SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nee, en ook niet van iets wat mogelijk onder de Nederhop geschaard zal worden, maar zowel met Nederlands als met hiphop niks te maken heeft.quote:
Random mode nuquote:Op woensdag 22 november 2017 16:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, en ook niet van iets wat mogelijk onder de Nederhop geschaard zal worden, maar zowel met Nederlands als met hiphop niks te maken heeft.
Ah, Lil' Kleine.
Ik luister met een half oor. Zoek ondertussen nog een paar liedjes uit op gitaar.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Random mode nu
Maar verzoekjes mogen ook hoor
Doet dat pijn? Een half oor?quote:Op woensdag 22 november 2017 16:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor. Zoek ondertussen nog een paar liedjes uit op gitaar.
Net Beastie Boys, dat is al een stuk hachelijker.
Eet je onder de douche?quote:Op woensdag 22 november 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
Even ingetuned terwijl ik eet en douche.
Daarna naar cursus.
Jij gaat alleen onder de douche als je geknoeid hebt?quote:
Hij heeft geen slabbetje, maar een tafelkleedquote:
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat alleen onder de douche als je geknoeid hebt?
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat alleen onder de douche als je geknoeid hebt?
quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is er vanavond nog behoefte aan muziek?
quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ha! Wie houd ik voor de gek. Er is immers altijd behoefte aan muziek.
Ik gooi mijzelf er straks wel op. Jij draait voor Gap/Gop/Gip/Gep toch?quote:Op woensdag 22 november 2017 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe laat wil je? Dan weet ik wanneer ik moet stoppen
Yupquote:Op woensdag 22 november 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf er straks wel op. Jij draait voor Gap/Gop/Gip/Gep toch?
Ooooh, jij bent allang klaar voordat ik ga aanvangenquote:Op woensdag 22 november 2017 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe laat wil je? Dan weet ik wanneer ik moet stoppen
Ik verleng steeds, dus dat is geen gegarandeerd ietsquote:Op woensdag 22 november 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent allang klaar voordat ik ga aanvangen
Herstel: op een gegeven moment kan je niet meer verlengenquote:Op woensdag 22 november 2017 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik verleng steeds, dus dat is geen gegarandeerd iets
Haha, primaquote:Op woensdag 22 november 2017 18:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Herstel: op een gegeven moment kan je niet meer verlengen
top!quote:Op woensdag 22 november 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf er straks wel op. Jij draait voor Gap/Gop/Gip/Gep toch?
quote:Oscar snijdt de week doormidden 20:00 - 22:00
Dan mik ik mezelf wel even tot 20:00, die paper cut ben ik zo zat...quote:
Het is Paper Godquote:Op woensdag 22 november 2017 18:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan mik ik mezelf wel even tot 20:00, die paper cut ben i zo zat...
Wel behoefte maar we zijn er niet. We gaan naar een voorstelling van Jan Rot: Sex, drugs, Rot & Roll. Een voorstelling met muziek en verhalen over de jaren 70..quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is er vanavond nog behoefte aan muziek?
En de kids gaan mee?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel behoefte maar we zijn er niet. We gaan naar een voorstelling van Jan Rot: Sex, drugs, Rot & Roll. Een voorstelling met muziek en verhalen over de jaren 70..
cool. Leuke vent is datquote:Op woensdag 22 november 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel behoefte maar we zijn er niet. We gaan naar een voorstelling van Jan Rot: Sex, drugs, Rot & Roll. Een voorstelling met muziek en verhalen over de jaren 70..
* OscarMopperkont moet hem sowieso even opschuiven naar 20.30 tot 22.30.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:48 schreef CindieY het volgende:
Ik kan pas na 9 uur inschakelen, ik ben nog aan het werk
Ik ben net thuis gelukkig. En als de kinderen me niet nodig hebben bij huiswerk ga ik vast wel luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:48 schreef CindieY het volgende:
Ik kan pas na 9 uur inschakelen, ik ben nog aan het werk
Had ik nét op de FB pagina gezet dat je vanaf 20u draait, kom je met dit bericht...quote:Op woensdag 22 november 2017 18:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet hem sowieso even opschuiven naar 20.30 tot 22.30.
Dus het valt allemaal wel mee.
Luister je nog niet?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net thuis gelukkig. En als de kinderen me niet nodig hebben bij huiswerk ga ik vast wel luisteren.
Jawel hoor. Ik heb zelfs nog wel een verhaaltje over een sloeriequote:
Je hoeft niks te vertellen over jezelf, hoor.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb zelfs nog wel een verhaaltje over een sloerie
Het leven is zwaar.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had ik nét op de FB pagina gezet dat je vanaf 20u draait, kom je met dit bericht...![]()
Dan nietquote:Op woensdag 22 november 2017 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hoeft niks te vertellen over jezelf, hoor.
Als ze maar niet die leraar op gaan bellen met prank callsquote:Op woensdag 22 november 2017 19:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die blijven thuis. Lekker met z'n tweetjes.
Veel plezier en hopen dat het huis er nog staat als je terugkomtquote:Op woensdag 22 november 2017 19:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ben benieuwd!
quote:Op woensdag 22 november 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ze maar niet die leraar op gaan bellen met prank calls
quote:Op woensdag 22 november 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als ze maar niet die leraar op gaan bellen met prank calls
quote:Op woensdag 22 november 2017 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond...
Kom je na bijna 10 jaar ineens je zelfgemaakte opnames tegen op een Franse bootleg website:
http://theultimatebootleg(...)03-25-amsterdam.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch grappig...
Klaag ze aan! Eis geld!quote:Op woensdag 22 november 2017 19:22 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond...
Kom je na bijna 10 jaar ineens je zelfgemaakte opnames tegen op een Franse bootleg website:
http://theultimatebootleg(...)03-25-amsterdam.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch grappig...
quote:
quote:Not for the money, just for the fun
Was waarschijnlijk iets te subtiel voor mij.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet zien dat ik een grapje maak
En ik had er nog wel een smiley achter gezet.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk iets te subtiel voor mij.
Ik heb wel eens verkopers van mijn opnames via Marktplaats en Ebay opgespoord en er voor gezorgd dat ze niet weer opnames van anderen gingen verkopen...quote:Op woensdag 22 november 2017 19:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet zien dat ik een grapje maak
Halloquote:Op woensdag 22 november 2017 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom ik even mooi op tijd binnen.
Komt zo wel weer watquote:Op woensdag 22 november 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat was van korte duur, Raf.
Nummer wat nu speelt? Oudje, goeie!quote:Op woensdag 22 november 2017 19:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ah ik weet het weer. Nu nog even zoeken
Nee, deze is wel fijn, maar zocht ik niet, die komt zoquote:Op woensdag 22 november 2017 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nummer wat nu speelt? Oudje, goeie!
Na deze, denk dat je het nummer wel kentquote:Op woensdag 22 november 2017 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het niet. Of bedoel je na déze?
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont moet heel even zakelijk skypen...
Hopelijk blijft het een kort gesprek.
Excuus!
Dat verstoort het gesprek slechts een beetjequote:Op woensdag 22 november 2017 20:38 schreef livelink het volgende:
Je kunt toch wel skypen en draaien tegelijk
quote:Op woensdag 22 november 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
Misschien ga ik wel op dit nummer stemmen voor de top2000. Dat verdient hij toch wel een beetje. In zijn eentje houdt hij gup bezig, waar alle anderen het hebben laten afweten.
Zie je, het kan dus best.quote:Op woensdag 22 november 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat verstoort het gesprek slechts een beetje
Ik had hem serieus nog nooit gehoord voordat hij ineens boven kwam drijven bij Gup. En eerlijk isquote:Op woensdag 22 november 2017 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig nummer, nog nooit gehoord
en het maakt me niet uit hoe je Duran komtquote:Op woensdag 22 november 2017 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Oscar's zakelijke gesprek:
"ja hallo, ik wil graag 10.000 Paper Gods bestellen."
quote:Op woensdag 22 november 2017 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het maakt me niet uit hoe je Duran komt
het is een mooi nummer, maar een half uur non stop is net teveel van het goedequote:Op woensdag 22 november 2017 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hem serieus nog nooit gehoord voordat hij ineens boven kwam drijven bij Gup. En eerlijk is
eerlijk, ik vind het op zich een mooi nummer.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet vind dat Oscar zijn zakelijke gesprek nu snel moet afsluiten. Pleasure before business.
quote:Op woensdag 22 november 2017 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het maakt me niet uit hoe je Duran komt
Ja, nu! Pas snel facebook aan!quote:Op woensdag 22 november 2017 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik mute overigens nu en hoop dat Oscar een pushbericht stuurt zodra hij gaat draaien.
Ik vond hem wel leukquote:
Zelfs voor een mopperkont heb je aparte humorquote:
Ja, ik kom Dur ook niet an.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke plaat wel. Ik kan alleen even niet op de bandnaam komen
Ik vond die vorige van hen leukerquote:Op woensdag 22 november 2017 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Leuke plaat wel. Ik kan alleen even niet op de bandnaam komen
Ha! Moet jij eens opletten wat hierna komt dan!quote:
quote:Op woensdag 22 november 2017 21:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
That joke isn't funny anymore
That joker wasn't funny anymorequote:
20 jaar geleden alquote:Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, verzoekje van mijn kant. Het is vandaag namelijk precies 20 jaar geleden dat Michael Hutchence overleed. Het is nooit helemaal duidelijk geworden of hij zelfmoord pleegde of om het leven kwam bij een uit de hand gelopen seksspel...
