Met alleen beffen kom je er niet. Niemand promoot dat ook.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jeukt mij niet of joods of katholiek of moslim of wat dan ook als niemand het doet komen er geen kinderen meer.
Heb jij geen zooi voor je voordeur liggen wat je schoon behoord te houden?quote:
Als iemand je op de rechterwang slaat keer hem ook je linker toe?quote:
Ik heb er over gedacht. Door dat me too verhaal. Ik heb wel eens fout gezeten. Volgens die norm. Voor de rest ben ik er kritisch over.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb jij geen zooi voor je voordeur liggen wat je schoon behoord te houden?
Of heb je liever dat je buren het eerst beginnen?
Nee. Maar je kan wel kijken naar wie echt gelijk heeft. En nog steeds een klap terug geven.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als iemand je op de rechterwang slaat keer hem ook je linker toe?
Beter, mijn instelling, voordat die klap op de rechterwang komt hem/ haar al gevloerd te hebben.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Maar je kan wel kijken naar wie echt gelijk heeft. En nog steeds een klap terug geven.
Dat is juridisch gezien dom. Laat altijd de ander beginnen.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beter, mijn instelling, voordat die klap op de rechterwang komt hem/ haar al gevloerd te hebben.
quote:Op zondag 21 januari 2018 15:05 schreef OllieA het volgende:
Hilarisch, dit topic. Een schertskatholiek die JG aanraadt om kindermisbruik aan te pakken. Een JG die 'twee getuigen' beschouwt als manier waarop het recht in Nederland werkt. En dan met elkaar discussiëren... Kunnen jullie dat geloof van je niet gewoon privé houden?
@Jaroon: indien u zelf wenst dat óók uw reacties in dit topic serieus worden genomen, gedraagt u zich dan tenminste 'n beetje.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Met alleen beffen kom je er niet. Niemand promoot dat ook.
Die bewijst maar dat deze niet begonnen is.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is juridisch gezien dom. Laat altijd de ander beginnen.
Daar heb je gelijk in. Het is beneden mijn niveau en flauw bovendien.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:37 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Nou, snelle reactie in dit topic hoor. Proficiat!
[..]
@Jaroon: indien u zelf wenst dat óók uw reacties in dit topic serieus worden genomen, gedraagt u zich dan tenminste 'n beetje.
Dat weet je zeker als je de ander laat beginnen. Dan hoef je ook niet te liegen.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die bewijst maar dat deze niet begonnen is.
Nee dat is je niveau anders deed je het niet!!!!quote:Op zondag 21 januari 2018 15:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is beneden mijn niveau en flauw bovendien.
Ik schrok er zelf van.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee dat is je niveau anders deed je het niet!!!!
Dan zou ik weleens helemaal niet meer de kans kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat weet je zeker als je de ander laat beginnen. Dan hoef je ook niet te liegen.
Ja. Dat is waar je voor kiest. Eerlijkheid of volkomen k.o. gaanquote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zou ik weleens helemaal niet meer de kans kunnen krijgen.
Dit ben ik. Ook in falen.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan had jij het dus weg kunnen halen nadat je schrok.
Dan kan ik altijd nog beweren dat ik er achteraf van schrok.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat is waar je voor kiest. Eerlijkheid of volkomen k.o. gaan
Het werkt echt beter zonder verhaal. Dat je gewoon de eerste klap kreeg. Wat daarna gebeurt is de schuld van die ander.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan kan ik altijd nog beweren dat ik er achteraf van schrok.
Misschien, maar hoe dan ook: bijna iedereen kan wel wat manieren aanleren.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is beneden mijn niveau en flauw bovendien.
Ik ben beneden mijn niveau bezig. Ook dat ben ik blijkbaar.quote:Op zondag 21 januari 2018 15:46 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Misschien, maar hoe dan ook: bijna iedereen kan wel wat manieren aanleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |