SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wil het toch hopen van nietquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:35 schreef livelink het volgende:
Dit is een waarheidsgetrouwe weergave van jouw gesprek met de buren?
Oeh, bakt u zelf koekjes?quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:44 schreef livelink het volgende:
Ik woon redelijk centraal, dus eigenlijk woon ik nooit te ver weg.
vleeskroketten, ijsjes, patat, shoarma. Zo maar een greep van wat ik het afgelopen half uur voorbij heb horen komen.quote:
Ik hoorde dat livelink niet zo goed kan bakken.quote:
Ja, wrijf het er nog maar eens extra inquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde dat livelink niet zo goed kan bakken.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens extra in
Wel een achtertuin met mogelijkheden..quote:
Radio meetquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een achtertuin met mogelijkheden..
Als je er een paar achter elkaar hoort, kom je toch ongewild een beetje in de stemmingquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je er een paar achter elkaar hoort, kom je toch ongewild een beetje in de stemming
Ik duik het stoffige archief inquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro zou je anders de volgende plaat ook kunnen draaien nu we toch op dreef zijn zeg maar,
: Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
Dat is wel heel lang geleden dat ik die gehoord/meeblèred hebquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rafeiro zou je anders de volgende plaat ook kunnen draaien nu we toch op dreef zijn zeg maar,
: Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
Nou daar gaat zequote:Op dinsdag 21 november 2017 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden dat ik die gehoord/meeblèred heb
Dat is de zus van Loisquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
Hierna een die speciaal is voor iedereen die Karin kent.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
Karin, moet hierin of moet ie daarin?quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
Deze bedoeld Raf.quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Karin, moet hierin of moet ie daarin?
quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Karin, moet hierin of moet ie daarin?
Ik geloof het direct, maar je hoort het er niet van af.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde gisteren nog op radio5 dat mw Ross een naar mens is
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 november 2017 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
Op de radio hier lijk ik ook heel lief, schattig etc
ik ga om 20 uur tv kijken, helaasquote:Op dinsdag 21 november 2017 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moet er straks nog gedraaid worden?
Ik moet zo nog wel koken en zo. Maar daarna zal ik vast wel luisteren.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zo nog wel koken en zo. Maar daarna zal ik vast wel luisteren.
Rafeiro leidt me af.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb nu helemaal geen zin meer in mijn gezonde wokschotel.
Succes ermeequote:Op dinsdag 21 november 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
De plicht roept. Ik moet echt gaan koken. Dank je wel Rafeiro![]()
Veel succes met de gezonde wok!quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
De plicht roept. Ik moet echt gaan koken. Dank je wel Rafeiro![]()
Ja, maar ik tunede echt compleet nietsvermoedend in. Een waarschuwing was op zijn plaats geweest.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik tunede echt compleet nietsvermoedend in. Een waarschuwing was op zijn plaats geweest.
quote:
Valt me tegen van Pino.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Pino is het er niet helemaal mee eens
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik tune zo ook even in.
Vandaag goed nieuws ontvangen : ik ga promotie maken en word teamleider!![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik tune zo ook even in.
Ik tune even niet in.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik tune zo ook even in.
Van harte gefeliciteerd met dat nieuws!quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik tune zo ook even in.
Niets moet maar ik kan niet luisterenquote:Op dinsdag 21 november 2017 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
Allemaal deze "muziek"?quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zo ff snel naar de winkel, laat de "muziek" gewoon draaien
quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:35 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes, ik ga de bank warmhouden
Nee dat is het zeker nietquote:Op dinsdag 21 november 2017 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
010 & Me nu.
Geen goede combinatie...
Dankjewel!quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi nieuws, Diaan. Gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 november 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik tune zo ook even in.
Ik ben altijd in de mood voor Aquarius/Let the sunshine in van The 5th Dimension.quote:
Dankjewel!quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd![]()
Ik denk dat je het wel in je hebt.
Het leek wel op Deutschland, Deutschland über alles.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:58 schreef livelink het volgende:
Het Russische volkslied vind ik wel mooi. Hoorde ik daar net een stukje van?
Ja, dat dacht ik ook...quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Het leek wel op Deutschland, Deutschland über alles.
Ik haakte net wat te laat in, maar dat zou ook heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Het leek wel op Deutschland, Deutschland über alles.
Spannend wel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb donderdag een assessmentgesprek voor de nieuwe IT BV, waar ik vanaf 1 januari voor ga werken. Ik denk dat een promotie er niet echt in zit voor mij. Wat dan wel, weet ik eigenlijk ook nog niet. Wellicht dat het donderdag allemaal wat duidelijker gaat worden.
Dat is ook spannend.. Hopelijk blijven de werkzaamheden wel leuk en interessant.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb donderdag een assessmentgesprek voor de nieuwe IT BV, waar ik vanaf 1 januari voor ga werken. Ik denk dat een promotie er niet echt in zit voor mij. Wat dan wel, weet ik eigenlijk ook nog niet. Wellicht dat het donderdag allemaal wat duidelijker gaat worden.
Slaap wel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:15 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Raf, maar nu plat.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:15 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Raf, maar nu plat.
Fijne avond nog allemaal.
Anders is ze wel stoutquote:Op dinsdag 21 november 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of Diaan nog steeds luistert, maar ik vind dit ook altijd wel mooi
Ik luister nog, maar had even een telefoontje. En toen stond de radio even op stil.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of Diaan nog steeds luistert, maar ik vind dit ook altijd wel mooi
Ze is natuurlijk samen met Peaceman haar promotie aan het vieren.quote:
Was dat maar zo.... was telefoontje van de docent van Twan. Weer misse boel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is natuurlijk samen met Peaceman haar promotie aan het vieren.
Vanaf hoe laat ben jij al aan het draaien, trouwens
quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.... was telefoontje van de docent van Twan. Weer misse boel.![]()
![]()
Ik vrees dat het tussen de docent en Twan nooit meer goedkomt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat een ellende. Ik hoop dat er toch een wat langdurigere, werkbare oplossing gaat komen.
Dat denk ik ook, maar dan zal er toch iets verzonnen moeten worden om hier mee om te gaan. Ik ben natuurlijk gewend aan het speciaal onderwijs. Daar durven ze nog wel eens andere keuzes te maken. Ik weet niet of ze in het reguliere onderwijs ook zo flexibel kunnen/willen zijn. Er zal nu een gesprek met de schoolleiding/coördinator komen, denk ik?quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het tussen de docent en Twan nooit meer goedkomt.
Er is al een gesprek geweest waarbij mentor en afdelingsleider aanwezig waren.... hij mag nu weer de les niet in komen. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat we hiermee moeten doen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dan zal er toch iets verzonnen moeten worden om hier mee om te gaan. Ik ben natuurlijk gewend aan het speciaal onderwijs. Daar durven ze nog wel eens andere keuzes te maken. Ik weet niet of ze in het reguliere onderwijs ook zo flexibel kunnen/willen zijn. Er zal nu een gesprek met de schoolleiding/coördinator komen, denk ik?
Succes!quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is al een gesprek geweest waarbij mentor en afdelingsleider aanwezig waren.... hij mag nu weer de les niet in komen. Ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat we hiermee moeten doen.
Ik heb Twan in ieder geval gesommeerd thuis te komen, hij had mij niets verteld. En hij is er nu dus we moeten even in gesprek....
gefeli!quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik tune zo ook even in.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.... was telefoontje van de docent van Twan. Weer misse boel.![]()
![]()
Ja hoor, 90% op de automagische piloot, haha.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
Hou je het draaien nog wel vol, Rafeiro?
quote:
Thnx!quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Lastig dat....
En natuurlijk gefeliciteerd met de promotie
42?quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
Hoeveel versies van dit nummer bestaan er wel niet?
Twee?quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
Hoeveel versies van dit nummer bestaan er wel niet?
Met frisse tegenzin dus maar verder. Het is wel een beetje pappen en nathouden zo.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb Twan gesproken en de docent weer. Ik heb het gevoel dat het een storm in een glas water is... de docent is ook wel bijzonder, Twan is niet de enige met wie hij steeds mot heeft.
Maar.... binnenkort gaan ze even met elkaar praten over wat er gebeurd is.Ze staan daar allebei open voor. Morgen mag hij wel zijn presentatie geven, maar niet in de les blijven. Dat is op zich niet zo heel erg, er worden alleen presentaties gegeven.
Volgende week gaan 2 van de 3 lessen niet door en kunnen ze eerst elkaar spreken.
De huidige ellendequote:Op dinsdag 21 november 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Met frisse tegenzin dus maar verder. Het is wel een beetje pappen en nathouden zo.
Doe dan maar Hair van Hair, of Manchester England, England van Hair.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil je de water meneer nog een keer?
Ja helaas wel. Deze docent is ook nieuw en kan de klas gewoon niet aan. Ook deels door zijn eigen houding.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Met frisse tegenzin dus maar verder. Het is wel een beetje pappen en nathouden zo.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
Owjah, vergeten te vertellen: hypotheek is eindelijk rond!
Nu nog ff kijken welke spullen de nieuwe huurder hier wil overkopen en welke spullen ik van de eigenaar van het nieuwe huis kan overnemen.
Ik heb goede hoop dat er iets gaat veranderen. De maatschappij kan het zich binnenkort hopelijk niet meer veroorloven om jonge mensen aan de kant te houden, alleen omdat ze niet goed in groepswerken en communiceren zijn. Wishfull thinking van mijn kant wellicht, maar ik heb een zoon die intelligent is en ontzettend zijn best doet om ondanks zijn beperkingen verder te komen. Het zou toch eeuwig zonde zijn dat wij en ook de maatschappij zoveel geld en moeite in iemand steekt om hem te scholen en daarna te zeggen dat hij met zijn beperkingen geen baan kan krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De huidige ellende
Zelfs monteurs moeten het tegenwoordig
Hoe kan je dat nou vergeten te vertellenquote:Op dinsdag 21 november 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
Nu nog ff kijken welke spullen de nieuwe huurder hier wil overkopen en welke spullen ik van de eigenaar van het nieuwe huis kan overnemen.
gefeliciteerd, goed nieuwsquote:Op dinsdag 21 november 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat er iets gaat veranderen. De maatschappij kan het zich binnenkort hopelijk niet meer veroorloven om jonge mensen aan de kant te houden, alleen omdat ze niet goed in groepswerken en communiceren zijn. Wishfull thinking van mijn kant wellicht, maar ik heb een zoon die intelligent is en ontzettend zijn best doet om ondanks zijn beperkingen verder te komen. Het zou toch eeuwig zonde zijn dat wij en ook de maatschappij zoveel geld en moeite in iemand steekt om hem te scholen en daarna te zeggen dat hij met zijn beperkingen geen baan kan krijgen.
De papieren zijn gisteren getekend!quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten te vertellen![]()
Gefeliciteerd![]()
Thx man!quote:
Whehehe thx!quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd, Diaan, met je promotie!
Sla die leraar maar. (disclaimer: doe maar niet..)
Gefeliciteerd, ToT, met je zak geld!
Sterkte, ToT, in Drenthe!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd, Diaan, met je promotie!
Sla die leraar maar. (disclaimer: doe maar niet..)
quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:39 schreef ToT het volgende:
Thx man!quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je hebt het voor elkaar. Feli!
Hoop gedoe komt er bij kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx man!Ja idd!
Was wel echt fakking spannend zeg!
Dat zeker wel ja!quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoop gedoe komt er bij kijken.Maar het is rond en dat verzacht het leed behoorlijk snel.
Ja ik had het eroverquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig spreekt weer in de derde persoon enkelvoud (omdat het kan) en las iets over Right Said Fred...
Je schaft altijd leuk spul aan, dus dikke kans dat ze wat overnemen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zeker wel ja!
Het verhuizen zal wel behoorlijk lastig zijn met z'n tweetjes (zeker ook omdat mijn vriendin fysiek niet zo sterk is), maar dat komt wel goed, zeker als we wat zooi kunnen verkopen aan de nieuwe huurder hier.
Hi hi.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm oké, mijn gup wordt dus gewoon weggetrapt voor een andere gup.
Ik hoorde Duran Duran met dat Paper-nummer, dus ik dacht dat er niemand meer aan het uitzenden was...quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm oké, mijn gup wordt dus gewoon weggetrapt voor een andere gup.
Prima, doe je ding, maar wel raar omdat ik tot 23:00 op het rooster stondquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde Duran Duran met dat Paper-nummer, dus ik dacht dat er niemand meer aan het uitzenden was...
Damn, ik had hem net uit gedaan.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Göp heeft het opgepikt en draait momenteel de extended mix van Don't Talk Just Kiss
Als je met uitzenden bezig was, was je niet hoorbaar. Ik hoorde minutenlang Duran Duran en de plaat was alweer opnieuw begonnen, dus heb ik Gúp naar 22:00 uur gezet en Göp vanaf 22:00 uur.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Prima, doe je ding, maar wel raar omdat ik tot 23:00 op het rooster stond
Verder niks geen probleem, moet alleen even intunen nu dan
Kut Mixxx, met Sam had ik de stream altijd aan, nu geen idee dat i niet on air wasquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je met uitzenden bezig was, was je niet hoorbaar. Ik hoorde minutenlang Duran Duran en de plaat was alweer opnieuw begonnen, dus heb ik Gúp naar 22:00 uur gezet en Göp vanaf 22:00 uur.
#moordendeconcurrentietussenvissen
Als je on air was, had ik je uiteraard niet zonder overleg naar 22:00 uur gezet. Maar had je concreet muziek klaarstaan dan? Ik maak de stream zo weer vrij hoor; geen punt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kut Mixxx, met Sam had ik de stream altijd aan, nu geen idee dat i niet on air was
Nee ik was aan het guppen, haha. Af en toe wat bewuste muziek, nu dus gewoon luisterenquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je on air was, had ik je uiteraard niet zonder overleg naar 22:00 uur gezet. Maar had je concreet muziek klaarstaan dan? Ik maak de stream zo weer vrij hoor; geen punt.
Er wordt momenteel veel gepraatquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:26 schreef knokkels het volgende:
Ik hoorde ineens twee dames over sex rappen.
Ha Elf. Gup jij?quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er wordt momenteel veel gepraatMaar hoesten en luisteren gaan ook nog voorbij komen
Ik eet een stroopwafel. En koffie wordt gezet.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik eet een stroopwafel. En koffie wordt gezet.
Ik vind het wel een goede taakverdeling.
Wel > 1 kopje hoop ik?quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik eet een stroopwafel. En koffie wordt gezet.
Ik vind het wel een goede taakverdeling.
2quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Theo Thee zou zeggen: Stoffig Lenteveld
Heb straks nog iets leuks voor je....quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb straks nog iets leuks voor je....
'k heb geen houtkachel meer!quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Stay oké, hak af en toe wat Theo Thee.
Het was de onvolprezen C Duncan, een jonge schot. De track die je net hoorde, komt van een album dat hij helemaal in z'n eentje in elkaar knutselde.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zie "Du..an" in de tags en spring meteen in de "OMG niet wéér Duran Duran"-stand![]()
Sorryquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
Euhh.. Elf..
[ afbeelding ]
Je mic stond nog open
Damn dat is a big hit.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:47 schreef knokkels het volgende:
Euhh.. Elf..
[ afbeelding ]
Je mic stond nog open
Schuld van de Pet Shop Boys...quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Morten zingt wel veel voor iemand die zegt te luisteren.
En als dat salvia zou zijn, zou ik echt niet in zijn schoenen willen staan!quote:
Ik ken geen van beide namenquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie het interesseert: achter Made In Sane gaan dezelfde mensen schuil als Atella.
En ook gewoon in een keer. Daarna gaat ie dansen.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En als dat salvia zou zijn, zou ik echt niet in zijn schoenen willen staan!
Echt, ÉCHT nooit weer!![]()
![]()
![]()
Atella draai ik regelmatig. In de afgelopen Göp-show nogquote:
Jezus, wat was ik in paniek toen!quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:53 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, daar kan ik inkomen
![]()
Maar dit was met cannabis
Is kennelijk niet blijven hangen bij mequote:Op dinsdag 21 november 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Atella draai ik regelmatig. In de afgelopen Göp-show nogNoors. Zelfde straatje als Röyksopp...
quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik heb vandaag een blikje Fanta Strawberry & Kiwi gekocht. Ik dacht YOLO enzo.
Niet. Te. Zuipen. Gad.Ver.Damme.
Na één slok weggemieterd.
Do not try that at home. Or anywhere else.
*I try stuff so that you don't have to*
Schandequote:Op dinsdag 21 november 2017 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is kennelijk niet blijven hangen bij me![]()
Deze draai je wel vaker, toch?quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Er zou nu iets van herkenning moeten zijn bij Theo Thee....
En dat allemaal gezongen door Fever Rayquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
six afraid of seven because seven eight nine
dat ik die ooit nog eens in een liedje tegen zou komen
Die zocht ik!quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze stem lijkt wel wat op die stem van de zangeres van Aronchupa - Albatraoz.
En.. gevonden?quote:
Toch heb ik hem wel vaker hier op Radio49 gehoord!quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zeker niet wat hierna komt...
Ik snap je punt wel, maar je hebt ToT nu waarschijnlijk heel verdrietig gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat boeit me niet, maar wel die stem, haha.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En.. gevonden?
Het zijn verschillende zangeressen btw.
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Boeie, hij heeft een troostmeisje op de bank.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap je punt wel, maar je hebt ToT nu waarschijnlijk heel verdrietig gemaakt
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boeie, hij heeft een troostmeisje op de bank.
(op het randje?)
Tricky, Tricky, welquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(op het randje?)
Op het randje ook gewoon. Waarom niet gewoon helemaal op de bank. Dat doe je toch wel, ToT?quote:
misschien net eroverquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(op het randje?)
Tricky Tricky stond op het album Junior, Tricky Two verscheen anderhalf jaar later op het album Senior.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:04 schreef ToT het volgende:
DEZE heb ik dan weer NIET eerder gehoord!
Wordt dit een Rocky/Police Academy-reeks?quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wordt dit een Rocky/Police Academy-reeks?
Tricky Seven
Tricky Twelve
...
Ja, ik keek iig wel behoorlijk de afgrond in.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
misschien net erover
[ afbeelding ]
Nee, maar ik ga hierna nog zo'n koppeltje doenquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wordt dit een Rocky/Police Academy-reeks?
Tricky Seven
Tricky Twelve
...
Jan & Zwaan?quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga hierna nog zo'n koppeltje doen(Nee, het is niet Metallica)
Hepie & Hepiequote:
Bobcat Goldthwaitquote:Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef ToT het volgende:
Police Academy, dan moet ik steeds denken aan die ene mafkees met die instabiele schreeuwerige stem die in het hok met traangas lekker bleef zitten om die dampen op te snuiven!
Hepie II: Hepe harder.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hepie & Hepie
Hepie Two
Hepie Seven
Ja hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel.... je brengt me op een idee
'k liiiig ooop m'n kussen klaaar te koooomenquote:
Ze hebben namelijk gewoon een geniaal nummer dat uit een deel 1 en 2 bestaat. Hoe kan ik die vergeten... schandequote:
TMIquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'k liiiig ooop m'n kussen klaaar te koooomen
Die informatie zit gewoon in mijn hersenen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, ik piekerde me al suf.
Nu maak je me nog nieuwsgierig ook.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben namelijk gewoon een geniaal nummer dat uit een deel 1 en 2 bestaat. Hoe kan ik die vergeten... schande
Na dit koppeltje komen ze alsnog
Sorryquote:
Aggot.. heeft ze haar ticket terug al gekocht?quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:13 schreef ToT het volgende:
![]()
Ja 1 van beiden was laatst nog op tv. We zaten wat te zappen en kwamen bij dat programma van Linda de Mol terecht waarbij ze bij 1 jaar stil staan. Nu was het 1989 of zo.
Vriendinnetje ff wat cultuur bijgebracht!
Alleen belangrijke info. I like how you think.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die informatie zit gewoon in mijn hersenen.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aggot.. heeft ze haar ticket terug al gekocht?
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan straks vrij grof eindigen, trouwens, zo tegen middernacht....
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
'k liiiig ooop m'n kussen klaaar te koooomen
Wat gek...quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
Ja ze heeft idd al wel aardig wat WTF-momentjes gehad hier!
Ach, dat heeft iedereen als ze naar een andere cultuur gaan verhuizen. Komt vanzelf goed.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
Goh...quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:15 schreef ToT het volgende:
Nooit geweten.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Electronic was de "supergroep" van New Order-zanger Bernhard Sumner en The Smiths-gitarist Johnny Marr.
Je hebt echt nog geen enkel idee?quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu maak je me nog nieuwsgierig ook.
Een beetje.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt echt nog geen enkel idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |