SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nee, en ook niet van iets wat mogelijk onder de Nederhop geschaard zal worden, maar zowel met Nederlands als met hiphop niks te maken heeft.quote:
Random mode nuquote:Op woensdag 22 november 2017 16:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, en ook niet van iets wat mogelijk onder de Nederhop geschaard zal worden, maar zowel met Nederlands als met hiphop niks te maken heeft.
Ah, Lil' Kleine.
Ik luister met een half oor. Zoek ondertussen nog een paar liedjes uit op gitaar.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Random mode nu
Maar verzoekjes mogen ook hoor
Doet dat pijn? Een half oor?quote:Op woensdag 22 november 2017 16:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik luister met een half oor. Zoek ondertussen nog een paar liedjes uit op gitaar.
Net Beastie Boys, dat is al een stuk hachelijker.
Eet je onder de douche?quote:Op woensdag 22 november 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
Even ingetuned terwijl ik eet en douche.
Daarna naar cursus.
Jij gaat alleen onder de douche als je geknoeid hebt?quote:
Hij heeft geen slabbetje, maar een tafelkleedquote:
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat alleen onder de douche als je geknoeid hebt?
quote:Op woensdag 22 november 2017 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat alleen onder de douche als je geknoeid hebt?
quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is er vanavond nog behoefte aan muziek?
quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ha! Wie houd ik voor de gek. Er is immers altijd behoefte aan muziek.
Ik gooi mijzelf er straks wel op. Jij draait voor Gap/Gop/Gip/Gep toch?quote:Op woensdag 22 november 2017 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe laat wil je? Dan weet ik wanneer ik moet stoppen
Yupquote:Op woensdag 22 november 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf er straks wel op. Jij draait voor Gap/Gop/Gip/Gep toch?
Ooooh, jij bent allang klaar voordat ik ga aanvangenquote:Op woensdag 22 november 2017 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe laat wil je? Dan weet ik wanneer ik moet stoppen
Ik verleng steeds, dus dat is geen gegarandeerd ietsquote:Op woensdag 22 november 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ooooh, jij bent allang klaar voordat ik ga aanvangen
Herstel: op een gegeven moment kan je niet meer verlengenquote:Op woensdag 22 november 2017 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik verleng steeds, dus dat is geen gegarandeerd iets
Haha, primaquote:Op woensdag 22 november 2017 18:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Herstel: op een gegeven moment kan je niet meer verlengen
top!quote:Op woensdag 22 november 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik gooi mijzelf er straks wel op. Jij draait voor Gap/Gop/Gip/Gep toch?
quote:Oscar snijdt de week doormidden 20:00 - 22:00
Dan mik ik mezelf wel even tot 20:00, die paper cut ben ik zo zat...quote:
Het is Paper Godquote:Op woensdag 22 november 2017 18:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan mik ik mezelf wel even tot 20:00, die paper cut ben i zo zat...
Wel behoefte maar we zijn er niet. We gaan naar een voorstelling van Jan Rot: Sex, drugs, Rot & Roll. Een voorstelling met muziek en verhalen over de jaren 70..quote:Op woensdag 22 november 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is er vanavond nog behoefte aan muziek?
En de kids gaan mee?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel behoefte maar we zijn er niet. We gaan naar een voorstelling van Jan Rot: Sex, drugs, Rot & Roll. Een voorstelling met muziek en verhalen over de jaren 70..
cool. Leuke vent is datquote:Op woensdag 22 november 2017 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel behoefte maar we zijn er niet. We gaan naar een voorstelling van Jan Rot: Sex, drugs, Rot & Roll. Een voorstelling met muziek en verhalen over de jaren 70..
* OscarMopperkont moet hem sowieso even opschuiven naar 20.30 tot 22.30.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:48 schreef CindieY het volgende:
Ik kan pas na 9 uur inschakelen, ik ben nog aan het werk
Ik ben net thuis gelukkig. En als de kinderen me niet nodig hebben bij huiswerk ga ik vast wel luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:48 schreef CindieY het volgende:
Ik kan pas na 9 uur inschakelen, ik ben nog aan het werk
Had ik nét op de FB pagina gezet dat je vanaf 20u draait, kom je met dit bericht...quote:Op woensdag 22 november 2017 18:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont moet hem sowieso even opschuiven naar 20.30 tot 22.30.
Dus het valt allemaal wel mee.
Luister je nog niet?quote:Op woensdag 22 november 2017 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net thuis gelukkig. En als de kinderen me niet nodig hebben bij huiswerk ga ik vast wel luisteren.
Jawel hoor. Ik heb zelfs nog wel een verhaaltje over een sloeriequote:
Je hoeft niks te vertellen over jezelf, hoor.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb zelfs nog wel een verhaaltje over een sloerie
Het leven is zwaar.quote:Op woensdag 22 november 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had ik nét op de FB pagina gezet dat je vanaf 20u draait, kom je met dit bericht...![]()
Dan nietquote:Op woensdag 22 november 2017 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hoeft niks te vertellen over jezelf, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |