abonnement Unibet Coolblue
pi_175158758
Zoals ik het al zei, Nederlanders die opkomen voor Gulenisten vanwege de haat voor Erdo1 zijn echt in de war en zal ik nooit begrijpen. :')
pi_175158939
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Willen deporteren van mensen die anders denken dan jij, dan wel de verhuisplannen 'goed' noemen. Je bent wel heerlijk consistent jij. En dan maar huilie doen over Erdogan. Turken mochten willen dat ze kunnen denken als ik, ze bezitten de intellectuele capaciteiten niet. :7
Aanhangers van een dictatuur passen beter in een dictatuur. Voor iedereen beter.
quote:
En de schoonbroer is lid van FETO, waar hij als voortvluchtige nog enkele malen telefonisch contact mee heeft gehad, naast ook schrijver te zijn bij de krant van Gulen, naast ook nog eens zijn bankrekening mee in verband is gebracht met dubieuze betaalopdrachten een rekening geopend bij de bank van Gulen. Maar je hebt gelijk, deze man is zomaar opgepakt zonder enig concrete links en verwijzingen naar Gulen, de hoofdverdachte van de coup, nee deze man is opgepakt omdat Amnesty een groot mond heeft tegen Erdogan, ja tochhhhh! :')
ZIJN SCHOONBROER! BIJ EEN BANK VAN GULEN! Nee, deze man is duidelijk opgepakt omdat'ie een TERORRIST is.

Je hebt iedereen overtuigd, Triggershot. Van 't feit dat mensen zonder respect voor de onschuldpresumptie beter gestimuleerd kunnen worden om een permanente vakantie naar een dictatoriaal vakantieland te boeken, welteverstaan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175158951
De Gulenisten veroorzaken hier weinig problemen in tegenstelling tot de Erdo-pijpers.
pi_175158996
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:15 schreef Triggershot het volgende:
Zoals ik het al zei, Nederlanders die opkomen voor Gulenisten vanwege de haat voor Erdo1 zijn echt in de war en zal ik nooit begrijpen. :')
"Tegen onschuldigen opsluiten = pro-Gulen": precies het gestoorde clan-denken dat we ver weg moeten houden uit Nederland.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175159043
Dat Turkije gelijk kokend van woede de NAVO-partners in de steek laat omdat een ingehuurd commercieel bureautje een vervelend plaatje heeft gebruikt getuigt wel een beetje van onbetrouwbaarheid en een gebrek aan zelfvertrouwen.

Een ware leider die weet dat hij gezag heeft, maakt zich niet druk om een grapje.
pi_175159108
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Aanhangers van een dictatuur passen beter in een dictatuur. Voor iedereen beter.

Misschien moet je nog uit de kast komen? Iemand die iemand vanwege andere opvattingen wilt deporteren komt bij mij aardig over als een dictatuurliefhebber, misschien enige liefde voor Erdogan zonder dat je het beseft?

quote:
ZIJN SCHOONBROER! BIJ EEN BANK VAN GULEN! Nee, deze man is duidelijk opgepakt omdat'ie een TERORRIST is.

Je hebt iedereen overtuigd, Triggershot. Van 't feit dat mensen zonder respect voor de onschuldpresumptie beter gestimuleerd kunnen worden om een permanente vakantie naar een dictatoriaal vakantieland te boeken, welteverstaan.
Gelukkig heb je goed onderbouwd dat hij is gearresteerd vanwege zijn kritiek op Erdogan vanuit zijn functie als medewerker van Amnesty international. De man is nog niet veroordeeld dus je onschuldpresumptie gaat simpelweg niet op. Hij is verdacht en gearresteerd vanwege vermeende dingen om hem heen met links naar een crimineel/terroristisch organisatie. Maar goed zoals ik al zei, inhoudelijk ben je een topper, ook al weet je blijkbaar niets af van namen waar je zelf mee komt.
pi_175159174
quote:
Nou ik zal eens even uitleggen waarom iemand die vroeger bij de CIA werkte een brief stuurde naar de FBI om zijn uitzetting tegen te houden.
quote:
the cleric was a moderate, not dangerous, radical and that he represented no security threat to the United States.

Fuller told FP that he was inspired to write the letter because he had recently finished research for a book on Islamic movements across the globe and had found Gulen to be one of the most inspiring examples he had come across.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:15 schreef Triggershot het volgende:
Zoals ik het al zei, Nederlanders die opkomen voor Gulenisten vanwege de haat voor Erdo1 zijn echt in de war en zal ik nooit begrijpen. :')
Ik heb liever zo weinig mogelijk Gulenisten in Nederland, maar wil dat graag bereiken door secularisatie middels argumenten, niet door dwang of uitzetting naar Turkije. Verder vat dit het wel samen ja.
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

"Tegen onschuldigen opsluiten = pro-Gulen": precies het gestoorde clan-denken dat we ver weg moeten houden uit Nederland.
pi_175159191
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

"Tegen onschuldigen opsluiten = pro-Gulen": precies het gestoorde clan-denken dat we ver weg moeten houden uit Nederland.
Aan de hand van welke geniale en nauwbetrokken inzichten ben je tot de conclusie gekomen dat hij onschuldig is dan? Ik snap je Gulen-fanatisme niet helemaal.
pi_175159228
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet je nog uit de kast komen? Iemand die iemand vanwege andere opvattingen wilt deporteren komt bij mij aardig over als een dictatuurliefhebber, misschien enige liefde voor Erdogan zonder dat je het beseft?
Wie heeft 't over deporteren? Ik heb 't over stimuleren *O*. Alle Turken (en Marokkanen) die vertrekken (en een bindend contract tekenen dat ze nooit meer voet in de EU zetten) bijvoorbeeld hun opgebouwde AOW-rechten in één keer uitbetalen. Dat soort fratsen.
quote:
Gelukkig heb je goed onderbouwd dat hij is gearresteerd vanwege zijn kritiek op Erdogan vanuit zijn functie als medewerker van Amnesty international. De man is nog niet veroordeeld dus je onschuldpresumptie gaat simpelweg niet op.
"Ja meneer, hij zit inderdaad al geruime tijd opgesloten. Maar meneer, let wel: hij is nooit veroordeeld! Wij houden ons keurig aan de onschuldpresumptie!"

:')_!
quote:
Hij is verdacht en gearresteerd vanwege vermeende dingen om hem heen met links naar een crimineel/terroristisch organisatie. Maar goed zoals ik al zei, inhoudelijk ben je een topper, ook al weet je blijkbaar niets af van namen waar je zelf mee komt.
Hij heeft wat linkjes met organisatietjes die weer linkjes hebben met organisatietjes die weer bij een stroming hoort die door Erdolf wordt gelinkt aan de coup. Als dit voldoende bewijs is om iemand terrorist te noemen en op te sluiten, dan zat vermoedelijk half islamitisch Nederland in de cel vanwege (verre) linkjes met IS(-aanhangers). :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175159236
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aan de hand van welke geniale en nauwbetrokken inzichten ben je tot de conclusie gekomen dat hij onschuldig is dan? Ik snap je Gulen-fanatisme niet helemaal.
Voor mij een gebrek aan bewijs voor het tegendeel en meer vertrouwen in de westerse instituties dan de Turkse.
pi_175159249
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aan de hand van welke geniale en nauwbetrokken inzichten ben je tot de conclusie gekomen dat hij onschuldig is dan? Ik snap je Gulen-fanatisme niet helemaal.
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik snap dat dit moeilijk is om te begrijpen, voor een Erdolf-aanhanger.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175159290
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:27 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nou ik zal eens even uitleggen waarom iemand die vroeger bij de CIA werkte een brief stuurde naar de FBI om zijn uitzetting tegen te houden.

[..]

[..]

Ik heb liever zo weinig mogelijk Gulenisten in Nederland, maar wil dat graag bereiken door secularisatie middels argumenten, niet door dwang of uitzetting naar Turkije. Verder vat dit het wel samen ja.

[..]

Je komt met je antwoord niet verder dan wat ik al eerder van hem had geciteerd als zijn motivatie?
pi_175159306
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aan de hand van welke geniale en nauwbetrokken inzichten ben je tot de conclusie gekomen dat hij onschuldig is dan? Ik snap je Gulen-fanatisme niet helemaal.
Onschuldpresumptie?

Verder zijn de rechters in Turkije niet onafhankelijk en is het er gebruikelijk om mensen onredelijk lang in voorarrest te zetten als geen steekhoudende tenlastelegging gevonden kan worden.
pi_175159408
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:29 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wie heeft 't over deporteren? Ik heb 't over stimuleren *O*. Alle Turken (en Marokkanen) die vertrekken (en een bindend contract tekenen dat ze nooit meer voet in de EU zetten) bijvoorbeeld hun opgebouwde AOW-rechten in één keer uitbetalen. Dat soort fratsen.

Mijn fout, helpende verhuisplannen associeer ik altijd met deportatie in het geval van Wilders enco, wat dacht ik wel. Het is niet alsof hij het ooit over deportatie en uitzetten heeft gehad, excuse moi.

quote:
"Ja meneer, hij zit inderdaad al geruime tijd opgesloten. Maar meneer, let wel: hij is nooit veroordeeld! Wij houden ons keurig aan de onschuldpresumptie!"

[..]
:')_!

Als je rechtszaak nog loopt en je bent verdachte ben je in de meeste plekken op de wereld onder arrest en opgesloten. :') !

quote:
Hij heeft wat linkjes met organisatietjes die weer linkjes hebben met organisatietjes die weer bij een stroming hoort die door Erdolf wordt gelinkt aan de coup. Als dit voldoende bewijs is om iemand terrorist te noemen en op te sluiten, dan zat vermoedelijk half islamitisch Nederland in de cel vanwege (verre) linkjes met IS(-aanhangers). :').
Door Erdogan? Gulen wordt door de Kemalisten, door de seculieren, door de nationalisten, door de liberalen, door de conservatieven, door de Koerdische partij gelinkt aan de coup, misschien je nogmaals wat beter verdiepen. Het is geen bewijs, als het bewijs was zou hij al veroordeeld zijn, moet ik je dat serieus nog uitleggen?
pi_175159422
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je komt met je antwoord niet verder dan wat ik al eerder van hem had geciteerd als zijn motivatie?
Je hebt geen enkele reden gegeven om te twijfelen aan die motivatie en bovendien gelogen over de betrokkenheid van de CIA.
pi_175159463
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik snap dat dit moeilijk is om te begrijpen, voor een Erdolf-aanhanger.
Ik snap voor je dat het als Gulen-aanhanger lastig is om te begrijpen dat hij is gearresteerd als verdachte omdat hij en zijn omgeving en activiteiten in verband is gebracht met de schuldig bevonden Gulenistische beweging, maar probeer nou eens dat in te zien.
pi_175159490
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn fout, helpende verhuisplannen associeer ik altijd met deportatie in het geval van Wilders enco, wat dacht ik wel. Het is niet alsof hij het ooit over deportatie en uitzetten heeft gehad, excuse moi.
Wildolf heeft 't inderdaad nooit over deportatie gehad.
quote:
Als je rechtszaak nog loopt en je bent verdachte ben je in de meeste plekken op de wereld onder arrest en opgesloten. :') !
Dat 'voorarrest' gebruikt Erdolf om onschuldigen eindeloos op te sluiten. Heel 'slim' van hem, inderdaad :').
quote:
Door Erdogan? Gulen wordt door de Kemalisten, door de seculieren, door de nationalisten, door de liberalen, door de conservatieven, door de Koerdische partij gelinkt aan de coup, misschien je nogmaals wat beter verdiepen.
Erdolf heeft 't nog steeds niet kunnen bewijzen, daarom wijst de VS Gulheld ook niet uit.
quote:
Het is geen bewijs, als het bewijs was zou hij al veroordeeld zijn, moet ik je dat serieus nog uitleggen?
Jij vindt die verre linkjes met een (volgens Erdolf) terroristische organisatie voldoende om iemand op te sluiten. Vind je dat ook van moslims in Nederland met (verre) links met IS(-aanhangers)? :s).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175159498
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je rechtszaak nog loopt en je bent verdachte ben je in de meeste plekken op de wereld onder arrest en opgesloten. :') !
Nee. Slechts indien er bijv. vluchtgevaar is en ook dan in principe slechts gedurende beperkte tijd.
pi_175159545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik snap voor je dat het als Gulen-aanhanger lastig is om te begrijpen dat hij is gearresteerd als verdachte omdat hij en zijn omgeving en activiteiten in verband is gebracht met de schuldig bevonden Gulenistische beweging, maar probeer nou eens dat in te zien.
'Schuldig bevonden' :'). Als iedereen met verre links met (vermeende) terroristen in de cel zat, dan had FOK! vermoedelijk ook heel wat minder last van jouw gebagger. Of wil je zeggen dat wanneer al je internetverkeer, bankverkeer en wat dies meer zij wordt nagetrokken er niets kan worden gevonden dat via-via-via-via gelinkt kan worden aan een IS-aanhanger?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_175159558
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Onschuldpresumptie?

Verder zijn de rechters in Turkije niet onafhankelijk en is het er gebruikelijk om mensen onredelijk lang in voorarrest te zetten als geen steekhoudende tenlastelegging gevonden kan worden.
Wat versta je onder steekhoudende tenlastelegging dan? Taner Kilic is een van de weinigen die een concrete beschuldiging op z'n bord hebben gekregen, een groot hoeveelheid 'minder' belangrijker mensen moeten nog steeds in arrest wachten op een aanklacht.
pi_175159697
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat versta je onder steekhoudende tenlastelegging dan? Taner Kilic is een van de weinigen die een concrete beschuldiging op z'n bord hebben gekregen, een groot hoeveelheid 'minder' belangrijker mensen moeten nog steeds in arrest wachten op een aanklacht.
Een concrete beschuldiging is pas het begin, het is het allerminste wat je mag verwachten bij een (voor)arrest.

Het is natuurlijk absurd dat blijkbaar massaal mensen vast zitten zonder dat ze überhaupt ergens van beschuldigd worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 20:49:19 ]
pi_175159761
Ga uit NAVO dan doei
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_175159926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je hebt geen enkele reden gegeven om te twijfelen aan die motivatie en bovendien gelogen over de betrokkenheid van de CIA.
Dus niet meer dan wat ik al had geciteerd, true?

Verder, neuh:

quote:
Gülen procured a green card in 2001.[62] Gülen’s application for permanent residence status in the US was controversial. Gülen first based his claim to residency on his status as an "alien of extraordinary ability" in the field of education - the U.S. Citizenship and Immigration Services categorically rejected it. As lawyers representing the Secretary of Homeland Security observed, Gülen has no degree or training in education and had authored no scholarly works. To the contrary, they argued, the evidence submitted by Gülen indicates that, far from being an academic, he seeks to cloak himself with academic status by commissioning academics to write about him and paying for conferences at which his work is studied. But, over the objections of the FBI, of the State Department, and of the Department of Homeland Security, three former CIA operatives intervened and managed to secure a permanent US residency for Gülen. CIA National Intelligence Council former vice chairman Graham E. Fuller, former CIA official George Fidas and former US Ambassador to Turkey Morton Abramowitz wrote endorsement letters for Gülen's green card application in 2008.[63] His application ultimately won approval.[64][65]
pi_175160015
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wildolf heeft 't inderdaad nooit over deportatie gehad.

Gast, zet jezelf niet zo voor schut.

quote:
Dat 'voorarrest' gebruikt Erdolf om onschuldigen eindeloos op te sluiten. Heel 'slim' van hem, inderdaad :').
Nee hoor, meerdere mensen zijn vrijgelaten in voorarrest.

quote:
Erdolf heeft 't nog steeds niet kunnen bewijzen, daarom wijst de VS Gulheld ook niet uit.
De VS heeft ook steeds niet kunnen bewijzen dat Bin Laden achter de aanslagen zit van 2001. Voor haar zelfs heeft Turkije het wel bewezen, net zoals Turkije dat voor haar zelf heeft bewezen. Ineens is de VS voor een 'eerlijke' rechtsgang, right. :')

quote:
Jij vindt die verre linkjes met een (volgens Erdolf) terroristische organisatie voldoende om iemand op te sluiten. Vind je dat ook van moslims in Nederland met (verre) links met IS(-aanhangers)? :s).
Het is maar wat je verre linkjes noemt als hij er zelf bij betrokken is geweest he?

Verder is het behoorlijk spijtig dat je denkt dat de jacht op Gulenisten vooral een heksenjacht van vooral Erdogan is, gevalletje niet voldoende in verdiept?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2017 21:04:21 ]
pi_175160094
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2017 20:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Een concrete beschuldiging is pas het begin, het is het allerminste wat je mag verwachten bij een (voor)arrest.
Een concrete beschuldiging is er, met de nodige onderbouwingen. Niet zoals 2thmx zonder verdieping wilde beweren omdat hij van Amnesty is, of het waar is moet nog blijken. Dat hij niet zomaar is opgepakt is wel evident.

quote:
Het is natuurlijk absurd dat blijkbaar massaal mensen vast zitten zonder dat ze überhaupt ergens van beschuldigd worden.
Ik denk dat veel mensen wel weten waarvan ze beschuldigd worden, spijtig genoeg betwijfel ik wel of er voor velen een concrete onderbouwing is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')