20 jaar alweer.... * OscarMopperkont voelt zich oudquote:Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, verzoekje van mijn kant. Het is vandaag namelijk precies 20 jaar geleden dat Michael Hutchence overleed. Het is nooit helemaal duidelijk geworden of hij zelfmoord pleegde of om het leven kwam bij een uit de hand gelopen seksspel...
Of teveel lust voor iemands lijf.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Misschien had ie wel geen lust for life....
Z'n eigenquote:Op woensdag 22 november 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of teveel lust voor iemands lijf.
Is ie ookquote:
Nummer wat hierna komt, vind ik altijd wel bij elkaar passen.quote:
Ahwquote:Op woensdag 22 november 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit liedje was altijd wel van toepassing bij mij
quote:
Even verandering in brengen dan maarquote:
quote:Op woensdag 22 november 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Even verandering in brengen dan maar
Stille genieter dusquote:Op woensdag 22 november 2017 21:53 schreef CindieY het volgende:
Al een half uurtje ingetuned, nu even een
Wel een egoist danquote:Op woensdag 22 november 2017 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Het vliegtuig voor mij?
* spijkerbroek ne understand pas Frenchais
Die Top 2000-kaart, die artiesten weten nog niet helemaal hoe ze die moeten spelenquote:Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna de man die vannacht overleed....
Mja, Cassidy speelde hem redelijk goed.quote:Op woensdag 22 november 2017 21:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die Top 2000-kaart, die artiesten weten nog niet helemaal hoe ze die moeten spelen
Het gaat maar door...quote:Op woensdag 22 november 2017 21:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna de man die vannacht overleed....
Het houdt niet op..... niet vanzelf.....quote:
Toevallig wel....quote:Op woensdag 22 november 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
Rain-liedjesHeb je toevallig ook It's Raining Again van Moby?
Ja, daarom die regen liedjes maar even. We missen het alweer.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:12 schreef CindieY het volgende:
Het is net een dag droog na al dat geregen
Gratis af te halen als het hier in de winter straks is gevallenquote:
Ja, qua sneeuw acht ik die kans klein.....quote:
Ja ik ook maar dromen mag altijdquote:Op woensdag 22 november 2017 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, qua sneeuw acht ik die kans klein.....
Dan heb je wel een probleem de komende weken:quote:Op woensdag 22 november 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
Inderdaad wel mooi, maar ik ben wel klaar met de regen.
quote:Op woensdag 22 november 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je wel een probleem de komende weken:
[ afbeelding ]
Godsammequote:Op woensdag 22 november 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog twee regenliedjes:quote:Op woensdag 22 november 2017 22:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Always stays the same
Nothing ever changes
English summer rain
Seems to last for ages
Welkom in Nederlandquote:
Mijn hemelquote:Op woensdag 22 november 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
November Rain skip ik evenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nog twee regenliedjes:
GnR - November Rain
Max Werner: Rain in May
Je kan dat geld ook gebruiken om een stormparaplu of regenpak te kopen.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn hemel
* CindieY gaat OV-chipkaart opladen met heul veul geld.
Privé chauffeur inhuren.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan dat geld ook gebruiken om een stormparaplu of regenpak te kopen.
Ik heb in Engeland en Ierland gewoond in de herfst. Daar word je ook niet bepaald vrolijk van. Nou zijn dat ook niet meteen de landen waar je naartoe moet in de herfst...quote:
Paraplu's op de fiets, da's altijd maar zo-zo. Je hoofd blijft droog, maar je komt alsnog met een verregende spijkerbroek op je werk aanquote:Op woensdag 22 november 2017 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan dat geld ook gebruiken om een stormparaplu of regenpak te kopen.
Dan dus toch maar het regenpak er bij kopenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paraplu's op de fiets, da's altijd maar zo-zo. Je hoofd blijft droog, maar je komt alsnog met een verregende spijkerbroek op je werk aan
Droge spijkerbroek in de rugzak meenemen. Plastic tas om de natte in te doen, want die gaat stinken. En zodra thuis, die natte in de wasmasjien.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Paraplu's op de fiets, da's altijd maar zo-zo. Je hoofd blijft droog, maar je komt alsnog met een verregende spijkerbroek op je werk aan
Daarin zweet je meteen en ben je dus ook meteen nat.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan dus toch maar het regenpak er bij kopen
Zeg me dat dit nep isquote:Op woensdag 22 november 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope. Zojuist van weeronline.nl geplukt.quote:
Out of the box denken.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nakend fietsen en kledij mee in een tas.
Kijk, DAT zijn de oplossingenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Nakend fietsen en kledij mee in een tas.
Out of the clothes denken.quote:
Dan liever Australie. Daar is het nu iets van 30 gradenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland en Ierland gewoond in de herfst. Daar word je ook niet bepaald vrolijk van. Nou zijn dat ook niet meteen de landen waar je naartoe moet in de herfst...
Ja en zo'n beetje elk levend dier dat je kan vermoordenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan liever Australie. Daar is het nu iets van 30 graden
Gezellig toch?quote:Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en zo'n beetje elk levend dier dat je kan vermoorden
Er staat ook vandaag bij en het is hier de hele dag volgens mij droog geweest. Ik heb geen drup regen gezien in ieder gevalquote:
Dan ga je tenminste nog dood met een zonnetjequote:Op woensdag 22 november 2017 22:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en zo'n beetje elk levend dier dat je kan vermoorden
Was dan ook voor hier, en hier heeft het vandaag wel geregend.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staat ook vandaag bij en het is hier de hele dag volgens mij droog geweest. Ik heb geen drup regen gezien in ieder geval
De show is nog niet voorbij....quote:Op woensdag 22 november 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had Crying In The Rain (Everly Brothers of cover van A-ha) nog even willen opperen
Leugens, ik was daar ook.... niks gezien van regenquote:Op woensdag 22 november 2017 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was dan ook voor hier, en hier heeft het vandaag wel geregend.
quote:Op woensdag 22 november 2017 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt hier wel een hoog love boat gevoel bij
Als janken in de regen kan, kan zingen in de regen ook.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had Crying In The Rain (Everly Brothers of cover van A-ha) nog even willen opperen
Was jij hier vanavond?quote:Op woensdag 22 november 2017 22:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leugens, ik was daar ook.... niks gezien van regen
Nee, niet vanavond.... eng dorp 's avonds... maar overdag was ik er welquote:
Dat klinkt nogal... 18+.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
In Zaandijk heb je de Showboat.... das iets anders....
Dat is het ookquote:
Het dorp is niet eng. De mocro- en turkenbendes wel.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, niet vanavond.... eng dorp 's avonds... maar overdag was ik er wel
Je bent vaste klant dus?quote:
No thanks. 1 vrouw is meer dan zat.quote:
En laat die daar nou net werken..quote:Op woensdag 22 november 2017 22:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
No thanks. 1 vrouw is meer dan zat.
Nou..... neequote:Op woensdag 22 november 2017 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En laat die daar nou net werken..
quote:Op woensdag 22 november 2017 22:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heel vrolijk liedje, maar er worden gewoon mensen afgeschoten![]()
Dit is zo fout, zelfs Vout draait het nietquote:
23.00quote:Op woensdag 22 november 2017 22:50 schreef livelink het volgende:
Tot hoe laat sta je op het rooster, Oscar?
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2017 22:54 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Moet om 4:30 alweer op
Trustequote:
Welterusten ok01quote:Op woensdag 22 november 2017 22:54 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Moet om 4:30 alweer op
Nah, dat gaat me te ver. Rustig maarquote:Op woensdag 22 november 2017 22:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens mij denkt CindieY dit nu
Trustequote:
gelukkigquote:Op woensdag 22 november 2017 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, dat gaat me te ver. Rustig maar
Goedmakertje hierna dan maar voor jouquote:Op woensdag 22 november 2017 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2017 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uhuquote:
Half 12, maar stop denk ik eerder...quote:
Thanksquote:Op woensdag 22 november 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ben niet zo spraakzaam vanavond, maar de muziek is fijn
Ja, same here.quote:Op woensdag 22 november 2017 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ben niet zo spraakzaam vanavond, maar de muziek is fijn
Al jarenquote:
Larry suit leisure of zoiets?quote:Op woensdag 22 november 2017 23:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, same here.
Ik heb net een spelletje uit 1993 herontdekt. Die moet uiteraard direct uitgespeeld worden.
quote:
Graag gedraaid weerquote:
Graag gedraaid weerquote:
quote:
Laatste paar shows deed ik Austin Powers theme op het eindquote:Op woensdag 22 november 2017 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]ik ben vanavond niet zo helder.
Dank je wel
Ja, Austin Powers weet ik natuurlijk welquote:Op woensdag 22 november 2017 23:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laatste paar shows deed ik Austin Powers theme op het eindDus niet raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |