* knokkels krijgt een sick & twisted associatiequote:Op zondag 19 november 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Ja, nu ga ik dan de konijnen maar eten geven
quote:Op zondag 19 november 2017 23:32 schreef livelink het volgende:
Ja, nu ga ik dan de konijnen maar eten![]()
Het gaat livelink er meer om of de konijnen het kunnen horen.quote:Op zondag 19 november 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich hardop af of livelink de stream nog horen kan bij het konijnen voeren
De konijnen zitten buiten, dus ik zat even veilig Rammsteinloos.quote:Op zondag 19 november 2017 23:34 schreef knokkels het volgende:
* knokkels vraagt zich hardop af of livelink de stream nog horen kan bij het konijnen voeren
U riep?quote:Op zondag 19 november 2017 23:36 schreef knokkels het volgende:
RABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBIT
en dan kom je dus terug metquote:Op zondag 19 november 2017 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De konijnen zitten buiten, dus ik zat even veilig Rammsteinloos.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 19 november 2017 23:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan kom je dus terug met
RABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBITRABBIT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11 kan in ieder geval niet klagen over gebrek aan toetsenwerk.quote:Op zondag 19 november 2017 23:40 schreef knokkels het volgende:
Watsdeze![]()
En waarom had ik geen idee dat ik deze had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |