Echt, kijken.. Maar dan wel de originele Duitse versie. En niet Lola Runs. Wat die is nogal ehh schei .. ehh slechtquote:Op zondag 19 november 2017 23:09 schreef livelink het volgende:
Lola rennt heb ik wel van gehoord. Nooit gezien.
Madonna < Franka Potentequote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je ligt er af en toe heel kort uit en is Gup helaas te horen, knok.
quote:
AUX12 stond aanquote:Op zondag 19 november 2017 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je ligt er af en toe heel kort uit en is Gup helaas te horen, knok.
Kalkbrenner sant? Mit dem Haifisch, von Ramstein?quote:
Dit is dan ook een enorm lekker nummer. Vinnikzellufquote:
* knokkels krijgt een sick & twisted associatiequote:Op zondag 19 november 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Ja, nu ga ik dan de konijnen maar eten geven
quote:Op zondag 19 november 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Ja, nu ga ik dan de konijnen maar eten![]()
Het gaat livelink er meer om of de konijnen het kunnen horen.quote:Op zondag 19 november 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich hardop af of livelink de stream nog horen kan bij het konijnen voeren
De konijnen zitten buiten, dus ik zat even veilig Rammsteinloos.quote:Op zondag 19 november 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich hardop af of livelink de stream nog horen kan bij het konijnen voeren
U riep?quote:Op zondag 19 november 2017 23:36 schreef knokkels het volgende:
RABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBIT
en dan kom je dus terug metquote:Op zondag 19 november 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De konijnen zitten buiten, dus ik zat even veilig Rammsteinloos.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 23:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan kom je dus terug met
RABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 kan in ieder geval niet klagen over gebrek aan toetsenwerk.quote:Op zondag 19 november 2017 23:40 schreef knokkels het volgende:
Watsdeze![]()
En waarom had ik geen idee dat ik deze had
quote:
Echt hequote:
Zeker!quote:
Over een aantal uren met je voeten tegen het behang geplakt uit een soort van coma ontwaken.quote:Op zondag 19 november 2017 23:45 schreef knokkels het volgende:
Mijn telefoon vindt dat het bedtijd is. Ik heb daar toch andere ideeën over
Ik heb geen behangquote:Op zondag 19 november 2017 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over een aantal uren met je voeten tegen het behang geplakt uit een soort van coma ontwaken.
Het zou qua melodie wat lastig zijn het steeds naar "female canine" te veranderen!quote:Op zondag 19 november 2017 23:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een hekel aan het woord bitch, maar in dit nummer mag het.
Er zaten teveel voetafdrukken op?quote:Op zondag 19 november 2017 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen behangBlij dat het eraf is
quote:Op zondag 19 november 2017 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou qua melodie wat lastig zijn het steeds naar "female canine" te veranderen!
quote:Op zondag 19 november 2017 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Of:
99 problems but a
[ afbeelding ]
ain't one?
Godver.quote:Op zondag 19 november 2017 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Of:
99 problems but a
[ afbeelding ]
ain't one?
Veel te veel lijm achterquote:Op zondag 19 november 2017 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zaten teveel voetafdrukken op?![]()
![]()
Het kan altijd ergerquote:Op zondag 19 november 2017 23:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een hekel aan het woord bitch, maar in dit nummer mag het.
Dit is toch echt wel een major nono in Engeland. Als je dit tegen een vrouw zegt, is de kans dat je in elkaar geslagen wordt, ongeveer 275,5%quote:
Ja, maar het verschil is dat bijna niemand dit zegt, terwijl het volstrekt normaal lijkt te zijn geworden om vrouwen/meiden bitch te noemen.quote:Op zondag 19 november 2017 23:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dit is toch echt wel een major nono in Engeland. Als je dit tegen een vrouw zegt, is de kans dat je in elkaar geslagen wordt, ongeveer 275,5%
Noem me ouderwets, maar ik vind het eigenlijk niet normaal om een vrouw een bitch te noemenquote:Op zondag 19 november 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil is dat bijna niemand dit zegt, terwijl het volstrekt normaal lijkt te zijn geworden om vrouwen/meiden bitch te noemen.
Soms is ouderwets alleen maar goedquote:Op maandag 20 november 2017 00:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik vind het eigenlijk niet normaal om een vrouw een bitch te noemen
Dat is misschien iets van de tegenwoordige jeugd, maar niet oké.quote:Op zondag 19 november 2017 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil is dat bijna niemand dit zegt, terwijl het volstrekt normaal lijkt te zijn geworden om vrouwen/meiden bitch te noemen.
Meredith Brooks?quote:Op maandag 20 november 2017 00:02 schreef knokkels het volgende:
Maar eerst een antwoord van een vrouw die bitch genoemd zou genoemd kunnen geworden geweest. Zijn
Ken die hele bitch niet?quote:Op maandag 20 november 2017 00:05 schreef knokkels het volgende:
Ladies and Gentlemen,
The wonderful..Miss... Jill ...SCOTT!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 november 2017 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat voor Mingvaas heeft die aan dan?
Die tekst ook.quote:
quote:Op maandag 20 november 2017 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat voor Mingvaas heeft die aan dan?
quote:
Qua lichaam zou ik het ook wel een uurtje aan willen duwen.quote:Op maandag 20 november 2017 00:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou met haar de bloemetjes wel buiten willen zetten. Ofzo
Die bedoelde ik niet.quote:Op maandag 20 november 2017 00:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op 3FM werd gezegd: "Meredith pakt het op waar Alanis Morisette het heeft achtergelaten".
Ehhhh....het was zeer zeker een erg tof nummer, maar het was een eendagsvlieg/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |