https://www.nytimes.com/i(...)ncollection%2Fupshot
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 24 november 2017 @ 13:44:03 #185
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175278978
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom kunnen de Obama haters dit niveau nooit overstijgen?

[ afbeelding ]
Beetje het niveau van /r/HillaryMeltdown, die laatste.
pi_175279073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 08:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Van steenkool afstappen? Waarom voert Trump een oorlog tegen kolen?
Omdat LNG een stuk schoner is en de Amerikaanse economie al lang is voorbereidt op een overstap naar LNG, of in ieder geval gas, Amerika zag de oliecrisis slim aankomen en overigens gebeurde dit al voordat Trump aan de macht was. Met Keystone kan je flink de LNG die Exxon (bijvoorbeeld) elders vergaart tegen zeer gunstige prijzen op de Aziatische markten afzetten waar binnen enkele jaren naar verwachting een grotere vraag dan voorraad kan zijn fascinerend dus.
pi_175279089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:30 schreef Monolith het volgende:
Aardig stukje van the Upshot over hoe de opvattingen van Democraten en Republikeinen correleren en divergeren naar opleidingsniveau:
https://www.nytimes.com/i(...)ncollection%2Fupshot
Damn..........
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 13:59:15 #188
54278 crew  Tijger_m
pi_175279258
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat LNG een stuk schoner is en de Amerikaanse economie al lang is voorbereidt op een overstap naar LNG, of in ieder geval gas, Amerika zag de oliecrisis slim aankomen en overigens gebeurde dit al voordat Trump aan de macht was. Met Keystone kan je flink de LNG die Exxon (bijvoorbeeld) elders vergaart tegen zeer gunstige prijzen op de Aziatische markten afzetten waar binnen enkele jaren naar verwachting een grotere vraag dan voorraad kan zijn fascinerend dus.
Amerika zag de oliecrisis aankomen? Die moet je even uitleggen want volgens mij hebben we daar wat gemist.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 24 november 2017 @ 14:03:10 #189
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_175279310
Dat grafiekje Trust & confidence in mass media is ook wel een interessante.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 14:08:16 #190
3928 Ulx
pi_175279401
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar maar de oorlog tegen kolen dan! Van die Keniaan!?! Die voerde oorlog tegen steenkool! We gaan big beautiful clean coal hebben! Dat zei Trump! Iedereen zou weer de mijnen ingaan! Dat beloofde Trump!
pi_175279460
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Amerika zag de oliecrisis aankomen? Die moet je even uitleggen want volgens mij hebben we daar wat gemist.
In het Obama tijdperk is Amerika al flink gaan investeren in het opschroeven van de LNG-capaciteit. Havens, pijpleidingen, en productie. Niet alleen LNG maar ook andere energiebronnen. De oliecrisis (lage prijzen) was niet alleen het gevolg van een mindere vraag uit Azie maar ook uit Amerika. Het was de Amerikaanse regering die net op tijd de overstap naar nieuwe energiebronnen wist te maken. In dit geval gas. In 2011 importeerde Amerika nog 1,536,208 vaten olie per dag uit de OPEC-landen terwijl dit in 2015 nog maar 975,663 was. Met de lage olieprijs zullen deze cijfers wel weer enigszins oplopen maar dat biedt voldoende ruimte om LNG, dat tegen veel betere prijzen de markt opgaat, te exporteren en af te zetten in andere markten. Het is fascinerend te zien dat in Azie landen als India en China, maar ook landen in ZO-Azie, versnelt de overstap maken naar LNG-faciliteiten. Een product waar naast Qatar en Australia ook Amerika bijzonder sterk in is met grote voorraden op verschillende plekken.
pi_175279536
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar maar de oorlog tegen kolen dan! Van die Keniaan!?! Die voerde oorlog tegen steenkool! We gaan big beautiful clean coal hebben! Dat zei Trump! Iedereen zou weer de mijnen ingaan! Dat beloofde Trump!
Veel markten zullen nog altijd steenkool nodig hebben, in Azie worden nog steeds steenkoolfaciliteiten gebouwd, binnen een paar jaar zal de vraag naar LNG groter zijn, naar verwachting, dan het aanbod en dan kunnen die markten weer gedeeltelijk meer vraag hebben naar steenkool. Economisch gezien is het helemaal niet onverstandig de steenkoolproductie wat op te schroeven [indien nodig] of in ieder geval voorraden aan te leggen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 14:17:50 #193
3928 Ulx
pi_175279569
Maar dat schept geen banen! Iedereen zou weer de mijnen ingaan! Jobs! Jobs! Jobs! Clean Coal! Jobs!
pi_175279600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:17 schreef Ulx het volgende:
Maar dat schept geen banen! Iedereen zou weer de mijnen ingaan! Jobs! Jobs! Jobs! Clean Coal! Jobs!
Als de steenkoolproductie wordt opgevoerd en er reserves moeten worden aangelegd voor een herleving van vraag naar steenkool, wat ongetwijfeld zal gebeuren voor een relatief korte periode, dan schept dat juist banen. Tegelijkertijd kan je geleidelijk de overstap naar andere energiebronnen voor de eigen markt blijven faciliteren waardoor je banen voor de toekomst creeert maar dat is al enige tijd in gang gezet.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 14:22:24 #195
3928 Ulx
pi_175279643
Maar dat gas gaan ze gebruiken voor gascentrales! Daarmee moeten ze stoppen want die gebruiken geen kolen en dan kun je geen clean coal gebruiken en heb je minder jobs!
pi_175279682
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:22 schreef Ulx het volgende:
Maar dat gas gaan ze gebruiken voor gascentrales! Daarmee moeten ze stoppen want die gebruiken geen kolen en dan kun je geen clean coal gebruiken en heb je minder jobs!
Dat maak je er nu zelf van, zoals gezegd kan de steenkoolproductie prima worden opgeschroefd zonder steenkoolcentrales in Amerika bij te hoeven bouwen, vandaar dat de Glenncore's en Trafigura's van deze wereld ook steenkool in grote aantallen blijven opkopen. Wel zie je dat bijvoorbeeld Puma, gelieerd aan Trafigura, verwacht het 'business model' van business meer naar gas te moeten aanpassen of meer op andere producten te richten.
  Overall beste user 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 14:31:42 #197
3928 Ulx
pi_175279791
Maar ze bouwen allemaal gascentrales! Maar met clean coal kun je ook treinen laten rijden1 En dan heb je veel meer mensen in de locomotief nodig! Jobs! Jobs! Jobs!
pi_175279848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:03 schreef Nibb-it het volgende:
Dat grafiekje Trust & confidence in mass media is ook wel een interessante.
Dat is wel een heel duidelijk verschil ja, ironisch genoeg ook een verschil dat in mijn ogen heel erg gevoed wordt door de conservatieve media.

Ik blijf het altijd wel jammer vinden dat ze in dit soort onderzoeken de opdeling zo beperkt houden. Het is middelbare school afgerond, een beetje wat geprobeerd daarna of een bachelor of meer. "Bachelor of hoger" is nogal een brede categorie in de VS, zeker aangezien nou niet bepaald alle colleges in de VS zo'n denderend niveau hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175279912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:31 schreef Ulx het volgende:
Maar ze bouwen allemaal gascentrales! Maar met clean coal kun je ook treinen laten rijden1 En dan heb je veel meer mensen in de locomotief nodig! Jobs! Jobs! Jobs!
Je blijft maar dom uit je nek lullen om interessant te doen, maar wat echt interessant is blijft die focus op LNG, tegelijkertijd heeft Trump beloofd de trade deficit met bvb China weg te werken en LNG zal daar een belangrijke rol in moeten gaan spelen.
pi_175280077
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:37 schreef DeParo het volgende:
Je blijft maar dom uit je nek lullen om interessant te doen
Of *jij* snapt nu iets niet, dat kan natuurlijk ook. ;)

*grinnik* :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')