abonnement Unibet Coolblue
pi_175167492
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zat er bij de co-ed killer meteen in, daar heb ik eens een docu over vertaald. Geef die acteur een prijs :o
Ik vond de hoofdpersoon eerst niet zo, maar idd die killer is zo interessant.

Oké ik kom er dus nu pas achter dat het ook gewoon een echte killer is en geen fictie personage :')
pi_175167494
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik met haken en ogen. Het viel me gewoon op toen M-M zei dat ze duo even stop moest zetten.
ik ga ook pas nu afbetalen, maar mijn schuld is misschien 3k dus dat valt mee.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167505
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 10:42 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Dat wil niet meteen zeggen dat iets goedkoop is hoor.
Ik woon ook in een dorp. en voor mijn huurprijs hebben ze een dorp verderop huizen 2x zo groot als die van mij :'(
Ik woon ook in een dorp maar Arnhem is volgens mij goedkoper.
Tap tap tap
pi_175167506
quote:
2s.gif Op zondag 19 november 2017 10:43 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kut dorpen ook altijd :r
inderdaad. ;( ik vind dat ze die prijzen gelijk moeten trekken. :@
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167517
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 10:44 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

oh :') dan vind ik het niet zo gek. :*

wat ik vaak bijzonder vind is mensen in de bijstand, die janken dat ze naar de VB moeten en niets kunnen betalen. Ik heb toen met mn zwangerschap en het eerste 1,5 jaar van kitten bijstand gehad want studie en ik wilde er voor haar zijn ( niet relevant ) en ik kon gewoon prima rondkomen. En een baby is duur.
Het is echt niet zo dat ik klakkeloos met geld kan ''smijten''. Ik heb de keuze gemaakt voor een auto en een paard. Waar ik woon zuigt het openbaar vervoer dus dan is die auto gewoon ideaal. Verder ga ik mij niet verantwoorden voor mijn leven en uitgavepatroon want volgens mij gaat dat niemand een fuck aan.
pi_175167521
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond de hoofdpersoon eerst niet zo, maar idd die killer is zo interessant.

Oké ik kom er dus nu pas achter dat het ook gewoon een echte killer is en geen fictie personage :')
Zijn volgens mij allemaal echte moordenaars waar ze het over hebben. Die fragmenten voor elke afleveringen gaan ook over een echte.
Tap tap tap
pi_175167527
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb van Broadchurch nog alleen het eerste seizoen gezien :@
En moer Stranger Things 2 ook nog kijken.
Er worden veel films van Netflix gehaald maar ik blijf nog wel een tijd zoet met de series. Als ze die er niet afhalen als ik net wil kijken, zoals Twin Peaks, Dexter en Walking Dead. Durf daarom ook niet aan Gossip Girl of Pretty Little Liars te beginnen.
Pretty little liars is echt kak. Het eerste seizoen was leuk, 2 en 3 ook nog wel. Maar de rest :') beetje zoals lost. Sloeg nergens op en dingen kloppen helemaal niet.

Gossip Girl trekt me dan totaal weer niet. Stranger things heb ik ik ook pas gezien. Was tof ik hoop dat seizoen 3 gauw komt.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167533
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Het is echt niet zo dat ik klakkeloos met geld kan ''smijten''. Ik heb de keuze gemaakt voor een auto en een paard. Waar ik woon zuigt het openbaar vervoer dus dan is die auto gewoon ideaal. Verder ga ik mij niet verantwoorden voor mijn leven en uitgavepatroon want volgens mij gaat dat niemand een fuck aan.
^O^
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175167535
Oké kijk, ik heb een beerput opengetrokken en nu ga ik lekker douchen.
Tap tap tap
pi_175167545
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Oké kijk, ik heb een beerput opengetrokken en nu ga ik lekker douchen.
Je hebt niks verkeerds gedaan :* Je stelt een vraag en Lot stelt een grens. Beide helemaal oké toch? Vragen staan vrij en grenzen ook
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175167547
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zijn volgens mij allemaal echte moordenaars waar ze het over hebben. Die fragmenten voor elke afleveringen gaan ook over een echte.
Shit, dat maakt het zoveel toffer. Ik vond het al zo goed in elkaar zitten. Dat je ergens gewoon gaat begrijpen hoe zulke mensen denken.
pi_175167552
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Het is echt niet zo dat ik klakkeloos met geld kan ''smijten''. Ik heb de keuze gemaakt voor een auto en een paard. Waar ik woon zuigt het openbaar vervoer dus dan is die auto gewoon ideaal. Verder ga ik mij niet verantwoorden voor mijn leven en uitgavepatroon want volgens mij gaat dat niemand een fuck aan.
Precies. Maar ik snap het wel. Ik vraag me ook welleens af hoe mensen al die verre reizen kunnen betalen. Heb wat vrienden op facebook die meermaals per jaar verre reizen maken. Dan vraag ik me af of ik wat mis gedaan heb. Maar ja, keuzes he!
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167563
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 10:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Precies. Maar ik snap het wel. Ik vraag me ook welleens af hoe mensen al die verre reizen kunnen betalen. Heb wat vrienden op facebook die meermaals per jaar verre reizen maken. Dan vraag ik me af of ik wat mis gedaan heb. Maar ja, keuzes he!
precies.
pi_175167574
Naja, ik knutsel veel en een vriendin vroeg me laatst hoe ik mijn knutselspullen betaalde. Dus ik heb haar toen mijn inkomsten voorgerekend, daarna mijn vaste lasten. ¤15,- max (meestal minder) per week aan boodschappen en de rest spaar ik op. Dus dan kan het.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175167575
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 10:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Precies. Maar ik snap het wel. Ik vraag me ook welleens af hoe mensen al die verre reizen kunnen betalen. Heb wat vrienden op facebook die meermaals per jaar verre reizen maken. Dan vraag ik me af of ik wat mis gedaan heb. Maar ja, keuzes he!
Baren, altijd een financiele slechte keuze. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175167586
Oh god, weer zo'n ''wat ga je vandaag doen'' persoon. Waarop ik dan ''niets'' zeg. Wat natuurlijk een verkeerd antwoord is. Heb 1 dag weekend. Laat me :(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167591
quote:
7s.gif Op zondag 19 november 2017 10:48 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Precies. Maar ik snap het wel. Ik vraag me ook welleens af hoe mensen al die verre reizen kunnen betalen. Heb wat vrienden op facebook die meermaals per jaar verre reizen maken. Dan vraag ik me af of ik wat mis gedaan heb. Maar ja, keuzes he!
Dat inderdaad.
En waarschijnlijk heb je niks mis gedaan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175167598
quote:
8s.gif Op zondag 19 november 2017 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh god, weer zo'n ''wat ga je vandaag doen'' persoon. Waarop ik dan ''niets'' zeg. Wat natuurlijk een verkeerd antwoord is. Heb 1 dag weekend. Laat me :(
Niks klinkt heerlijk :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175167600
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2017 10:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Baren, altijd een financiele slechte keuze. :o
probeerde haar nog binnen te houden maar ze wilde per sé naar buiten.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167605
Ik heb echt een gat in m'n hand.
Tap tap tap
pi_175167608
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja, ik knutsel veel en een vriendin vroeg me laatst hoe ik mijn knutselspullen betaalde. Dus ik heb haar toen mijn inkomsten voorgerekend, daarna mijn vaste lasten. ¤15,- max (meestal minder) per week aan boodschappen en de rest spaar ik op. Dus dan kan het.
Waarom deel je zoiets. Daar heeft ze toch niks mee te maken? :?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175167615
quote:
1s.gif Op zondag 19 november 2017 10:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ligt aan je baan: wat krijg je per uur en hoeveel uur werk je.
En of je van huis uit hebt meegekregen om te sparen of niet, en of je ouders ook voor je hebben gespaard.
En of je veel hebt moeten lenen of dat ouders konden bijspringen, en dan nog of je het in 4 jaar kon doen of langer.
En of je dure hobby's hebt of in een duurder deel van Nederland woont.

Zoveel variabelen.
Dat..

daarnaast vind ik de post van CL redelijk aanvallend naar mij overkomen.. alsof ik dat aan mezelf te danken heb, terwijl zij nul weet van mijn achtergrond.
  Designer zondag 19 november 2017 @ 10:52:02 #273
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175167620
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:05 schreef Memento-Mori het volgende:
have fun joosie & gcjoel *O*
Oh. Oke.
🐙
pi_175167625
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 10:51 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Dat..

daarnaast vind ik de post van CL redelijk aanvallend naar mij overkomen.. alsof ik dat aan mezelf te danken heb, terwijl zij nul weet van mijn achtergrond.
Nee juist niet :o tegenovergestelde juist!
Tap tap tap
pi_175167631
Laat ook maar. Ik ga douchen.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')